Zeer kundig en betrokken

Ik kan net anders zeggen dan dat het afscheid van mijn partner mede dankzij het personeel van Andringastate heel goed is verlopen. Bij contact ( telefonisch) werd snel gereageerd. Bij het persoonlijk contact werd goed meegedacht over het hele verloop van het afscheid en wat er allemaal mogelijk was. Op advies van een medewerker van Andringastate heb ik het afscheid ook laten opnemen wat achteraf een hele goede beslissing was. Hierdoor kon ikzelf dit nogmaals terugkijken én mensen die verhinderd waren op de dag van de crematie konden alsnog ( als daar behoefte voor was) het afscheid bekijken. En dat bleek achteraf heel waardevol te zijn.

Zeer fijne locatie

Alles heel fijn voor elkaar Heel goed geregeld

Mooie plek en lief personeel die meedenkt

Klaas (onze uitvaartverzorger heeft ons zeer goed geholpen met onze uitvaart van mijn vader/opa, het afscheid was precies zoals we wensten. Gemoedelijk, intieme sfeer, prachtige huiskamer idee in andringastate. Alle tijd wordt er genomen voor de ceremonie. Het wijdse en de rust is daar prachtig. De mensen in andringastate hebben me ook met het as ophalen heel fijn en warm geholpen. Ik heb me gesteund gevoeld in mijn verdriet. Gr

Zeer relaxed en keurig verzorgd.

Het was een prachtige uitvaart die ons nog lang zal heugen met geweldig personeel die alles in de juiste banen leide.Dank daarvoor.

Kort geleden mijn man moeten weg brengen. Betere plek als andringastate kan ik mij niet voor stellen. Prachtige omgeving, veel aandacht. Je word goed begeleid. Een echte aanrader.

aandacht voor de mens, ruimte voor afscheid, fijne sfeer. Denken mee in mogelijkheden.

Goed verzorgd mooi crematorium

Prachtig mooi uitstekend verzorgd zeker om aan te bevelen

Wij zijn zeer tevreden met de crematie. Goed geregelde, fijne ontvangst en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie locatie. Met het ophalen van de urn hé ik hetzelfde ondervonden. Wijn zijn een tevreden familie en kijken er met goede herinneringen op terug. Bedankt voor de goede zorgen.

Prachtige locatie

Door de landelijke ligging, uitstraling en inrichting van het pand/state kreeg de crematie plechtigheid een intiem en ontspannen karakter. Overledene lag mooi bij de genodigden die aan tafeltjes met stoeltjes zaten, ipv de gebruikelijke rijen aaneengesloten stoelen. Broodjes, koffie etc. gaven een ongedwongen warme sfeer. Totaal geen haast (omdat de volgende alweer eraan komt zoals bij de meeste moderne crematoria.)

heel goed geregeld en begeleiding!!!!

onze ervaring is heel goed, zijn heel goed begeleid en alles was heel goed geregeld. dat is heel fijn in de moeilijke tijd. bedankt daar voor.

Uitstekend!!

Afscheid van een dierbare nemen is nooit fijn! De rust en sereniteit dat Andringastate uitstraalt, de vriendelijkheid en professionaliteit van de medewerkers maakt dit “makkelijker”. Chapeau!

Rust gevend

Heb goede ervaring hoe alles is verlopen. ook met het ophalen van de Urn werd ik vriendelijk en correct begeleid.

Klein schalig, geen crematorium uitstraling en een hele nette dienstverlening

Zie boven

onvriendelijke ontvangst

Tijdens de uitvaart waren de medewerkers correct. Echter dit is volledig teniet gedaan door de ontvangst door de eigenaar. Door het verkeer op de A7 en mogelijk oponthoud op de Afsluitdijk waren wij ruim op tijd vertrokken. Hierdoor waren we 45 minuten te vroeg. Ik wilde aanwezig zijn als de kist zou komen om 10.30 uur. Maar die 45 min mochten wij niet binnen afwachten. Er was verder niemand in het complex, geen andere uitvaart. Desondanks werden we naar buiten gestuurd, op de kille regenachtige februaridag. Geen enkele hartelijkheid of begrip. Terwijl je toch gewoon ergens in een hoekje zou kunnen zitten, zonder overlast te geven. Ook bij het ophalen van de as, bleef men bij het standpunt toen ons feedback werd gevraagd. Dat de ruimtes volledig leeg waren 'is geen criterium'. Maar kennelijk is emotie, spanning en 130 km achter de rug van de klant ook geen criterium voor dit crematorium om iemand 45 min binnen een stoel te geven. Beste uitvaartondernemers: waarschuw je klant hiervoor svp.

Alles klopte!

Prachtige aula zo ook de zaal voor de condoleance. De koffietafel was zeer goed verzorgd. Bijzonder ook dat er maar twee of max drie uitvaarten per dag zijn. Er is dus alle tijd voor het condoleren en napraten.

Mooie locatie, alles perfect

Hele mooie locatie, vriendelijk personeel, Koffietafel goed verzorgd, mooie nette zalen,

In één woord “goed”.

Communicatie zeer goed en perfect geregeld

Een zeer mooie locatie en ook de ruimtes heel sfeervol ingericht

Sereniteit in schoonheid

Prachtige context, uitstekende service.

Respectvol en eerlijk.

Ons om feedback gevraagd en ze doen er ook iets mee

Goed geregeld

Het afscheid is gegaan zoals wij hadden aangegeven en hier is gehoor aangegeven.

Zie onderstaande

De plek is mooi en straalt warmte uit. Andringastate bied voldoende tijd om afscheid te kunnen nemen. Ook de begeleiding vanuit het personeel hebben wij als prettig ervaren. De catering na de de tijd was goed voor elkaar. Jullie heeft ervoor gezorgd dat wij, familie, vrienden en kenissen, liefdevol afscheid hebben kunnen nemen van ons mem!

Andringstate communiceert op een prettige wijze.

Het schriftelijk contact met Andringastate bijvoorbeeld inzake wat te doen met de as heb ik als prettig ervaren. Er is een duidelijk keuze aanbod met een overzichtelijk kostenplaatje.

Goed verzorgd, fijne omgeving en netjes aangekleed.

Voor zover mogelijk een mooie ervaring

Alles was uitstekend geregeld, ondanks dat we onverwachts een bijeenkomst (voor onze overleden broer) moesten plannen in een drukke tijd, vlak voor kerstmis.

It Aldln 4

9034 XB Marsum