I.v.m. slechte ervaring andere opticien bij Copini gekomen. Goede uitleg over sterkte van de ogen. Goed mee gedacht over nieuw montuur. Positieve aandacht voor de klant.
Heel fijn geholpen en prima personeel
Men nam ruim de tijd voor mij. Vak bekwaam personeel. Ruime keus aan brillen. Duidelijke uitleg. Kortom erg tevreden.
I've been a customer of Copini's for decades and have always been helped in a professional and courteous manner. They are both knowledgeable and trustworthy. I can highly recommend them.
Bij de eerste meting zat er veel verschil in sterkte met wat ik had en wilden geen nieuwe bril aanmeten. Na 2 maanden weer gemeten en toen het vertrouwen van de oogmeting om alsnog een nieuwe bril aan te meten. Dus gaan voor kwaliteit ipv kwantiteit
Mijn eerste bezoek voelde als een thuiskomer en net of we hier al vaker zijn geweest top voelde me gehoord gezien maar vooral goede uitleg
Meer dan uitstekend en buitengewoon plezierig
Alle tijd en aandacht bij de oogmeting en ook het uitzoeken van het montuur.
Ze hebben mij geweldig geholpen. Namen de tijd.
Zeer goede en snelle service
Ze luisteren goed naar de vraag en geven daarop kundig advies.
Ik heb mijn leesbril ontvangen op 6 aug., paar dagen later belde ik de heer (M. W.) en vertelde hem dat ik last had van branderig gevoel in mijn oog, maar hij hechtte daar geen enkel belang aan en zei alleen maar: O jee, en had het alleen maar over noodzaak van computerbril. Nadat ik op 15 aug. mijn computerbril had ontvangen, heb ik weer eind augustus opnieuw gebeld over het aanhoudende branderig gevoel, rood en wrijvende ogen en hoofdpijn. Hij bevestigde dat er geen fout was in wat hij deed. Er is een fout opgetreden en hij wil deze niet erkennen of repareren, en dit veroorzaakt schade aan mijn ogen.Later blijkt dat zijn meting klopte niet, maar hij was koppig en arrogant. Wat hij vraagt is dat ik een meerprijs van 49,5 euro betaal voor het onderzoek en een week later terugkom. (Dit is pure afpersing, want ik betaalde voorheen 29,50), ik heb 387,50 euro betaald. De monturen van beide brillen zijn ook niet van Copini. Toen ik hem voor de tweede keer vroeg naar de reden van de extra kosten, zei hij: Het is voor de uren die hij werkte, en met mijn bezwaar tegen (de uren) veranderde hij zijn antwoord in: Omdat ik vaak kwam. Omdat hij niet tegen kritiek kan, waren zijn reacties: {Ik heb geduld} Dit leek meer dreigement en sloot de deur voor vragen en opheldering zonder oplossing, {de klanten wachten op me} Wat ook onbeleefd was. Ik vroeg hem om een bril voor zowel lezen als computeren, zoals ik heb, maar hij zei dat dat niet meer mogelijk is (alleen met multifocale en deze de hele dag moet dragen). Uit andere brillenzaken blijkt dat ze er één gemaakt kan worden met slechts twee oppervlakken en zonder dat ik deze de hele dag hoeft te dragen en het wordt binnenkort ontvangen. Omdat ik zijn werkwijze, die slechte resultaten opleverde niet vertrouwde, besloot ik naar een andere optiekzaak te gaan. Alles wat er gebeurde vond plaats tijdens de garantieperiode, dus ik wil graag het bedrag dat ik aan Copini heb betaald terugbetalen, en jullie lenzen terugsturen.
Beste, Allereerst bedankt voor het melden van uw klacht. Inmiddels hebben we onderling contact gehad met u en hebben we de glazen van u retour ontvangen. De terugbetaling is ook geregeld. We hopen dat de afhandeling naar wens geweest is. Vriendelijke groet, Team Copini Opticiens
Goed personeel en service gericht./
Goede analyse en oplossing
zeer goede behandeling, ze nemen echt de tijd
Van mijn oude leesbril was het titanium montuur gebroken. Ogen weer gemeten en nieuwe sterkte bepaald. Kosten reparatie duurder dan aanschaf nieuw montuur. Ging allemaal gemoedelijk en snel. Dank.
zeer vriendelijke hulp. Wij kennen elkaar al lange tijd. Vooral met Ruben een goede 'klik'
Wij komen al vele jaren bij Copini. De service is prima en het aanbod aan glazen en monturen is ruim en goed. Mijn ervaring bij Copini is dat je altijd goed wordt geholpen, dat men je kent als klant en dat men altijd voor het beste resultaat gaat. Heel tevreden mee!
Een fijne ervaring zoals je hoopt bij de aankoop van zoiets belangrijks als lenzen.
Duidelijkheid in het testen van de ogen, en is er veel tijd en aandacht voor vragen. Kortom ben heel positief.
Goede service, vakmensen en nemen alle tijd voor je komen er al meer dan 25 jaar
Ik word altijd prima en naar volle tevredenheid behandeld!
prettig en vriendelijk geholpen
Ik werd adequaat geholpen. Vriendelijk en deze mevrouw bezat duidelijk kennis.
reeds vele jaren tevreden, vriendelijk personeel. Nemen alle tijd voor je.
Nieuwestad 55
8911CJ Leeuwarden
Dit bedrijf voert het NUVO Keurmerk. Bedrijven met dit keurmerk bieden drie belangrijke zekerheden die in samenwerking met de Consumentenbond tot stand zijn gekomen: 1. Gediplomeerde opticiens 2. Veilig aanbetalen 3. Onafhankelijke geschilafhandeling Meer informatie over het NUVO Keurmerk vindt u op www.nuvo-keurmerk.nl
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.