Spullen zijn mooi, service is zeer weinig
De dag dat we alles hebben uitgezocht (10 mei 2024)was een leuke dag, aardige mensen en ook fijn dat je wat te eten krijgt. Met hoge verwachtingen uitgezien naar het eindresultaat. Het begon allemaal met de vloer, er was te weinig geleverd, daar de m3 wel goed waren doorgegeven. Gelukkig had de Praxis deze laminaat ook voor de helft van de prijs en hebben we daar nog een pak gekocht zodat de vloer afgemaakt kon worden. Vervolgens de badkamer, kon geleverd worden, maar het badkamer meubel en de radiator zou enkele weken later worden. Dit bleken navraag om 8 weken te gaan. Toen ik daarover een mail gestuurd heb dat wij hierover wel teleurgesteld waren en dat ik bij enkele weken niet aan 8 weken denk, kwam er geen enkele reactie en/of excuus. Vervolgens kreeg ik 3 weken geleden een mail dat de resterende spullen geleverd zouden gaan worden en toen bleek dat er nog niet alles bij zat! Toen kreeg ik een korte mail terug dat dit dan nog wel mogelijk was, gelukkig vandaag bezorgd. Toen de keuken. Dan krijg je een mail vanuit de planning dat wij 11 oktober thuis moeten zijn want dan komen ze leveren, als je er niet bent krijg je een opslag boete. Er wordt geen afspraak gemaakt met de klant ze gaan ervanuit dat je er gewoon bent. Ik was er ook en had hulp geregeld.
Vervolgens zou volgens diezelfde planningsafspraak maandag 14 oktober de keuken geplaatst worden. Toen bleek Roescher de planning omgegooid te hebben en zonder ons daarover te communiceren de afspraak geannuleerd. Maandag diverse pogingen gedaan om iemand te bereiken, maar Roescher is op maandag dicht en er is dan niemand bereikbaar. Dinsdags gebeld, en op mijn dringende verzoek konden ze dan woensdag een monteur regelen. Vaatwasser/kastje en plank waren verkeerd geleverd. Vaatwasser was gelukkig snel opgelost. Diverse mails gestuurd dat ik graag een gesprek wil met iemand van Roescher over een tegemoetkoming, nog niks gehoord. Liever zou ik geen negatieve beoordeling doen, maar helaas.