matig
Bij het samenstellen en afronden van de offerte ging alles goed.
week van plaatsen en bezorgen afgesproken op de offerte.
Daarna wisten ze niet meer van ons bestaan,
oa
we stonden niet in het systeem?
waren niet bekend of vergeten
opleveren o we zien niets
plaatsingsdatum? nee hoor weten we niets van.(vergeten)
dag later o ja we zien het helemaal vergeten, we doen het tussen door
oeps we zijn vergeten waneer we de keuken kunnen brengen,
nou woensdag, uurtje later we komen maandag, 2 uur later we komen voor het weekend??
eindelijk is de keuken er
o ja we moesten ook nog een monteur inplannen (vergeten)
monteur komt toch nog op de afgesproken dag hehe eindelijk.
vervolgens zijn ze de enkele kasten vergeten te leveren,
o ja we zien het nu ook we gaan ze bestellen waren we vergeten,
vaatwasser werkt niet, antwoord was o jee nou er komt een monteur 2 weken later dus. (Slang zat klem)
2 maanden later komen de kasten, met monteur, ach zijn we toch de handgreepjes vergeten erbij te bestellen en de planken dragers hebben we ook niet. en de beschadiging bij de oven ja maar dan moet de hele oven eruit dat is teveel werk doe ik niet..........
oeps de afwerk strip zit er ook niet bij, weer drie weken verder.
eindelijk eind september is alles geregeld dank mooie keuken maar service is erg slecht, men luistert niet naar de klant, praat aan een stuk over je heen, klacht indienen kan niet???
o ja dan krijg iedereen je een bon ter waarde van € 500 om een schilderij uit te kiezen of je ff naar Hengelo wil rijden?
ze hadden op zijn minst een pannenset kunnen geven met al die klachten en ongemakken.
(misschien komen ze er nog op terug) of zouden ze dat ook vergeten?