Filters

10

Uitstekend

Goed geholpen, Leen Bakker, top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Een rubberring van de Riko clickwaste (afvoerplug van een wastafel) is na 3 jaar intensief gebruik beschadigd geraakt, en ik heb bij Paul Roescher 2 rubberringen besteld (1 als reserve) Binnen een dag kreeg ik via de post 2 complete clickwastes geleverd. een meer dan goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Mijn vaatwasser ging kappot.. binnen no time een nieuwe uit voorraad geïnstalleerd. Ongekende Service

  • Aanbevelen? Ja
9

Samen naar een geweldig resultaat!

Wij hebben samen met de afdeling verkoop van Paul Roesscher onze keuken en koffiehoek uitgewerkt. "Wat niet nodig is, moet je niet doen" en "wat je niet gebruikt, moet je niet kopen". Het was meedenken ten top en daar houden wij van. Wij zijn enorm tevreden over de gehele afhandeling, van het moment dat we binnenliepen tot het moment van plaatsen, inclusief de aftersales. Het kost tijd, maar dan heb je ook wat!

  • Aanbevelen? Ja
2

matig

Bij het samenstellen en afronden van de offerte ging alles goed. week van plaatsen en bezorgen afgesproken op de offerte. Daarna wisten ze niet meer van ons bestaan, oa we stonden niet in het systeem? waren niet bekend of vergeten opleveren o we zien niets plaatsingsdatum? nee hoor weten we niets van.(vergeten) dag later o ja we zien het helemaal vergeten, we doen het tussen door oeps we zijn vergeten waneer we de keuken kunnen brengen, nou woensdag, uurtje later we komen maandag, 2 uur later we komen voor het weekend?? eindelijk is de keuken er o ja we moesten ook nog een monteur inplannen (vergeten) monteur komt toch nog op de afgesproken dag hehe eindelijk. vervolgens zijn ze de enkele kasten vergeten te leveren, o ja we zien het nu ook we gaan ze bestellen waren we vergeten, vaatwasser werkt niet, antwoord was o jee nou er komt een monteur 2 weken later dus. (Slang zat klem) 2 maanden later komen de kasten, met monteur, ach zijn we toch de handgreepjes vergeten erbij te bestellen en de planken dragers hebben we ook niet. en de beschadiging bij de oven ja maar dan moet de hele oven eruit dat is teveel werk doe ik niet.......... oeps de afwerk strip zit er ook niet bij, weer drie weken verder. eindelijk eind september is alles geregeld dank mooie keuken maar service is erg slecht, men luistert niet naar de klant, praat aan een stuk over je heen, klacht indienen kan niet??? o ja dan krijg iedereen je een bon ter waarde van € 500 om een schilderij uit te kiezen of je ff naar Hengelo wil rijden? ze hadden op zijn minst een pannenset kunnen geven met al die klachten en ongemakken. (misschien komen ze er nog op terug) of zouden ze dat ook vergeten?

  • Aanbevelen? Nee
3

middelmatige service

Tijdens de eerste levering van de keuken ontbraken er een aantal onderdelen deze zouden worden nageleverd. De achterwand was niet compleet en de witte spoelbak liet los en bleek later bruin te worden. Na twee foute leveringen kwam de achterwand ruim 2,5 maand later. De witte spoelbak wordt bruin en na menig mailcontact geeft de service afdeling op afstand aan dat wij de spoelbak niet goed schoonmaken. Schijnbaar zijn ze helderziend bij de firma Roescher. Ik ga niet akkoord met een spoelbak die door normaal gebruik en regelmatig schoonmaken bruin wordt. Ik sta op het standpunt dat er geen deugdelijke spoelbak is geleverd. Anders had men deze spoelbak niet moeten adviseren of moeten aangeven dat deze door gebruik bruin wordt. Ik wil een nieuwe spoelbak die niet van kleur verandert.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service en nazorg bij plaatsing fornuis

We hebben ons nieuwe Stoves fornuis bij Paul Roescher gekocht. De service in de winkel in Apeldoorn was perfect. We zijn enorm goed geholpen en hebben genoten van de gratis kookcursus om de fijne kneepjes van ons fornuis te leren kennen. En de nazorg van de firma Roescher was ook zoals het hoort. Al met al zijn we zeer te spreken over de klantgerichtheid van Paul Roescher. En we genieten inmiddels al enkele weken van ons fornuis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele goeie service

Na 6 jaar met veel plezier genoten te hebben (en nog steeds) van onze badkamer van Paul roescher,is er een onderdeel van onze regendouche kapot gegaan. Dit hebben we gemeld bij de klantenservice. We zijn vriendelijk ontvangen en te woord gestaan en is ons verteld dat we een gehele nieuwe regendouche (waarvan het onderdeel duurzamer is) toegestuurd krijgen. Bedankt Paul Roescher voor de geweldige service. Herma van Benthem, Enschede

  • Aanbevelen? Ja
10

Ze luisteren naar de klant i.p.v aanhoren.

Denken mee en komen met oplossingen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Er wordt rustig meegekeken naar een keuken op maat en naar wens, uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat

  • Aanbevelen? Ja
10

Een mooie showroom! Behulpzaam met heel veel goeie ideeën.

Vanaf het eerste contactmoment tot en met het bestellen van de mooie industriële betonlook keramische vloertegels erg goed geholpen door de medewerker. Dit geldt ook voor de traprenovatie! Er wordt goed meegedacht, over ideeën en oplossingen. Kundig en vriendelijk personeel. Een bezoek naar de showroom van Paul Roescher is zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en goed geholpen

Zeer uitgebreid en professioneel geholpen. Ze namen de tijd voor je en zeer goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Het ontvangen, de klantvriendelijkheid, het adviesgesprek, en het uitzoeken van de keuken is gewoon super. Alles netjes behandeld, en uitgekomen tot een droomkeuken!

  • Aanbevelen? Ja
7

Bij het bezoek aan de showroom waan je je de koning

Over de showroom positief, veel keus, alles onder 1 dak, ook in de showroom goed geholpen. Als je eenmaal alles hebt aangeschaft en er gaan zaken niet goed, dan zijn de betreffende mensen slecht/niet te bereiken. Als je een mail stuurt krijg je helemaal geen antwoord, lijkt erop dat ze denken, als we een tijd wachten, gaat de klacht vanzelf weg. (Inmiddels heeft Paul Roescher excuus aangeboden en toegegeven dat door vakantie en ziekte de bereikbaarheid te wensen overliet. Inmiddels is dit opgelost). Wij hebben een vloer gekocht incl. montage, bleek achteraf plm. 350 euro meer te zijn door niet gecommuniceerde kosten door Paul Roescher. We zijn nog steeds bezig voor een goede oplossing voor ons, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt. (Paul Roescher heeft inmiddels contact opgenomen en toegegeven dat het te lang heeft geduurd voor een passende oplossing. Het teveel berekende bedrag wordt gecrediteerd, dank daarvoor). Hopen dat het in de toekomst indien aan de orde beter gaat, maar daar ga ik dan wel vanuit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Prima fornuis, goede service en een heerlijke kookcursus met tips en trucs

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel,vriendelijk en concurrerende prijs

Goed gevoel en praktische tips ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Goede service, gebeld en dezelfde dag werden we terug gebeld en binnen 2 weken komt de monteur onze cookerkraan vervangen! kosteloos! Dat noem ik service.....

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zeer netjes en compleet in 1x goed geleverd en geplaatst. Dat hoor je nog wel eens anders. Zeer nette monteurs. Dank je wel Christiaan en Herwin. Vakwerk geleverd. Ik ben er super blij mee. Ook het team Roescher dank u. !

  • Aanbevelen? Ja
10

Kregen de exacte keuken die we wouden met de juiste prijs!

We zijn geholpen door Diewer, hij heeft ons goede tips meegegeven en een scherp aanbod. Om jouw droom keuken te krijgen kom naar Paul Roescher.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend goed geholpen, kwaliteit en prijs boven verwachting

Zeer vriendelijk geholpen. Ik heb precies gevonden waar ik naar zocht. Alle kwaliteit is ver boven wat ik verwachte, terwijl het veel goedkoper was dan ik dacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keuken

Heel erg bedankt voor de goede service en kwaliteit die jullie leveren. Drie keukens verder en altijd tevreden! Na aankoop van ons nieuwe koelkast veel hulp bij gekregen ivm mijn gezondheid en twee dagen later een leuk kaartje ontvangen in huis, heel erg bedankt. Groetjes Harry Krooshoop

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Keuken naar tevredenheid geleverd en door aanbevolen installateur geplaatst. Prima. Stoom en bakoven gekozen van AEG. Na aflevering en plaatsing een kookcursus gevolgd bij Justin. Hier werd op leuke wijze uitgelegd hoe de stoomoven optimaal kan worden gebruikt voor het maken van heerlijke gerechten. Ook praktische zaken als het reinigen kwamen aan de orde. Daarna lekker, samen met de andere deelnemers, de gerechten verorberd. Heerlijk, het was top. Dankjewel .

  • Aanbevelen? Ja
10

Top advies en transparant

Geweldige adviseurs met verstand van zaken. Meedenkend in de oplossingen en qua planning. Transparant over de prijs(garantie)

  • Aanbevelen? Ja
10

Probleemloze plaatsing keuken en prima service!

Ik ben uiterst tevreden over de behandeling als klant, de juiste adviezen, de probleemloze installatie van mijn keuken met kookeiland en de geboden service.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ruim de tijd en genoeg informatie

Bij Paul Roescher werd ruim de tijd genomen om onze wensen te inventariseren. Kregen veel informatie en adviezen. Al met al een goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

0548-530350

[email protected]

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.