Verrast door de service en eerlijk verhaal. Daarnaast verrast door kennis over de producten en apparatuur. Dit gaf echt meerwaarde!
Wij zijn goed en helder geïnformeerd over onze aankoop van de keuken, badkamer en de aankoop van de stenen vloertegels ( het complète tegel pakket ) . Dus wij zouden, bij een volgende aankoop van keuken, badkamer materialen en vloertegels weer van de diensten van het bedrijf van Paul Roescher gebruik maken.
Constant problemen en worden niet opgelost krijg geen reactie van het bedrijf
Beste T. uit Eemnes, Via onze aftersalesafdeling begreep ik dat u de fronten niet gemakkelijk schoon te maken vind. Wat jammer! Deze melding is niet door onze monteur aan onze afdeling doorgegeven. Sorry hiervoor. Wij zullen u slimme tips delen, hoe uw fronten goed schoon te houden zijn. Team Paul Roescher
Na een tip van vrienden om naar Paul Roescher te gaan voor een keuken, zijn wij vanuit de randstad naar Apeldoorn getogen. Daar aangekomen werden we hartelijk verwelkomt. De dame die ons heeft geholpen is zeer vakkundig, en heeft ons uitstekend geadviseerd. Het enthousiasme en betrokkenheid is uitmuntend. Een aanrader voor een ieder die op zoek is naar een nieuwe keuken! In 1 woord TOP!
Deskundig en vriendelijk geholpen. Er werd alle tijd voor je genomen. Samen hebben we iets moois uitgekozen. Prijs en kwaliteit staan zeker in verhouding. Dit heeft ook gemaakt dat we opnieuw voor Paul Roescher hebben gekozen!
Wij zijn zeer tevreden over het zeer deskundige advies!
Badkamer uitgezocht, goed geadviseerd, prijs verrassend, keuze genoeg. .
Geweldige keuken. Met goede adviezen. Ook de nalevering goed snel. We genieten elke dag.
In de winkel zelf alles kunnen regelen en zeer tevreden. Bij bezorging bleken we een showroom vaatwasser te hebben gekregen van een goedkoper model dan waar we voor betaald hebben. Hier kwamen we achter doordat het papier met showroommodel er nog op geplakt zat. Hierover werd niet gecommuniceerd. Het werkblad bleek niet 3,89 meter lang te zijn maar 3,98. Dus moest er 9 cm af. Dit heb ik zelf moeten regelen met het bedrijf van de werkbladen. Bij monteren bleek dat er een aantal verkeerde frontlades waren besteld. Verkeerde kleur plinten en te kort afgezaagd waardoor ze er bij elk zuchtje af vielen. Hierover is gecommuniceerd maar kregen we niets meer van te horen. Vervolgens na een aantal weken weer gebeld, bleek er niets te zijn door gegeven. Opnieuw laten bestellen. Weer duurde het lang en was er weer iets niet goed te zijn gegaan. Een nieuwe monteur kwam uiteindelijk. Deze constateerde dat de keuken er scheef in zat. De wastafel leunde op 1 latje volgens hem en het was een wonder dat niet alles was ingestort. Hierdoor stond ook de vaatwasser niet waterpas en kregen we de deur niet sluitend waardoor het apparaat niet aan ging en lekte. De verkeerde frontjes moesten worden vervangen. Van de 3 die mee kwamen hadden er 2 het goede formaat. De plintjes waren niet in de goede kleur. Dus moest nog een keer een monteur komen. Een paar maand later was dit het geval en is onze keuken klaar. We zijn blij met onze keuken maar de service is belabberd. Hier had Roesscher nog wat aandacht aan kunnen besteden naar ons toe. We voelden ons niet echt gehoord. Heel jammer!
Beste mevrouw Beumer, Dank dat u de moeite heeft genomen om uw beoordeling te delen. Het heeft inderdaad best heel lang geduurd. Wij hebben u laten weten 100% voor het oorspronkelijke doel te gaan. Gelukkig hebben we het eindpunt behaald naar uw tevredenheid. Wij wensen u ontzettend veel kookplezier met uw keuken Team Paul Roescher
Bij Justin een geweldige uitleg over de ovens gekregen en heerlijke gerechten bereid. We gaan ze thuis ook maken aan de hand van de meegekregen recepten.
Uitstekende ervaring gehad met dit bedrijf.
Veel geleerd over de oven Ongedwongen, sfeer, goede tips gekregen Lekkere en practische recepten Hou dit erin!
We werden goed ontvangen en na een kop koffie goed geholpen door Werner. Super enthousiaste verkoper die ook verstand van zaken heeft. Prachtige badkamer uitgezocht. Super bedankt!!!
Zeer goede ervaring, klantvriendelijk en complimenten voor de jonge dame bij de ontvangstbalie in Apeldoorn….
Zeer Goede service. We zijn heel tevreden, ook na 9 jaar nog geweldig service. Prima geholpen en echte "meedenkers".
Productiefout na enig overleg en tijdsduur alsnog perfect opgelost!
Compleet geholpen voor een nieuwe badkamer en keuken. In alle rust naar onze wensen geholpen. Zelfs na een foute kwa maatstelling, werden we weer top geholpen
In december 21 kochten wij zowel keuken als badkamer als tegels als PVC vloer bij dit bedrijf. Vanaf september 22 hadden wij eea nodig en werd er uitgeleverd. Opvallend hierbij is dat je als klant ALLES moet ondertekenen en in “10 voud “ retour sturen. Zelfs een keuken moet op details nagekeken én ondertekend worden op papier terwijl je niet naar de showroom kan komen. Alles om te voorkomen dat zij aansprakelijk zijn. Zo ook bij klachten. Ook hier per mail met foto’s als bewijs aanleveren en vervolgens wordt er gebeld voor een oplossing. Als klant krijg je vanuit Roesscher NIETS op papier. Klachten die wij o.a hadden: - leveren van verkeerde technische tekeningen - leveringen niet compleet leveren conform afspraak (bad gelijktijdig met tegels) - radiatoren Bluetooth leveren terwijl WiFi is besproken - telefonische afspraken die zij maken niet nakomen (plaatsen van keuken, leveren van andere kranen etc) Eind 2022 heb ik een klacht ingediend. Iets wordt er opgelost maar écht niet alles volledig. Ook hier wordt NIET over gecommuniceerd. Aangegeven dat ik als klant er klaar mee ben. Ook daar doen ze niets mee. Vandaag de druppel: aantal weken geleden gemeld dat de vaatwasser niet naar behoren werkte. Aangegeven werd dat er waarschijnlijk bij plaatsen iets niet verwijderd was. Dit bleek niet het geval. Er bleek een gebruikersfout te zijn. Als zij ons hier naar gevraagd hadden, hadden wij het kunnen controleren en zelf op kunnen lossen. Nu krijgen wij de factuur a 149,- met de mededeling; “de volgende keer even de kok bellen. Hij werkt dagelijks met de apparatuur en kan jullie wellicht helpen” Verkopen kunnen ze. Met hele mooie beloftes en afspraken. Goedkoop zijn ze echt niet maar t ergste vind ik dat als er iets is, je als klant in de kou wordt gezet en je van t kastje naar de muur wordt gestuurd binnen het bedrijf! Ze halen je binnen als koning maar behandelen je als schooier. Veel geplaatste reviews op “klanten vertellen” komen van (oud) collega’s
Goed geholpen met het samenstellen van een mooie badkamer. Vakkundig geadviseerd en goed meegedacht met onze wensen. Door de kok goed geholpen met het uitzoeken van 2 combi magnetrons, hij gaf ons goed advies waar wij erg blij mee zijn. In het verleden daar de keuken en een pvc vloer gekocht en wij hebben daarmee ook goede service mogen ervaren.
Verrassend ontwerp met hele goede tips vd adviseur. Heel vernieuwend, keuken meteen besteld.
Koop hier niets, als er iets mis gaat wordt er niet gecommuniceerd. Alles gaat via de mail. Je wordt niet terug gebeld, de service is echt zooo slecht. 1,5 jaar op het keukenblad gewacht. Nog nooit vanuit Paul roescher een telefoontje gehad. Alles moest vanuit de klant komen. En de service afdeling is zo goed als onbereikbaar. Verschrikkelijk, niet doen. Een grote ergernis.
Geachte familie Van der Have, De nalevering van uw exclusieve natuursteen heeft inderdaad veel te lang geduurd. Van onze aftersales hoorde ik dat er meerdere bladen waren afgekeurd voordat we het juiste blad voor u hadden. We snappen dat een bos bloemen de ergernis dan niet wegneemt. Fijn dat het allemaal tot een goede afronding is gekomen! Hartelijke groet, Team Paul Roescher
Veertien jaar geleden een houtkachel bij firma Roescher gekocht. Hij is op tijd geleverd en prima op de schoorsteen aangesloten. Een jaar of tien daarna was het gietijzeren rooster gebarsten. We hadden geen type of model naam. Terug naar de firma Roescher. Binnen een aantal klikken op de computer kwam onze levering naar boven en werd het rooster besteld en binnen een week geleverd. Geweldig! Recentelijk was een metalen beugel, waar een hitteschermpje aan hing, doorgebrand. Op naar Apeldoorn. Daar hoorden we dat de firma geen houtkachels meer verkocht. Maar geen probleem! Men zou er achter aan gaan en de leverancier benaderen om achter het juiste onderdeel te komen. Een dag later al een mail met daarin een werktekening, zodat ik het juiste onderdeel kon achterhalen. Deze wordt nu besteld en zal binnenkort wel arriveren. Ik ben daarom dan ook zeer te spreken over de nazorg die wordt gegeven! Meestal wordt er niet zoveel moeite meer gedaan, zeker als het artikel niet meer in hun assortiment zit. Zeker na veertien jaar niet meer. Vind dit lovenswaardig en maak je in deze hectische maatschappij niet zo vaak meer mee! Vond dat ik dit aan toekomstige klanten moest laten weten.
Beste Paul, Voor ons is dit gewoon. Een stukje ereschuld ;). Echt tof dat u dit zo waardeert. Team Paul Roescher
Ik had een plak-stripje nodig voor mijn Bruynzeel keukenblad en liep totaal vast in alle keuzemenu's bij Bruynzeel en werd werkelijk van het kastje naar de muur gestuurd. Na uren en bijna de moed verloren te hebben belde ik Paul Roescher. Ik kreeg een zeer vriendelijke, en niet geheel onbelangrijk, zeer terzake kundige medewerkster aan de lijn, die goed luisterde en direct begreep wat ik nodig had. Ze heeft dit snel en kosteloos voor mij opgestuurd, en mijn keukenblad ziet er weer fantastisch uit. Ik weet wel waar ik mijn volgende keuken koop, en kan het iedereen aanraden!
Beste Wilfred, Bedankt voor uw waardering voor de kundige collega's in ons team! Team Paul Roescher
Niks toe te voegen aan bovenstaande.
Beste Edwin, De afgelopen 50 jaar heeft ons bedrijf een betrouwbare naam opgebouwd in het compleet en tijdig uitleveren van onze keukens. Wereldwijd zorgen wij voor de samenwerking met gedegen partners waardoor wij in staat zijn bij meer dan 97% van onze klanten compleet en tijdig uit te leveren. We zullen het compliment doorgeven aan ons planningsteam. Vr. gr. Team Paul Roescher
Vanavond bij jullie langsgeweest... we komen aan rijden en allereerst in 1 woord: wauw!!!! Wat een mooi bedrijf en wat een ontvangst. Top! We hadden een afspraak met Roy. Roy is een hele eerlijke verkoper en ook erg meedenkend. Nu het leukste: We gaan met een superluxe mooie keuken naar huis. Kortom voor iedereen kan ik dit bedrijf zeker aanraden.
Plaagslagen 2
7463PH Rijssen
Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.