Prachtige zwarte keuken gekocht van Schmidt bij Paul Roescher. Het hele traject is goed verlopen. Helaas waren sommige onderdelen niet leverbaar en was het blad verkeerd. De monteurs hebben dit tijdelijk opgelost en hebben we een leen oven gekregen. Ondertussen zijn de medewerkers van Paul Roescher hard aan de slag gegaan om onze spullen compleet te krijgen. Je moet natuurlijk wel een beetje geduld hebben in deze tijden. Wat ik fijn vind is dat ze regelmatig een update stuurden en eerlijk aangeven dat het nog heeeeel lang kon duren. Blijkbaar hebben ze niet stil gezeten, want binnen kort komen al onze spullen en worden ze door dezelfde monteurs geplaatst die eerder ook de keuken al hebben gezet. Kortom: THANX team Roescher
Beste familie Breen, Bedankt voor uw review en uw begrip. Wij hebben hard moeten werken om het voor elkaar te krijgen, maar zijn net als u zeer blij dat het uiteindelijk gelukt is. Wij wensen u veel plezier met uw afgeronde keuken en danken u voor uw mooie rapportcijfer. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
geen enkel overleg, slecht een mededeling.. er is in al die jaren precies NIKS veranderd.
Beste Martijn, Dank u wel voor uw beoordeling. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Dat is uiteraard niet waar wij voor staan. Zou u aan ons kunnen toelichten wat er mis is gegaan? Wij horen graag van u. Team Paul Roescher
We kwamen binnen om ons te oriënteren voor een nieuwe keuken Deze was al snel gevonden. Na een half uurtje te hebben gewacht kwam Marlien ons ophalen. Zo fijn geholpen en goed geluisterd naar onze wensen. We hebben een prachtkeuken uit gekozen helemaal naar ons wens…..of misschien wel meer. Dank je wel Marlien voor alles
Beste Karin, Gefeliciteerd met de aankoop van uw nieuwe keuken, wat leuk dat wij deze voor u mogen verzorgen! Ook erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de inzet van Marlien. Wij wensen u alvast heel veel kook plezier toe. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Fabrikant vond dat hij geen garantie hoefde te leveren bij een ondeugdelijk product. Netjes opgelost door Paul Roescher door wel een nieuwe product ter beschikking te stellen.
Beste Monique, Dank u wel voor het delen van deze fijne ervaring! Dat horen wij natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Top service, onze keuken is inmiddels 7 jaar oud, werkt nog steeds naar behoren, maar op een dag was de stop van de wasbak ineens spoorloos. Zelf een nieuwe gekocht maar die paste niet. Een mailtje naar PR, of ik tegen betaling een nieuwe stop kon krijgen want dit beviel toch niet. Ik hoorde een paar dagen niks, maar besloot maar even af te wachten. Tot ineens de postbode voor de deur stond met een pakketje, een nieuwe stop, geheel kosteloos toegezonden! Super goede service, alsnog bedankt!
Beste Aaltje, Dank u voor de mooie complimenten, wat fijn om te horen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Keurig geholpen. Er word alle tijd genomen om je wensen door te nemen en tot in de puntjes word alles uitgelegd
Beste W, Hartelijk dank voor het mooie rapportcijfer en de aanbeveling. Wij stellen dit zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Verkoper Frans neemt alle tijd en denkt heel goed mee. Geeft eerlijk advies, en niets is teveel. Veel keuze bij Paul Roescher, waar je netjes word ontvangen.
Beste familie van Beek, Bedankt voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de inzet van Frans. Wij wensen u alvast veel plezier toe met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
We hebben onze nieuwe keuken uitgezocht, er werd goed met ons meegedacht over de indeling. Ook andere praktische tips werden besproken over de details van de keuken. Alle vragen die wij hadden werden beantwoordt. Bij het afroep gesprek hoefde daardoor ook weinig aangepast te worden. Kortom wij zijn erg tevreden!
Beste Lauren, Dank u wel voor deze fantastische review met de mooie complimenten voor onze hulp in de winkel! Daar zijn we heel blij mee. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Mooie keuken gekocht. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Keurig volgens afspraak geleverd en geplaatst. Bedankt! Ook geleverde tegels voor de badkamer op tijd geleverd. Zeer goede prijs-kwaliteit. Goed geadviseerd.
Beste Esther, Wat een fijne beoordeling om te lezen. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Dat horen wij graag. Wij willen u bedanken voor uw 10-beoordeling aan Paul Roescher. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Alles wat fout kon gaan , ging fout Maar het ergste was dat je letterlijk overal zelf achterbeen moest Wees gewaarschuwd en lees recensies van Paul Roescher op andere beoordelings sites Realiseer u dat achter die reviews veel leed zit van de aankoop bij Paul Roescher Wij kregen letterlijk de verkeerde kleur keuken gedumpt, 4 maanden later kwam voor de tweede keer de verkeerde kleur ( de helft groen/ antraciet). Afzuigkap met deuken Aanrechtblad na 4 maanden buiten gestaan te hebben, kreeg barsten De monteur verkeerde dag ingepland Uren gebeld en vele mails gestuurd Aangetekende brieven gestuurd ( waarvan 1 spoorloos volgens PR en 1 in de brievenbus) Wel getekend volgens mijn Postpunt NL app (?) Uren voor niets vrij genomen omdat de verkeerde kleur zijpanelen geleverd werden en ook nog tekort Wat flarden over onze ervaring , wat begon in mei 2021 en in september 2022 hopelijk achter ons kan laten
Originele beoordeling
Alles wat fout kon gaan , ging fout Maar het ergste was dat je letterlijk overal zelf achterbeen moest Wees gewaarschuwd en lees recensies van Paul Roescher op andere beoordelings sites Realiseer u dat achter die reviews veel leed zit van de aankoop bij Paul Roescher Wij kregen letterlijk de verkeerde kleur keuken gedumpt, 4 maanden later kwam voor de tweede keer de verkeerde kleur ( de helft groen/ antraciet). Afzuigkap met deuken Aanrechtblad na 4 maanden buiten gestaan te hebben, kreeg barsten De monteur verkeerde dag ingepland Uren gebeld en vele mails gestuurd Aangetekende brieven gestuurd ( waarvan 1 spoorloos volgens PR en 1 in de brievenbus) Wel getekend volgens mijn Postpunt NL app (?) Uren voor niets vrij genomen omdat de verkeerde kleur zijpanelen geleverd werden en ook nog tekort Wat flarden over onze ervaring , wat begon in mei 2021 en in september 2022 hopelijk achter ons kan laten
16 jaar geleden een keuken gekocht bij Kwakkel in Apeldoorn . Nu waren er wat scharnieren kapot nergens te krijgen maar Bij Roescher wel wat een service ze brachten gewoon de scharnieren thuis langs !!! We hebben wel de badkamer en vloeren daar gekocht maar dekeiken niet dus heel fijn dat ze toch de moeite hebben genomen om ons van scharnieren te voorzien Top
Beste Hans, Dat zijn mooie complimenten, dank u! Fijn dat wij u ook na 16 jaar nog van dienst konden en mochten zijn. Wij wensen u heel veel plezier toe met uw badkamer en vloeren. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Onze nieuwe keuken uitgezocht. Fantastisch geholpen en meedenkend. Zeker een aanrader!
Beste Aalderink, Wij gaan zorgen dat u straks lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor het in ons gestelde vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Levering van ons Inductiefornuis was niet compleet uitgevoerd. De serviceafdeling heeft dit zeer voortvarend opgepakt. Na telefonisch contact was binnen 24 uur de monteur aanwezig. Kortom, geweldige service van Roescher!
Beste Ton, Wat fijn om te lezen dat onze service afdeling u zo goed van dienst is geweest. Bedankt voor uw review en wij hopen dat u weer naar hartenlust kunt koken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Vandaag heb ik mijn keuken gekocht bij Paul Roescher in Rijssen. Na vorige week al advies te hebben gekregen en mezelf heb georiënteerd vandaag weer geweest voor een tweede keer. Ik ben 2 keer erg goed geholpen, er wordt aandacht en tijd besteed aan je eigen wensen en alles is top geregeld. Kortom, ik ben erg tevreden over hoe ik geholpen ben.
Beste Joeri, Wat een mooie omschrijving van uw ervaring die u bij ons hebt opgedaan. Dank u wel hiervoor en uiteraard ook voor de complimenten aan het adres van onze verkopers. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Voor de tweede keer een aankoop bij deze jongens. Ga zo door. Mijn vrouw is dik tevreden.
Zeer aangename winkel, bij binnenkomst al direct aangesproken. Vervolgens door Justin op een zeer deskundige en aangename manier geholpen. Volgende dag terug en aanschaf gerealiseerd. Top ervaring!
Beste Faraz, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
In het voortraject toch een wat mindere ervaring opgedaan. De 1e verkoper waar we een afspraak mee hadden kon goed en vlot vertellen hoe en wat en kwam met een goede prijs. De 2e keer dat we de keuken door zouden spreken moesten we maar liefst een half uur wachten.. de verkoper (nu een andere) was best eigenwijs. Voorbeelden/ aanpassingen laten zien die we nooit hebben besproken. En een beetje vreemd reageerde als we het toch anders wilden. Hij moest op een of andere manier herhaaldelijk vertellen dat we een budget keuken hadden. Het gaf ons in ieder geval niet een erg fijn idee. En toen wij weg moesten omdat we een andere afspraak hadden ging hij een beetje moeilijk doen zo van ja ik hoop dat het lukt. Maar goed een half uur later aankomen op je afspraak…. Voor de rest qua planning en levering ed. zat het uiteindelijk goed. Moest hier soms wel achteraan bellen omdat het nog niet duidelijk was hoe wat wanneer. De factuur moest ik ook achteraan bellen. Uiteindelijk allemaal wel goed gekomen, maar moest er wel achteraan. Dus vooral in het voortraject wat mindere ervaring. Overall zijn we wel tevreden. We zijn erg blij met onze keuken! Goede prijs kwaliteit verhouding.
Beste Robin, Wat vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent in het voortraject van uw aankoop. Dat is zeker niet onze bedoeling geweest en wij vinden het vervelend dat u dit heeft ervaren. Hiervoor onze excuses. Tegelijkertijd stemt het ons trots dat we u in het vervolg van het aankooptraject wel tevreden hebben kunnen stellen. Wij nemen uw feedback tot ons en hopen dat u nu kunt gaan genieten van uw fantastische keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Mijn afspraak was door mij zelf niet goed gegaan.maar toch werden we direct geholpen.
Beste Alie, Bedankt voor uw mooie rapportcijfer. Wij zijn blij dat we u alsnog hebben kunnen helpen. Wij gaan nu alles op alles zetten om u van uw nieuwe inrichting te voorzien. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Voor ons was dit de eerste keer dat we een keuken moesten uitzoeken en ook gelijk de eerste winkel waar we zijn geweest. Iedereen met gezond verstand zou zeggen dat we verder hadden moeten kijken, maar waarom zou je verder kijken als de eerste gelijk al aan alle wensen voldoet? We werden s'ochtends hartelijk ontvangen en hebben eerst rondgekeken wat we mooi vonden, en later hebben we samen met de adviseur gekeken wat onze wensen waren en wat realistisch was. Aan het einde van de rit, hadden wij een keuken die mooier was dan wij van te voren in gedachten hadden en voor een prijs waardoor je graag nog een keer terug komt. Niet alleen de adviseurs krijgen alle complimenten maar zeker ook de chef met de heerlijke soep en hapjes. Hierdoor hebben wij ons ontzettend op ons gemak gevoeld. Wij kunnen Paul Roescher met 100% zekerheid aanraden!
Beste Jonicke, Dit is een review waar wij heel blij worden. Het is precies het klantgevoel waar wij naar streven en wij zijn erg tevreden dat jullie het vertrouwen in ons hebben gesteld. Wij zullen de complimenten doorgeven en willen jullie alvast heel veel kookplezier toewensen met jullie eerste keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Na 9 maanden wachten is onze keuken sinds dinsdag 20-09-2022 compleet. Dit is totaal niet het beeld wat wij van Paul Roescher hadden verwacht. In maart 2021 hebben wij de keuken besteld voor december 2021. Dit werd door Corona januari 2022. De keuken was niet compleet oven miste en de aanrechtbladen waren er ook niet. Dit is tot april opgelost met drie verschillende aanrechtbladen. We konden de keuken gebruiken. Bij het leveren van de goede aanrechtbladen misten de smetplinten. Dit verdiend geen schoonheidsprijs.
Beste Biep, Het spijt ons dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen waarmaken. Helaas hebben wij in de periode van uw levering te maken gehad met schaarste. Onze leveranciers konden niet alles volgens afspraak uitleveren en daar bent u helaas (mede) de dupe van geworden. Ook het werkblad is met vertraging opgeleverd en daar balen wij erg van. Wij kunnen de verlate levertijden van onze leveranciers niet of nauwelijks beïnvloeden en vragen daarvoor om uw begrip. We zijn vervolgens hard aan het werk geweest om u alsnog van een complete keuken te voorzien en hebben gezorgd dat u d.m.v. noodbladen alsnog kon koken. Wij hopen dat u ondanks het wachten toch tevreden bent over uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Al twee jaar zijn wij bezig om onze keuken hersteld te krijgen. Er zijn twee kastdeuren die niet passen omdat de ovens te hoog zijn. Daarnaast zijn er twee lades die met een slijptol ingeslepen zijn (door Paul Roescher) om ze passend te maken. Twee jaar van mailen, bellen, monteurs en installateurs over de vloer en geen oplossing.... na twee jaar blijkt: de fabriek is failliet. Nu moeten alle frontjes vervangen worden. Inmiddels zijn wij er klaar mee. We vroegen om afkoop van de schade. Die werd door de servicemedewerker geraamd op 2000 euro. Twee jaar in de ellende en wij denken ach, dan maar afkoop, scheelt Paul Roescher veel geld en wij zijn van de ellende af. We leren dan wel leven met de mindere keuken maar het zou dan toch goed opgelost zijn met als resultaat een tevreden klant. We kregen een bod van 500 euro. Dus ik bellen. Zou je niet wat meer bieden dan dit. Het antwoord was nee. Ik zeg: maar herstel kost jullie veel meer dan een afkoop en bovendien zitten wij inmiddels niet meer te wachten op een halve keuken verbouwing. Het antwoord bleef nee. Sterker, de financiële meneer deelde mij mee dat ik er gewoon een slaatje uit probeerde te slaan..... Ja, na twee jaar wachten probeer ik een goedkope oplossing te vinden voor Paul Roescher die er twee jaar met de pet naar gooit maar ik ben de slechterik...... Maar goed, nee, we willen er geen slaatje uit slaan. Dus dan maar weer de ellende.... van wachten..... en hopen dat de kleur goed is.... en dat alles ook geleverd wordt. We zullen zien. Misschien, heeeeel misschien.... wordt het nu wel opgelost.
Beste Michiel, Heel erg jammer dat u de genoemde zaken zo heeft ervaren. In uw geval is inderdaad de betreffende leverancier in de tussentijd failliet gegaan. Dat is erg vervalend en wij snappen dat een keuken niet uit verschillende fronten kan bestaan. Zoals u in uw review omschrijft willen wij doen wat we beloven: u alsnog voorzien van een complete keuken met nieuwe fronten van een andere leverancier. In overleg is gebleken dat u hier in eerste instantie geen gebruik van wilde maken en de voorkeur gaf aan afkoop van schade. Wij hebben u hier een aanbod voor gedaan, maar deze heeft u afgewezen. Wij willen u nog altijd graag helpen om er weer een complete keuken van te maken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Persoonlijke benadering, denken goed mee en komen met creatieve oplossingen. Komen afspraken na. Paar kleine uitdagingen gehad, waarvoor snelle oplossingen. Zijn erg tevreden, vanaf ontwerp tm montage!
Na de aankoop hadden we een fijn gevoel over de aanschaf. Helaas kon het blad niet tijdig geleverd worden maar dit werd goed opgelost door een tijdelijk blad. De kookworkshop was erg leerzaam en lekker. Hierdoor kunnen we alle functies uit de stoomoven halen! Echt een aanrader om deel te nemen aan deze workshop!
Beste Jan Peter, Wat een ontzettend fijne beoordeling om te lezen. Dank u wel! Wij wensen u veel kookplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Leuke handige en lekkere kookcursus bij de ovens!
Beste Rob, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen wij het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Zeer groot aantal keukens in de showroom waardoor bij keuze meestal wel een voorbeeld aanwezig is. Reclamatie en nalevering zonder problemen en perfect uitgevoerd
Beste Erik, Ontzettend fijn om te vernemen dat wij u zo goed van dienst konden en mochten zijn. Dank u voor het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Plaagslagen 2
7463PH Rijssen
Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.