Filters

9

Iedereen heeft wel eens wat, maar hoe los je het op

Prachtige zwarte keuken gekocht van Schmidt bij Paul Roescher. Het hele traject is goed verlopen. Helaas waren sommige onderdelen niet leverbaar en was het blad verkeerd. De monteurs hebben dit tijdelijk opgelost en hebben we een leen oven gekregen. Ondertussen zijn de medewerkers van Paul Roescher hard aan de slag gegaan om onze spullen compleet te krijgen. Je moet natuurlijk wel een beetje geduld hebben in deze tijden. Wat ik fijn vind is dat ze regelmatig een update stuurden en eerlijk aangeven dat het nog heeeeel lang kon duren. Blijkbaar hebben ze niet stil gezeten, want binnen kort komen al onze spullen en worden ze door dezelfde monteurs geplaatst die eerder ook de keuken al hebben gezet. Kortom: THANX team Roescher

  • Aanbevelen? Ja
1

geen enkel overleg

geen enkel overleg, slecht een mededeling.. er is in al die jaren precies NIKS veranderd.

  • Aanbevelen? Nee
10

In 1 woord geweldig

We kwamen binnen om ons te oriënteren voor een nieuwe keuken Deze was al snel gevonden. Na een half uurtje te hebben gewacht kwam Marlien ons ophalen. Zo fijn geholpen en goed geluisterd naar onze wensen. We hebben een prachtkeuken uit gekozen helemaal naar ons wens…..of misschien wel meer. Dank je wel Marlien voor alles

  • Aanbevelen? Ja
10

Fabrikant geeft niet thuis, Paul Roescher wel!

Fabrikant vond dat hij geen garantie hoefde te leveren bij een ondeugdelijk product. Netjes opgelost door Paul Roescher door wel een nieuwe product ter beschikking te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij zijn super tevreden over Paul Roesscher

Top service, onze keuken is inmiddels 7 jaar oud, werkt nog steeds naar behoren, maar op een dag was de stop van de wasbak ineens spoorloos. Zelf een nieuwe gekocht maar die paste niet. Een mailtje naar PR, of ik tegen betaling een nieuwe stop kon krijgen want dit beviel toch niet. Ik hoorde een paar dagen niks, maar besloot maar even af te wachten. Tot ineens de postbode voor de deur stond met een pakketje, een nieuwe stop, geheel kosteloos toegezonden! Super goede service, alsnog bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Keurig geholpen. Er word alle tijd genomen om je wensen door te nemen en tot in de puntjes word alles uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en fijn bedrijf

Verkoper Frans neemt alle tijd en denkt heel goed mee. Geeft eerlijk advies, en niets is teveel. Veel keuze bij Paul Roescher, waar je netjes word ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij zijn ontzettend goed geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe keuken

We hebben onze nieuwe keuken uitgezocht, er werd goed met ons meegedacht over de indeling. Ook andere praktische tips werden besproken over de details van de keuken. Alle vragen die wij hadden werden beantwoordt. Bij het afroep gesprek hoefde daardoor ook weinig aangepast te worden. Kortom wij zijn erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie keuken!

Mooie keuken gekocht. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Keurig volgens afspraak geleverd en geplaatst. Bedankt! Ook geleverde tegels voor de badkamer op tijd geleverd. Zeer goede prijs-kwaliteit. Goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Nachtmerrie in plaats van droomkeuken

Alles wat fout kon gaan , ging fout Maar het ergste was dat je letterlijk overal zelf achterbeen moest Wees gewaarschuwd en lees recensies van Paul Roescher op andere beoordelings sites Realiseer u dat achter die reviews veel leed zit van de aankoop bij Paul Roescher Wij kregen letterlijk de verkeerde kleur keuken gedumpt, 4 maanden later kwam voor de tweede keer de verkeerde kleur ( de helft groen/ antraciet). Afzuigkap met deuken Aanrechtblad na 4 maanden buiten gestaan te hebben, kreeg barsten De monteur verkeerde dag ingepland Uren gebeld en vele mails gestuurd Aangetekende brieven gestuurd ( waarvan 1 spoorloos volgens PR en 1 in de brievenbus) Wel getekend volgens mijn Postpunt NL app (?) Uren voor niets vrij genomen omdat de verkeerde kleur zijpanelen geleverd werden en ook nog tekort Wat flarden over onze ervaring , wat begon in mei 2021 en in september 2022 hopelijk achter ons kan laten

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend

16 jaar geleden een keuken gekocht bij Kwakkel in Apeldoorn . Nu waren er wat scharnieren kapot nergens te krijgen maar Bij Roescher wel wat een service ze brachten gewoon de scharnieren thuis langs !!! We hebben wel de badkamer en vloeren daar gekocht maar dekeiken niet dus heel fijn dat ze toch de moeite hebben genomen om ons van scharnieren te voorzien Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Onze nieuwe keuken uitgezocht. Fantastisch geholpen en meedenkend. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige klachtenafhandeling

Levering van ons Inductiefornuis was niet compleet uitgevoerd. De serviceafdeling heeft dit zeer voortvarend opgepakt. Na telefonisch contact was binnen 24 uur de monteur aanwezig. Kortom, geweldige service van Roescher!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen door vriendelijk personeel

Vandaag heb ik mijn keuken gekocht bij Paul Roescher in Rijssen. Na vorige week al advies te hebben gekregen en mezelf heb georiënteerd vandaag weer geweest voor een tweede keer. Ik ben 2 keer erg goed geholpen, er wordt aandacht en tijd besteed aan je eigen wensen en alles is top geregeld. Kortom, ik ben erg tevreden over hoe ik geholpen ben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gaaf bedrijf!!

Voor de tweede keer een aankoop bij deze jongens. Ga zo door. Mijn vrouw is dik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en vriendelijk!

Zeer aangename winkel, bij binnenkomst al direct aangesproken. Vervolgens door Justin op een zeer deskundige en aangename manier geholpen. Volgende dag terug en aanschaf gerealiseerd. Top ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
6

Mooie goed functionerende keuken

In het voortraject toch een wat mindere ervaring opgedaan. De 1e verkoper waar we een afspraak mee hadden kon goed en vlot vertellen hoe en wat en kwam met een goede prijs. De 2e keer dat we de keuken door zouden spreken moesten we maar liefst een half uur wachten.. de verkoper (nu een andere) was best eigenwijs. Voorbeelden/ aanpassingen laten zien die we nooit hebben besproken. En een beetje vreemd reageerde als we het toch anders wilden. Hij moest op een of andere manier herhaaldelijk vertellen dat we een budget keuken hadden. Het gaf ons in ieder geval niet een erg fijn idee. En toen wij weg moesten omdat we een andere afspraak hadden ging hij een beetje moeilijk doen zo van ja ik hoop dat het lukt. Maar goed een half uur later aankomen op je afspraak…. Voor de rest qua planning en levering ed. zat het uiteindelijk goed. Moest hier soms wel achteraan bellen omdat het nog niet duidelijk was hoe wat wanneer. De factuur moest ik ook achteraan bellen. Uiteindelijk allemaal wel goed gekomen, maar moest er wel achteraan. Dus vooral in het voortraject wat mindere ervaring. Overall zijn we wel tevreden. We zijn erg blij met onze keuken! Goede prijs kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mega goed geholpen,we zijn erg tevreden.ik kijk er naar uit.

Mijn afspraak was door mij zelf niet goed gegaan.maar toch werden we direct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele fijne eerste keuken ervaring!

Voor ons was dit de eerste keer dat we een keuken moesten uitzoeken en ook gelijk de eerste winkel waar we zijn geweest. Iedereen met gezond verstand zou zeggen dat we verder hadden moeten kijken, maar waarom zou je verder kijken als de eerste gelijk al aan alle wensen voldoet? We werden s'ochtends hartelijk ontvangen en hebben eerst rondgekeken wat we mooi vonden, en later hebben we samen met de adviseur gekeken wat onze wensen waren en wat realistisch was. Aan het einde van de rit, hadden wij een keuken die mooier was dan wij van te voren in gedachten hadden en voor een prijs waardoor je graag nog een keer terug komt. Niet alleen de adviseurs krijgen alle complimenten maar zeker ook de chef met de heerlijke soep en hapjes. Hierdoor hebben wij ons ontzettend op ons gemak gevoeld. Wij kunnen Paul Roescher met 100% zekerheid aanraden!

  • Aanbevelen? Ja
4

Valt tegen met de service

Na 9 maanden wachten is onze keuken sinds dinsdag 20-09-2022 compleet. Dit is totaal niet het beeld wat wij van Paul Roescher hadden verwacht. In maart 2021 hebben wij de keuken besteld voor december 2021. Dit werd door Corona januari 2022. De keuken was niet compleet oven miste en de aanrechtbladen waren er ook niet. Dit is tot april opgelost met drie verschillende aanrechtbladen. We konden de keuken gebruiken. Bij het leveren van de goede aanrechtbladen misten de smetplinten. Dit verdiend geen schoonheidsprijs.

  • Aanbevelen? Nee
2

zeer slechte service

Al twee jaar zijn wij bezig om onze keuken hersteld te krijgen. Er zijn twee kastdeuren die niet passen omdat de ovens te hoog zijn. Daarnaast zijn er twee lades die met een slijptol ingeslepen zijn (door Paul Roescher) om ze passend te maken. Twee jaar van mailen, bellen, monteurs en installateurs over de vloer en geen oplossing.... na twee jaar blijkt: de fabriek is failliet. Nu moeten alle frontjes vervangen worden. Inmiddels zijn wij er klaar mee. We vroegen om afkoop van de schade. Die werd door de servicemedewerker geraamd op 2000 euro. Twee jaar in de ellende en wij denken ach, dan maar afkoop, scheelt Paul Roescher veel geld en wij zijn van de ellende af. We leren dan wel leven met de mindere keuken maar het zou dan toch goed opgelost zijn met als resultaat een tevreden klant. We kregen een bod van 500 euro. Dus ik bellen. Zou je niet wat meer bieden dan dit. Het antwoord was nee. Ik zeg: maar herstel kost jullie veel meer dan een afkoop en bovendien zitten wij inmiddels niet meer te wachten op een halve keuken verbouwing. Het antwoord bleef nee. Sterker, de financiële meneer deelde mij mee dat ik er gewoon een slaatje uit probeerde te slaan..... Ja, na twee jaar wachten probeer ik een goedkope oplossing te vinden voor Paul Roescher die er twee jaar met de pet naar gooit maar ik ben de slechterik...... Maar goed, nee, we willen er geen slaatje uit slaan. Dus dan maar weer de ellende.... van wachten..... en hopen dat de kleur goed is.... en dat alles ook geleverd wordt. We zullen zien. Misschien, heeeeel misschien.... wordt het nu wel opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijn bedrijf!

Persoonlijke benadering, denken goed mee en komen met creatieve oplossingen. Komen afspraken na. Paar kleine uitdagingen gehad, waarvoor snelle oplossingen. Zijn erg tevreden, vanaf ontwerp tm montage!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede aankoopondersteuning en fijne aftersale

Na de aankoop hadden we een fijn gevoel over de aanschaf. Helaas kon het blad niet tijdig geleverd worden maar dit werd goed opgelost door een tijdelijk blad. De kookworkshop was erg leerzaam en lekker. Hierdoor kunnen we alle functies uit de stoomoven halen! Echt een aanrader om deel te nemen aan deze workshop!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede apparatuur, prima service

Leuke handige en lekkere kookcursus bij de ovens!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en nazorg zonder discussies

Zeer groot aantal keukens in de showroom waardoor bij keuze meestal wel een voorbeeld aanwezig is. Reclamatie en nalevering zonder problemen en perfect uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

0548-530350

[email protected]

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.