5 jaar geleden een dramakeuken bij jullie gekocht met daarin een AEG afwasmachine die kwalitatief niet voor een Siemens onder zou doen...afwasmachine is vanaf dag 1 niet echfunctioneel geweest...maar ach aan alles komt een end...nu een hele fijne afwasmachine gekocht bij een ander bedrijf en van een ander merk en wat denk je?? In geen 5 jaar zo,n storingsvrije schone vaat gezien!
Beste Theo, Wat vervelend om te lezen dat u slechte ervaringen heeft gehad met de AEG vaatwasmachine. Wij vinden het moeilijk om in te schatten wat u met 'niet echt functioneel' bedoelt maar wij denken ons daar wel een voorstelling van te kunnen maken. We vermoeden dat u veel pech heeft gehad met het apparaat in kwestie, aangezien we over dit type verder geen klachten hebben gekregen. Onze klanten zijn doorgaans lovend over het vaatwasser assortiment van AEG. Het is goed om te horen dat u inmiddels een oplossing heeft gevonden voor uw schone vaat. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Zoals gezegd, de PVC vloer is mooi, maar dat is niet iets wat ze zelf maken, dus die mooie vloer heb je potentoneel bij elk bedrijf. Maar de service na de betaling.. zoals vele reviews al zeggen. Enorm slecht, altijd wordt het op personeelstekort gegooid. Daarnaast staat in de kleine lettertjes dat je 15% over de leverprijs aan retourkosten/administratie kosten moet betalen. Het overgebleven bedrag werd ook pas na 3 weken terug gestort. Voor 232,50 aan administratie kosten verwacht ik wel een snellere terugstorting. Kortom, nooit doen, zolang het goed gaat is het prima, maar zodra het fout gaat verschuilen ze zich achter allerlei kleine lettertjes die je als consument niet weet.
Beste Sander, Fijn om te lezen dat u uw nieuwe vloer er mooi bij vindt liggen. Het is vervelend om te horen dat u de verdere afwikkeling als slecht hebt ervaren. De 15% leverprijs is bij ons standaard en we vinden het jammer dat dat als een verassing is gekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We zitten in een zeer drukke periode waarbij logischerwijs ook veel administratie komt kijken. Hierdoor kan het voorkomen dat men niet iets langer op bepaalde betalingen moet wachten, zoals in uw geval. Wij vragen hiervoor om uw begrip en geduld. Gelukkig hebben we u binnen 3 weken van het juiste bedrag kunnen voorzien en is daarmee alles afgewikkeld. We hopen dat u nu kunt gaan genieten van uw nieuwe vloer. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Prima geholpen. Klantvriendelijk. Eerlijk advies gekregen. Komen hier graag weer.
Servicedienst blijft onbereikbaar maar de initiatiefrijke klant moet via allerlei omwegen veel tijd en kosten steken om iemand te bereiken. Managment heeft kennelijk geen overzicht waar de knelpunten zitten. Na ruim 5 maanden zouden de juiste maat kasten geleverd worden. Helaas zijn deze onuitgepakt terug gegaan omdat afmetingen weer of nog steeds niet goed zijn. Gaat de procedure weer van voor af aan beginnen?
Beste Birgitte, Bedankt voor uw review. Door onderbezetting beschikt de service desk niet over de bereikbaarheid die wij de klant graag willen bieden, waarvoor onze excuses. Vanwege het feit dat u kasten met een andere diepte wenste, hebben wij nieuwe kasten besteld en bij u bezorgd. Echter hebben wij geconstateerd dat uw wens zich meer richtte op de binnenkant: u wilt graag diepere lades. Dit is helaas niet mogelijk. De lades in de 57,5 cm en de 62,5 cm kast hebben dezelfde afmeting. Omdat het omwisselen van de kasten geen aantoonbaar verschil zou maken, hebben we deze weer mee teruggenomen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Netjes geholpen in vestiging Apeldoorn met een parketvloer. Nette afhandeling van lijm die over is.
Beste Michel, Dank u wel voor het delen van deze fijne ervaring! Dat maakt ons blij. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Wij hebben een PVC vloer gekocht. De verkoper Gerard heeft ons goed geadviseerd welke PVC we moesten hebben en de verschillende mogelijkheden laten zien. Ook de uitleg hoe het nu precies gaat bij het leggen van de vloer was duidelijk. Wij liepen voldaan de winkel uit.
Beste Ton, Super om te vernemen dat alles naar tevredenheid is verlopen tijdens het bezoek aan onze showroom. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Onverwachts verhuizen wij na 3 jaar naar een andere woning. Na alle complimenten over onze visgraat pvc vloer zijn we direct weer naar Paul Roescher gegaan voor ons nieuwe huis. Zonder enige twijfel ook al is het een stukje rijden vanuit Amsterdam. Nu een hotelkwaliteit pvc vloer uitgekozen met prachtige trapbekleding. Prijzen zijn transparant en er wordt ook actief meegedacht naar oplossingen om binnen ons budget te blijven. Wederom een tevreden klant dus!
Beste Marleen, Dank u wel voor uw prachtige beoordeling. Wij willen u veel plezier toewensen met uw nieuwe pvc vloer! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Het advies wat gegeven werd bij aankoop van de badkamer was goed, wel word er redelijk gepusht om maar direct een handtekening onder de offerte te krijgen iets waar we wel van geleerd hebben voor een volgende aankoop. Naast de badkamer hebben we ook een tegelvloer voor de woonkamer aangeschaft en hier een vaste legprijs voor afgesproken. Jammer genoeg heeft Paul Roescher de afspraken met de tegelzetters niet op orde waardoor de afgegeven prijs 100% hoger uitviel. Hierdoor hebben we bijna 1500,- aan extra kosten moeten maken. Reacties op vragen lieten erg lang op zich wachten, terugbel verzoeken werden niet nagekomen en uiteindelijk word er gezegd dat men niets voor je kan doen. Ondanks dat er schriftelijk word toegegeven dat zij een fout hebben gemaakt en dat je in totaal voor ruim 10.000 spullen aanschaft. Helaas heeft het zover moeten gekomen dat er een juridisch traject is gestart is om Paul Roescher op zijn verantwoordelijkheden te wijzen en aan de afspraken te houden. Voor een aankoop komen wij hier echt niet meer terug......
Beste Peter, Het stemt ons tevreden dat u bent te spreken over het advies m.b.t. uw nieuwe badkamer. Wel vinden we het vervelend om te horen dat het bedrag van de legkosten hoger is uitgevallen dan verwacht. Wij hanteren bij het leggen inderdaad een lijst met zzp'ers die voor een afgesproken bedrag met ons samenwerken. In uw geval bevatte de lijst (van ruim 7 leggers) een persoon waarmee deze afspraak niet langer geldig was. Wij balen hiervan en hebben u daarom kort daarna een nieuwe lijst gestuurd met alternatieven die wel aan het kostenplaatje voldoen. We kregen als reactie dat de vloer er inmiddels al inlag voor een hoger bedrag. Dit is helaas niet in overleg met ons gebeurd en we hadden u graag een alternatief geboden die wel aan het juiste prijskaartje voldeed. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Niet alleen misten er allerlei zaken bij de keuken. Ook de.kookplaat was kapot bij levering. Het kwam er op neer dat we zelf maar contact op moesten nemen met de leverancier om het op te lossen. En de inlegprofielen zijn nog altijd niet geleverd. En we zijn inmiddels ruim een maand verder....
Beste Erwin, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat de kookplaat beschadigd bij u geleverd is. We hebben na uw melding contact gelegd met de leverancier en deze is voornemens om de glasplaat van de kookplaat te vervangen. Zij plannen hiervoor zelf een monteur in en helaas kan dit soms tijd kosten waar wij geen invloed op hebben. In de tussentijd hebben wij u van twee nood-kookplaten voorzien zodat u kon blijven koken. Wij vragen om uw begrip en hopen dat uw kookplaat spoedig hersteld wordt door de monteur in kwestie. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Na grote concurrenten bezocht te hebben in de buurt, kwamen we terecht bij Paul Roescher. Dat was een verademing. Bij de grote concurrenten werden we meestal direct en agressief aangesproken, terwijl we gewoon wat wilde rondkijken. Bij Paul Roescher konden we rondkijken, kregen we koffie en soms zelfs soep met een broodje! Heerlijk rustige manier van zaken doen en professioneel! Goede begeleiding naar de uiteindelijke keuze, geen haast! Fijn om zo een keuken (voorwaar geen kleine investering) uit te zoeken. Ik raad mensen aan die op zoek zijn naar een rustige en professionele hulp bij het uitzoeken van een keuken: Paul Roescher. Het plaatsen hebben we uitbesteed aan Jopsen montage, ook een geweldige ervaring!
Beste Kees en Anja, Wat fijn om te vernemen dat jullie zo tevreden zijn, daar doen we het allemaal voor. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Wij hebben een jaar geleden een keuken gekocht en laten plaatsen door Paul Roescher. Hierin hebben wij o.a. een combimagnetron van AEG laten plaatsen. Bij het opwarmen van maaltijden zaten er steeds harde stukken in het eten. Deze klacht hebben wij gemeld bij Paul Roescher. Een AEG-monteur werd ingeschakeld. Deze kon geen defect vinden. Vervolgens kregen wij een rekening van € 129,-, die wij hebben betaald. Het probleem bleef zich echter voor doen. Wij hebben weer contact opgenomen met Paul Roescher. N.a.v. onze klacht belde de gouden keukenchef Arjan van Paul Roescher voor een afspraak om langs te komen om te kijken wat er mis ging. Ook nam hij een glazen plateau mee voor de combi-magnetron. Hij gaf ons handige tips, ook voor de schoonmaak van het apparaat. Hij had een heerlijke maaltijd meegenomen. Deze werd getest op 3 verschillende tijden en op 500 watt. Ook onze maaltijd waar wij zelf altijd problemen mee hadden tijdens het opwarmen werd getest. Nu bleek dat door het glazen plateau hier geen harde stukken meer in zaten. Ook het bedrag van € 129,- wordt aan ons terug gestort. Arjan en Paul Roescher heel erg bedankt voor de goede service en het oplossen van het probleem.
Beste José, Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze keukenchef en over de geboden service. We wensen u nog heel veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Communicatie bar slecht, er wordt na betaling niet meer meegedacht en elk probleem wordt buiten Roesscher gezocht. Dit is al on vele andere reviews te lezen! Verkoper heeft tijdens ons bezoek in de showroom een heel ander bad genoteerd. Alsof we akkoord gaan met het ( andere) bad dat geleverd is zónder dat te hebben gezien? Dus je bestelt iets in een showroom met verkoper die je het product niet laat zien? Verkeerd opgeschreven en stug doorgevoerd, nu voet bij stuk houden dat wij dat bad hebben besteld. Kan niet meer worden teruggenomen. Nu maar hopen dat onze dure keuken nog komt dit jaar…na 3 maanden extra vertraging welke uiteraard ‘overmacht’ is. 3 maanden zonder keuken. Advies: ga ergens anders heen!
Beste Betsie, Vervelend om te horen dat het geleverde bad niet naar wens is. We hebben het voor u nagekeken en het blijkt dat u zowel het verkoopformulier als de orderbevestiging ondertekend heeft en dus ook akkoord heeft gegeven om de producten te bestellen. Het is mogelijk om een ander bad te na te bestellen (indien gewenst), daarvoor kunt u contact met ons opnemen. Het klopt dat wij door leveringsproblemen de levering van uw keuken enkele maanden hebben moeten opschorten. Wij vragen hiervoor om uw begrip en gaan alles in werking zetten om de levering zo goed mogelijk te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Goed geholpen Goed geplaatst Goed geïnformeerd Prettig zaken doen top
Beste Richard, Wat fijn dat u nu lekker kunt genieten van uw nieuwe keuken. Dank u voor deze positieve review. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Wat een verschrikkelijke ervaring heb ik met dit bedrijf! Bijna geen afspraak wordt nageleefd. Leveringen van spullen worden een dag van te voren afgemeld, waardoor vervolgens de gehele verbouwing opgeschoven moet worden en dit tot 3 keer toe. Ondertussen heb ik bijna alles thuis opgeslagen (het ligbad zelf al 4 weken in mijn woonkamer) en door dit alles kan de aannemer de komende maanden niet meer. Spullen worden zonder dat ik er vanaf weet geleverd, handig als overdag nauwelijks thuis bent. Bij verschillende leveringen miste wat, zelf weer achteraan bellen naar Paul Roescher, weer een tijd wachten op antwoord want zei wisten er niets vanaf. Goede communicatie met jullie leveranciers zeg!
Beste Sabina, Het spijt ons dat de communicatie niet is gelopen zoals u dat van ons mag verwachten. Helaas hebben wij te maken met leveringsproblemen van leveranciers waar u helaas de gevolgen van heeft ondervonden. We nemen uw feedback mee en hopen u spoedig van de laatste onderdelen te voorzien. We zetten alles op alles zodat u straks alsnog kan gaan genieten van uw nieuwe badkamer. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Complete keuken, tegels en toiletruimte aangekocht. Golden ticket actie een complete keuken waar ook de apparaten al voor gereserveerd waren. Levertijd geen probleem. Keuken besteld eind november2021, levering week 22 in 2022, ruim een half jaar later zoals afgesproken. Wat men niet had gecommuniceerd was dat de inductiekookplaat met geïntegreerde afzuiging niet geleverd werd. Zelf bellen wanneer wel? Zou week 26 worden. Monteur moet dus terug komen en extra kosten waar Paul Roescher geen boodschap aan heeft. Maar bellen van tevoren of de leverweek nog klopt? Nee wordt een week later week 27. In week 26 worden we zowaar gebeld zou het dan toch? Nee het wordt nu week 33.. In de tussen tijd kregen we een elektrisch kookplaatje . Fijn in een net geschilderde en gesausde keuken zonder afzuiging. Deze zit in de niet geleverde inductie. Op de vraag welke alternatieven men dan voorstelt kom men met 2 opties. Een plaat met een buizensysteem en rooster in de plint of 1 bijna gelijk aan de bestelde , maar dan moeten we zelf de sparing van het keukenblad vergroten. Levertijd 3 weken (zou het ?) Geen echte opties dus. Zit niets anders op dan behelpen op de elektrische kookplaat voor minimaal 11 weken. Klantvriendelijkheid ver te zoeken. Voor de badkamer maar ergens anders kijken waar ze de klant wel centraal stellen en helpen als er iets niet gaat zoals zou moeten.
Beste Henk, Erg vervelend dat deze situatie zich voor doet. De inductiekookplaat met afzuiging is inderdaad slecht leverbaar. Dit is een marktbreed probleem op het moment. De levering van de kookplaat was voor ons helaas net zo onduidelijk als voor u. We balen ervan dat u hierdoor voor verrassingen bent komen te staan. Wanneer apparatuur niet leverbaar is bieden wij een tijdelijke oplossing of een alternatief aan. We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de geboden alternatieven. We gaan hier graag met u over in gesprek en zullen spoedig contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Toen we in Rijssen onze PVC-vloer gingen uitzoeken zijn we hartelijk ontvangen door Gerard. Uren besteed en goed verzorgd met hapjes en drinken. Passend advies gehad en er werden goede vragen gesteld over hoe en wat. We hadden moeite om met een stoffeerder in contact te komen voor de planning van het leggen, maar ook daar zijn we goed bij geholpen. Helaas nu het leggen nog even uit moeten stellen, dus kunnen (nog) niks zeggen over kwaliteit vloer e.d.
Beste Anne, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
In alles, zowel vervanging als hulp met alg. Service een topprestatie van dit bedrijf! Zo zouden er veel meer moeten zijn.
Beste Leo, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring! Fijn dat wij u zo goed en geheel naar wens van dienst konden en mochten zijn. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Wij hebben een prachtige keuken. De keuken is helemaal naar onze wens. We zijn vanaf de verkoop tot plaatsen keuken prima geholpen. Alles is in één keer geleverd en geplaatst volgens afspraak. Contact met de verkoopster, planning, monteur (vakkundige ZZP'er) was ook fijn en niets om op aan te merken.
Beste Marcel, Onze hartelijke dank voor uw positieve review en gefeliciteerd met uw nieuwe Paul Roescher keuken! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Na aankoop van een ander huis bleek daar een Roescher keuken in te zitten. Omdat wij wat aanpassingen in de keuken wilde (o.a. grotere koelkast, en daarmee een losse vriezer, een andere vaatwasser en andere gootsteen) Bij het eerste telefonisch contact direct aangegeven wat de situatie is en wat onze bedoeling was. Dat was geen probleem. In eerste instantie was de dame aan de lijn behulpzaam om na te gaan of de keuken bij hen in het systeem stond zodat tekeningen, maatvoering al direct voor handen was. Helaas konden zij de keuken niet vinden in het systeem. Wel een afspraak gemaakt. Na afzegging en hernieuwde afspraak, naar Apeldoorn toe. Vriendelijk ontvangen door verkoper 1, uitgelegd wat de bedoeling was. Vervolgens wilde hij toch opnieuw zoeken in de systemen of de keuken er toch niet in stond. Dit duurde enige tijd, 20-30 minuten. Bij terugkomst aan tafel werd ons verteld dat de keuken niet te vinden was en dat het gesprek vervolgd werd met verkoper 2. 9 (vreemd?) Op naar een andere tafel en wachten op verkoper 2. Nadat wij kennis hadden gemaakt brachten wij opnieuw onze wensen naar voren. En ook nu wilde men toch zeker weten of de keuken niet in het systeem stond en verdween ook deze verkoper naar achteren en was het wachten. Toen ook hij bevestigde dat de keuken niet te vinden was, ging het gesprek verder. Verbaasd waren wij toen, nadat wij opnieuw vertelde wat de bedoeling was, en dat was geen complete nieuwe keuken aanschaffen, vertelde de verkoper dat dit niet mogelijk was. Dit deden ze niet, was lastig. Op mijn vraag waaeom dit niet eerder werd aangegeven ondanks meerdere malen telefonisch contact en zelfs op de dag zelf met verkoper 1 niet verteld is. Tja.... daar was weinig op te zeggen behalve, miscommunicatie. Licht puntje: verkoper 2 bood aan om langs te komen om te onderzoeken wat mogelijk was. Hoe fijn dacht wij. Maar we wachten nog steeds. Kortom: er moet verkocht worden, aan duurzaamheid wordt niet gedaan en verwachtingen niet gemanaged.
Beste Sonja, We betreuren de ervaring die u heeft gehad in onze showroom. Er is helaas veel miscommunicatie ontstaan. U bent als het ware van het kastje naar de muur gestuurd en dat is niet onze bedoeling geweest. Onze excuses hiervoor. Zoals u inmiddels wel weet voeren wij dit soort aanvragen niet vaak uit, maar is het in overleg wel mogelijk. Indien gewenst willen we samen met u onderzoeken hoe we u het beste kunnen helpen en komen we hiervoor graag bij u langs. We zijn benieuwd of u hiervoor open staat. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Tijdens het hele traject wordt er heel duidelijk en klantvriendelijk gecommuniceerd. Je krijgt ook snel antwoord op vragen. Je weet steeds waar je aan toe bent. Het advies bij het ontwerp en de bestelling was echt maatwerk, waarbij goed werd meegedacht, de keuken is prachtig afgewerkt en van hoge kwaliteit, en de monteurs werkten heel netjes en precies. Alles verliep zeer professioneel en betrouwbaar!
Beste David, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier van uw nieuwe keuken gewenst! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
In tegenstelling tot uw opmerking is deze klacht NIET afgedaan. Als u informeert bij de verkoper, dhr Leijendekker, of bij de persoon die u vermeldt, dan kunt u het antwoord op mijn verzoek geven. Dit antwoord verneem ik dan graag zsm van u. Ik ga ervanuit dat dit voor 10 juli a.s. zal gebeuren.
Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw klacht nog niet is opgelost. U heeft ons gevraagd om een factuur van AEG apparatuur. Ons serviceteam heeft u hiervoor doorverwezen naar onze financiële afdeling. Deze zal u spoedig van de juiste factuur voorzien. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Prima
- geen communicatie bij zowel de badkamer, keuken, tegel als vloerafdeling !!! - leveren teveel materiaal - kunnen niet goed goed inmeten, dingen in badkamer verandert omdat ze niet goed op schaal alles hadden getekend en het dus niet paste. - in december besteld maar geen vloer legger geregeld. - melden niet bij pvc vloer dat opstart procedure gedaan (tot 40 graden verwarmen) moet worden waardoor toen vloer legger wel beschikbaar was de vloer niet wilde leggen (ook al was vloer uitgehard). Nu meer dan 2 maanden wachten!!! - spullen worden niet bezorgd op dag / tijd die afgesproken is. - bij keuken bezorging moest mijn man mee tillen aangezien de bezorger alleen kwam. - keuken blad was bij aankomst kapot. Nu 2 of 3 maanden wachten. ….weer geen communiceren dus wellicht wordt het weer langer. - Paul Roescher ontzorgd niet. Wilt u geen stress koop hier dan vooral niet!
Beste Simone, Wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent, dat is natuurlijk nooit onze intentie. Er zijn helaas een aantal dingen anders verlopen als dat u van ons mag verwachten en daar balen wij van. We nemen uw feedback mee en zullen alles op alles zetten om u alsnog van uw droominrichting te kunnen voorzien. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Onze keuken is al lang geleden door Paul Roescher geplaatst. Prima keuken, prima volgens afspraak geleverd. Nu willen we van het gas af en zijn naar Paul Roescher Apeldoorn getogen om een electrische kookplaat te kopen. Dat kwam allemaal prima uit, ze hadden de maten van de keuken allemaal nog in de computer, helemaal voor elkaar. Er was 1 inductiekookplaat die precies paste, geweldig. Bij levering bleek dat de maten voor geen hout klopten. De monteur heeft hem weer ingeladen en beloofde ons dat we diezelfde dag nog terug gebeld zouden worden. Dat gebeurde niet en de volgende 2 weken ook niet. Toen ik belde duurde het even voor de goede papieren gevonden waren en ook de man die ons aan de telefoon had, leek ontstemd. "U wordt deze week nog teruggebeld, meneer! Dat leek goed, maar het is nog niet gebeurd. Opnieuw gebeld om 12.05. Toen was er een bandje ingestart: "Van 12.30 tot 13.30 hebben we lunchpauze. Een week later nog een keer geprobeerd, maar toen nam (15 minuten lang) Niemand de telefoon op. Ook werd ik 2 x aangemoedigd om het online service formulier in te vullen. Dat heb ik gedaan, maar helaas tot op de dag van vandaag geen reactie gehad. Echt, een goede keuken. Mooi ook. Maar wat een service...
Beste Gert, Vervelend om te lezen dat u bovenstaande ervaring heeft. We hebben geprobeerd om u zo goed mogelijk te adviseren en helaas is daar qua afmetingen een fout gemaakt, we vragen hiervoor om uw begrip. We balen ervan dat we vervolgens niet de service hebben kunnen bieden die u van ons mag verwachten. Door onderbezetting heeft ons serviceteam u nog niet van de juiste oplossing kunnen voorzien. Wij nemen spoedig contact met u op om dit alsnog te realiseren. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
2 keer keuken gehaald. Bij de eerste wacht ik na 15 maanden nog steeds op spullen en bij de tweede weer een bak ellende. Service nog slechter dan waardeloos. Komen geen enkele afspraak na. Zou op geen enkele manier met zo’n toko te maken willen hebben meer.
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Momenteel wordt 1-op-1 met u zoals u bekend is aan een goede oplossing gewerkt. Team Paul Roescher
Plaagslagen 2
7463PH Rijssen
Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.