Verkoper Diewe heeft ons goed geadviseerd en geholpen bij het uitzoeken van een keuken
Beste Hein, Bedankt voor uw review. Het is mooi om te lezen dat u zo'n prettige ervaring hebt gehad met onze verkoper. We zullen er zorg voor dragen dat hij uw bericht ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Niets is er opgelost sinds 28-4-2021. Communicatie blijft een ellende! Rechtsbijstand is nu aan zet. Jullie hebben tot 30-6-2022 om de problemen op te lossen. Zo niet dan gaan we in rap tempo richting een rechtszaak. In het vertrouwen dat jullie de reviews niet manipuleren.
Op verzoek van de medewerker, directeur bij Paul Roescher, een aanvulling op mijn eerder geplaatste review(s). Ja u leest het goed. De directeur vraagt of ik mijn vorige reviews schappelijker wil maken. Sommige van mijn vorige reviews zijn niet eens meer zichtbaar, terwijl "Klantenvertellen.nl" het volgende zegt: Wijzigt u de review, dan blijft de oude beoordeling inzichtelijk met een link in de nieuwe review. Nergens een link te zien en de oude reviews zijn uit beeld! Na 7,5 maanden is eindelijk onze keuken af. Het eindproduct is mooi, maar de weg ernaar toe is een groot drama. Keuken zeer incompleet geplaatst. Meerdere keren troep in huis, wij extra vrij moeten nemen, een servicedesk die niet te bereiken is, directieklacht die niet door de directie wordt beantwoord, ruim 3 weken moeten wachten totdat een voorgeschoten bedrag werd terugbetaald, etc. Paul Roescher komt vervolgens na dit lange traject met NIKS! Ze gaan uiteindelijk mee in MIJN voorstel om een openstaande nota te halveren. Dit komt uiteindelijk neer een korting van ca 2,25% op een keuken van ca €***k. De medewerker heeft de moeite genomen om anderhalf uur bij ons op gesprek te komen. Nam een bosje bloemen van de supermarkt mee. Bos was van zo'n slechte kwaliteit dat het met 4 dagen verlept de container in kon. Als de medewerker koud de deur uit is, licht mijn telefoon op en heb ik de nieuwe factuur van de openstaande nota al binnen. Wij kunnen dus bijna 8!!! maanden wachten totdat iets af is, en dan hebben ze het lef om binnen 5 minuten de nieuwe factuur te sturen. Ik heb de medewerker hierop aangesproken. Zegt hij doodleuk "Dit is toch een mooi voorbeeld van we doen wat we zeggen". Ronduit schandalig hoe wij als klant behandeld worden. Onze ervaring strookt absoluut niet met de positieve reviews op deze site. dus wij zeggen: ga niet met dit bedrijf in zee!
Na bijna 10 jaar gebruik begon de toiletkraan te lekken . Contact gezocht met Roescher voor levering van een nieuwe kraan met speciale lange schroeflengte voor een natuursteen wasbak . Krijgen we bericht terug dat deze kraan GRATIS wordt geleverd . Als dat geen service is .. wij zijn er blij mee ! Super!
Beste Jolanda, Dat vinden we super om te horen, wij wensen u heel veel plezier en gemak toe met de nieuwe kraan. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Binnen 4 jaar was onze oven 2 maal defect en de vaatwasser 1 keer.
Beste Wim, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat u deze problemen heeft ervaren. Uiteraard proberen wij onze klanten van de meest geschikte apparatuur te voorzien. Dat de oven en vaatwasser defect zijn geraakt kan meerdere oorzaken hebben. Wanneer dit binnen de garantie valt kan dit doorgaans worden opgelost. Helaas kunnen wij niet volledig voorkomen dat er na een paar jaar een defect ontstaat. Wij vragen om uw begrip. Met vriendelijk groet, Team Paul Roescher
De hendel van een van de wastafelkranen lag eruit. Hoewel we de hendel nooit losdraaien, bleek het schroefdraad niet meer goed. De vraag voor een goede oplossing werd binnen een dag beantwoord en na twee dagen werd de vervangende hendel bij ons afgeleverd. Kosteloos. We kennen Paul Roescher al wat langer. De organisatie lijkt wat formeel (veel formulieren, veel juridisch afhouden van risico's). Dat valt ons tegen. Maar wat ze leveren is goed en tegen een goede prijs. Bij reparatie moet je het arbeidsloon zelf betalen (als je het niet zelf kunt repareren). Dat is nog wel een puntje bij grote klachten. Maar goed, de hendel van de wastafelkraan is weer in orde. En ondanks de kritiek (waarvan ik hoop dat ze zich er iets van aantrekken) kan ik Paul Roescher van harte aanbevelen.
Beste Jaap, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat alles conform afspraak is hersteld. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Tevreden over de oplossing waarvoor dank
Nette,keurige mensen Hart voor de zaak. Een ieder die nieuwe keuken nodig heeft adviseert ik Paul Roescher Ook zeker prijs/kwaliteit
Na ruim 5 jaar kwamen er gaatjes in de douchestang, kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd
Klachten worden heel slecht afgehandeld. Leggen het probleem neer bij de leverancier en nemen geen verantwoordelijkheid. Komen afspraken niet na. Bellen niet terug als dit is beloofd. Voelen zich niet verantwoordelijk voor de klant.
Beste Melanie, Het spijt ons dat u niet geheel tevreden bent over onze service. Wij zullen spoedig contact met u opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Nadat onze keuken al bijna een half jaar is geplaatst hebben wij nog geen afzuigkap en spat-plint. Monteur van keuken vertelde dat de afzuigkap al geleverd zou zijn maar dat deze waarschijnlijk ergens anders beland is. ( mogelijk fout van het transport ) Na meerdere telefoontjes helaas nog steeds aan het wachten. Vervolgens is gebeld vanuit de klantenservice of dat de spat-lint besteld kan worden terwijl deze gewoon in de offerte staat. Later is hier over nogmaals telefonisch contact geweest wat blijkt deze moest nog besteld worden nu maar hopen dat er geen kleur verschil is. Krijgen we deze week een mail wat de klacht is van de afzuigkap?…terwijl we hier nog steeds op zitten te wachten. December is onze keuken geplaatst!! Hopelijk komt er nu wel schot in de zaak!
Beste Corina, Heel vervelend om te horen dat u de bovenstaande ervaring heeft. Er is m.b.t. de offerte helaas miscommunicatie ontstaan waardoor de smetplint (te) laat is besteld. Helaas hebben wij daarnaast mede door onderbezetting niet snel genoeg kunnen schakelen m.b.t. de afzuigkap. Daar balen we van en we willen graag met u kijken naar de mogelijkheden. We zien dat u ook per mail onze klantenservice hierover hebt bericht en wij hopen dit spoedig voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Justin en Margreet hebben top werk geleverd. Ik ben zelden in een keukenzaak zo goed behandeld als hier, het was echt uitmuntend! Tevens hebben ze mij ook een lekkere voorgerecht aangeboden, hier had ik helaas geen tijd voor, ik kom hiervoor graag een andere keer voor terug. Ik zal iedereen deze zaak aanraden. Groeten, Max
Beste Max, Wat een mooie beoordeling voor Paul Roescher. Dank u wel! We zullen er zorg voor dragen dat de complimenten bij Justin & Margreet terechtkomen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Compleet nieuwe badkamer aangeschaft. Jaar later beschadigingen op het mat zwarte bedieningspaneel en handdouche. Wasbak beschadigd. Klacht ingediend hierover. Krijg je doodleuk te horen dat het niet onder garantie valt. Als ik dit allemaal van te voren had geweten had ik mijn nieuwe badkamer hier niet aangeschaft. Zeer Slechte service !!
Beste Priscilla, Zeer spijtig om te horen dat u de bovenstaande ervaringen met ons heeft. Helaas vallen bovengenoemde beschadigingen niet onder de garantie van het product dat u heeft aangeschaft. Hoe mooi matzwart in de badkamer ook is, het heeft helaas ook nadelen. Onze adviseurs benoemen dit altijd vooraf. Wel hebben we u een voorstel gedaan om de onderdelen te vervangen. We hopen dat we u op deze manier alsnog kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Op de afdeling verkoop loopt het over van de verkooppraatjes. Ze weten het mooi te brengen, alsof je de beste deal ooit gemaakt hebt. Als de keuken eenmaal is gereserveerd, wordt de communicatie wat stroever (buit is al binnen) en minder goed meegedacht of eventuele aanpassingen technisch ook kunnen. Technische tekening hoeft bv niet aangepast te worden volgens hun, want dat kan de (externe) installateur zelf ook wel. Terwijl dit eitenlijk wel de taak van de keukenleverancier is. Daarnaast geven de eigen mensen (keukenmonteurs en bezorgers) ook aan dat communicatie niet echt prettig loopt. Desalniettemin dus wel een super mooie keuken, maar als tip: probeer de mensen meer te lezen, niet je random verkooppraatjes op iedereen loslaten en ook na de koopovereenkomst blijven meedenken met de klant. Levert van beide kanten meer positiviteit op!
Beste Marieka, Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend om te horen dat u het verkoopproces als niet persoonlijk genoeg heeft ervaren. Wij proberen altijd mee te denken met de klant en deze op een prettige en luchtige manier te helpen aan zijn of haar droomkeuken. Helaas hebben we bij u dat gevoel niet over kunnen brengen. Dat vinden we jammer en wij nemen uw feedback hierin mee. Ook na de aankoop proberen we voor u klaar te staan. Onze verkopers hebben echter drukke schema's waardoor het soms zoeken is naar tijd. Wegens onderbezetting kunnen we niet altijd de bereikbaarheid en aandacht garanderen die u van ons gewend mag zijn. Wij zijn hard aan het werk om dit te verbeteren en vragen om uw begrip. We wensen u veel plezier toe met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
We hebben met veel plezier een badkamer gekocht bij Paul Roescher in Rijssen. Na een periode kregen we een probleem met de douchekraan die lekte. Dit is met een uitstekende service opgelost en nu is alles weer als nieuw. Ik kan niet anders zeggen dan dit ik dit als een geweldige service beleef.
Beste Marcel, Bedankt voor uw prachtige beoordeling. Wat fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft met onze service. Daar doen we het voor! We hopen dat u van uw nieuwe badkamer kan gaan genieten. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Verkoop verliep goed dankzij Diewer. Maanden later toen er geleverd moest worden werd het drama. Meerdere keren bellen, zou teruggebeld worden wat niet gebeurde. Tijdens bellen word ook meerdere keren de verbinding verbroken & je wordt zonder iemand gesproken te hebben in de wacht gezet tot vervelens toe. Een mail voorafgaand aan de levering krijg je ook niet. Kortom: investeer eens in goede communicatie en service!! Mensen verwachten dat ook als je duizenden euro's uitgeeft aan een keuken & vloer!
Beste Janique, Bedankt voor uw review. Heel vervelend om te horen dat u de bovenstaande ervaring heeft. Het is zeker niet onze bedoeling om u niet op de hoogte te houden. Wij hebben helaas te kampen met onderbezetting waardoor onze bereikbaarheid niet van het niveau is wat u van ons mag verwachten. We zijn hard aan het werk om ons serviceteam uit te breiden en nemen uw feedback hierin mee. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Twee kraan ringen gingen dit gemeld en vervolgens werden er 2 ringen opgestuurd, prima service
Beste Gerrit, Wat fijn dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw beoordeling maakt ons trots en blij. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Tijdens de verkoop volop in de watten gelegd Na incomplete levering verwijst de verkoop naar de service afdeling. Deze reageert niet op mail en je staat uren in de wacht. Vervolgens word er van alles en nog wat belooft maar komt er vervolgens niets van terecht. We zitten nu al 7 maanden met een incomplete badkamer. Kortom, rij er met een grote boog om heen om veel ellende te voorkomen.
Beste Johan, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw badkamer nog niet is afgerond. Heeft u een referentienummer voor ons? Dan gaan wij dit verder uitzoeken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Na 1 keer bellen mijn tegels eerder geleverd. Dank voor jullie hulp. Tziet er prachtig uit.
Ook nu weer werd mijn probleem/klacht snel opgepakt en netjes vervangen! Wat een super service!
Beste Esthet, Super om te lezen! En hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Heb in november een keuken besteld 14maart geplaatst maar de kookplaat past niet schuur aan een zij paneel en de vaatwasser kan maar voor de helft open .meerdere keren gemaild met foto’s van de klachten maar krijg geen reactie. Heb naar de klanten service gebeld waar wij zeer klantonvriendelijk te woord werden gestaan.nog steeds geen reactie.zou zeker geen keuken bij deze winkel kopen met zo een slechte service
Beste Frederika, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen. Wij zullen binnenkort contact met u opnemen om dit op te pakken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Erg fijn dat we alles konden regelen op een adres. De badkamer en de keuken. Goed geholpen in de winkel en ook het bezorgen en plaatsen ging vlot en zonder problemen.
Beste Pascal, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat alle facetten van het aankoopproces u goed zijn bevallen. Wij wensen u veel plezier toe met uw badkamer en keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Heb gevraagd voor een mogelijke oplossing en wil graag een antwoord
Beste Jan, Bedankt voor uw review. Helaas hebben we mede door enorme drukte en onderbezetting u nog niet kunnen helpen. We nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Bij de afhandeling van een storing van een inductie kooktoestel (Stoves) wordt er gewezen van Roescher naar de fabrikant naar de reparateur. Het toestel werkt helemaal niet meer, dus kunnen al een week niet meer koken. Ook nog geen duidelijk wanneer het probleem wordt verholpen. Dus ook met Pasen geen kooktoestel tot onze beschikking!! Er wordt ook geen alternatief aangeboden. Het kooktoestel zit nog ruim binnen de garantie termijn.
Beste Freddy, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat uw Stoves fornuis met een storing te kampen heeft. Zoals u in uw review al beschrijft zit het kooktoestel binnen de garantie termijn. De garantie wordt geleverd door de leverancier (in dit geval, Stoves). Wij hebben Stoves benaderd om dit verder op te pakken. Helaas kunnen wij zelf niet aan het apparaat sleutelen, omdat daardoor de garantie zou komen te vervallen. We vragen om uw begrip en hopen dat Stoves uw probleem spoedig kan oplossen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Goede verkopers die met leuke ideeën komen waar jezelf niet aan denkt. Erg vriendelijk geholpen. Duidelijkheid over de prijs. Prachtige badkamer en prachtige keuken gekregen. Gemonteerd door vakmensen.
Beste Pascal. Wat een ontzettend mooie beoordeling. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Plaagslagen 2
7463PH Rijssen
Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.