Filters

8

Goede en klantvriendelijkheid

Verkoper Diewe heeft ons goed geadviseerd en geholpen bij het uitzoeken van een keuken

  • Aanbevelen? Ja
2

Bagger!!!!!

Niets is er opgelost sinds 28-4-2021. Communicatie blijft een ellende! Rechtsbijstand is nu aan zet. Jullie hebben tot 30-6-2022 om de problemen op te lossen. Zo niet dan gaan we in rap tempo richting een rechtszaak. In het vertrouwen dat jullie de reviews niet manipuleren.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slechte ervaringen met Paul Roescher

Op verzoek van de medewerker, directeur bij Paul Roescher, een aanvulling op mijn eerder geplaatste review(s). Ja u leest het goed. De directeur vraagt of ik mijn vorige reviews schappelijker wil maken. Sommige van mijn vorige reviews zijn niet eens meer zichtbaar, terwijl "Klantenvertellen.nl" het volgende zegt: Wijzigt u de review, dan blijft de oude beoordeling inzichtelijk met een link in de nieuwe review. Nergens een link te zien en de oude reviews zijn uit beeld! Na 7,5 maanden is eindelijk onze keuken af. Het eindproduct is mooi, maar de weg ernaar toe is een groot drama. Keuken zeer incompleet geplaatst. Meerdere keren troep in huis, wij extra vrij moeten nemen, een servicedesk die niet te bereiken is, directieklacht die niet door de directie wordt beantwoord, ruim 3 weken moeten wachten totdat een voorgeschoten bedrag werd terugbetaald, etc. Paul Roescher komt vervolgens na dit lange traject met NIKS! Ze gaan uiteindelijk mee in MIJN voorstel om een openstaande nota te halveren. Dit komt uiteindelijk neer een korting van ca 2,25% op een keuken van ca €***k. De medewerker heeft de moeite genomen om anderhalf uur bij ons op gesprek te komen. Nam een bosje bloemen van de supermarkt mee. Bos was van zo'n slechte kwaliteit dat het met 4 dagen verlept de container in kon. Als de medewerker koud de deur uit is, licht mijn telefoon op en heb ik de nieuwe factuur van de openstaande nota al binnen. Wij kunnen dus bijna 8!!! maanden wachten totdat iets af is, en dan hebben ze het lef om binnen 5 minuten de nieuwe factuur te sturen. Ik heb de medewerker hierop aangesproken. Zegt hij doodleuk "Dit is toch een mooi voorbeeld van we doen wat we zeggen". Ronduit schandalig hoe wij als klant behandeld worden. Onze ervaring strookt absoluut niet met de positieve reviews op deze site. dus wij zeggen: ga niet met dit bedrijf in zee!

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service

Na bijna 10 jaar gebruik begon de toiletkraan te lekken . Contact gezocht met Roescher voor levering van een nieuwe kraan met speciale lange schroeflengte voor een natuursteen wasbak . Krijgen we bericht terug dat deze kraan GRATIS wordt geleverd . Als dat geen service is .. wij zijn er blij mee ! Super!

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte apparatuur

Binnen 4 jaar was onze oven 2 maal defect en de vaatwasser 1 keer.

  • Aanbevelen? Nee
9

Snelle oplossing

De hendel van een van de wastafelkranen lag eruit. Hoewel we de hendel nooit losdraaien, bleek het schroefdraad niet meer goed. De vraag voor een goede oplossing werd binnen een dag beantwoord en na twee dagen werd de vervangende hendel bij ons afgeleverd. Kosteloos. We kennen Paul Roescher al wat langer. De organisatie lijkt wat formeel (veel formulieren, veel juridisch afhouden van risico's). Dat valt ons tegen. Maar wat ze leveren is goed en tegen een goede prijs. Bij reparatie moet je het arbeidsloon zelf betalen (als je het niet zelf kunt repareren). Dat is nog wel een puntje bij grote klachten. Maar goed, de hendel van de wastafelkraan is weer in orde. En ondanks de kritiek (waarvan ik hoop dat ze zich er iets van aantrekken) kan ik Paul Roescher van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Probleem positief opgelost!

Tevreden over de oplossing waarvoor dank

  • Aanbevelen? Ja
10

Mega tevreden

Nette,keurige mensen Hart voor de zaak. Een ieder die nieuwe keuken nodig heeft adviseert ik Paul Roescher Ook zeker prijs/kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Na ruim 5 jaar kwamen er gaatjes in de douchestang, kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service; komen afspraken niet na; hebben altijd een excuus; pakken klachten niet goed

Klachten worden heel slecht afgehandeld. Leggen het probleem neer bij de leverancier en nemen geen verantwoordelijkheid. Komen afspraken niet na. Bellen niet terug als dit is beloofd. Voelen zich niet verantwoordelijk voor de klant.

  • Aanbevelen? Nee
2

Erg slechte ervaring

Nadat onze keuken al bijna een half jaar is geplaatst hebben wij nog geen afzuigkap en spat-plint. Monteur van keuken vertelde dat de afzuigkap al geleverd zou zijn maar dat deze waarschijnlijk ergens anders beland is. ( mogelijk fout van het transport ) Na meerdere telefoontjes helaas nog steeds aan het wachten. Vervolgens is gebeld vanuit de klantenservice of dat de spat-lint besteld kan worden terwijl deze gewoon in de offerte staat. Later is hier over nogmaals telefonisch contact geweest wat blijkt deze moest nog besteld worden nu maar hopen dat er geen kleur verschil is. Krijgen we deze week een mail wat de klacht is van de afzuigkap?…terwijl we hier nog steeds op zitten te wachten. December is onze keuken geplaatst!! Hopelijk komt er nu wel schot in de zaak!

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede gastvrijheid en top service!

Justin en Margreet hebben top werk geleverd. Ik ben zelden in een keukenzaak zo goed behandeld als hier, het was echt uitmuntend! Tevens hebben ze mij ook een lekkere voorgerecht aangeboden, hier had ik helaas geen tijd voor, ik kom hiervoor graag een andere keer voor terug. Ik zal iedereen deze zaak aanraden. Groeten, Max

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Compleet nieuwe badkamer aangeschaft. Jaar later beschadigingen op het mat zwarte bedieningspaneel en handdouche. Wasbak beschadigd. Klacht ingediend hierover. Krijg je doodleuk te horen dat het niet onder garantie valt. Als ik dit allemaal van te voren had geweten had ik mijn nieuwe badkamer hier niet aangeschaft. Zeer Slechte service !!

  • Aanbevelen? Nee
6

Keuken is super mooi, afdeling verkoop te gelikt.

Op de afdeling verkoop loopt het over van de verkooppraatjes. Ze weten het mooi te brengen, alsof je de beste deal ooit gemaakt hebt. Als de keuken eenmaal is gereserveerd, wordt de communicatie wat stroever (buit is al binnen) en minder goed meegedacht of eventuele aanpassingen technisch ook kunnen. Technische tekening hoeft bv niet aangepast te worden volgens hun, want dat kan de (externe) installateur zelf ook wel. Terwijl dit eitenlijk wel de taak van de keukenleverancier is. Daarnaast geven de eigen mensen (keukenmonteurs en bezorgers) ook aan dat communicatie niet echt prettig loopt. Desalniettemin dus wel een super mooie keuken, maar als tip: probeer de mensen meer te lezen, niet je random verkooppraatjes op iedereen loslaten en ook na de koopovereenkomst blijven meedenken met de klant. Levert van beide kanten meer positiviteit op!

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een geweldige service

We hebben met veel plezier een badkamer gekocht bij Paul Roescher in Rijssen. Na een periode kregen we een probleem met de douchekraan die lekte. Dit is met een uitstekende service opgelost en nu is alles weer als nieuw. Ik kan niet anders zeggen dan dit ik dit als een geweldige service beleef.

  • Aanbevelen? Ja
6

Erg slechte communicatie

Verkoop verliep goed dankzij Diewer. Maanden later toen er geleverd moest worden werd het drama. Meerdere keren bellen, zou teruggebeld worden wat niet gebeurde. Tijdens bellen word ook meerdere keren de verbinding verbroken & je wordt zonder iemand gesproken te hebben in de wacht gezet tot vervelens toe. Een mail voorafgaand aan de levering krijg je ook niet. Kortom: investeer eens in goede communicatie en service!! Mensen verwachten dat ook als je duizenden euro's uitgeeft aan een keuken & vloer!

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goede service

Twee kraan ringen gingen dit gemeld en vervolgens werden er 2 ringen opgestuurd, prima service

  • Aanbevelen? Ja
1

Verkopen kunnen maar voor de rest…

Tijdens de verkoop volop in de watten gelegd Na incomplete levering verwijst de verkoop naar de service afdeling. Deze reageert niet op mail en je staat uren in de wacht. Vervolgens word er van alles en nog wat belooft maar komt er vervolgens niets van terecht. We zitten nu al 7 maanden met een incomplete badkamer. Kortom, rij er met een grote boog om heen om veel ellende te voorkomen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Lekker bezig.

Na 1 keer bellen mijn tegels eerder geleverd. Dank voor jullie hulp. Tziet er prachtig uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Ook nu weer werd mijn probleem/klacht snel opgepakt en netjes vervangen! Wat een super service!

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte ervaringen

Heb in november een keuken besteld 14maart geplaatst maar de kookplaat past niet schuur aan een zij paneel en de vaatwasser kan maar voor de helft open .meerdere keren gemaild met foto’s van de klachten maar krijg geen reactie. Heb naar de klanten service gebeld waar wij zeer klantonvriendelijk te woord werden gestaan.nog steeds geen reactie.zou zeker geen keuken bij deze winkel kopen met zo een slechte service

  • Aanbevelen? Nee
10

Fijn bedrijf en goede service

Erg fijn dat we alles konden regelen op een adres. De badkamer en de keuken. Goed geholpen in de winkel en ook het bezorgen en plaatsen ging vlot en zonder problemen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Geen oplossing voor de vraag

Heb gevraagd voor een mogelijke oplossing en wil graag een antwoord

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte afhandeling bij een storing

Bij de afhandeling van een storing van een inductie kooktoestel (Stoves) wordt er gewezen van Roescher naar de fabrikant naar de reparateur. Het toestel werkt helemaal niet meer, dus kunnen al een week niet meer koken. Ook nog geen duidelijk wanneer het probleem wordt verholpen. Dus ook met Pasen geen kooktoestel tot onze beschikking!! Er wordt ook geen alternatief aangeboden. Het kooktoestel zit nog ruim binnen de garantie termijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed, meedenkend en goede kwaliteit.

Goede verkopers die met leuke ideeën komen waar jezelf niet aan denkt. Erg vriendelijk geholpen. Duidelijkheid over de prijs. Prachtige badkamer en prachtige keuken gekregen. Gemonteerd door vakmensen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

0548-530350

[email protected]

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.