Nadat we afgelopen zaterdag in de showroom waren hadden we keuzes gemaakt. Aangezien we snappen dat er niet altijd tijd is, hebben we een afspraak gemaakt. De vrije dag is aangepast, en we zorgden op tijd op de afspraak te zijn.... zelfs te vroeg omdat verkeer meezit. Ontvangen met een kop koffie, en in de showroom wachten op de collega waarmee we de afspraak hadden......helaas...., geen woord, geen teken, helemaal niets, zitten wachten op wat? Tot op heden onbeantwoord dus maar weggegaan. Tot nu toe geen belletje, geen email.... blijkbaar hebben ze onze centen niet nodig. We zoeken wel iemand anders die bij ons de stenen in de woonkamer, keuken en tuin wil leveren. Maar wellicht was de keuken ook aan vervanging toe. Helaas..... maar goed de markt trekt aan dus 1 klant is bij Roescher niet belangrijk!
Beste heer en mevrouw Van der Velde, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat het zo gelopen is. We kunnen ons voorstellen dat het (alles bij elkaar opgeteld) een lange zit is geweest. Mede doordat u een half uur van te voren aanwezig bent geweest. Helaas wil het nog wel is voorkomen dat een verkoopgesprek uitloopt. In dit geval was de verkoper in kwestie nog met klanten bezig en dat gesprek is 20 minuten uitgelopen. Wij vragen hiervoor uw begrip. Vervolgens is de verkoper naar het terras gegaan waar hij een lege tafel aantrof. We zijn elkaar misgelopen en dat vinden wij erg jammer. Dit is ook een van de redenen dat wij het afraden om ver van te voren aanwezig te zijn: de kans is groot dat de verkoper nog met andere klanten bezig is. Daarnaast proberen wij ons zo goed mogelijk aan onze strakke agenda te houden. Hierbij proberen we de klant niet uit het oog te verliezen, maar ook daarin doen zich soms uitzonderingen voor. Het kan zijn dat de communicatie over het verlate tijdstip niet transparant genoeg geweest is. Daar balen we van. Mocht u nog interesse hebben in een nieuwe afspraak dan nodigen wij u van harte uit in onze showroom te Rijssen. Indien dit niet het geval is wensen we u veel succes toe in uw zoektocht naar nieuwe tegels en een mogelijke nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Keuken, badkamer, vloer besteld bij Paul Roescher om alles in één hand te houden.Zeer tevreden over dit bedrijf . Een probleem dat dreigde te ontstaan werd met hun snelle medewerking opgelost.
Beste Hans, Dat horen en doen we graag. Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
tegels besteld, zouden geleverd worden 24 feb. Niets ontvangen, gebeld, gemaild, helaas geen enkele reactie. Service melding gemaakt, een maand geen reactie ondanks weer mailen......9 april inmiddels ontvang ik een mailtje dat mijn melding is opgelost.......ik heb mijn geld nog niet terug noch tegels. Laat staan dat ze reageren of contact opnemen. Wat een oplichters! Helaas moet ik nu een derde partij gaan inschakelen. Ze zijn blijkbaar vergeten dat consumenten rechten hebben.
Beste Romy, Bedankt voor uw review. Er is duidelijk iets misgegaan met de levering van uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen spoedig contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Wij zijn erg goed geholpen door Emiel. Vanaf het begin is er met ons stap voor stap gekeken naar de mogelijkheden die passen bij onze wensen. Wat ik het allerfijnst vond is dat er in tegenstelling tot de concurrenten geen sprake is van ‘push verkoop’.
Beste Noor, Bedankt voor uw review. Het is mooi om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad tijdens uw bezoek. Wij zullen zorgen dat dit bij Emiel terecht komt. We wensen u veel plezier toe met uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Een goede voorlichting, veel keuze mogelijkheden. Vriendelijke verkopers en een zeer gastvrije gastheer, kok Theo !!
Beste Barry, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het allemaal voor! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Wij zijn erg goed geholpen met het meedenken van onze nieuwe keuken. Het plaatsen van de keuken gebeurde erg deskundig en vakkundig. Super tevreden over het hele geheel en blij met de nieuwe keuken.
Beste Adele, Fijn dat we u goed en naar wens van dienst konden zijn. Dank u voor het delen van uw ervaring. We hopen dat u kunt gaan genieten van uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Goede service en komen de afspraak bij ons na. De prijzen zijn redelijk. Een aanrader.
Beste Florus, Dank u voor het delen van uw positieve ervaring! Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Klantgerichte service en garantie
Beste Frans, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat onze service u heeft kunnen helpen. We wensen u veel plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Heel goed geholpen in de showroom, creatieve oplossingen bedacht voor mijn niet al te grote keuken. De keuken werd keurig op tijd geleverd met goede afspraken. Ook de monteur, geregeld via Paul Roesher, was top. Al met al heel tevreden.
Maar helaas balen dat de plint niet goed was
Beste Carla, Bedankt voor uw review. Het is prettig om te horen dat u vindt dat wij goed werk hebben geleverd. Dat is een mooi compliment. We balen ervan dat de plint niet voldeed en hopen deze op korte termijn te vervangen. We hopen dat u vervolgens kan gaan genieten van uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Vorige week een nieuwe keuken uitgezocht. De vorige hadden we 24 jaar geleden hier ook gekocht, nooit!geen problemen mee gehad dus was de keuze niet zo moeilijk. We zijn heel fijn en vakkundig geholpen door Dieuwer, hij nam alle tijdvoor ons(3 uur!)gaf goede adviezen en lette op de details. We gingen met een goed gevoel naar huis. We zijn erg benieuwd hoe of het resultaat straks zal zijn,maar zien Het vol vertrouwen tegemoet.
Eind december 2019 de keuken besteld, prima voorbereidend gesprek en uit éénzetting van materialen en apparatuur. Zou week 21 geplaatst worden. Dit ook uitgevoerd. Helaas verkeerd geleverde kast voor koelkast. Monteurs hebben de kast om moeten bouwen om de koelkast te plaatsen. Weken later een nieuwe kast geleverd en koelkast gemonteerd. Werk eiland verkeerde pilasters geleverd. Weken later nieuwe geleverd, wederom verkeerd. Wederom weken later weer geleverd, maar helaas had deze niet de juiste hoogte. Nu maandag 4 april komt de monteur om voor de 4d x de pilasters plaatsen. De afwasmachine ook veel later dan na de 3de datum geleverd ( wel tussentijds een tijdelijke afwasmachine door Roescher geplaatst. Wel de deur beschadigd. Nieuwe in bestelling. Komt ook 4april. Verder bij plaatsen in mei geen materiaal om hoekkastje te monteren. Hoekkastje ook pas in januari 2022 afgewerkt Tevens geen uitlaat voor afzuigunit. Na 6 weken pas geplaatst. Kostte slechts een 1/2 uur. Konden dus 6weken niet koken. Diverse kroonlijsten niet aanwezig en bovenlagen. Het probleem bij Roescher is hun service afdeling, Hebben geen feedback met hun klant Hebben veel ziekten echter ook heelveel verloop, Bij bellen krijg ik constant ander medewerker en die weten niet de in en outs van de situatie. Badkamer in januari 2021 besteld en nu nog steeds niet afgewerkt. Verkoper vertelde allerlei verhalen en kwam afspraken niet na. Keuken verkoper heeft het over genomen en toen ging het prima. Echter Verkeerde scharnieren geleverd, hierop zijn de glazen wanden geplaatst. Deze situatie geeft zoveel ruimte dat we meer buiten de douche aan het drogen zijn dan erin. Service gaf eerst aan dat dit zo hoorde. Dit met een second opinie kunnen weerleggen. Ook de leverancier van de glazendouche wanden gaf aan dat er verkeerde scharnieren waren geleverd. Toilet meubel verkeerde kleur en draairichting. Hier ook lang op moeten wachten. Al met al Drama Drama en nog eens Drama
Vloer gekocht bij Paul Roescher. Nu een jaar later (!) zijn de problemen nog niet opgelost. Waardeloos bedrijf en waardeloze service!
Goedemorgen Nicole, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat de problemen nog niet verholpen zijn. Wij gaan voor u aan de slag om dit alsnog op korte termijn op te lossen. Onze service afdeling neemt binnenkort contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Probleem en klacht goed opgepakt.
Paul Roescher betekent voor ons: “mooie materialen voor een nette prijs”. Wij hadden met onze keuken en meerdere badkamers een redelijk grote opdracht voor hen in deze bizar drukke tijd in de bouw. Natuurlijk gaat er dan af en toe wat mis qua uitleveren, maar het gaat erom hoe het opgelost wordt. Paul Roescher heeft alles gedaan om de ontbrekende onderdelen zo snel mogelijk op plaats te krijgen. Wij zijn zeer tevreden.
Snel en adequaat.
Na een aanvankelijk minder goede ervaring werd de zaak goed opgepakt (Dhr. Bakker) en kwam er een heel mooi resultaat uit de bus. Heb de procesbegeleiding als prettig ervaren. De plaatsing zelf verliep zeer professioneel. Service achteraf, weliswaar beetje langzaam, maar vriendelijk en doeltreffend.
Keuken in April 2020 gekocht. Bij de aflevering in October ontbraken er diverse greeplijsten en een aantal kasten en greeplijsten waren foutief. Door het verkeerd inmeten (door Roescher zelf) paste het blad ook niet. Blad moest terug en dat werd snel op maat gemaakt. De ontbrekende greeplijsten zouden 4 maanden duren. Terwijl deze bij een bedrijf in Amsterdam gewoon leverbaar waren en zijn binnen 24 uur geleverd. Dit ging in afspraak met Roescher. Echter de betaling wachten we nog steeds op Ook een gedeelte van de ontbrekende delen zijn nog niet geleverd. O ja, probeer maar niet de service afdeling te pakken te krijgen. Dat is verspilde moeite.
Beste Herbert, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat een aantal producten verkeerd zijn geleverd. We zijn hard aan het werk om u alsnog van een mooie en volledige keuken te voorzien. Op 13 april komen we langs met de ontbrekende materialen. Vervolgens zullen we op 14 april contact met u opnemen om te kijken of alles naar wens is verlopen. Tot dan. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Desondanks de leverproblemen op allerlei gebied. Een super eindresultaat. En er werd goed meegedacht.
Logge organisatie, kwaliteit materialen en tekeningen laat te wensen over. Ze hebben ook problemen om monteurs te leveren om de keuken tijdig te installeren. Dit is een handelsbedrijf… voortaan betalen wij een beetje meer voor een professional.
Beste Vincent, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer om te lezen dat u geen fijne ervaring heeft overgehouden aan uw aankoop. Heeft u een referentienummer voor ons? Dan gaan wij dit voor uw checken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Begin december 2021 werd onze keuken geleverd en conform hetgeen in de overeenkomst staat hebben wij keurig de rekening betaald. We wisten toen al dat de koel-vriescombinatie op nalevering stond. Ondanks dat wij in het voortraject meermaals bepaalde onjuistheden hadden aangegeven bleek bij de montage van de keuken, toen alles werd uitgepakt door de monteurs dat een deel van de meldingen niet was doorgegeven aan de leverancier terwijl dit wel met ons was gecommuniceerd. Op de leveringsbon stonden nog altijd keurig de verkeerde handgrepen, waardoor frontjes verkeerd waren voorgeboord , de deur van de koelkast te hoog was en zo nog wat meer kleine zaken. Daarnaast bleek bij de montage dat bepaalde zaken opties wellicht mooi zijn maar in de praktijk niet werken omdat deurtjes dan tegen andere kastjes aan komen e.d. Kortom, mooie spullen verkopen, is iets anders dan een goed advies geven. Inmiddels zijn we 3 maanden verder en zijn we toch maar eens met de planning gaan bellen hoe nu verder, want we hebben nog altijd een extra koelvriescombinatie in huis staan omdat we anders niets hebben. En nee deze staat natuurlijk niet op de plek van de keuken. Intussen bekruipt mij het gevoel dat we gestraft worden doordat we toch al alles betaald hebben. Lekker makkelijk voor het bedrijf, we kunnen geen kant meer op. Maar goed, de man van het magazijn geeft doodleuk aan dat alle verkeerd geboorde fronten nog altijd niet aanwezig zijn en hij kan ook niet aangeven wanneer deze dan wel gaan komen. Je gaat bij het kopen van een keuken natuurlijk niet over 1 nacht ijs en denkt dat een bedrijf wat inmiddels 50 jaar bestaat het juiste adres is. Inmiddels weten we helaas wel beter, de kracht van een bedrijf is het afhandelen van zaken die niet goed gaan, en daar is Roescher in mijn optiek ronduit slecht in. Slechte communicatie, service via een mailcontact waarbij de bijlage niet wordt gelezen. Slechte telefonische bereikbaarheid en voor klachten moet je dus niet in de winkel zijn.
Beste Martin, Bedankt voor uw review. We begrijpen dat het vervelend is dat u lang op een volledig opgeleverde keuken heeft moeten wachten. We balen ervan dat de grepen destijds verkeerd zijn besteld. Dat heeft helaas veel tijd gekost. Daarnaast hebben we ook te maken gehad met onderbezetting op de service afdeling waardoor onze bereikbaarheid niet van het niveau was wat u van ons mag verwachten. Ook de leverancier in kwestie heeft te maken gehad met langere levertijden dan gewenst. Uw feedback betreft het afhandelen van de gebreken nemen wij mee. Dank daarvoor. Inmiddels hebben we u gesproken en zijn gelukkig alle ontbrekende items bij ons binnen gekomen. Deze hopen we binnenkort bij u te bezorgen. We hopen dat u daarna alsnog kan gaan genieten van uw fantastische keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
De nieuwe keuken is volgens afspraak verlopen en in overleg is er veel mogelijk. Een aanrader om naar Paul roescher te gaan !!
Beste Barend, Bedankt voor uw review. Gaaf om te horen dat u bij ons hebt kunnen slagen. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Lang verhaal kort, bedrijf dat afspraken niet nakomt. Wel 15 keer terug moeten komen om keuken in orde te maken. En denken zelf dat service geweldig is? Zou compensatie krijgen van 10% van mijn keuken, NOOIT 1 cent gezien. Ook nog keer dinerbon van 150 belooft, deze ook NOOIT gezien. Vele e-mails gestuurd, veelal geen reactie. Ze hopen dat ik als klant wel keer zal opgeven om mijn recht te halen.... Telefonisch ook dramatisch om erdoor te komen, altijd enorme wachtrij. Blijkbaar ben ik niet enige met klachten.
Beste Maarten, Bedankt voor uw review. Wij hebben u inmiddels uitgenodigd voor een gesprek en zullen u binnenkort alsnog van een dinerbon voorzien. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Ik ben professioneel en vriendelijk geholpen door Erik Snijders tijdens het verkoopproces. Bij de uiteindelijke bestelling bleek de meeste apparatuur niet meer leverbaar o.a. door de gevolgen van de oorlog in Oekraïne. Paul Roescher heeft mij andere apparatuur aangeboden die in de meeste opzichten beter (en duurder) is dan de oorspronkelijke apparatuur, zonder dat ik extra hoefde te betalen. Klasse!
Door vrienden zijn we op het idee gebracht om bij Paul Roescher te kijken voor een nieuwe keuken. Vanaf het eerste contact waren we enthousiast. We kregen iemand toegewezen die met ons meedacht en onze vragen die we hadden, ook later thuis, kon beantwoorden. Door de Corona was de levertijd wat onzeker. Bepaalde apparatuur was niet op tijd leverbaar, toen deed Paul Roescher ons het aanbod van duurdere apparatuur voor dezelfde prijs. Toen de precieze leveringsdatum aangebroken was kwam alles binnen, niets ontbrak! Ook het plaatsen verliep prima en aan het eind van de middag stond er een prachtige keuken. We kunnen het echt aanraden om met Paul Roescher in zee te gaan!
Plaagslagen 2
7463PH Rijssen
Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.