In maart 2021 een keuken besteld. Deze is in oktober 2021 geplaatst. Helaas bleken de oven en het koffieapparaat niet leverbaar. Kan gebeuren. Nu, maart 2022, wachten wij nog altijd op het koffieapparaat. Leuk zo'n nieuwe keuken. Tegen de tijd dat hij af is, is hij allang niet nieuw meer. Ook wordt er totaal niet met ons gecommuniceerd over hoe of wat. Tijdens het plaatsen is er ook schade veroorzaakt aan de keuken. Dit is direct gemeld. Maar nu, maart 2022, hebben we ook daar nog altijd geen reactie op gehad. Na vele malen bellen en mailen nu maar deze review in de hoop dat we eindelijk eens geholpen gaan worden. Bestel hier geen keuken!
Beste Kim, Bedankt voor uw review. Zou u mij kunnen voorzien van een referentienummer? Dan gaan wij dit voor u checken. Ik wacht uw antwoord even af. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Verkeerde materialen geleverd en een technische tekening die niet klopt. Servicedesk kent geen service, formulier wordt niet op gereageerd in het beste geval 3 weken later een inhoudsloos :wij pakken het op in een @noreplay; waar vervolgens geen vervolg op komt. Telefonisch niet bereikbaar. Bellen naar de showroom die vervolgens weer naar servicedesk verwijst en ook nog meldt: Op deze manier wordt u het efficiënts en effectiefst geholpen!! Jammer Paul Roescher dat deze allom bekende klacht over de service desk nog steeds niet verholpen is. Nu krijg ik noreply mailtjes MAAR ER IS NOG STEEDS NIETS OPGELOST EN GEEN CONTACT GEWEEST!!
Beste Brigitte, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat we niet goed genoeg bereikbaar zijn geweest om u te kunnen helpen. Gelukkig hebben we inmiddels uw klachten in behandeling kunnen nemen en oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Originele beoordeling
Verkeerde materialen geleverd en een technische tekening die niet klopt. Servicedesk kent geen service, formulier wordt niet op gereageerd in het beste geval 3 weken later een inhoudsloos :wij pakken het op in een @noreplay; waar vervolgens geen vervolg op komt. Telefonisch niet bereikbaar. Bellen naar de showroom die vervolgens weer naar servicedesk verwijst en ook nog meldt: Op deze manier wordt u het efficiënts en effectiefst geholpen!! Jammer Paul Roescher dat deze allom bekende klacht over de service desk nog steeds niet verholpen is.
Beste Brigitte, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat we niet goed genoeg bereikbaar zijn geweest om u te kunnen helpen. Gelukkig hebben we inmiddels uw klachten in behandeling kunnen nemen en oplossing geboden. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Er waren problemen met de douchpaneel nadat wij gebeld hadden werd dat prima opgelost ze namen contact met de leverancier en binnen 3 dagen werd er al een nieuw douchpaneel geleverd en daar waren we heel erg blij mee top service .
Vanaf het uitzoeken tot aan het plaatsen goede service. Helaas 2 deurtjes iets beschadigd maar wordt direct opgepakt door hen, na het plaatsen werd er al gebeld door de klantenservice hierover. Zeer tevreden!
Bij het uitzoeken van de keuken, fijn geholpen en bij het afleveren en plaatsen van de keuken goede monteurs
Mooie vloer gevonden in de showroom en voor een goede prijs. Sample van de vloer is de volgende dag al thuis bezorgd, super service!
Graag willen we onze bijzondere waardering uitspreken voor de prachtige keuken van Roescher. Alles prefect, perfect en perfect. Van ontwerp tot afwerking. Perfect. Verkoopadviseur Cornelis haalde letterlijk alles uit de keukenkasten om ons zo goed mogelijk te informeren en te adviseren. Hij kent de diepste geheimen van de wondere keukenwereld en maakte feilloos de vertaalslag naar onze wensen. Geen verhaaltjes, maar klare taal, duidelijk en concreet. Altijd bereid net dat stapje extra te zetten. Niets ontsnapte aan zijn aandacht. Alles was te bekijken in zijn megastore, tot het kleinste onderdeeltje toe. Je merkt het direct: een klant is hier niet zomaar een klant. In twee bezoeken groeide een doordacht ontwerp met uitgekiend lijnenspel. Steeds mooier, steeds beter, steeds efficiënter. De bijpassende koven – waarom dachten andere leveranciers daar niet aan? - maken het helemaal af. Die zorgen voor extra dieptewerking, camoufleren draden en de motor van de afzuigkap, en bieden ruimte voor sfeervolle spots! We werden vóór de aflevering regelmatig geïnformeerd over de voortgang en de te nemen voorzorgsmaatregelen. Alle afspraken kwamen ze na; tot op de letter. Alleen de kraan bleek niet leverbaar. Die konden we gelukkig elders kopen – na een superzoektocht op het web - en Roescher crediteerde spontaan het juiste bedrag. Zo bepalen alle Roescher-specialisten eendrachtig het succes. Ze zijn pas tevreden als de klant enthousiast is. Ook de bezorging verliep probleemloos. Het plaatsen evenzo. En de kostprijs van al dit moois? Tja … absoluut de grootste verrassing van dit droomfestijn. Echt, dan praat je niet over een beetje. Het is duidelijk: Roescher is niet zomaar een groot bedrijf, maar vooral een onderscheidende organisatie met een bijzondere drive om de consument voor relatief weinig geld blij te maken met een prachtige keuken. Mooier dan ooit gedacht. Geen vijf sterren voor Roescher … maar zes!
Beste Ada, Harstikke bedankt voor de mooie en inspirerende woorden. Wij zullen het doorgeven aan Cornelis. We hopen dat u inmiddels kan genieten van uw prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Medio 2020 hebben we reeds meerdere malen ons laten informeren over een nieuwe keuken. Heb destijds wel aangegeven dat we geen haast hadden en niet dezelfde dag zouden beslissen. Dit is door de mensen van Roescher erg goed opgepakt. Geen 'gepush' om direct een goede deal te sluiten. Na ons derde bezoek aan Rijssen hebben we uiteindelijk de knoop doorgehakt voor een volledig nieuwe keuken. Erg duidelijk en uitgebreid geholpen. Vele uren aan voorwerk heeft Roescher er ingestoken. We hebben de aandacht en de deskundigheid zeer kunnen waarderen. We wisten dat er aan de keuken een lange levertijd zat. Dat was wat ons betreft geen probleem. De planning en levering van de keuken inclusief alle afhandelingen voor wat betreft de betalingen waren prima op orde. Proces zoals we gehoopt hadden. Ook de installatie door een erkende keukeninstallateur was een prima keus. Mei 2021 is de keuken geïnstalleerd en zijn erg tevreden met het resultaat. Dat geldt overigens ook voor de service die we ook nodig hebben gehad mbt de stoomoven. Wordt prima opgepakt en opgelost.
Ondanks een klein misverstand (spotjes)is alles naar tevredenheid opgelost , en de plaatsing door monteur Bart Eikelenboom uit drachten is perfect uitgevoerd .
Alles wordt netjes uitgelegd en laten zien. Ook wanneer je er geen verstand van hebt snap je alsnog waar het over gaat. Meedenkend personeel en zeer vriendelijk.
Vanaf december bezig met een melding. We krijgen steeds een reactie dat de klacht is opgelost, maar we krijgen nooit een reactie! Jammer!
Geachte heer van der Have, Bedankt voor uw review. Ik heb navraag gedaan bij de afdeling service. Zij vertelde mij dat ze uw klacht destijds hebben doorgegeven aan de betreffende leverancier. De status 'opgelost' is in dit geval wellicht niet de juiste term, maar dit geeft aan dat de melding nu bij de leverancier ligt. Aangezien het om garantie gaat, zijn zij de enige die dit voor u op kunnen lossen. De leverancier is met de melding aan de slag gegaan en heeft toegezegd contact met u op te nemen betreffende de garantie. We balen ervan dat u daar op moet wachten en hopen dat zij u spoedig van informatie voorzien. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Mooie keuken met zeer goede materialen. Over he algemeen zeer tevreden. Verbeter tips in keer alle juiste materialen leveren.. De verkoper had iets beter mee mogen denken. Totaal een dikke voldoende
Justin is super enthousiast over koken/bakken en legt de (heel toegankelijke) recepten goed uit, waarbij hij ook goed in gaat op het gebruik van de door jou aangeschafte oven. Ook staat hij open voor vragen en gaat hierop goed in. We hebben veel geleerd over koken/bakken met de door ons uitgekozen oven! Was een super leuke avond. Ook tijdens onze bezoeken aan de winkel, hebben we genoten van de gastvrijheid van Justin en zijn heerlijke gerechten.
tijdens de afgelopen maanden zijn we enkele malen bij Paul Roescher in Rijssen binnengelopen. We kwamen voor keramiektegels op de begane grond en werden door Niek op uiterst professionele en geduldige wijze geholpen; "even in het licht leggen? en nog even in de schaduw? laten we er 4 of 5 bij elkaar leggen, dat geeft een realistisch beeld". Echt, niets was teveel. En hoewel we van plan waren om zelf pvc op de verdiepingen te gaan leggen zijn we ook maar even bij Gerard naar PVC-vloeren gaan kijken. Ook hij was zeer informatief, snapte wat we nodig hebben en informeerde ons professioneel en adequaat. Uiteindelijk hebben we gisteren weer 2 sessies met de heren gehad en vloeren voor 3 verdiepingen besteld. Voor ons een zorg minder en we hebben ècht het idee de juiste keuzes gemaakt te hebben. Beslist een aanrader
Een keuken gekocht in juni 2021, levering/ plaatsing begin januari 2022. Een paar dagen voor plaatsing komt het bericht dat de koelkast er niet is, deze wordt een week of 3 later geleverd. Na plaatsing moet er nog een kast afgemonteerd worden en onderplinten gemonteerd, dit doen we dan gelijk met het plaatsen van de koelkast. Nu, na eindeloos bellen, een halve dag vrij om de boel af te werken eindelijk een monteur met een koelkast......maar weet niets over de verdere af montage zoals afgesproken. Maar weer in de telefoon geklommen........een paar dagen lateer is de boel toch nog opgelost
Geachte heer Melenhorst, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat er bij het plaatsen een aantal zaken anders zijn verlopen dan u van ons mag verwachten. Helaas hebben onze leveranciers te kampen gehad met grote leveringsachterstanden. Hierdoor is mede uw koelkast later bij ons gearriveerd dan gehoopt. Wij vragen hiervoor om uw begrip. Wij zijn vandaag (08-03-2022) bij u langs geweest om de laatste gebreken op te lossen. We hopen dat u alsnog kan gaan genieten van uw prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Originele beoordeling
Een keuken gekocht in juni 2021, levering/ plaatsing begin januari 2022. Een paar dagen voor plaatsing komt het bericht dat de koelkast er niet is, deze wordt een week of 3 later geleverd. Na plaatsing moet er nog een kast afgemonteerd worden en onderplinten gemonteerd, dit doen we dan gelijk met het plaatsen van de koelkast. Nu, na eindeloos bellen, een halve dag vrij om de boel af te werkenwat achteraf voor niets was want er is geen monteur geweest ( ook geen bericht gekregen) En nu 2 maart, eindelijk een monteur met een koelkast......maar weet niets over de verdere afmontage zoals afgesproken. Moe, erg moe en gefrustreerd wordt je er van. En de nieuwe badkamer die op de planning staat.......die zoeken we natuurlijk ergens anders uit.
Geachte heer Melenhorst, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat er bij het plaatsen een aantal zaken anders zijn verlopen dan u van ons mag verwachten. Helaas hebben onze leveranciers te kampen gehad met grote leveringsachterstanden. Hierdoor is mede uw koelkast later bij ons gearriveerd dan gehoopt. Wij vragen hiervoor om uw begrip. Wij zijn vandaag (08-03-2022) bij u langs geweest om de laatste gebreken op te lossen. We hopen dat u alsnog kan gaan genieten van uw prachtige keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Keuken is geplaatst in mei 2021, compleet opgeleverd feb 2022??? En nee, dit lag niet alleen aan corona.... - Keuken kopen gaat prima, - Volledige betaling ‘afdwingen’ als deze niet compleet kan worden geleverd…. - Communicatie van Paul Roescher is nul, moet overal zelf achteraan… - Snap dat Corona voor vertraging zorgde, maar houd mensen op de hoogte van de voortgang…. - Als ik op 11 februari mail, kan het opeens wel? Waarom moet ik vragen om wat ik al gekocht en betaald heb? - Negen maanden na levering keuken pas alles compleet, enige vorm van compensatie? NUL. - Excuses na negen maanden? NUL. - Ooit nog zaken doen met Paul Roescher? NUL.
Geachte heer Harmans, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat de oplevering niet is verlopen zoals u deze van ons mag verwachten. Helaas hebben we te maken gehad met onderbezetting i.v.m. corona (zoals u ook al benoemd). Wij nemen uw feedback m.b.t. de communicatie mee. Wij waren in deze periode wellicht niet transparant genoeg en balen ervan dat u hierdoor hinder heeft ondervonden. Onze leveranciers hebben de afgelopen maanden helaas met soortgelijke problemen moeten dealen waardoor de levertijden van uw ontbrekende artikelen langer werd dan gehoopt. Gelukkig is uw keuken inmiddels compleet en wensen we u ondanks de lange wachttijd heel veel plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Veel woorden, weinig daden. Veel te strakke regels waar CLIENT zich aan moet houden om de bestelde levering te krijgen. Betalen vooraf. Terwijl levering niet nagekomen wordt. Organisatie is te onpersoonlijk te log en te burocraties. De bezem moet door het bedrijf Roescher.
Beste heer Leeftink, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te lezen dat het proces m.b.t. levering tot zoverre niet naar wens is verlopen. Ik heb contact gehad met de afdeling service en daaruit blijkt dat uw levering 2 weken vertraagd is. Hiervoor bieden we onze excuses aan. Er zijn helaas wat leveringsproblemen bij onze leverancier aan het licht gekomen. We vragen om uw begrip. Vooraf betalen is bij Paul Roescher nooit verplicht. De meeste klanten betalen bij pas levering. Vooraf betalen is een keuze, daarom is het voor mij moeilijk in te schatten waarom u dat een probleem vindt. Wellicht kunt u dat toelichten? U bent vrij uitgesproken betreft ons personeel. Kunt u toelichten wat er precies is gebeurd waardoor u onze medewerkers 'te log' en 'te bureaucratisch' noemt? We willen graag de plooien glad strijken. Ik hoop spoedig van u te horen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
We hebben goede adviezen gekregen bij het uitzoeken. Ook waren we blij dat de keuken één dag na de levering geplaatst kon worden. Complimenten voor het montageteam uit Zeeland voor het vakkundig plaatsen en aansluiten van de keuken. Bij de levering is niet alles helemaal goed gegaan, maar we hebben er het volste vertrouwen in dat het netjes wordt opgelost.
Paul Roescher als bedrijf zeer positief ervaren. Vriendelijk personeel. Prima prijs en service.
Geweldig bedrijf zijn jullie. Alle onderdelen hebben wij opnieuw ontvangen. Wij zullen altijd onze spullen bij jullie kopen. Geweldige behulpzame mensen die altijd oplossingsgericht denken. Een top bedrijf.
Bedankt voor de mooie woorden Radha. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
We zijn uitgebreid geholpen, goede adviezen gekregen en problemen worden allemaal opgelost zodat we een mooie praktische badkamer hebben gekregen, waar we heel veel gemak van beleven.
Keurig alles gemaakt! Fijne, nette man
We hebben een kwalitatief goede keuken gekocht, met daarin een goede prijs en kwaliteit verhouding! Daarbij is de service super!
Om de eethoek mooi aan te laten sluiten bij mijn keuken heb ik het Qualitec werkblad gekozen als tonvormig tafelblad met een sierlijk stalen onderstel. Door miscommunicatie was dit in eerste instantie niet goed uitgevoerd maar door inzet van Ardjan Schalij is uiteindelijk de juiste tafel geleverd en is mijn woning nu "Roescher-compleet" met prachtige keuken, vloeren, trap én geweldige tafel.
Wij hebben al een keuken en laminaat vloer van Paul Roescher. Nu waren we toe aan een andere badkamer en toilet, zijn we naar meteen weer naar Paul Roescher gegaan Dat kregen we een eerlijk advies van tegel verkoper Nick en voor de rest wederom van Leen. Wij zijn vol verwachting van hoe sites wit gaat zien
Plaagslagen 2
7463PH Rijssen
Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.