1ster. Negatieve ervaring Paul Roescher Rijssen.
Wij hebben maart J.l. in ons vakantiehuisje door Paul Roescher een keuken laten plaatsen. €9107,- zonder montage. Wij zijn geholpen door de eigenaar. Eerst rustig, daarna raffelde hij het af. Zo werd er bij het uitzoeken, totaal geen enkele, zeer belangrijke informatie gegeven betreffende aanrechtbladen, gepolijst of gezoet/gebrand, waardoor wij achteraf de verkeerde keus hebben gemaakt. Wel op tijd ingegrepen betreffende gootsteen, eigenaar had ons een goedkope huurwoning gootsteen bepaald zonder overleg. Een nachtje over slapen, hield in dat de keuken door prijsverhoging, had hij al moeten doorvoeren, de volgende dag € 9437,- moest kosten. Ik heb dit zwart op wit. Dit is o.a. misleiding en onder druk zetten. Keuken netjes door invaller voor vaste ZZPer, geplaatst. We zagen er direct vlekken inzitten. (Fabrieksfout) Direct aangegeven. 2x hebben ze geprobeerd de vlekken te verwijderen. Tevergeefs. Via officiële brief gevraagd reparatie of vervanging door zo’n zelfde blad. Het is een ondeugdelijk product waarop de wet zegt; reparatie of vervanging. Maar Paul Roescher komt alleen met voorstel: nieuw blad uitzoeken met korting €860,- Wij willen waar we wettelijk recht op hebben. Hebben het ook bij ACM CONSUWIJZER neergelegd. Die gaf als advies; mensen met slechte ervaringen met Paul Roescher melding te doen bij ACM CONSUWIJZER. Zodat zij bij (heel) veel klachten onderzoek naar dit bedrijf kan doen. Dus mensen, meldt het allemaal bij ACM CONSUWIJZER. Ook nu, dus achteraf doen.