Zo je het zou willen. Netjes strak en volgens afspraak. Goed geholpen
Zeer goede verkoper (Gerard) heeft echt veel werk moeten herstellen van verkeerd te veel of te laat geleverde spullen. Maar elke hobbel geprobeerd weg te werken om ons als klant toch het fijne gevoel wat we bij aankoop hadden te geven. Anders waren we echt afgehaaa af lt en nooit terug gekomen. Want de planning leveringen is alles wat je kunt verzinnen fout gegaan. Maar het eindresultaat telt en daar heeft Gerard een voldoende van gemaakt top! Maar er is nog veel te leren op planning en juiste communicatie leveringen. Prijsopbouw offerte van alle onderdelen voor de klant heeft ook update nodig voor een transparant inzicht. Lijstje met installateurs en vloerenleggers gehad alles bij ons in de buurt wilde niet meer komen omdat leveringen altijd wat mis ging. Maar uiteindelijk wel gelukt en goede kwaliteit van installatie gehad. We hebben vloer plinten en openhaard afgenomen zijn zeer te spreken over prijs kwaliteit. Dus logistiek verbeteren rest oké en verkoper die echt zijn nek uitsteekt!
Beste heer/mevrouw van Weenum, Hartelijk dank voor uw review. Het is mooi om te horen dat u het kan waarderen dat Gerard zijn nek voor u heeft uitgestoken. We vinden het net als u jammer dat de er bij de levering wat dingen zijn misgegaan. Wij nemen dit mee en hopen ons hier in de toekomst in te verbeteren. Daarnaast is het goed om te horen dat u een geschikte vloerenlegger heeft gevonden en het resultaat naar wens is. We wensen u veel plezier en genot van uw vloer en openhaard. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Wanneer de badkamer geleverd en betaald is, is het snel klaar met de service! Service afdeling is niet te bereiken. Via de telefoon wordt je verwezen naar website voor een contactformulier, maar ze nemen geen contact met je op! Je hoort simpel helemaal niets meer van ze.
Beste Karen, Bedankt voor uw review. Helaas hebben wij in de periode dat u uw servicemelding indiende te maken gehad met hevige onderbezetting. Dat is erg vervelend en inmiddels zijn we een aardige inhaalslag aan het maken. Zo zijn we persoonlijk bij u langs geweest om u van de ontbrekende materialen te voorzien. Helaas konden we niet de snelheid bieden die we hadden gehoopt, maar gelukkig hebben we u alsnog kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Ronduit beschamenlijk bedrijf, zeer ouwbollige werkwijze en geheel niet klantgericht. Wij hebben een badkamer afgenomen maar hebben hier achteraf spijt van, de kwaliteit van de product laat te wensen na. Er worden geen prijzen gespecificeerd behalve een totaalprijs. Aftersales en service zijn daarnaast termen die geen enkele associatie kennen met Paul Roescher. Ik raad dit bedrijf sterk af.
Beste Hans Jan, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te lezen dat u ontevreden bent over de door ons geleverde service. We vinden het jammer dat u deze als 'niet klantgericht' ervaart, aangezien dat altijd doel is. We hebben u na uw servicemelding binnen 2 dagen van een nieuwe bad afvoer voorzien. In onze ogen is dat een zeer wenselijk tijdsbestek. Wij proberen ons altijd te verbeteren en nemen uw feedback mee. We wensen u alsnog heel veel plezier met uw nieuwe badkamer en hopen dat u er inmiddels van kan genieten. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Tijdens online afspraak goed geïnformeerd over alle opties. We zouden die zaterdag erop om 9.00 langskomen om materialen in het echt te zien. Laaiend enthousiast over de keuken kwamen we er aan. Alleen geen meneer S te zien. Bij receptie netjes aangesproken door de dame maar geen afspraak bekend. Daarna zouden we door dhr S gebeld worden, niet gebeurd. Gemaild 3x toe, geen reactie. Vraag me af of dhr wel een keuken wil verkopen. Zeer slechte zaak en blij dat ze dit nu zo deden en niet na het tekenen van de aankoop. Alle slechte recensies online kunnen wij helaas bevestigen! Nooit heen gaan.
Geachte L.Nijkerk, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat het proces niet zo is verlopen als gehoopt. Uit uw woorden kunnen we opmaken dat u enthousiast was om onze showroom te bezoeken en dat doet ons deugd. Het spijt ons dat we u in de showroom niet hebben kunnen helpen. Onze adviseurs hebben een drukke periode achter de rug. We willen ons daar niet per se achter verschuilen, maar het kan daardoor wel eens gebeuren dat er dan een afspraak bij inschiet. We hebben tekortgeschoten en dat is erg jammer. We wensen u alsnog veel succes toe bij de zoektocht naar uw droomkeuken. Team Paul Roescher
Erg tevreden. De resultaten zijn prachtig. Na het inmeten is een radiator door ons geplaatst waardoor de la niet goed open kon. De monteur had een goed idee bedacht.. die hij netjes heeft uitgevoerd... erg blij met het resultaat.
De mogelijkheden waren enorm en we werden goed ingelicht daarover. Het enige minpuntje was dat er door de corona allerlei problemen waren met bepaalde leveringen. iets waar de firma Roescher volgens mij ook weinig aan doen kan. daardoor moesten we 22 weken op onze keuken wachten en bleek de vaatwasser er nog niet te zijn. deze wordt nageleverd. maar ook daarin wordt zeer goed gecomuniseerd door de klachten afhandeling. we wachten nu nog op de vaatwasser maar zal vast goedkomen. dus eigenlijk heel tevreden zoals het nu gaat.
Na een goede rond lenig en advies over vloeren tegels gekozen voor Paul Roescher. Prettige mensen en kwalitatief goede spullen. Daarnaast is de laagste prijs garantie een fijne zekerheid.
Zeer goede ervaring met verkoper keuken, eerste verkoper badkamers wil snel laten tekenen, maar komt afspraken absoluut niet na, verkoper keuken heeft het over genomen toen ging het prima. Verkoper vloeren gaf prima uitleg en advisering, Service afdeling heeft zeer slecht contact met de klant en geeft na problemen geen terug koppeling tav wat en hoe de problemen aangepast gaan worden, maar ook verkeerde adviezen tav douche cabine. Hier moet intern flinke aanpassingen doorgevoerd worden, Plus punt is. Blijven wel bezig om de problemen op te lossen.
Beste meneer Visser, Bedankt voor uw review. Het is fijn om te horen dat u prettig bent geholpen door de adviseurs van de keuken- en vloerenafdeling. We vinden het jammer dat u minder te spreken over onze service. We zijn met u in overleg over de douche cabine en proberen er samen uit te komen. We zetten alles op alles om de gewenste service te bieden en hebben u al van meerdere extra producten voorzien. Het is positief om te lezen dat u dat als een pluspunt ziet. We hopen dat u binnenkort alsnog kan genieten van uw fantastische badkamer. Zoals u dat ook al doet bij uw keuken en vloer. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Bij de levering van de badkamer bleek dat de spiegelkast een hele andere kleur heeft dan de onderkast van de waskom. Dit was bij de verkoop niet vermeld en bleek nadien ook niet op te lossen. De waskom bleek bij het transport gebroken. Dit is netjes opgelost. Daarna heb ik nog 2 keer contact moeten opnemen met de service afdeling. Deze reageert ABSOLUUT NIET!! Bellen met de service afdeling leidt tot een wachttijd van een halfuur en meer, om de minuut wordt je erop gewezen dat je een servicemelding kunt doen via de website. Ik heb dit gedaan, nu inmiddels bijna 2 weken geleden, maar nog steeds geen bericht, zelfs geen ontvangstbevestiging. Op een rappel en week geleden volgt geen reactie. Het lijkt leuk, maar hier is goedkoop echt duurkoop. Verkoop loopt prima, maar after sales ( nadat de rekeningen zijn betaald) is VER, VER, VER beneden de maat!!
Mooi resultaat... mede door vakkundige plaatsing. De kwaliteit van de spullen is ook erg goed. Zeker een aanrader
Ik heb in november 2020 mijn keuken besteld en anno 2022 is mijn keuken nog steeds niet af. Waar ik me het meeste aan stoor is de ongelofelijke slechte communicatie. Overal moet je achteraan bellen en ze komen gewoon niet opdagen. Elke keer weer een andere smoes maar vooral corona uiteraard. Meld het je klant als een afspraak niet door gaat of de levering op zich laat wachten!! Stop met beloftes doen die je niet waar kan maken!!!
Beste Mandy, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat de communicatie niet zo is verlopen als gehoopt. We willen ons er niet per se achter verschuilen, maar we hebben de afgelopen tijd te kampen met hevige onderbezetting. Dat is geen smoes, maar helaas de waarheid. We zijn met u in gesprek om de laatste loodjes op te lossen. Er komt een nieuwe vaatwasser deur uw kant op waarna u hopelijk kunt gaan genieten van u afgeronde keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
In 2021 een keuken, een badkamer en tegels besteld bij Paul Roescher. Er is veel, heel veel mis gegaan. De plaatsing van de keuken na ca 28 weken was incompleet/niet af. Pas na veel mailen en bellen van onze kant werd de plaatsing 12 weken later alsnog afgerond. De geleverde badkamer meubelen zijn van slechte kwaliteit. Al vrij snel zat er scheur in het ceramiek van de wc pot. De wc bril was al kapot bij levering. Daarnaast ontstonden er vrijwel direct bij ingebruikname van het wasmeubel/wasbak krassen/strepen in het ceramiek. Pas na veel aandringen stuurde Paul Roescher na ca 4 weken een nieuwe wc en na 8 weken "al" kwam er een nieuwe wc bril. Voor het wasmeubel is tot de dag van vandaag enkel een ceramiek gummetje aangedragen als oplossing door Paul Roescher. Wat betreft de tegels; die order zijn ze compleet vergeten en zijn dus ook nooit geleverd. Maar zo mogelijk nog erger vinden wij eigenlijk dat Paul Roescher je als klant, nadat je betaald hebt, totaal niet serieus neemt. * Paul Roescher is de leveringsafspraken niet nagekomen * Paul Roescher's service is bedroevend slecht gebleken * Paul Roescher weigert te communiceren met de klant. Men is zeer beperkt bereikbaar, men belt en mailt niet terug. Een halve ster krijgen ze van ons en dan alleen omdat de prijs goed is. Wij zouden een ieder willen adviseren niet met Paul Roescher in zee te gaan. Goedkoop is duurkoop en het levert heel veel ergernis op. Familie Kooijmans
Geachte familie Kooijmans, Bedankt voor uw review. We vinden het jammer dat het proces niet is verlopen zoals gehoopt. De plaatsing van uw keuken heeft helaas langer geduurd dan de bedoeling was. Daar balen we van, maar zijn wel trots op het resultaat. Het is een prachtige keuken geworden. De badkamer meubelen zijn doorgaans van goede kwaliteit. U heeft helaas een minder exemplaar geleverd gekregen, welke wij ook hebben laten vervangen. We balen ervan dat u wat langer heeft moeten wachten op de vervangende producten, maar dit had helaas te maken met leveringsproblemen van onze leverancier. Uiteindelijk hebben we het toilet en de wc bril kunnen vervangen. De situatie betreft de wasbak hebben we onderzocht en dit bleek geen fout te zijn van de leverancier. De lichte krassen en strepen kwamen door gebruikersschade en zijn daarnaast dusdanig klein dat deze met een speciale gum zijn weg te poetsen. Wij adviseren u dan ook om deze gum toe te passen. Het vergeten van een tegelorder mag uiteraard niet voorkomen. Wij bieden u daarvoor onze excuses aan. Hier blijkt enige miscommunicatie in het spel te zijn geweest. Wij hopen dat u elders alsnog mooie tegels voor uw inrichting heeft weten te vinden. Wij kunnen ons niet vinden in uw claim dat wij weigeren te communiceren met de klant. Wij doen er dagelijks alles aan om eventuele problemen van klanten op te lossen. In de periode van uw servicemelding hebben wij helaas door verschillende reden te maken gehad met hevige onderbezetting op de service afdeling. Hierdoor zijn wij niet altijd even goed bereikbaar geweest. Wij vragen hiervoor uw begrip. We hopen dat u alsnog kan gaan genieten van uw keuken en badkamer. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Prachtige tegels en showroom. Goede keus kunnen maken. We zijn ook erg vriendelijk geadviseerd
Beste Mees, Gaaf om te horen! We wensen u veel plezier toe met uw aankoop. Team Paul Roescher
Opname ter plekke niet juist uitgevoerd. Planning plaatsing uitgesteld . Spoelbak niet volgens maat geleverd. Onkundig met hardsteen smetplint omgegaan. (gebroken) Apparatuur niet leverbaar , gekozen voor showroommodellen . Minimale korting hiervoor gerekend . ( nog niet ontvangen) Afkitten en gedeelte vloerplint moet wachten tot nieuw smetplint word geleverd. (duurt 2.5 mnd na levering ) Bereikbaarheid van bedrijf is veelal bedroevend.
Geachte heer van Middendorp, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat de door u gekozen apparatuur niet meer leverbaar was. We hebben samen gekeken naar een oplossing en zijn uiteindelijk showroommodellen overeengekomen. De compensatie die wij u hebben geboden heeft u tot nog toe geweigerd. Graag gaan we hier nogmaals met u over in gesprek. Het klopt dat sommige onderdelen (zoals het kitten) langere tijd in beslag nemen. Hier balen wij van en hopen u snel van de nieuwe smetplint te voorzien zodat ook dit afgerond kan worden. Onze bereikbaarheid is op dit moment helaas niet ideaal. Wij kampen met onderbezetting en vragen om uw begrip. We willen alles op alles zetten om u alsnog van een fantastische keuken te voorzien. Team Paul Roescher
Goede Hulp meedenken kennis en goede presentatie
Fijn geholpen met een geweldig resultaat!!
Aangekondigde levering van tegels vond zonder nadere mededelingen 5 dagen later plaats. Ik wacht nu ondanks herhaald vragen en toezeggingen (per mail/telefoon (als die tenminste opgenomen wordt: wacht nu alweer 30 min)) al 14 weken op reactie op direct gemelde beschadigingen. Tijd voor VARA's belbus?
Geachte heer Engelsman, Bedankt voor uw review. We balen ervan dat de communicatie betreft de levering niet is gelopen zoals u van ons mag verwachten. Helaas hebben wij op onze service afdeling te kampen gehad met hevige onderbezetting. Onze bereikbaarheid was daardoor van een lager niveau dan gewenst. We zijn inmiddels bezig een aardige inhaalslag te maken. Gelukkig hebben we u daardoor alsnog kunnen helpen. We hebben bij de levering al extra pakken tegels toegevoegd om evt. schade op te vangen. Voor de tegels die beschadigd waren heeft u ook geld teruggekregen. We hopen dat u alsnog kan genieten van uw tegels. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
In het verleden hebben wij meerdere malen naar volle tevredenheid een nieuwe keuken en badkamer gekocht. Nu in 2020 opnieuw een keuken en badkamer gekocht, maar wat een drama! Bijna twee jaar later zijn we nog bezig met herstelverzoeken, maar Paul Roescher is niet meer bereikbaar. Ze reageren niet op de mail en telefonisch kom je niet verder dan de wachtrij.
Geachte heer Baijens, Bedankt voor uw review. Het is vervelend om te horen dat de oplevering niet is gegaan zoals gehoopt. Door onderbezetting zijn we de afgelopen periode helaas minder goed bereikbaar geweest dan dat u van ons mag verwachten. Uw melding betreft de fronten is ongegrond bevonden. De lichte rand die u omschrijft is nauwelijks zichtbaar en niet anders leverbaar. Het is onderdeel van het front. We hopen dat u alsnog kan gaan genieten van uw badkamer en keuken. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
De derde keuken. En dik voor elkaar! Nu zwart mat met marmer blad. Eiland. Enz. Dank voor de goede hulp. Ook bij de beschadiging op de deur mooi opgelost.
In de zomer van 2020 een PVC-vloer (geplakt) laten leggen in onze nieuwbouwwoning op de beneden en boven verdieping. Vrijwel alles liep zoals je dat mag verwachten van een goede partij redelijk vlotjes. Laten we wel wezen, niks gaat perfect. In de winter van 2020/2021 zagen wij wat bobbeltjes in onze vloer ontstaan ter hoogte van de keuken en op de rand van de aanbouw die er vanaf oplevering van het huis aan vast zat. Zoals iedereen met een nieuwbouwhuis waarschijnlijk doet, hebben we de bouwer gebeld om vast te stellen wat dit zou kunnen veroorzaken. Conclusie dit is niet vast te stellen zonder dat de vloer eruit gaat, maar zeer onwaarschijnlijk dat dit iets te maken heeft met het huis. Helder verhaal, dus op naar de partij waar we de vloer gekocht hebben en die het leggen verzorgt hadden, paul roescher. Na diverse contactmomenten en toelichting komt de leverancier van de vloer langs (?) die net zoals ons vaststelt dat er weinig tot niks aan de vloer zelf mankeert, maar dat er bobbeltjes zijn. Conclusie: vloer zelf is niks mee aan de hand, maar kan niet vastgesteld worden zonder dat de vloer eruit gaat. (mogelijk is het de aanhechting, lijm losgelaten). Ondertussen zijn we overigens enkele maanden verder, maar na beide bezoeken tot een relatief redelijke compromis bereikt te hebben (beide betalen we 50% van de kosten) wordt het stuk vloer vervangen. Echter sindsdien gaat het pas echt fout, we zijn nu zo'n 9 maanden verder sinds we de compromis gesloten hebben, maar zitten nog steeds met bobbeltjes in onze vloer en we krijgen geen gehoor meer van Paul roescher. Wij zullen nooit meer iets aanschaffen bij Paul roescher, verkoop en producten goed maar service bij issues is het niveau van plaatsvervangende schaamte zelfs gepasseerd.
Geachte A.Weterings, Bedankt voor uw review. Ik heb navraag voor u gedaan bij de afdeling service. Ook zij zijn redelijk verbaasd over de gang van zaken. Een tijd geleden hebben ze een stoffeerdersbedrijf ingeschakeld om uw probleem op te lossen. Het blijkt nu dat het bedrijf helaas nalatig is geweest. Dit betreuren wij. We willen er graag alles aan doen om het probleem alsnog voor u op te lossen. We gaan een andere vloerenlegger voor u inschakelen die het probleem z.s.m. komt verhelpen. U krijgt hier nog een mail over van onze service afdeling. Met vriendelijke groet, Team Paul Roescher
Deze week de laminaatvloer en de tegels voor de badkamer geleverd gekregen. Wij hebben een zeer vakkundig advies ontvangen van zowel Gérard als Niek!
We kwamen binnen en het ontvangst was al onwijs fijn! Koffie, cake erbij, super! Vervolgens werd er de tijd genomen voor al onze wensen, het materiaal bekeken ect. In de tijd tijd dat onze keuken werd getekend en berekend kregen we een kopje soep en een heerlijk broodje. Wij zijn helemaal tevreden + prijs technisch zijn ze 100% de laagste met prachtige kwaliteit! Kortom: Wil je een keuken? Ga naar Paul Roescher!
Ik begrijp dat bepaalde garanties van andere leveranciers zijn. Jullie zijn alleen verkoper van keukens. Maar als een leverancier zijn garantie belabberd, of eigenlijk niet oplost vindt ik dat jullie hier iets aan moeten doen. Het is stil gebleven. Jammer.
Geachte heer Van Ravenhorst, We hebben contact opgenomen met de betreffende leverancier. Deze bevestigd ons dat u een nieuwe besteklade voor uw vaatwasser zal ontvangen. Helaas konden we u niet de service bieden die u van ons mag verwachten. De leverancier geeft aan dat het te maken heeft met veel uitgestelde naleveringen. Ze hebben hem nu niet op voorraad. Ze hopen u binnenkort alsnog van de besteklade te voorzien. Ik vroeg me af of u zelf in staat bent om deze te monteren of dat u hierbij hulp nodig heeft van een monteur. Ik hoor graag van u. Team Paul Roescher
Bij het plaatsen van de keuken bleken er vele fouten gemaakt te zijn. keuken verkeerd ingemeten, verkeerde kasten besteld, blad op foute maat gemaakt. gedeeltelijk foute en gedeeltelijk ontbrekende greeplijsten. Hierdoor hebben we 3 weken langer moeten wachten op installatie, en nu 3 maanden verder, hebben we nog steeds - foute kasten staan, - een gat in het blad (te kort) - missende deur - geen greeplijsten (uiteindelijk extern gekocht en in 1 dag geleverd) Klantenservice blijft van niets weten.
Geachte heer Kats, Bedankt voor uw review. Mijn collega van de Service Desk is hiermee bezig en rapporteert zo spoedig mogelijk. Team Paul Roescher
Plaagslagen 2
7463PH Rijssen
Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.