Reactie van het bedrijf
Beste klant,
Paul Roescher reserveert doorgaans een hele middag of avond voor het bespreken van een keuken. Ondanks ons verzoek om eerder te komen, kon u pas laat in de middag arriveren en was u ook een half uur te laat vanwege drukte onderweg. U kwam alleen om u te oriënteren voor een toekomstige keuken.
Tijdens uw bezoek hebben we een opstelling getekend op basis van uw wensen en een prijsindicatie gegeven voor de gekozen materialen en apparatuur. Dit alles duurde ongeveer 40 minuten, waarin u kon genieten van een hapje en een drankje. In totaal bent u ongeveer 2 uur in onze winkel geweest.
U gaf aan dat u een 3D-presentatie wilde omdat u moeite had met het visualiseren van de keuken. We legden uit dat dit binnen de beschikbare tijd niet mogelijk was, maar boden aan om dit later te maken of een vervolgafspraak in te plannen. U stemde in om de presentatie en informatie per mail te ontvangen.
We hebben na sluitingstijd de 3D-presentatie gemaakt en op zaterdagochtend naar u gemaild, samen met alle informatie over de apparatuur en prijsindicatie.
Het is jammer dat u onze inspanningen niet waardeert, terwijl veel andere klanten onze inzet wel weten te waarderen en tijd investeren in het uitzoeken van hun keuken.
Met vriendelijke groet,
Paul Roescher