
Heb hele goede ervaringen met mijn beide kinderen als er iets los was of iets deed pijn bij sem dan konden we altijd meteen terecht. Heel fijn
Tevreden over hoe het verlopen is. Klantvriendelijk, goede verzorging en alles verliep soepel.
Doordat alles zolang heeft geduurd heeft het wel effect gehad op haar tanden en ook haar motivatie In de Corona tijd was er vrijwel geen communicatie met de ouders
Onze ervaring was top ! Zijn altijd netjes behandeld en op de hoogte gehouden. Het resultaat mag er zijn.
Goede behandeling, correct gehandeld
ervaring is prima. Had wel graag nog evaluatie gesprek gezien van het eindresultaat als ouder zijnde.
Beste meneer Hulscher, Bedankt voor uw repliek. De volgende keer wordt een afsluitmap gemaakt en ontvangt u en ook uw eigen tandarts de begin- en eindfoto's van de behandeling. Als u het op prijs stelt kunt u zeker mee naar deze afspraak en overleg hebben over het eindresultaat. Geeft u dat dan even door aan de receptie. Met vriendelijke groeten, Hans Diemont 06 54 98 2008
Over de deskundigheid en professionaliteit heel kort: top! De hele organisatie is een geoliede machine die snel en wendbaar reageert op voorkomende vragen of probleempjes (zoals een losgeschoten draad, of pijn oid). Mijn probleem zit hem in de 1) communicatie en 2) motivatiestijl. Bij 1) communicatie: regelmatig werden we geconfronteerd in een gesprek met de opmerking 'dit is toch al met u afgestemd?' en dat was niet het geval. Zo word je ineens voor een voldongen feit gesteld, en heb je weinig meer te kiezen. Bijvoorbeeld een verandering in het behandeltraject of nog erger: eerst wordt het beeld geschetst dat de beugel of elastiekjes eruit kunnen, en dan blijkt dat toch (nog) niet het geval te zijn. Punt 2) motiveren: het inhouden van een beugel is voor ieder kind lastig, ook voor mijn kind. Wat helpt, en dat hebben we ook uitgelegd, is als ons kind weet waar die aan toe is (zie punt 1), en waarvoor die het moet doen. Want zo'n beugel is gewoon irritant en vervelend. Wat niet helpt is de schuld bij het kind (en de ouders) leggen als het niet volgens afspraak is verlopen. Daarmee boor je de motivatie, die toch al laag is, nog verder de grond in. Investeer in de relatie en vertrouwen van het kind.
Zeer tevreden
Ik heb geen klachten altijd netjes behandeld afspraken waren altijd correct na geleefd ook financieel hoefde ik niet zorg te maken waren fijne gesprekken.
Prettig. Je wist van te voren waar je aan toe was. Geen ellenlange trajecten, ook financieel duidelijk inzicht.
We zijn erg blij met de zorg die onze dochter mag ontvangen van dit professionele, vriendelijke team. We kregen een helder plan bij aanvang van het traject die met ons besproken werd waarin mijn dochter ook betrokken werd. Door een hoektand die niet op de gewenste plek stond, werd expertise van buitenaf ingeschakeld en nauwe contacten onderhouden voor een goed vervolg van de verdere behandeling. Dit heeft ervoor gezorgd dat ze in een relatief korte tijd een bijna stralend gebit heeft waar we eigenlijk alleen maar van konden dromen!
Voldoende deskundigheid, betrokkenheid en vriendelijke medewerkers! Mooi eindresultaat!!
Correct, vakkundig
Een goede praktijk
Vriendelijk personeel. Leggen duidelijk uit aan kind en ouder wat ze gaan doen. Lang traject, maar met een prachtig eindresultaat!
Behandeling duidelijk, je weet waar je aan toe bent. Communicatie helder. Alleen ik vond het super storend dat jullie altijd enorm uitlopen. Haast ik me om op tijd te zijn. Moet ik ook echt mijn best voor doen. Zit ik vervolgens 25 min te wachten. En dat was zeker geen uitzondering. Dat vond ik echt heel vervelend en ook niet kunnen.
Mijn zoon moest nog veel melk elementen wisselen, daardoor duurder het traject lang. Ook vond ik dat er veel gedaan werd door de assistentes en dat de orthodontist te weinig erbij betrokken werd. Hierdoor kreeg mijn zoon teveel ruimte tussen de tanden dat daarna weer gesloten moest worden. Volgens mij had dit voorkomen kunnen worden. Dit heb ik toen aangegeven. We zijn altijd netjes geholpen en het eindresultaat is ook mooi geworden.
Communicatie vaardigheden en klantvriendelijkheid aan de balie kan beter. Als ouder regelmatig achter voortgangsgegevens aan.
Zeer ontspannen vriendelijke sfeer Waarbij iedereen goede uitleg krijgt en mee genomen worden in proces
zie bovenstaand!
Duidelijk naar de kinderen en de ouders. Afspraken eenvoudig gemaakt of gewijzigd, ook daarin voldoende duidelijkheid
Beste
Het resultaat is erg mooi, het traject duurde wel lang, bijna 3 jaar. Of dat inderdaad lang is kunnen wij niet beoordelen. Behandelend personeel is erg vriendelijk. De receptie mag iets klantvriendelijker zijn. Tijdens coronatijd was het maar lastig om elastiekjes opgestuurd te krijgen. We moesten het maar ophalen, maar dat is voor ons een stuk rijden, omdat wij buiten de stad wonen. Na aandringen is het dan toch opgestuurd. Ook een nadeel is dat je aan de balie geen vervolgafspraak kunt maken, maar een uitnodiging per e-mail krijgt toegestuurd. Niet echt handig, want daarna moet je weer bellen om dag/tijdstip te wijzigen als dat niet uitkomt. Verder zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat.
Prima bedrijf qua organisatie alleen jammer dat het voor mijn zoon extreem veel langer heeft geduurd dan afgesproken & het is nog niet klaar
De orthodontisten zijn erg behulpzaam en leggen goed uit wat ze goed
Hengelosestraat 48
7514 AJ Enschede
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.