Onze ervaring met DREAM PLAFONDS is heel positief. De afspraken zijn volledig nagekomen en stipt op tijd. Vakkundige uitvoering door gemotiveerde, behulpzame en enthousiaste vakmensen. Dank en vriendelijke groet

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond

Super ervaring, de monteurs waren keurig op tijd, alles in goed overleg gemonteerd, nette en vriendelijke monteurs die weten waar ze het over hebben. We zijn erg tevreden over het resultaat en het bedrijf.

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting|Gordijnen en koven

Van het begin tot het eind perfect werk geleverd. Peter nam alle tijd om ons goed te adviseren bij onze wensen. Barry en Dennis onze monteurs wat een vaklui en niets was te veel je kon je vragen en wensen kenbaar maken er werd goed geluisterd en ze adviseerden daar waar nodig was om tot dit prachtige en stijlvolle plafond te komen, heren sjapoo geweldig en daarom bevelen wij Dreamplafonds Arnhem aan. Gerard en Ivon Desaunois.

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Gordijnen en koven

Netjes, snel alleen jammer dat het niet afgekit is rondom.

• Ervaring met: Spanplafonds

In onze nieuwbouwwoning wilde wij spotjes in de badkamer. Dat betekende het plafond verlagen. Na wat zoeken, gekozen voor een spanplafond bij Dream Plafonds (in plaats van gipsplaten/stucen etc.). Dat is een topkeuze gebleken. Het plafond zat er binnen een dag in, inclusief verlichting/afwerking. Het plafond is er in gezet door Dennis. Echt een vakman! Hij dacht mee over de exacte plaats van de verlichting en was vakkundig en vriendelijk (ook richting de kleine die vol aandacht keek hoe hij het plafond plaatste). Goed geadvisserd, goed geholpen en goed geplaatst. Al met al een zekere aanrader! Mocht ik later weer een spanplafond nodig hebben, dan weet ik waar ik heen ga.

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting

Vakmannen zijn hier bezig geweest: Barry, Dennis en Gradus. Na 2 dagen weer een mooi nieuw spanplafond. Echt een "dreamteam"!!!

• Ervaring met: Spanplafonds

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en meegedacht. Er werden goede adviezen gegeven. Alles is keurig en binnen de afgesproken tijd gemonteerd. Sympathieke mensen met verstand van zaken.

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting

My Dreamplafond is a true real dream! Having saved up for a few years and living with ugly tiles full of negative energy and bad memories I came across Dreamplafonds, potentially a great solution to the time, mess and inconvenience of full renovation. Then within 24 hours of spending my savings I have a clean start full of positive energy and tranquility. Well spent investment and a lovely responsive team. I did pay extra for dimmable lighting, and I have a flickering when on low but I am very impressed by the fast response to booking a meeting and getting this fixed for me this week! Bedankt!

• Ervaring met: Spanplafonds

Deskundig advies Martin eerste klas vakwerk van Berry en Dennis. Peter bedankt voor de extra service die je verleend hebt. Kortom ik kan iedereen Dreamplafonds met een dikke duim omhoog aanraden. Jantine.

prima werk geleverd

• Kwaliteit

Super mooi plafond, keurig erin gemaakt door Dennis We zijn er zeer tevreden over en erg blij mee. We hadden een telefonische afspraak voor het erin maken, ik zou het fijn gevonden hebben om die bevestigd te hebben gekregen via de mail. Vriendelijke groet, Ans.

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting

Prettig geregeld goed werknemer prima werk verricht

• Ervaring met: Spanplafonds

Ondanks ons zeer lastige keukenplafond met zeer weinig speling tussen plafond en bovenkant keukenkastjes zit er een zeer mooi en strak plafond in inclusief verlichting.

• Ervaring met: Spanplafonds

Erg vriendelijke mensen een vakmensen

• Ervaring met: Spanplafonds

Zeer kundige voorlichting en zeer meedenkende, vriendelijke, hardwerkende en zeer vakkundige medewerkers, uitmondend in een zeer goed resultaat.

• Kwaliteit
  • Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting|Gordijnen en koven|Akoestisch plafond

Omdat we al jaren erg ontevreden waren met ons schrootjesplafond wilden we het laten vervangen. Alles naar onze volle tevredenheid! Het is best prijzig maar het resultaat is daar ook naar! Zeer vakkundig geplaatst door erg aardige en vakbekwame mensen!

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting|Gordijnen en koven

Tevreden over snelle reactie op verzoek tot reparatie.

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting

Prima product super gewerkt Barry heel aardige man en keurig gewerkt top die heeft een 10 verdiend

• Ervaring met: Sierlijsten plafond

Alles even goed gedaan, alleen bij vertrek zag ik een druppel witte verf op mijn trapvloerbedekking, probeerde dit met terpetine te verwijderen, maar helaas niet 100% gelukt. Vriendelijke groeten Mevrouw J C van Kampen

• Ervaring met: Spanplafonds

Zeer vakkundig uitgevoerd door Dennis!

• Ervaring met: Spanplafonds

Wij zijn ontzettend blij met ons spanplafond. Eindelijk verlost van het debacle dat de aannemer met zijn mensen had achter gelaten. We zijn hen uiteindelijk dankbaar😊

• Ervaring met: Spanplafonds

Helemaal geweldig ! Zo n mooi plafond en mooie Led spotjes Helemaal Top.. Vakmannen die Barry en Dennis

• Kwaliteit

In 2007 een spanplafond geplaatst in woonkamer ,keuken en hal. Het is nog altijd prachtig. Nu was er een spotje stuk gegaan, met Peter gebeld, geen probleem, ik stuur wel een nieuwe, zonder kosten.... Dat is nog eens service. Toppie. Dank je wel Peter. Een heel goed bedrijf.

• Ervaring met: Spanplafonds

De monteur was super netjes en vriendelijk. Vakkundig, snel en maakte alles netjes af. Zo een monteur is goud waard!

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting

Super goede voorlichting gehad van Peter. Daarna 2 super enthousiaste monteurs die de woonkamer en keuken vakkundig in anderhalve dag klaar hebben gemaakt.