ziet er goed uit, vakman Barry die de werkzaamheden uitstekend en snel gemonteerd en vooral schoon uitgevoerd heeft. Compliment aan allen.

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting

Dennis put ceiling in our house on 2nd floor. Very professional and very fast.

• Ervaring met: Spanplafonds

Het spanplafond is geplaatst door medewerker Dennis. Alles is prefect geplaatst, goed overleg over de plaatsing van de spotjes, nette afwerking en alles netjes opgeruimd. Wij gaan zeker mensen dit bedrijf aanbevelen Mensen van Dreamplafond , bedankt .

Vakmensen

• Ervaring met: Spanplafonds

Uitstekende ervaring en alles zeer netjes uitgevoerd. Zeer goed gewerkt door een Team dat loopt op rolletjes. Probleempje met koof dimming werd daarna direct opgelost.Goede communicatie en ook werden werkzaamheden vooraf nog eens goed ter plaatse doorgesproken.

• Ervaring met: Sierlijsten plafond|Plafondverlichting|Gordijnen en koven

Super personeel. Ze communiceren heel veel met elkaar, en brengen zo een plafond tot een heel mooi geheel.

• Kwaliteit

goed advies over te maken keuze. Geen opdringerig verkooppraatje. duidelijke afspraken. Snel en vakkundig gemonteerd door ( een gezellig) koppel vakmensen.

• Ervaring met: Spanplafonds

Zeer tevreden over de afspraken en de uitvoering. Goed overleg met deskundig personeel

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting

Prettig gesprek gehad. Alles is goed uitgelegd en meneer is nog een keer komen informeren of alles door kon gaan en of er nog iets veranderd was.

Gewoon klasse bedrijf!

• Ervaring met: Spanplafonds

ZEER HOGE KWALITEIT VAN DE ADVIEZEN EN DE UITVOERING VAN HET WERK Na goed vergelijken van diverse bedrijven gekozen voor Dreamplafonds vanwege de zeer goede reviews. Daar hebben wij absoluut geen spijt van gehad. Die reviews zijn geheel terecht. Na een uitgebreid, ongedwongen en vrijblijvend bezoek van Peter aan huis met uitstekende adviezen een opdracht verstrekt tot het aanbrengen van 7 spanplafonds met verlichting in ons huis. De prijs was stevig, maar daarvoor hebben we dan ook een absolute topkwaliteit aan plafonds gekregen. Zeer hoge kwaliteit van de materialen, de uitvoering en de afwerking van het werk. Nette, beleefde, betrouwbare vakmensen met gevoel voor humor, Barry en Dennis, die zeer zorgvuldig en nauwkeurig te werk gaan en heel goed met de klant communiceren. Al met al een geweldige verrijking van ons huis. Wij zijn hier heel erg blij mee. We kunnen dit bedrijf aan iedereen dan ook zeer aanbevelen en waarderen het met een 10. Deze mensen maken dus écht DREAMPLAFONDS.

• Kwaliteit
  • Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting|Gordijnen en koven|Akoestisch plafond

Toen wij om advies vroegen, kwam Peter bij ons thuis. Hij gaf ons waardevolle tips om de huiskamer/keuken zo te verlichten, dat de hele ruimte tot zijn recht kwam. Wij hebben de tips uitgevoerd en bemerkten dat hij gelijk had. Dit gaf ons zoveel vertrouwen dat wij besloten om het plafond en verlichting door de firma Dreamplafonds uit te laten voeren. Onze ervaring met Barry en Dennis is heel positief. De heren waren op tijd, werkten heel goed samen, overlegden met ons en tot slot ruimden ze elke dag de kamer op. Heel belangrijk: zij waren erg gezellig en vroegen elke dag of alles naar wens ging. Gisteravond hebben wij van ons akoestisch plafond en de verlichting genoten. Al onze verwachtingen zijn overtroffen. Wij kunnen zeker de firma Dreamplafonds aanbevelen.

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting|Akoestisch plafond

Top bedrijf!! vriendelijk vakkundig professioneel!! Ik zal Dreamplafonds zeker aanraden bij andere mensen.

• Ervaring met: Spanplafonds

Onze woonkamer is door het aanbrengen van dit mooie spanplafond met een aantal led-spots veranderd in een oase van rust en warmte. In een woord geweldig.

• Kwaliteit

wederom op een fantastische manier netjes afgehandeld door als altijd erg vriendelijke en bekwame vakman

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond

Deskundige en vriendelijke medewerkers. Wordt correct gewerkt. Ziet er prachtig uit !

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting|Akoestisch plafond

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Deskundig en professioneel aangelegd.

• Ervaring met: Spanplafonds

Ik was totaal niet bekend met het product spanplafond en zeer verrast over het resultaat, vakmanschap! Raad het zeker aan.

• Ervaring met: Spanplafonds

De heren hebben flink gewerkt. Super team. Ben helemaal happy.

• Ervaring met: Spanplafonds

Ben erg tevreden over de werkwijze. Zeer professioneel vakkundige vaklui. Vriendelijk en meedenkend voor een oplossing.

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima service en kwaliteit alleen hebben wij veel te veel geld moeten betalen.

• Ervaring met: Spanplafonds

Dennis en Gradus, Heel goede vakmensen, goed overleg en prima werk geleverd. Jongens nog bedankt.