Zéér correct en vriendelijk bedrijf 👍🏻

Top bedrijf 👍🏻

Professioneel en zeer beleefd

Uitstekend geplaatst en aan mijn wensen tegemoet gekomen.

Goede afspraken..

Afspraken worden nagekomen. Werk is uitstekend en personeel zeer vriendelijk.

Letterlijk overweldigend

Wij zijn 100% tevreden. Het vakmanschap uit zich zelfs in de “moeilijke hoekjes”. Perfecte afwerking en alles precies naar wens. Van harte aanbevolen!

super geleverd!

vakmensen, werken snel en zeer netjes.

goede service, prima vakmensen prettig in de omgang

meerdere malen goed contact gehad

Fijne mensen die hun vak verstaan

Goede ervaring, hoop alleen dat de verkoper nog even langs komt om bepaalde punten nog even te bekijken zodat hij op de hoogte is van wat kringen in het doek. En er een actie van te maken om deze te verwijderen. Voor de rest, vakbekwame mensen die netjes werken en meedenken met de situaties.

Mooie plafon

Monteur wie de plafon plaatsen hij is vriendelijk en werk top. Strak werk. Alleen de verkoper wie aan huis komt om de plafon te verkopen vind ik niet helemaal eerlijk. Plafon zou eruit kunnen worden gehaald bij verbouwing wat volgends de monteur niet kan en als het wel zou kunnen word het er niet mooie op. En de rekening achteraf word mee genomen door de monteur en moet meteen betaald worden . Vind zoiets over de post toch net iets netter en iemand 14 dagen de tijd geven is overal normaal behalve hier, hier moet je het of meteen in de hand geven of meteen overmaken . Puntjes om in de toekomst aan te werken lijk mijn . Maar ondanks dat is het een mooie plafon met fijne monteur.

In een woord geweldig.

Ze werken keurig netjes. Het is gewoon geweldig. Laten alles netjes achter. TOP bedrijf.

Keurig werk door gezellige vakmensen

Afspraken worden perfect nagekomen en wij genieten van een prachtig plafond

Een verrijking!

De vervanging van ons oude spanplafond werd vakkundig uitgevoerd en met de nieuwe verlichting lijken keuken en woonkamer nog groter. Oké, het kost wel wat maar dan krijg je ook wat. Zeker niet de goedkoopste, maar elke euro waard!

Duur maar mooi strak plafond

Keurig en netjes aangebracht

Geweldig!!!

Zeer tevreden over dit bedrijf. Mijn ouders hebben hier ruim 20 jaar geleden ook hun plafond laten doen en zijn ook nog steeds zeer tevreden. We zijn zo ontzettend blij met het resultaat!

Deskundig geïnstalleerd en materiaal hoog niveau .prachtige uitstraling.kers op de taart van onze renovatie.

Prachtig resultaat

Op een zeer klantvriendelijke wijze te woord gestaan door Peter en Martin. Hierdoor zo enthousiast geraakt dat wij hebben gekozen voor een dreamplafond in de badkamer. Medewerker Dennis heeft deze op een zeer vakkundige en professionele wijze geïnstalleerd. Wij zijn er erg blij mee.

Fantastisch vakwerk!

Vanaf het eerste contact dat wij hadden zijn wij op de meest klantvriendelijke manier door Peter geïnformeerd over alle mogelijkheden die er zijn bij Dream Plafonds Arnhem. Vervolgens is Martin bij ons thuisgekomen om voor ons een ‘plafondplan op maat’ te maken, inclusief het verlichtingsplan. Na ons akkoord op de prima offerte hebben zij zeer snel geschakeld en is het plafond geplaatst. Hiervoor heeft Dennis ook alle voorbereidende werkzaamheden in ons huis verricht en op een zeer vakkundige en prettige wijze. Over het eindresultaat zijn wij werkelijk zéér tevreden, sterker nog: het eindresultaat is nóg mooier dan verwacht!

Perfecte aflevering van ons Dreamplafonds, super vriendelijk personeel

Het plafond voldeed aan de voorspelling, een super mooi strak dreamplafond. Bedankt jongens voor dit mooi stukje arbeid

Erg goed en net werk

In ca 6 uur was mijn plafond zonder rommel klaar. Al het aangebrachte timmerwerk voor de koof werd netjes afgeschilderd. In goed overleg waren de spotjes geplaatst. Nadat ze klaar waren kreeg ik adviezen hoe ik het plafond het beste schoon kon houden. Al met al heb je geen omkijken naar het werk, je wordt ontzorgt en heb binnen een dag een strak afond zonder zorgen. De luchtlaag tussen het spanplafond en het bestaande plafond zorgt ook nog voor extra isolatie tegen warmte verlies en warmte van de zon. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

Goed gesprek met verkoper, kundige en vriendelijke monteur

Na gesprek voor offerte zeer snel aan de buurt voor montage dreamplafond. Zeer kundige en heel precies werkende monteur. Plant inbouwspots samen besproken, ook were ik Darin goed geadviseerd. Met echt een dreamplafond, het is prachtig geworden en maakt de ruimte helemaal af.

Verwachting is overtroffen

Alle afspraken zijn nagekomen. Perfecte montage van Dreamplafonds in jaren 30 woning. Montage is zeer zorgvuldig en netjes gedaan.

Perfecte begeleiding. Zeer betrouwbaar

Onze woonkamer en keuken met een fantastisch plafond. Keurig afgewerkt met prachtige inbouwspots. Monteurs die weten waar ze over praten ...hardwerkend en meedenkend alles ook keurig opgeruimd. vakmensen die je ziet genieten van wat ze maken...wat een ervaring en beleving. dik verdiende 10 !!!

Het is binnen 2 dagen gedaan met echte professionele harde werkers! Echt heel erg tevreden met het resultaat.

prachtig plafond, vakkundig gemaakt

vakkundig, vriendelijk personeel dat een prachtig plafond heeft gemaakt, waarvoor dank

Goed advies, goede prijs, prima en vriendelijk personeel

In een woord prima.

Mannen met veel ervaring en met een oplossing voor elk moeilijk hoekje

Snelle duidelijke en goede service. Tip: Let er wel op dat er een plek voor de deur beschikbaar is en dat bij het opnemen van de klus met name de moeilijke hoeken worden gefotografeerd. Dat scheelt bij de opstart tijd. (Met parkeren en de werkvoorbereiding)