Alles is prima verlopen

• Ervaring met: Spanplafonds

Van eerste contact tot de eindoplevering, wat een ambacht en een vakmensen! Martin kwam met zijn enthousiasme en oog voor detail bij ons binnen. Zo had hij al gelijk een paar kleine puntjes op te merken op ons spanplafond in het vorige huis. Deze was geplaatst door een andere firma, waarbij zelf niet tevreden over waren. Het feit dat Martin dit al binnen een paar minuten zag (zonder onze input) gaf ons herleven vertrouwen. Martin heeft ons regelmatig bijgestaan met advies en is ook altijd bereikbaar voor vragen. Niets is te gek. Tijdens de verbouwingen ons nieuwe woning kwamen wij gaandeweg met wat vragen: ook nu was alles mogelijk. Zelfs kleine aanpassingen aan het oorspronkelijke plan kon allemaal nog steeds, zelfs nog in het weekend voor aanvang van de werkzaamheden. Dennis en Gradius waren de twee monteurs die drie dagen kang kwaliteit hebben staan leveren. Echte ambacht! Zo netjes en kwalitatief goed werk, wij zijn zeer tevreden! Bij het volgende spanplafond komen wij zeler terug bij dit fijne team van Dreamplafonds!

• Ervaring met: Spanplafonds

Super mooi gedaan en heel blij raad het iedereen aan top en vakmensen!!!!!

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting

Van het begin tot het eindresultaat een pluim voor het team van Dreamplafonds. Goede informatie gekregen en in 1 dag een totaal ander beeld van de woonkamer! Vakwerk (ook zeker een compliment voor het werken in ruim 30 graden)!!

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting

Goede service en nette afwerking en vriendelijk en vakkundig personeel

• Ervaring met: Spanplafonds

Vakkundig geplaatst. Vriendelijke menbsen. Prachtig plafond in de badkamer!! Had niet beter gekund!

• Ervaring met: Spanplafonds

Wegens uitstekende ervaringen in 2017 wederom een spanplafond laten plaatsen door Dreamplafonds Arnhem. Dit keer een plafond in onze nieuwe badkamer. Van tevoren zeer goed advies gekregen van Peter betreffende de kleur van het plafond, de afwerking en de verlichting. Alles is helemaal goed en precies, zoals wij ons hadden voorgesteld. Het vakmanschap, de kwaliteit van materialen en plaatsing stralen er vanaf. Barry heeft weer eens eersteklas vakwerk geleverd. Wij zijn er dan opnieuw weer heel erg blij mee. Gewoon een zeer betrouwbaar topbedrijf.

• Kwaliteit
  • Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting|Gordijnen en koven|Akoestisch plafond

Vakmensen wat wil je meer!

• Kwaliteit

Goed meegedacht met onze wensen en blij met het resultaat

• Ervaring met: Spanplafonds

Fijn team met meedenkende mensen vakkundig en erg aardig.

• Kwaliteit

In 1 dag tijd heeft de woonkamer/keuken een ware metamorfose ondergaan, werkelijk een prachtig plafond. Heel prettig en vakkundig personeel, er komt een ‘trein’ langs waar de NS jaloers op zou zijn.

• Kwaliteit

Dennis en Barry hebben tot onze volle tevredenheid een prachtig en kwalitatief hoogwaardig plafond aangebracht zowel in onze slaapkamerraam in het trapgat en de overloop. Wij zijn er erg blij mee.

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Gordijnen en koven

Uiterst tevreden.

• Ervaring met: Spanplafonds

Absolute aanrader voor het plaatsen van exclusieve plafonds.Goede service en seer vriendelijk en bekwaam personeel. Dreamplafonds make your dream come true!

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting

Zeer goede informatie en advies vooraf over mogelijkheden en afwerking. Uitvoering werkzaamheden zeer correct. Vakbekwame monteurs, die weloverwogen en rustig te werk gaan. Zeker geen haastwerk. Eindresultaat een zeer mooi en strak plafond.

• Ervaring met: Spanplafonds

Goede offerte en een prima uitvoering en dat echt in 1 dag zoals beloofd (een spotje te weinig maar de andere dag nageleverd) Ik ben blij dat ik voor jullie heb gekozen Nog maal bedankt en wij wensen het bedrijf nog veel succes maar dat zal wel lukken daar zijn zijn we vast van overtuigd Hub en Jeanny Martens Urmond

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting

Een spanplafond inlusief verlichtinsspots, led luchtkoven en gordijnkoof laten plaatsen als vervanging van een systeemplafond. Goede voorlichting door Martin, direct prijsberekening en relatief snelle levering. Zeer vakkundige en professionele montage door Dennis en Barry. Zeer goed en strak werk geleverd ondanks dat onze muren niet geheel recht waren. Zeer efficiente oplossingen. Al met al een zeer goede keuze en zeer fraai resultaat. We zijn blij met de super uitstraling welke onze woonkamer gekregen heeft, zeker in combinatie met het geadviseerde belichtingsplan.

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting|Gordijnen en koven

Goede service en snelle levering

• Ervaring met: Spanplafonds

Een fantastisch plafond door kundige mensen aangebracht. Er wordt netjes gewerkt en goed overlegd over de plaatsing van de spots.

• Ervaring met: Spanplafonds|Sierlijsten plafond|Plafondverlichting

Fijn offerte gesprek gehad, ook de plaatsing was netjes en zorgvuldig

• Ervaring met: Spanplafonds

Goed voorbereidend gesprek gevoerd waarna offerte is opgesteld. Deskundigheid bleek zeer duidelijk. Het plaatsen van het plafond gebeurde snel en vakkundig.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Spanplafonds|Plafondverlichting

Prima teamwork met mooi resultaat