We hebben sinds twee jaar zonnepanelen van Hallostroom en deze werkten altijd goed, in februari deden ze het ineens niet meer, wij kwamen daar helaas in maart pas achter en toen begon de ellende, bellen, mailen.....elke keer krijg je een standaard antwoord; we zijn er mee bezig. Hierbij wil ik mijn beklag doen over het feit dat ik al sinds 10 maart bezig ben om te achterhalen bij jullie waarom mijn zonnepanelen het niet doen, elke keer ( inmiddels 7 telefoontjes en 2 e-mail verder )wordt mij gezegd dat ik nog even geduld moet hebben of dat het onderdeel waar jullie op zitten te wachten er nog niet is en dat ik binnen 10 werkdagen terug gebeld zal worden en dat het momenteel heel druk is. Ik vind dat ik niet correct geholpen wordt met deze standaard antwoorden, want ik ben nog nooit terug gebeld door jullie en krijg geen enkele update en even zulke standaard excuses, daar heb ik niks aan. Inmiddels geeft mijn energiebedrijf aan dat ik waarschijnlijk zal moeten gaan bijbetalen, wie gaat dit vergoeden??? Mijn geduld raakt inmiddels wel op!!!!
Na installatie van een 10kW thuisbatterij wilde het systeem niet meteen de onbalans markt bedienen. Een technische medewerker heeft dit onderzocht en hij kwam tot de conclusie dat onze slimme meter uit 2017 niet correspondeerde met het AI kastje van het systeem. We hebben toen de slimme meter laten vervangen. Ook hierna bleek het systeem nog niet optimaal te functioneren en de technische medewerker van Hallo Stroom heeft net zolang gezocht tot het probleem gevonden was, een spoel bleek verkeerd te zijn aangesloten. Er is meteen een afspraak gemaakt om dit hier ter plaatse te verhelpen. Al met al een hele fijne communicatie heen en weer en hier is ook gebleken dat ze je ondersteunen tot het probleem is opgelost!
Wederom geen werkende thuis batterijen elke keer het zelfde domme smoesje we zijn er mee bezig. We zitten in April en dus al 4 maanden verder nog steeds probleem niet verholpen. Klantenservice super slecht beloofd een heleboel maar er gebeurd vrij weinig. Wij zijn helaas al sinds eind 2023 verbonden aan hallostroom zonnepanelen en later in het jaar de thuis batterij. Na diverse mailtjes en telefoontjes nog steeds geen oplossing noch compensatie voor de niet werkende producten.
Hallo Raoul, Ontzettend vervelend om dit te lezen! We hebben in dit geval inderdaad een aantal steken laten vallen. We bellen je uiterlijk morgen voor een definitieve oplossing van het probleem. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Hartelijke groet, Team HalloStroom
Helaas ben ik ontevreden. Na twee maal mijn klacht te hebben aangegeven, heb ik nog steeds niets gehoord. Mijn klacht; ik heb twee sets zonnepanelen, dus twee omvormers die in de meterkast elk op een automaat zitten, genaamd fase 1 en 2. Tussen de middag en in het weekend, vallen beide omvormers uit, soms 1 en soms beiden tegelijk. Mijn accu's zijn dan verre van gevuld, van 30 maart 14.13 uur slechts voor 20%, dus je zou verwachten dat de zonnestroom naar de accu's zouden vloeien. Dat gebeurd dus niet, kennelijk is er netcongestie en is dat de showstopper. Lijkt mij dus niet goed aangesloten, maar ik krijg geen reactie op mijn klacht. Hoop op beter.
Hallo Bart, Vervelend, dit probleem! Weet dat we het op dit moment aan het analyseren zijn, we bellen je deze week om de vervolgstappen om het op te lossen met je te bespreken. Hartelijke groet, Team HalloStroom
Heldere uitleg over mijn stroom en gas verbruik met betrekking tot het gebruik van zonnepanelen en opslag accu's.
Hallo stroom heeft ons 1 jaar geledrn een systeem verkocht , gekomen voor een schouw ( welke foutief is geweedt) Een extra kabel ontvangen van hallostroom ( laten ingraven op eigen kosten ) maar volgens de installateur VAN Hallostroom hebben ze de verkeetdr kabel geleverd echter geen reactie van Hallo stroom maar inmiddels 7 masndrn betaald de 8 ste termijn heb ik retour gehaald . … hoop dat ze deze batterij snel ophalen de kosten en 7 termijnen van 120 euro vetslen … voorlopig radio stilte bij Hallo !!!
Hallo Willem, Wat vervelend om te lezen, hier hebben we inderdaad een aantal steken laten vallen! We nemen deze week telefonisch contact met je op en gaan het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Excuses voor het ongemak! Hartelijke groet, Team HalloStroom
Begin er niet aan. Beloftes over hoeveel je opwekt, kloppen niet. Je betaalt je eigen schee en afkopen is alleen mogelijk door de overige termijnen te betalen. Meest verschrikkelijk bedrijf ooit.
vriendelijke personeel ,die vakkundig de batterij hebben aangesloten. ik ben verder zeer tevreden over hallostroom, ze denken met je mee. als je moet bellen of mailen , duurt niet lang of ze bellen of mailen meteen. als er zonnenpanelen of een batterij raad ik jullie Hallostroom aan
Ik heb nu bijna twee jaar zonnepanelen en een paar maanden een batterij. De panelen doen fijn hun werk zonder dat ik daar in een keer een grote investering in heb hoeven stoppen. De batterij moet zichzelf nog bewijzen, het is tenslotte winter, maar dat gaan we zien. Aardige behulpzame mensen bij de installatie en aan de telefoon.
Heb sinds 2018 zonnepanelen laten plaatsen door Hallostroom en ben zeer tevreden hierover. In oktober 2023 nog een aantal panelen bij laten plaatsen, een aantal panelen van voren naar achteren laten plaatsen en 8 nieuwe panelen aan de voorkant genomen. De monteurs die dit toen gedaan hebben neem ik nog steeds mijn pet voor af, hoe goed en netjes deze mensen gewerkt hebben. In 2024 heb ik ook nog via Hallostroom een thuisbatterij laten plaatsen van 10,5 kWh en dit is ook allemaal netjes gebeurt. Ben nu helemaal van het gas af en alles electrisch. Verwarm mijn huis met Airco's en Infraroodpanelen en dit gaat prima. Zeker aan te raden om gasloos te zijn.
Een beslissing voor een thuis batterij was de logische stap voor mij na het plaatsen van 8 zonnepanelen in 2022. Ik rij ook elektrisch en zal een bui een beetje hangen met de energie maatschappijen dat er toch een wijziging zou komen met de salderingsregeling. Wat een goed voorstel om extra energie op te sparen in een thuis batterij en deelnemen aan biodynamisch stroom. Was een goede beslissing en geen enkele spijt. Deskundige, vriendelijke mensen die alle tijd nemen om je vragen te beantwoorden. En plaatsing? Snel en vakkundig gedaan. Ik raad het aan!
Ik benal jaren klant bij hellostroom. In het begin had ikalleen zonnepanelen en dit jaar hebben we er thuis batterij bij gekregen. Goede uitleg daarover gehad en de installatie daarvan is netjes gedaan. Ze waren er vriendelijk en gave goede uitleg. Had problemen met me batterij hij gaf aan dat die niet kon opladen. Was een probleempje met de software en dat hebben ze netjes telefonisch opgelost. Alles doet het goed. De service van hellostroom vindt ik uitstekend en als je vragen heb kan je de altijd stellen en wordt dan ook vriendelijk te woord gestaan.
zonnepanelen sinds 2018 en thuisbatterij sinds 2024 in een woord geweldig en kostenbesparend,had niet gedacht dat dit zoveel voordeel zou opleveren.
Via het internet een informatie gesprek aangevraagd bij HalloStroom voor een thuisaccu. Zou vandaag op 27 december 2024 om 12:00 plaatsvinden. Kreeg ook nog keurig een herinnering email over deze afspraak. Maar ik ben niet gebeld. Heb zelf nog HalloStroom proberen te bellen maar daar wordt gewoon niet opgenomen. Verder van hun kant geen enkele reactie waarom het misging. Kennelijk zitten ze niet te wachten op nieuwe klanten. Voor mij is het dus nu GoodbyeStroom geworden. Ik ga wel bij een ander informeren.
Begin 2023 zonnepanelen geïnstalleerd. Na een jaar zeer tevreden. Maar toen.. Door de fijne ervaring ook een batterij aangeschaft. Deze zou AI gebruiken en zeker een besparing opleveren van 120€ per maand. De batterij is inmiddels 3 maanden geleden geplaatst. In de tussentijd meerdere keren moeten bellen (wachttijd ongeveer 15 per telefoontje) met verschillende zaken maar echt een oplossing komt er steeds niet. De batterij werkt al vanaf 18-10 niet meer. (Fout ligt bij Enphase en dus moet ik maar afwachten) Ondertussen betaal je er wel voor en sterker nog doordat je een batterij aanschaft moet je ook een dynamische contract pakken. Klinkt allemaal leuk maar daardoor vervalt het salderen en betaal je juist meer. Indien u denkt over een huurcontract bij Hallostroom voor een thuisbatterij zou ik zeker nog eens verder rondkijken.
Hallo Jules, Vervelend dat de thuisbatterij in jouw geval nog niet doet wat 'ie zou moeten doen! We zijn inderdaad in nauw contact met Enphase om het probleem zo snel mogelijk voor je op te leveren en komen hier zo snel mogelijk over bij je in de lucht. Onze excuses voor 't ongemak! Met hartelijke groet, Team HalloStroom
Al ruim anderhalve maand geen inzicht in mijn verbruik. Info ontvangen dat het probleen bekend is. Maar is nogsteeds niet opgelost
Hallo Leo, Dank voor je feedback en vervelend natuurlijk dat je het inzicht in je verbruik nog niet hebt. We hebben behalve het probleem ook de oplossing in beeld en nemen snel contact met je op om deze met je te bespreken! Met hartelijke groet, Team HalloStroom
Goed werk geleverd door vriendelijk en deskundig personeel. Na installatie van de hardware is duidelijk uitgelegd hoe de software te installeren en te bedienen. Alles netjes achter gelaten en de installatie werkt probleemloos. Hoeveel de batterij laadt en ontlaadt kun je altijd en overal inzien met de Enphase monitoring-app. Mooi en compact systeem ik ben zeer tevreden.
ik zal eerst beginnen met het goede wij hebben al 5 jaar zonne panellen werken prima zo als belooft nu hebben wij een batterij en een Energie contract bij Hallostroom en dat werkt niet zo als belooft als je belt ja we zijn er mee bezig oke twee weekend Verder ja hoor hebt u nog geen brief gehad nee o Dan moet u even wachten weer een maand Verder kan ik niet meer zien wat ik aan kosten verbruik nee dat is een storing en Dan weer een week we zijn er mee bezig enz......... ik heb echt zo spijt van. !!! ik heb gevraagt of ik iemand kan spreken die me wel antwoorden kan geven nee u moet nog even geduld hebben en weer een week verder en weer niets
Hallo Benno, Dank voor je feedback, hier zijn aan onze kant inderdaad een aantal dingen niet goed gegaan, waarvoor excuus! We zijn hard aan ’t werk om dit voor je op te lossen en we bellen je snel even om je bij te praten over de status. Hartelijke groet, Team HalloStroom
mooi verkoop praatje. maar wanneer er problemen zijn dan licht het allemaal aan mij omdat ik met plaatsen er niet was ( tig keer verzet en kan niet steeds vrij nemen). Er is van alles mis gegaan maar nette service heb ik niet ervaren.
Hallo Sylvia, Wat vervelend dat je ontevreden bent over de service die we verleend hebben. We hebben je proberen te bereiken om het probleem met het kabeltraject voor je op te lossen, dus neem vooral contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 030 767 0078. Hartelijke groet, Team HalloStroom
Toen ik contact opnam met Hallostroom werd mij alles luid en duidelijk uitgelegd, waardoor we er snel uit waren om met Hallostroom in zee te gaan, zeer te spreken hoe alles gaat.nu denken over een thuisbatterij.Wat ik iets minder vondt is dat de mensen die de panelen plaatsen buitenlanders waren en geen woord Nederlands spraken,uitleg over de app heb ik dus niet gehad.
Hallo Gert, Fijn dat je tevreden bent over onze service en je zonnepanelen! En dank voor je feedback: extra uitleg over de app gaan we mee aan de slag! Hartelijke groet, Team HalloStroom
Goede begeleiding voor en na installatie
Hallo Erik, Fijn om te lezen! Team HalloStroom
Volgens afspraak en keurig perfect aangelegd, dat is een heel plezier, de zon met opslag in huis !
Hallo Wim! Dank voor je feedback, fijn om te lezen. Hier doen we het voor! Met hartelijke groet, Team HalloStroom
HalloStroom heb ik goede ervaring mee. Afschrijvingen per bank niet duidelijk, d.w.z. geen maandaanduiding vermeld in de omschrijving. Ook geen goede uitleg gekregen over de werking van de App.
Hallo Jan! Hartelijk dank voor je feedback! We bellen je even om te horen welke informatie over de werking van de app je precies mist en over de omschrijving bij de bankafschrijvingen. Met energieke groet, Team HalloStroom
ze praten mooi als je iets wil huren. maar dan zeggen ze dat je ze ook kan afkopen voor beetje meer. maar als het zo ver is betaal je dubbel van de waarde. dus praatjes genoeg. maar nadien wordt je belazerd
Hallo Freddy, Dank voor je reactie en natuurlijk vervelend dat je dit zo ervaart. Wij streven er altijd naar om onze klanten duidelijkheid en transparantie te bieden, zowel in onze huurvoorwaarden als in de mogelijkheid om af te kopen. We zien dat onze klanten soms kiezen voor het alsnog kopen van de zonnepanelen in een situatie als deze. Nog vaker zien we dat nieuwe bewoners de overeenkomst overnemen en daarmee direct profiteren van de zonnepanelen van hun nieuwe huis zonder dat daar een grote investering voor nodig is. Nogmaals dank voor je bericht en we hopen je in de toekomst van dienst te kunnen zijn op een manier die beter bij je verwachtingen aansluit. Met hartelijke groet, Team HalloStroom
Had 12 solar panels installed last year now operating 1 full year. System was arranged and installed professionally and has produced energy as predicted.
Hi Peter, Thanks a lot for, it's great to hear the solar panels are working according to plan! Warm regards, Team HalloStroom
Bouwmeesterplein 1
2801 BX Gouda
HalloStroom is een toonaangevende speler in de duurzame energiemarkt. We bieden een breed scala aan oplossingen, van zonnepanelenverhuur tot complete systemen met energieopslag, dynamische energiecontracten en de EnergieBox, waarmee je slim kunt handelen op de energiemarkt. Toegankelijk voor iedereen, zonder investering en gedoe. Wij zijn jouw one-stop-shop voor duurzame energieoplossingen die niet alleen goed zijn voor de planeet, maar ook voor je portemonnee.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.