Filters

10

Klantvriendelijk en klantgericht

Prima en professionele organisatie

  • Aanbevelen? Ja
2

Ontzettende slechte after sales!

Mijn keuze voor dit bedrijf was gebaseerd op hun review score. De sales afdeling reageert naar tevredenheid maar daarna houdt alles op. Monteurs komen niet opdagen op de installatie-dag. Beloftes om terug gebeld te worden, worden niet nagekomen, zelfs niet na meerdere verzoeken. Ronduit slecht!

  • Aanbevelen? Nee
9

Vakbekwame mensen

Contact met Hallostroom verloopt heel soepel. Vriendelijke en kundige mensen. Ook de schouw was prima geregeld, de installateur is een vakbekwaam persoon en denkt in juiste oplossingen. Na afsluiten van contract moet ik wel bekennen dat er minder snel wordt gereageerd op verzoeken, maar uiteindelijk komt het altijd goed. Overall dik tevreden! Prijs - kwaliteit is in verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ben heel teleurgesteld. Huur is € 55, - en op brengst: 1 à 2 kw per maand!!

Opbrengst per maand stelt niets voor. Wintermaanden en panelen op het Westen. Budget Energie koppelt terug: 1 á 2 kw/ per maand!!

  • Aanbevelen? Nee
4

geen idee

de zonnepanelen zij wel goed maar er legen er vier niet goed dat is wel jammer ik heb er wel voor betaald dus wat voor score verwacht je van mijn ik weet het niet jammer

  • Aanbevelen? Nee
4

Zeer vervelend en chaotisch

Het contact met kantoor en de offertes allemaal prima verlopen. Bij ons diende ook de groepenkast vervangen te worden dit stond niet duidelijk vermeld op de offertes maar zou zeer zeker meegenomen worden. De schouwing liep ook prima, duidelijk doorgenomen hoe en wat en wat er mogelijk was. Door het weer de afspraak verzet geen probleem begrijpen we helemaal. Gisteren zijn de zonnepanelen geplaatst. 1 Persoon belt aan bij de voordeur en 2 / 3 tot heden weet ik nog niet hoeveel stonden al in de achtertuin een steiger op te bouwen. Persoon 1 kijkt naar de groepenkast en zegt ja die gaat u ook vast nog wel een keer vervangen. Ik geef antwoord uhh dat zouden jullie doen toch? Oh ja ja das waar. Ja ik heb er een bij hoor. Nou vooruit denk ik dan nog. Verder zijn ze hele dag bezig geweest want ze waren er om 9 uur. En hoor uiteraard van alles wat aan geluiden. Ik kom in de middag op zolder en zie dat het dakraam kapot is! Ik naar benden en geef dit aan en krijg als antwoord oh ja gebeurde bij mij heb het al genoteerd hoor. Had je het niet even kunnen melden bij mij gelijk? Goed de groepenkast word geïnstalleerd inmiddels is het een of half vier. De stroom gaat eraf mevrouw prima. Dus ik denk nou een uurtje en dan is het klaar. Hoop gekreun en gesteun komt uit de meterkast. Tegen kwart over vijf zou het aangesloten moeten zijn. Tenminste na drie telefoontjes met een maatje omdat hij een aantal zaken niet snapte. Ok getest en gedaan ik kijk vervolgens in de koelkast hmmm geen verlichting. Ok mevrouw ik ga even kijken in de meterkast. Weer een hoop gekreun en gesteun en paar facetime met zijn maatje. Ok kwart over zes! Conclusie het zou in drie stopcontacten moeten zitten. Heeft deze er ook af gehaald losgekoppeld en weer aangekoppeld. Maar de schakelaar blijft er uit springen. Mevrouw dan moet er een elektricien komen. Als het uw fout is betaald u die zelf en is het mijn fout dat betalen wij die. Electricien ondertussen geweest en die noemt het prutswerk

  • Aanbevelen? Nee
10

TOP!

Duidelijk, vriendelijk, kundig. Alles volgens afspraak en vlot. Blij met de panelen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede ervaring

Goede ervaring met de zonnepanelen alleen niet netjes de manier waar de zonnepanelen werden gemonteerd. Het waren buitenlandse mensen die de zonnepanelen op het dak hadden gemonteerd en totaal geen Nederlands spraken. Daarbij hadden zij een afspraak met de elektriciën die ook te laat op ons adres was. Wij zaten best in de rats omdat alles niet op rolletjes liep volgens ons.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Wat ze zeggen dat doen ze ook, afsprak is afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Afspraken werden goed nagekomen. Montage werd vlot en volgens afspraak gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed en netjes afgehandeld

Was eenvoudig om goede afspraken te maken en het plaatsen van de zonnepanelen ging ook vlot en netjes. Enige lastige is dat de app niet meer bereikbaar is omdat hij mijn paswoord niet meer pakt en ik dit niet kan resetten. Dus aan de app heb ik niets.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen een prima bedrijf

Je werd door ze goed geadviseerd en geholpen door ze wij zijn er heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

bijzonder goed

Werd vooraf op een prettige en deskundige wijze geinformeerd en geadviseerd Installatie door deskundig en vriendelijk personeel verricht Duidelijke info en deskundige hulp bij vragen/problemen met de installatie Kortom een heel positieve ervaring ten opzichte van andere providers waarmee ik eerder in contact ben geweest

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geregeld

Alles ging in goed overleg , goede samenwerking.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en correcte levering

Duidelijkheid is troef bij dit bedrijf. Heldere kostenstructuur en zonnepanelen zijn correct aangelegd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en snel geholpen

Vanaf het eerste contact prima geadviseerd en snel geholpen. Hoewel de aansluiting niet helemaal volgens plan van adviseur is uitgevoerd. Monteurs waren nette mensen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Is prima

Prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
6

eenmaal klant tel je niet meer mee

op zich tevreden over de panelen, de aanloop was een gedoe. na 2 x afgebeld door de monteur iets met ziek en een sterfgeval, heb ik zelf gebeld, want ik moest er wel voor thuisblijven. op kantoor wisten ze van niks. uiteindelijk zijn de panelen gelegd en werkte prima. tot ik steeds water in mijn hal had? de boel was niet goed aangesloten/afgewerkt en door de buisjes van het snoer liep water naar binnen. dit bleek al langer zo te gaan, maar door de heftige regen werd eea duidelijk. kon 3 kastjes weggooien waar de schimmel opstond. schade werd deels vergoed. en de jongeman die kwam kijken heeft het keurig opgelost en afgewerkt. echter probeer ik nu al vanaf juli/aug nog meer panelen te laten plaatsen. het we bellen u terug blijkt een wassen neus. ben nu 8 maanden verder en 0 reactie op mail en telefoon. Ik overweeg nu maar om een ander bedrijf de andere panelen te laten leggen. en eens kijken of ik het contract kan verbreken. schijnbaar tel je als vaste klant niet echt meer mee.

  • Aanbevelen? Nee
9

Snel geregeld

Ik had eind december akkoord gegeven op de offerte en eind januari lagen onze nieuwe zonnepanelen al op mijn dak. Heel snel wat ze ook beloofd hadden en echt supernetjes alles geplaatst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed verlopen

Ze hebben precies gedaan wat ze zeiden dat ze zouden doen. Panelen liggen er goed bij en alles netjes weggewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Dit hadden we eerder moeten doen

We hebben heel lang getwijfeld over zonnepanelen en uiteindelijk toch die knoop maar doorgehakt. Geen moment spijt gehad (had het idee dat het misschien niet zo mooi stond op het dak). Ook niet over hallostroom. Zij hebben ons echt heel goed geholpen met al het advies want we hadden nogal wat vragen maar ook de mannen die het op het dak hebben geinstalleerd waren heel vakkundig. En het fijnste vond ik nog dat ik helemaal niets kwijt was en mijn energierekening omlaag. Gewoon doen als je twijfelt!

  • Aanbevelen? Ja
4

Na verhuizing slechte werking

Verhuisd in oktober 2020. Duurde een maand voordat mijn panelen weer geplaatst werden. Nu 3 maanden later nog steeds geen teruglevering. Ligt uiteraard niet aan hallostroom. Volgens hun ligt het aan de leverancier!!!! Tis nu 9.15 uur helder weer en de omvormer staat op nacht mode. Straks komt Liander de boel checken. Baal ervan. Kost me handen vol met geld en leverde niks op. En ik kan waarschijnlijk het contract niet ontbinden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Werken netjes en snel

Onze zonnepanelen waren binnen een middag erop gelegd en ziet er netjes uit.

  • Aanbevelen? Ja
2

Opdringerige gasten

Ik heb een offerte aangevraagd en gekregen. Vooralsnog een prima voorstel en ik heb aangegeven, ik neem contact op zodra ik er klaar voor ben en dat was prima. Nu precies 3 weken later een belletje, ik herhaalde mijn gesprek "ik neme zelf contact op" heel verhaal en dat hij het niet zo netjes vindt en blablabla... ik heb de verbinding onaangekondigd verbroken en even een mail gestuurd, vindt ik wel zo netjes namelijk.. "Je mag de offerte verscheuren. Ik vind het niet zo netjes dat ik aan moet horen dat “jij” het niet zo netjes vindt. Ik heb duidelijk aangegeven, ik laat van me horen en dan bedoel ik niet andersom" Nu op zoek naar een partij die wel "zo netjes" en normaal volgens afspraak kunnen werken. Vervolg van aanleg tot eventueel servers kan ik niets over zeggen, geen ervaring mee en ga ik dus ook niet krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Alles volgen afspraak

Ze helpen je er goed door hen met je vragen Die je hebt

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bouwmeesterplein 1

2801 BX Gouda

030-7670078

[email protected]

Over HalloStroom

HalloStroom is een toonaangevende speler in de duurzame energiemarkt. We bieden een breed scala aan oplossingen, van zonnepanelenverhuur tot complete systemen met energieopslag, dynamische energiecontracten en de EnergieBox, waarmee je slim kunt handelen op de energiemarkt. Toegankelijk voor iedereen, zonder investering en gedoe. Wij zijn jouw one-stop-shop voor duurzame energieoplossingen die niet alleen goed zijn voor de planeet, maar ook voor je portemonnee.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.