Na eerst wel geaarzeld te hebben gingen we uiteindelijk toch in zee met Hallostroom. De vriendelijke en zeer informatieve benadering gaf de doorslag. Vervolgens kwam de schouw van onze woning, vriendelijk en doelgericht en de torzeggig dat de zonnepanelen na ongeveer 8 weken op het dak zouden liggen. Deze belofte werd oo 30 maart ingelost door een prima installateur. Nu, na 4 weken werkt alles foutloos en hebben we al 400 kilowatt binnengehaald.
Omdat mijn dak niet geschikt bleek, hebben ze aangeraden om 8 panelen op mijn plat dak te plaatsen, dat zou nog steeds een mooie opbrengst hebben zeiden ze. Dat was in 2018, de app werkte ook niet lekker maar ik kon wel zien dat in 2 jaar er ongeveer voor iets meer dan 500 euro was opgewekt. De huur is 56 euro per maand dat is dus ruim 600 per jaar, met andere woorden, ik ben meer kwijt aan de huur als wat het opbrengt. Dus een oplossing gezocht en wilde 2 panelen bij kopen bij hun, niet huren om de kosten eruit te krijgen. Dat was prima kosten waren 500 euro voor 2 panelen inclusief montage en behoud van garantie. Moest alleen plek maken door mijn lichtkoepel weg te halen. Mede door de coronacrisis heb ik dat nog niet kunnen doen. Nu wilde ik het weer opstarten en heb contact gezocht zoals afgesproken wanneer ik het wilde laten doen. Maar ondertussen zijn de voorwaarden veranderd en hebben ze nieuwe mensen in dienst, uitslag, ik kan geen 2 panelen meer kopen maar wel minimaal 3 panelen bij huren, kosten 25 euro extra per maand, kom ik op 77 euro uit terwijl ik die andere kosten er niet eens uithaal, hoezo oplichterij.
Naar aanleiding van Mijn vragen krijg ik snel antwoord prima
Goedemiddag, Super leuk om te lezen dat je tevreden bent over HalloStroom. Dankjewel voor je reactie en heel veel plezier en zon toegewenst! Stralende groetjes, Patrycia HalloStroom
Wordt vriendelijk geholpen, nu wachten op antwoord.
Goedemiddag, Het was een gezellig gesprek, dankjewel hiervoor. Er wordt zo snel als mogelijk is contact opgenomen om een afspraak in te gaan plannen. Zonnige groetjes Patrycia HalloStroom
Hoewel er in eerste instantie sprake was van enige verwarring is, na het 1e contact direct adequaat en handelend opgetreden. Het eindresultaat mag er zijn.
Hallo Jan, Ik zie inderdaad dat het niet helemaal vanzelf ging in het begin. Fijn dat alles uiteindelijk toch is opgelost en je een goed gevoel hebt over de uiteindelijke afhandeling. Wij waarderen het zeer dat je dit ook wilt delen. Veel succes met je 2 zonenergiesystemen! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom
telefonisch informatie gevraagd. Onze situatie uitgelegd en goede, gedegen formatie gekregen. prettig te woord gestaan en nu wachten op controle van het dak.
Hallo Henk, Natuurlijk doen we altijd ons best om iedereen op de juiste manier te woord te staan. Het is erg leuk om te horen dat jij dit als prettig hebt ervaren, en dit ook wilt delen. Uiteraard zal er nu zo snel als mogelijk is een afspraak met je worden gemaakt, om de dak inspectie uit te voeren. Zonnige groet, Patrycia HalloStroom
Al een aantal jaren in het bezit van zonnepanelen van hallo stroom. Super goede info gehad. Vlotte levering en eveneens zeer goede plaatsing in 1 dag. Bedankt hallo stroom.
Hi Leo, Top om te horen dit geeft ons echt energie! Super leuk dat je dit hier hebt willen delen. Geniet van het systeem en natuurlijk van de zon! Met stralende groetjes, Patrycia HalloStroom
Nikki heeft mij vriendelijk en professioneel prima geholpen
Goedemiddag Jan, Fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen. Ook namens mijn collega Nikki heel erg bedankt voor je positieve comment. Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom
Vriendelijk personeel , mee gedacht voor de beste uitvoering en netjes achtergelaten. Top
Hallo Wendy, Super fijn om te horen dat je tevreden bent. En natuurlijk extra genieten van de mooie zonnige dagen op dit moment. Veel plezier van je zonenergiesysteem toegewenst. Stralende groet, Patrycia HalloStroom
Ze hebben alles heel goed uit gelegd ik denk dat ik wel goed gekozen heb.
Hoi Jenny, Fijn om te horen dat je het gevoel hebt dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Nu genieten van de zonuren! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom
Waardeloos huur voor 82 euro per maand 16 stuks betaal 984 aan huur per jaar opbrengst 922 dus 62 euro verlies heb geprobeert contact te leggen zouden me terug bellen dus niet huur niks van hallstroom mooie praatjes meer niet
Na een tijdje wachten omdat het druk was ben ik uitstekend geholpen
Ben al een week bezig voor contact te krijgen voor een vraag met betrekking voor het bij zetten van zonpanelen maar ze bellen niet terug ben hierdoor zwaar teleurgesteld in hallostroom.
Zeer klantvriendelijk te woord gestaan en deskundige inspectie en fantastische monteurs. Na een vraag direct terug gebeld en goed antwoord gekregen op mijn vraag.
Hoi Patricia, Dankjewel voor je feedback en fijn dat je de positieve ervaring hier wilt delen. Wij wensen je veel opbrengst toe met het zonenergiesysteem. En nu op naar een mooie zomer! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom
veel gedoe
Goedemiddag, Wat ontzettend jammer dat je jouw bestelling bij ons als "veel gedoe ervaart", dat is uiteraard niet onze bedoeling. Door de overweldigende landelijke belangstelling voor zonnepanelen zijn de wachttijden inderdaad langer dan normaal gesproken het geval is. Wij doen er echt alles aan wat in onze macht ligt om de panelen bij iedereen zo snel mogelijk te installeren. Wij zijn wel ontzettend blij dat je het vertrouwen in ons niet hebt verloren en willen je hiervoor hartelijk bedanken. Ik verwacht dat er volgende week een afspraak met je gemaakt zal worden. Met zonnige groeten, Patrycia HalloStroom
Ze liggen op ons dak. We zijn goed geinformeerd en heel tevreden met de zonnepanelen
Hoi Eric, Wat fijn om jouw feedback te zien, wij kunnen onze energie hier echt mee opladen. Dankjewel dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Wij wensen je nog veel zonuren toe! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom
Sinds november is onze omvormer kapot misschien zelfs eerder al. Na tig telefoontjes eindelijk na 3 maand iemand die langs komt bleek de omvormer het na anderhalf jaar al stuk te zijn dat is 3 weken terug geconstateerd. Nu al weer 3 telefoontjes verder nog steeds geen nieuwe omvormer en vandaag weer gebeld zou met een half uur weer gebeld worden je raad het al weer niet terug gebeld. Ze kunnen nu de boel op halen want ik wil niets meer met hun te maken hebben.
Hallo Alie, Ik begrijp dat dit een hele vervelende situatie is en je wilt dat er zo snel mogelijk een oplossing komt. Het heeft bij jullie helaas langer geduurd en daarvoor onze excuses. Overigens iets minder lang dan de situatie die hierboven wordt geschetst, want het probleem is bij ons op 11 januari gemeld. De oplossing ligt gelukkig nu heel dichtbij want de nieuwe omvormer is besteld en volgende week nemen we contact met jullie op voor het inplannen van een service afspraak. En uiteraard houden wij ons aan de algemene voorwaarden waarin we beloven dat wanneer we het probleem, nadat dit bij ons is gemeld, binnen 30 werkdagen niet kunnen oplossen, wij na die 30 werkdagen de gemiste opwek van de zonnepanelen compenseren. Wij zullen de hoogte van de compensatie berekenen nadat het probleem helemaal is opgelost. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom
Mensen ga alstublieft niet in zee met hallo stroom als ze zonnepanelen kunnen leveren zijn ze er binnen 1 week maar als er problemen of klachten zijn is er niemand thuis erg jammer.
Hallo meneer Klaassen, Wat jammer dat uw ervaring wat minder positief is. Ik kan mij goed voorstellen dat wanneer de wasmachine het niet goed doet, iedere dag dat er nog geen oplossing is te veel is. Het probleem dat u heeft gemeld t.a.v. uw stopcontact en wasmachine konden we echter niet zo goed relateren aan de installatie van het zonnestroomsysteem zelf omdat deze al 2 jaar goed functioneert en dat nog steeds doet. De service en garantie die wij bieden is dan ook voor het zonnestroomsysteem. Het is zeker geen onwil dat we eerst het probleem op afstand hebben proberen te achterhalen, omdat we het vermoeden hadden dat het aan de wasmachine zelf zou kunnen liggen. Na overleg blijkt dit niet het geval te zijn en hebben we voor volgende week vrijdag een service afspraak ingepland om te beoordelen waardoor het probleem wel wordt veroorzaakt. Hopelijk kan het probleem dan ook worden opgelost. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom
Ik had per mail een vraag gesteld over de woestijnzand op de zonnepanelen. Ik ben dezelfde dag nog teruggebeld hierover. Juiste informatie gekregen. Laten reinigen is niet nodig, in tegenstelling waar veel reclame voor gemaakt wordt, eerste beste regenbui spoelt de panelen schoon. Alleen bij ontzettend veel vogelpoep, dienen de panelen wel schoongemaakt te worden. In dat geval een telefoontje naar Hallo Stroom en zij komen kijken. Prima service, vriendelijke medewerkers!
Hallo Anne, Dank voor de mooie beoordeling, daar gaan we van stralen! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom
Alles klopt qua timing, vriendelijke contacten, profesioneel etc
Geen verbetering
Hallo Lydia, Dank voor dit mooie rapportcijfer en de 5 sterren die je ons hebt gegeven. Daar krijgen wij energie van! De zon schijnt deze week ook volop in het mooie Friesland, dus jouw zonnepanelen produceren deze week veel energie! Veel plezier met het zonnestroomsysteem en bij vragen staan we voor je klaar! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom
Pas op, indien je van Hallo stroom zonne pannelen wilt huren . Ze willen op je dak alleen maar geld verdinen, na het inzetten van de pannelen komen ze nooit voor de controle/ onderhoud .En als daar lekkage of schade aan je woning ontstaat , neemt Hallo stroom helemaal geen verantwoordelijk er van , en je moet zelf alle voorkomende kosten voor de lekkage of schade betalen. Aangezien prijsstijging van de energie , kan je door zonepanelen een paar honderd euro sparen , maar denk maar goed na ,in het geval van de lekkage of schaad moet je voor de verleggen van de zonepanelen toch hallostrom honderden euro betalen ,dat is zonder duizenden euro dat je voor de reparatie van je woning moet betalen .SVP denk maar goed na voordat zone panelen huren. ze zitten op het kantoor en cassieren per maand geld van je rekening ,maar dan zit je in een grote probleem met een woning met schade. voor meer informatie mail mij ( [email protected]) ik kan je meer over mijn afschrowelijk ervaring met hallostrom zeggen.
Een half jaar geleden zijn onze nieuwe zonnepanelen geplaatst. Tevreden over alles. We zijn goed geïnformeerd en de zonnepanelen liggen er mooi bij. Zeker nu met die waanzinnige prijsstijgingen betalen we helemaal minder per maand voor de huur dan dat we anders zouden moeten doen. Heel blij mee. Kijk erg uit naar de komende maanden want dan schijnen ze helemaal veel op te gaan wekken
Hallo Henk, Bedankt voor jouw positieve feedback, daar gaan wij van stralen. De komende maanden gaan zeker veel goeds doen voor jouw energie opwek. Laat de zon maar schijnen! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom
Bij de aanvraag van beoordeling geschiktheid dak, ging ik er van uit dat men eerst via Google mijn dak zou inspecteren. Dat is totaal zinloos want er staan een paar grote eiken voor het huis ,die alle zon wegnemen! Mij ging het om mijn garagedak. M.a.w. ,totaal niet opgelet op de situatie bij mij. Bij zo'n slechte start; laat maar zitten! B.W.V
Hallo meneer/mevrouw, Wat jammer dat de dakcheck niet de resultaten heeft opgeleverd die je had verwacht. Via een dakcheck op onze website wordt met geavanceerde software een inschatting gemaakt van of jouw dak geschikt is en hoeveel panelen er op zouden passen. We benadrukken dat het een inschatting is. De software ziet namelijk niet alles, zoals in jouw geval een aantal bomen die voor schaduw zorgen. De dakcheck maakt altijd een inschatting van de dak van de woning omdat dat het meest voor de hand liggend is. In deze fase zijn we ook niet op de hoogte van jouw wens om de zonnepanelen op de garage te plaatsen. Een volgende stap is een persoonlijk adviesgesprek met onze adviseurs. We kijken dan naar jouw persoonlijke situatie en bespreken jouw wensen. Ook vragen we naar jouw huidige elektriciteitsverbruik en -kosten en houden we rekening met eventueel stijgend verbruik in de toekomst (i.v.m. een elektrische auto, airco, etc). Vervolgens maken we een legplan waarbij de zonnepanelen op jouw garage worden ingetekend en kunnen we vrijblijvend een offerte sturen. Voordat we de zonnepanelen plaatsen, komen we ook altijd eerst nog bij jou thuis om te beoordelen of de meterkast geschikt is en hoe de bekabeling van de zonnepanelen naar de omvormer zal worden aangelegd. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Het begint dus met een eerste online check, maar de volgende stap is dus persoonlijk contact zodat we kunnen inspelen op jouw wensen. Mocht je nog geïnteresseerd zijn dan kun je via onderstaande link een afspraak inplannen en bespreken we de mogelijkheden voor zonnepanelen op jouw garage. Met de stijgende energieprijzen is zelf energie opwekken nog steeds een slimme keuze! https://calendly.com/hallostroom/afspraak? Met zonnige groet, Wendy HalloStroom
Goed en duidelijk kosten en baten snelle efficiënte instantie van de panelen.
Bouwmeesterplein 1
2801 BX Gouda
HalloStroom is een toonaangevende speler in de duurzame energiemarkt. We bieden een breed scala aan oplossingen, van zonnepanelenverhuur tot complete systemen met energieopslag, dynamische energiecontracten en de EnergieBox, waarmee je slim kunt handelen op de energiemarkt. Toegankelijk voor iedereen, zonder investering en gedoe. Wij zijn jouw one-stop-shop voor duurzame energieoplossingen die niet alleen goed zijn voor de planeet, maar ook voor je portemonnee.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.