Het kennismakingsgesprek met de coördinator verliep heel plezierig en de situatie van mijn schoonmoeder werd goed ingeschat. Wij als mantelzorgers werden gehoord. Hulp kon op redelijk korte termijn worden ingeschakeld, alles ging in goed overleg. Helaas zorgde de gezondheidstoestand van mijn schoonmoeder ervoor dat ze de ene keer wel open stond voor ondersteuning en de andere keer de hakken in het zand zette. Ze wilde/kon niet zien wat het bezoek haar opleverde en stond nergens voor open. We hebben voorlopig moeten besluiten te stoppen met de ondersteuning van Senior Service. Dit besluit is in goed overleg met de coördinator genomen. Als de situatie verandert zullen wij zeker weer contact opnemen.
Beste Mieke, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! We hebben er samen alles aangedaan om de zorg en ondersteuning voor je schoonmoeder zo goed mogelijk af te stemmen en in te richten. Meerdere invalshoeken zijn door Letitia aangedragen. Het is vooral voor haarzelf jammer dat ze deze hulp moeilijk kon accepteren, en natuurlijk voor jullie omdat het verlichting had kunnen geven. Ik wens jullie veel sterkte met de zorg en mocht ik in de toekomst weer iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat heel graag. Hartelijke groet, Meriam Derks Regio coördinator Nijmegen
Mijn ouders (87 en 92) zochten bij uw organisatie een thuishulp om mijn mantelzorgende moeder een paar uur per week te ontlasten. Na een kort gesprek met de coördinator Twente werd een afspraak gemaakt met een mogelijke kandidaat. De kandidaat stond op tijd voor de deur, stelde zich niet behoorlijk voor, wie zegt er "hoi" tegen een 92-jarige, die dan vervolgens zelf moet vragen: Wie bent U? Mevrouw kon niet veel, wilde wel 3 uur rummikubben met de oude heer, maar verder weinig ideeën. Na 20 min. hadden mijn ouders wel gezien dat dit geen match zou zijn, en aangezien het een kennismakingsgesprek was, werd de kandidaat naar huis gestuurd. Telefonisch contact over deze mismatch was erg kortaf en ongeïnteresseerd. Wel werd er nog dezelfde week een rekening gestuurd voor 3 uur thuishulp. Waarom? Hoezo? Navragen bij zowel de coördinator als de administratie levert niets meer op dan: Dat was de afspraak u moet betalen, en zo niet, dan volgt incasso over 2 weken. Een tegenvoorstel om de kennismaking te vergoeden, werd rigoureus van de hand gewezen. Betalen, of .... En nu radiostilte, de coördinator reageert niet op telefoon of mail. De kandidaat was duidelijk niet goed geïnformeerd wat ze moest doen die dag, waar ze naar toe ging en hoe je je gedraagt bij twee zeer oude mensen, die nog heel wel in staat zijn om hun eigen beslissingen te nemen. Inmiddels niet meer, mijn moeder is te moe, en mijn vader terminaal. Ik vind dit onbeschoft en onprofessioneel, maar geef gewoon toe dat dit niet goed is aangepakt, een goede organisatie geeft zijn fouten toe, en gaat vervolgens door met zijn werk. Niet hier dus.
Geachte Mariëtte, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het spijtig om te horen dat het eerste zorgmoment na het kennismakingsgesprek niet aan uw verwachtingen voldeed. Bij Senior Service streven we er altijd naar om zorg op maat te bieden, afgestemd op de wensen van zowel de cliënt als de mantelzorger. We begrijpen dat deze situatie voor u en uw ouders vervelend is geweest, en het is nooit onze intentie om ongemak te veroorzaken. Tegelijkertijd willen we graag aangeven dat alle afspraken rondom de kennismaking en de daaropvolgende facturatie transparant worden gemaakt in onze voorwaarden. Dit is ook tijdens het kennismakingsgesprek met de coördinator uitvoerig met u besproken. Wat betreft de communicatie willen we graag benadrukken dat wederzijds respect van groot belang is. We vinden het dan ook erg vervelend dat er naar onze medewerkers is gescholden. Een respectvolle omgang naar elkaar toe is voor ons essentieel in elk gesprek. Indien u verdere vragen heeft, nodigen we u van harte uit om contact op te nemen met ons kantoor. We staan u graag te woord. We danken u nogmaals voor uw feedback. Hartelijke groet, Senior Service 010-4330745
Werden heel vriendelijk te woord gestaan. Er is heeeel snel hulp voor onze moeder gevonden en de klik was er meteen.
Wat een professionele hulp en met zoveel vriendelijkheid en hulpvaardigheid. Mijn ouders hebben 2 1\2 maand genoten van mantelzorgster Joke. Vonden het bijna jammer dat wij terug waren van onze reis. Marlieke heeft als coördinator een fantastische match gemaakt waar we allen heel blij mee zijn. Mijn ouders zijn 96 en 94 jaar en wonen nog zelfstandig.Met een beetje hulp zeggen ze zelf! Senior Service is een goede organisatie door heel Nederland heen. Voor de mantelzorgers is het goed om te kijken hoe en waar je je zorgverzekering hebt afgesloten om gebruik te kunnen maken van respijtzorg/vervangende mantelzorg. Het valt namelijk niet bij iedere zorgverzekeraar onder de dekking. In mijn geval is het opgenomen in een aanvullend pakketje naast de basisverzekering. Als dochter/mantelzorgster ben ik heel blij met Senior Service jullie slogan “Fijn voor elkaar” klopt helemaal
Erg fijne, betrouwbare, zorgzame en zorgvuldige ondersteuning!
Door omstandigheden moesten wij met spoed een nachthulp zoeken. Bij Senior Service hebben ze ons geweldig geholpen. 's Middags contact gelegd en er werd alles uit de kast gehaald om ons te helpen zodat er iemand gelijk dezelfde nacht nog bij mijn ouders kon doorbrengen. Volgens mijn ouders is er een hele lieve vrouw geweest. In 1 woord: geweldig!
Vooraf weet je niet precies wat je kan verwachten maar vanaf het moment dat je contact opneemt met Senior Service wordt alles heel duidelijk uitgelegd. Er komt meteen iemand kennismaken en de 1e afspraak wordt ook snel gemaakt. Helaas moesten wij door omstandigheden weer opzeggen maar volgende keer zal ik zeker weer gebruik maken van Senior Service. Ook zeer positief is dat je nergens lang aan vastzit, Senior service is heel flexibel opgezet.
De medewerker van Senior Service begreep meteen de hoge nood waar wij als mantelzorgers in zaten. We werden snel en adequaat geholpen. Er was veel begrip voor de situatie. Onze ouders werden respectvol verzorgd. Heel erg bedankt!
Het voelen van een klik met de persoon die de gevraagde dienst heeft verricht is de aanleiding geweest om meteen een nieuw afspraak voor een vervolg te maken.
Heb sinds vorige zomer een hele goede ervaring met Senior Service ivm vervangende begeleiding ziekenhuis/medische afspraken voor mijn man. Eerst met zijn gebroken heup en sinds vorige week een andere aandoening waardoor hij verschillende keren met begeleiding van 1 van de medewerksters van Senior Service naar ziekenhuis in Hoorn is geweest. Bevalt ons prima en zullen er waarschijnlijk ivm verdere onderzoeken gebruik van gaan maken als dit nodig is, Vergoeding ervan valt gedeeltelijk bij de zorgverzekering, in ons geval CZ/PZP (politie zorgpolis) aanvullend.
Beste mevrouw van der Weerd, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij dat onze dienstverlening u en uw man goed bevalt. Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator
Super zoals wij geholpen zijn met mijn moeder.
Beste Diana, bedankt voor de mooie woorden. Bedankt dat wij de afgelopen maanden betrokken mochten zijn bij de zorg rondom je moeder en we hopen jou daarin ook te hebben ondersteund. Hartelijke groet, Nicoline Muilwijk Centrale coördinator
Na de ziekenhuisopname van mijn demente moeder heeft Senior Service ondersteuning geboden bij de avondmaaltijd en tevens ook wat gezelligheid geboden in de vorm van een spelletje doen, waar mijn moeder dol op is. Zowel mijn moeder als ik zijn zeer te spreken over Senior Service. We kunnen het een ieder aanbevelen!
Beste Caroline, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat ontzettend fijn om te horen dat het u en uw moeder zo goed is bevallen. Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator
Wij zijn pas gestart maar het voelt voor ons gelijk goed. Mijn moeder vond de hulp niet nodig. Ze kan moeilijk hulp accepteren. voor mij als mantelzorger is het een grote steun.
Beste Wilma, Hartelijk dank voor de mooie review! Onze medewerker die bij uw moeder komt is nieuw bij ons, maar heeft al helemaal haar draai gevonden bij zowel uw moeder als ook anderen. Ze hebben veel om over te praten samen en gaan ook al op stap. Heel erg fijn als het zo goed klikt tussen onze medewerkers en hun cliënten, dat is voor iedereen heel waardevol! Hartelijke groet, Kim Schoonman Regiocoördinator Gooi en Vechtstreek, Utrecht en Flevoland
Geen gebruik nog
Beste mevrouw van de Pol, Hartelijk dank voor uw aanbeveling. Wij hopen dat het lidmaatschap u een gerust gevoel bezorgd! Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator
Het is nog een beetje te kort dag maar mijn moeder heeft nog niet een klik met toegewezen persoon en bij verzoek of iemand (toegewezen persoon kon niet en familie ook helaas niet) met haar mee kon naar ziekenhuisafspraak werd ze pas laat teruggebeld en er kon alleen iemand die geen auto had, terwijl mijn moeder niet mobiel is en afhankelijk is van rolstoel; ze heeft afspraak v ziekenhuis dus moeten afzeggen.
Beste mevrouw Modderman, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We betreuren het zeer dat de ondersteuning niet voldeed aan uw verwachtingen en begrijpen de teleurstelling rondom de ziekenhuisafspraak. We hadden dit zelf ook graag anders gezien en gaan de volgende weer wederom onze uiterste best doen. Bij Senior Service streven we altijd naar flexibiliteit en een persoonlijke klik tussen onze medewerkers en cliënten. Uw feedback is cruciaal voor ons om onze service te verbeteren. Bel gerust nog even om een en ander verder met mij te bespreken. Hartelijke groet, Tamar Oetelmans Coördinator Amsterdam
Goed dat deze voorziening er is
Beste Wil, Wat fijn om te horen dat de ondersteuning van onze medewerkster goed bevalt! Bedankt voor uw vertrouwen in Senior Service. Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator
Seniorservice is een uitkomst voor mij, tegen de eenzaamheid en om leuke dingen op een dag te kunnen doen. Samen naar terras, samen uit eten. Zonder haar kom ik nergens. Maar mijn mantelzorger gaat ook mee bij doktersbezoek of andere officiële verplichtingen, twee horen immers meer dan één. We zijn zelfs op vakantie geweest, daar kijk ik met zoveel plezier op terug, geweldig!
Beste Frieda, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ontzettend fijn dat u zo geniet van het gezelschap van onze medewerkster Marian. Zij komt ook heel graag bij u en geniet er zelf ook van dat u het gezellig heeft samen. Ook fijn dat ze u kan begeleiden naar de artsen, voor u een vertrouwd gezicht. Wij hopen dat er nog vele gezellige uurtjes mogen volgen! Hartelijke groet, Hermien Harbers Coördinator regio Twente /Achterhoek
Heel fijn,flexibel en gezellig. Ik had niet anders verwacht van míjn collega's. Ik heb nu de andere kant van de collega's Senior Service kunnen beleven.
Beste Trudie, Dank je wel voor de positieve beoordeling en fijn dat er zo’n goede klik was met de medewerkers. Senior Service streeft er altijd naar om zoveel mogelijk dezelfde mensen in te zetten bij een cliënt en we vinden het belangrijk dat er een goede klik is. Dat is mooi gelukt! Hartelijke groet, Elise Meussen Coordinator Brabant Midden
Ik ben heel blij met mijn hulp is gezellig en ze doet mijn kleine werkjes wat ik niet meer kan .ik kijk er iedere week naar uit dat ze weer komt en ik hoop dat ik hier nog lang van mag genieten
Beste Marlies, Wat een mooie beoordeling! Dank daarvoor en voor het vertrouwen in Senior Service. Hartelijke groet, Inge Valkenburg Coördinator regio Limburg midden/Zuid-Oost Brabant
Fijne en vriendelijke ondersteuning voor moeder en professionele organisatie
Beste Jeroen, Bedankt voor de mooie beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wij zullen dit compliment ook delen met Nelly, de desbetreffende medewerker. Hartelijke groet, Nicoline Muilwijk Centrale coördinator
Nu pas zag ik een reactie vanuit het kantoor hierop. Deze vind ik op prettige wijze en inhoudelijk geformuleerd, ingaand op de situatie die ontstond en mij voor moeilijkheden stelde. Het is fijn dat u een en ander meeneemt als leermomenten. De dame die niet meer kon komen en ik voelden eigenlijk al per de eerste keer (eind 06.'18) vriendschap voor elkaar, al spraken we dat "pas" uit rond juni '19. We zijn nog steeds vriendinnen. Het is geweldig dat Senior Service mensen in dienst had/heeft met wie zó'n klik kan ontstaan. Aan de dames die het vaakst voor haar invielen denk ik geregeld en met warmte terug. Per 19.11 komt er een mij al vanuit een andere organisatie bekende fijne hulp. Daarheen stapte ze over om haar werkzaamheden uit te breiden. Het duurde lang, maar het komt nu (wederom) op zijn pootjes terecht. Dank voor de jaren waarin het zo goed ging, met vriendelijke groet.
Hartelijk dank voor uw fijne reactie in navolging op uw eerdere review. Ik denk nog geregeld terug aan die ontzettend goede matches en dat dit zo goed uit de verf is gekomen. U kunt dit koesteren en meenemen voor altijd, want dat deze match tot een blijvende vriendschap is uitgegroeid is heel bijzonder! Hartelijke groet, Meriam Derks Regio coördinator Nijmegen
Heb een prima gevoel. Over de benadering en de beleving naar mij als partner en Mia toe. Afspraken en wensen een klantvriendelijke benadering. De medewerkers zijn belangstellend, correct en liefdevol naar Mia toe. Hoewel het de opdracht is in de zin van werk.Straalt vooral de genegenheid naar Mia, zorg de Regenboog en mij voelbaar fijn.
Beste Gert, Hartelijk dank voor uw mooie woorden, we zorgen graag dat u met een gerust hart Mia aan onze zorgen overlaat. Hartelijke groet, Hanneke Verboom Coordinator
Een vlotte service door uiterst vriendelijke en hulpvaardige dames. Wij kunnen Senior Service van harte aanbevelen.
Na een leuk kennismaking gesprek met de contactpersoon voor onze regio en een bevestigende mail, nooit meer iets gehoord. Meerdere malen gebeld, ook met de klantenservice. Die zouden ook doorgeven dat we terug gebeld moesten worden. Tevergeefs. Maandbedrag werd echter wel geïncasseerd. Na anderhalve maand hebben we het abonnement maar opgezegd. Ook daarna geen mail meer met excuses of toelichting waarom we niets meer hoorden.
Beste Terry, Ik ben blij dat we vandaag de gelegenheid hebben gehad om persoonlijk met u te spreken. Het is voor ons van groot belang om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen, en we betreuren het ten zeerste dat er iets is misgegaan in uw geval. Uw bereidheid om contact met ons op te nemen en uw zorgen te delen, wordt bijzonder gewaardeerd. Wij streven ernaar om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren en uw feedback is van onschatbare waarde om dit te bereiken. Nogmaals, dank u wel voor uw open communicatie en de gelegenheid om dit samen tot een goed einde te brengen. Hartelijke groet, Janneke van Beuzekom Algemeen Directeur
De hulp was erg op leeftijd en kon niet inspelen op de behoefte van de zorghebbende Waardoor meer bezig waren of mevr wel kwam of niet
Beste Anouk, Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het delen van uw ervaring met Senior Service. Senior Service neemt feedback altijd zeer serieus en het spijt ons oprecht te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Zoals besproken, is het nooit onze intentie geweest om u extra zorgen te geven over de betrouwbaarheid en effectiviteit van onze hulp. We erkennen dat de situatie die u beschrijft niet de kwaliteit van zorg weerspiegelt waar Senior Service voor staat. Het is voor ons cruciaal dat onze hulpverleners niet alleen de benodigde ervaring hebben, maar ook de vitaliteit om adequaat in te spelen op de behoeften van onze cliënten. Uw feedback heeft ons een belangrijk inzicht gegeven en wij zijn al bezig met het herzien van onze plaatsingsprocedures om ervoor te zorgen dat onze hulpverleners beter aansluiten bij de specifieke behoeften van onze cliënten. Wij zouden graag persoonlijk met u in gesprek gaan om te bespreken hoe we uw ervaring kunnen verbeteren en om te zorgen voor een passende oplossing. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en wij zijn toegewijd aan het herstellen van uw vertrouwen in onze diensten. Mocht u in de tussentijd nog vragen of verdere zorgen hebben, aarzel dan niet om direct contact met mij op te. Uw tevredenheid blijft onze prioriteit en we zijn toegewijd aan het herstellen en behouden van uw vertrouwen in onze dienstverlening. Hartelijke groet, Esther Karsemeijer Centraal coördinator
Hofplein 20
3032 AC Rotterdam
Met bijna 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe fijn het gewoon is om de zorg voor een naaste te combineren met wat extra hulp in de familie. Een vaste thuishulp voor ondersteuning in en om het huis, maar ook gewoon voor een gezellige middag buiten de deur. Doordat Senior Service een deel van de zorgtaart is, is ondersteuning thuis goed geregeld en blijft mantelzorgen fijn en te overzien. Senior Service. Fijn voor elkaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.