goed georganiseerde organisatie, wij waren blij en zeer tevreden, al was het maar van korte duur.
Bedankt voor je mooie recensie Astrid! Wij wensen je tante en jullie als familie het allerbeste toe in deze nieuwe fase met elkaar.
Bedankt voor uw reactie.Mijn vrouw en ik zijn ons aan het orienteren . Met vriendelijke groet, A.Lieshout
U weet ons te vinden. Wij staan u altijd graag even te woord!
Die maandelijkse bijdrage ad € 9,95 vind ik absurd. De maandelijkse bijdrage is al zo hoog, dat daar de staf wel op kan draaien. Sorry, uw antwoord aan mijn zoon daaromtrent is voor mij onbegrijpelijk. Als je lid bent van een club betaal je ook niet elke maand voor het lidmaatschap. Ik vind het een inhalige regeling die niet sympathiek overkomt.
Beste meneer Verkleij, bedankt voor uw reactie. Het lidmaatschap is er om cliënten en families zo snel mogelijk te kunnen helpen wanneer er nood aan de man is. De ervaring leert ons dat het goed is om tijdig te weten wie de cliënt is en wat de zorgvraag precies is. Op die manier kunnen wij snel voor de ondersteuning zorgen waar u behoefte aan heeft. Senior Service is overdags bereikbaar, maar in de praktijk komt een ad hoc aanvraag 's avonds veel vaker voor. Denk aan een 24-uurs zorgvraag die de coördinator op zaterdagavond voor de volgende dag binnenkrijgt. Wij rekenen dan geen onregelmatigheidstoeslag. Overigens is het lidmaatschap in ontwikkeling, wat betekent dat deze steeds meer wordt aangevuld met aantrekkelijke kortingen op diensten/producten van andere organisaties, zoals een thuiszorgwinkel. Wij zoeken samen met mantelzorgers en cliënten uit wat voor hen echte meerwaarde heeft. Mocht u vragen hebben of hierover verder willen praten, dan staan wij u graag te woord via 0800-1969 of uw regiocoördinator. Met vriendelijke groet, Senior Service
Prima organisatie, liefedevolle hulpverlening. In alles bereid om het de persoon naar de zin te maken. We hopen van harte dat veel mensen er baat bij hebben.
Bedankt voor de folder. Voorlopig zullen mijn vrouw en ik van uw bemiddeling nog geen gebruik moeten maken, maar wij weten nu waar wij terecht kunnen.De vragen met sterretje ingevuld wegens verzendinng. Met vriendelijke groet, A.Lieshout
Graag gedaan! U weet ons te vinden. Groeten, Senior Service
Mijn schoonouders (beiden 90+) waren na de ziekenhuisopname van vader, eind november 2017, vooral 's nachts het spoor regelmatig bijster. Dat had zijn effecten op de onderlinge verhouding en bracht veiligheidsrisico's met zich mee. De thuiszorgorganisatie bracht ons op het idee om nachtzorg te regelen om e.e.a. weer tot normale proporties terug te brengen. Binnen zeer korte tijd is dit geregeld van medio december tot eind januari 2018. De nachtelijke onrust nam na een tijdje zienderogen af en beiden sliepen uiteindelijk weer als roosjes. In de tussentijd was bij vader Alzheimer vastgesteld en kregen beiden een indicatie voor een verzorgingshuis. Gelukkig werd snel een mooie plek gevonden en worden beiden nu vertroeteld en gaan ze hopelijk nog van een fijne oude dag genieten. De dames van Senior Service verdienen alle lof voor de snelle en professionele dienstverlening en het ontlasten van ons als (op de limiet functionerende) mantelzorgers. HARTELIJK DANK DAARVOOR!!
Ik heb maar kort “gebruik” hoeven maken van de medewerkster van senior service, omdat ik vrij onverwachts zelf bepaalde dingen weer kon doen, zoals boodschappen doen en maaltijden verzorging. Het was fijn, dat de medewerkster bepaalde taken deed voor mij, al werkt ieder op zijn/haar eigen manier natuurlijk. Hartelijk dank!
mijn ervaring is met werken is: dat ik zeker 5 jaar op de pg afdeling in Berkumstede heb gewerkt met dementerende en alzheimer patiënten. en verder met ouderen in het al gemeen. En dit erg mooi werken vond
Ik ga binnenkort werken bij senior service en heb een heel prettig gesprek gehad met de regiomanager en heb alle vertrouwen in een goede (arbeids)relatie.
Buitengewoon hulpvaardige en vriendelijke mensen.
Ervaring: Bijna een jaar 5 dagen per week steeds 2 uur senior service dames ter "begeleiding"van mijn dementerende zus. Twee van hen waren fantastisch ( Martine & Marie Marcelle), over één waren we minder tevreden en moest na twee weken vertrekken, haar vervangster(Mia) was er maar kort, maar leek ook een voltreffer. De bronnen van onze tevredenheid in trefwoorden: betrokkenheid, zorgzaamheid/liefdevolle aandacht, aanpakken ( niet lullen maar poetsen), ! Contact met coördinator (Heske) was ook in dik orde.
Er is mij beloofd dat ik voor senior service mijn diensten kon gaan inzetten. Ben tot nu toe 2x ingezet in aug en september. Daarna was er bijna geen contact mogelijk. Ook de waarneemsters van Karin hadden het of te druk of geen tijd daar jullie inlogsysteem bij mij niet werkte en ik om hulp daarbij vroeg. Gevolg ik kan niet inplannen daardoor. Gevolg men laat mij nu links liggen en ik hoor of zie niets meer van Senior Service. Derhalve een 5. Mijns inziens is er werk genoeg te doen om mensen bij te staan en om hun eenzaamheid te doorbreken. Kennelijk zijn ze hier in T Gooi allemaal dik tevreden. Ben benieuwd naar reactie senior service.
Ik vind erg leuk om bij senior service in het ziekenhuis mollengracht te werken ik hoop dat ik heel lang mag blijven werken het is Dank baar werk ik vind leuk om mensen blij te maken . Het voeld goed , Met vriendelijke groet Fatime,
Bedankt Sigrid, dat je zo lief bent voor mijn moeder en haar zo goed helpt.
Ter ondersteuning van mijn moeder hebben wij het afgelopen jaar dankbaar gebruikt gemaakt van Senior Service en dat is zeer goed bevallen. Wat een solide organisatie en wat een fijne medewerkers, echt geweldig! Senior Service is wat mij betreft het voorbeeld van goede zorg. En de kosten zijn heel reel. Daarom een 9 die eigenlijk een 10 is ;-)
EEn dikke vette pluim voor Caresse Schotborgh (Coordinator Rotterdam). Kreeg van haar een geweldige tip voor mijn dementerende moeder. Ada koop voor haar een pop en wat kleertjes en laat haar die vertroetelen. Dit was voor mij best moeilijk. Vond voor mijzelf een ander alternatief en kocht voor mam een hondje dat heerlijk in een mandje ligt te slapen, waarbij het rustig adem haalt dus net echt. Kwam gisteren bij mijn moeder en ze zei praat er iedere dag tegen ada moet hij nu niet eens wat eten of drinken. Of misschien ook wel naar buiten? Nee hoor mam daarom heb ik juist deze gekocht heerlijk rustig en geen rommel ervan. O ja zij ze ik ben er zo blij mee. En ik met jouw Caresse dank je wel voor deze tip Ada
Ik ben sinds januari werkzaam geweest binnen senior service als vrijwilliger. De reden dat ik nu stop als vrijwilliger heeft te maken met mij huidige baan. Ik heb altijd met erg veel plezier en voldoening voor senior service gewerkt en de laagdrempelighied met de coordinator als zeer prettig ervaren. ik zal altijd in mijn huidige werk jullie organisatie aanbevelen. Met vr gr Inge Huitema Haafkes
Ik ben erg blij met het uitgebreide verslag van Conny Slenders van haar bezoek aan mijn ouders( meneer en mevrouw Ackerman in Pieter Pauw Wageningen).Het zou fijn zijn om van Lyke...? ook zo'n verslag te krijgen.Ik zie mn ouders nl.niet zo vaak.Nu pas weer eind november.
Goed, Vriendelijk, Volhouden tot men contact met je heeft: 't zij via telefoon of mail...... Het doorgeven aan een dichterbij - wonende coördinator. Zelfs een aanbod om tegen het einde van het jaar mij nog eens te bellen : HOE HET NU GAAT !! : DAT NOEM IK : M E E L E V E N M E T D E A N D E R !! DANK JULLIE WEL : in het bijzonder Tessa en Siegrid !
Aardige vrouwen,die de nodige steun geven
Aardige, positieve vrouwen.
service was okay maar discussie over de eindafrekening vlot niet.
Op 2-8-17 voor het eerst kennisgemaakt met Seniorservice, héél goed bevallen, van mijn kant een prettig gevoel er aan overgehouden en ik hoop dat dat wederzijds is. Prettig dat er mensen zijn waar je een beroep op kunt doen als familie of vrienden niet dichtbij zijn.
Top service, staan altijd klaar voor ouderen. Vriendelijk en betrouwbaar.
Goede ervaringen gehad. Hele verademing als de oudere net buiten de verschillende hokjes van zorg valt en je als mantelzorger zelf net niet alles kan invullen. Veel lof voor de medewerkers die ik in dat verband heb leren kennen.
Hofplein 20
3032 AC Rotterdam
Met bijna 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe fijn het gewoon is om de zorg voor een naaste te combineren met wat extra hulp in de familie. Een vaste thuishulp voor ondersteuning in en om het huis, maar ook gewoon voor een gezellige middag buiten de deur. Doordat Senior Service een deel van de zorgtaart is, is ondersteuning thuis goed geregeld en blijft mantelzorgen fijn en te overzien. Senior Service. Fijn voor elkaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.