Fijne persoonlijke benadering

Tamar heeft een goede inschatting gemaakt, de match met de ingekochte begeleiding en mijn moeder was goed.

picobello

mijn ervaring is zoals bovengenoemd maar.... ik heb me niet voldoende gerealiseerd dat de bijdrage voor mij zo hoog zou zijn Het contact met mijn toegewezen hulp is grandioos, verder is het jammer genoeg een te grote luxe. dat is de reden dat ik met deze goede service niet verder ga.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Eindhoven

geweldig , wij zijn goed ontzorgd

geweldig , wij zijn goed ontzorgd

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Maastricht

Een goede ervaring met Senior Service

Sarien heeft heel fijn en supernetjes gewerkt! Ze is aardig en heeft empathie voor de medemens.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Achterhoek

Ik ben zeer tevreden

Mijn moeder begint ook langzaam te wennen. Ik ben zelf zeer tevreden. Echt vriendelijk en behulpzaam

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente

Caresse was er met heel veel warmte !!

Wij hebben verder weinig gebruik kunnen maken daar de patiënt daags na het bezoek per urgentie is opgenomen. Maar ondanks dat; heel veel dank voor het het rustgevende gevoel dat wij hebben gekregen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrecht

Goed contact

Tot dusver heb ik me alleen nog maar ingeschreven. Het telefonisch contact vond ik bevredigend en fijn. Echte daadwerkelijke hulp van de service zal ik tot in de praktijk gaan beleven.

Goed geregeld

Op korte termijn moest ik hulp krijgen voor de nmacht dit is goed en snel geregeld. Blij dat t er is. Dank je wel

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Klantvriendelijk

Hulp komt altijd op tijd.Luisterend oor een professioneel, vriendelijk en netjes.Top hulp

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Uitstekend en zonder gedoe.

Verademing, want zonder bureaucratie en regels zus en zo. En uitstekende vrijwilligers!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Blij met ondersteuning van Senior Service

Onze moeder had er eigenlijk geen zin in en zag niet in waarom het nodig was toen we met de medewerker van Senior Service startte. Inmiddels is Freeke niet meer weg te denken in de wereld van onze moeder. Ze verheugt zich op haar komst en is altijd opgewekt na het bezoek. Freeke voelt goed aan wat er nodig is en is ondernemend en een fijne gesprekspartner. Het is heel prettig dat er iemand komt met alle tijd die niet allerlei taken te doen heeft ondertussen ( zoals wij als kinderen).

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Met senior service samen kan mijn vader van 96 thuis blijven wonen

In september 2022 lukte het mijn broers en mij niet meer om de benodigde zorg en ondersteuning voor mijn vader 7 dagen per week in te vullen. Fantastisch hoe snel senior service de benodigde keren kon invullen met vaste medewerkers. Ook nu, in maart 2023 met een uitgebreide indicatie lukt het hen om snel op te schalen. Zorgzaam, attent en respectvol. Zo wil ik de geleverde ondersteuning noemen. Zowel mijn vader als wij als kinderen zijn hier heel blij mee en dankbaar voor.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrecht

Warm en begripvol

Wij ( zoon en dochter) hebben geruime tijd gebruik gemaakt van de diensten van Senior Service voor onze dementerende moeder van bijna 100 jaar. Twee middagen per week kwamen Sandra en later Lucy om onze moeder gezelschap te bieden. Wij waren dan echt vrij! Even bijkomen en tijd om rustig even met de hond uit te gaan of boodschappen te doen. Het klikte prima en er was veel begrip voor het niet altijd makkelijke gedrag van een dementerende. Onze moeder kon en wilde niet meer zo veel maar ze vond het fijn dat er een bekend ‘gezicht’ bij haar was als wij een poosje weg waren. Iny en Henk Dekker Diepenheim (Twente)

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente

Komen afspraken correct na

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Apeldoorn

Een grote steun voor mijn moeder en voor ons als mantelzorgers

Wij zijn heel blij met de zorg van Senior Service voor onze 92 jarige moeder. Zij wordt door de dames die haar wekelijks bezoeken geholpen op een manier waar ze heel gelukkig mee is. Voor ons als mantelzorgers is het niet alleen heel prettig om te weten dat er fijne betrouwbare mensen zijn om haar te helpen als wij er niet zijn, maar ook dat we een aanspreekpunt hebben om te overleggen over haar snel veranderende situatie en daar samen goed op in te kunnen spelen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Lief, betrokken en snel geholpen

Senior Service heeft zo aangenaam en snel een nacht verzorger voor mijn moeder geregeld toen ze uit het ziekenhuis kwam en ik niet 's nachts bij haar kon blijven. De aandacht en het advies dat ik kreeg was zo fijn in een moeilijke tijd. Er viel een last van mijn schouders door de lieve aandacht van Indra en de nacht verzorger. Ik raad iedereen aan om contact met Senior Service op te nemen voor hulp bij verzorging als het even niet meer gaat. Bedankt voor alles.

Erg fijn

Wij zijn super lief en fijn geholpen. Echt iedereen die ik aan de telefoon gehad heb heeft zo snel en veel voor ons gedaan. Joost en Anita die ieder 1 en 2 nachten bij onze moeder geweest zij voelde heel vertrouwd. Mocht het in de toekomst weer nodig zijn zullen wij zeker weer contact met jullie opnemen!!!!!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Gooi en Vechtstreek

Werd betuttelend aangesproken , op een manier alsof ik geestelijk niet goed meer functioneerde .

Viel me tegen , ik had duidelijk aan de manager aangegeven dat ik zelf de regie in handen hield zolang dat in mijn vermogen lag . Heb mijn ongenoegen dan ook aan deze mevrouw doorgegeven . De hulpverleenster had waarschijnlijk de beste bedoelingen ,maar was mijns inziens niet goed geïnformeerd .

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Bijzondere één op één momenten

Als mentor (wettelijk vertegenwoordiger) werk ik samen met Senior Service. Ik ben blij dat ik voor mijn cliënten deze service OP MAAT kan inzetten. Mijn cliënten zijn zó blij met de persoonlijke aandacht, hún moment, bezoek speciaal voor hén en dan ook nog samen iets leuks gaan doen. Wandelingetje, koffietje, lekker samen shoppen, een kaartje leggen en straks bij mooi weer lekker op het terras! Nb Ik werk in de regio Achterhoek, Arnhem, Nijmegen, Velp en Zutphen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

Geweldig dat zo iets bestaat!

Een vast thuishulp die ook mijn dochter wat kan ontlasten. Fijn contact waar ik elke week naar uit kijk

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Heel positief!

Aardige, betrokken mensen aan wie je met goed gevoel de zorg kunt overlaten!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Flevoland

Zeer goede ervaring met Senior Service

Mijn ervaring met Senior Service is heel positief. De coördinator heeft een goede match gemaakt: medewerker was betrokken en had veel ervaring met de ziekte van mijn moeder. Ik ben blij dat mijn moeder met behulp van Senior Service langer thuis heeft kunnen blijven wonen en wanneer de medewerker er was ik meer tijd voor mijzelf had.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Persoonlijk, snel schakelen en prima afstemming

Onze ervering met Senioren Service was prima! Fijn dat een en ander persoonlijk werd afgestemd, ook de kennismakingen zowel bij aanvang als later bij als er een 'match' waren nuttig. Daardoor kon er snel geschakeld worden en was er prima afstemming, ook op de momenten dat e.e.a. net anders liep dan vooraf ingeschat.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Gooi en Vechtstreek

Echt betrokken

Voor mijn tante heb ik een beroep gedaan op Seniorservice, inmiddels al ruim 2 jaar met positieve ervaringen. Zeer betrokken medewerker die heel goed weet aan te sluiten bij mijn tante. Zij stelt zich bescheiden op en communiceert helder en op een fijne manier. Dank hiervoor. Jan

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

ik ben buitengewoon te vreden. Alles naar wens!!!

ik ben buitengewoon te vreden. Alles naar wens!!!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Maastricht

Hofplein 20

3032 AC Rotterdam

0800-1969

Over Senior Service

Met bijna 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe fijn het gewoon is om de zorg voor een naaste te combineren met wat extra hulp in de familie. Een vaste thuishulp voor ondersteuning in en om het huis, maar ook gewoon voor een gezellige middag buiten de deur. Doordat Senior Service een deel van de zorgtaart is, is ondersteuning thuis goed geregeld en blijft mantelzorgen fijn en te overzien. Senior Service. Fijn voor elkaar.