Fijne samenwerking

Fijne samenwerking, goede maar zeker ook fijne gesprekken gevoerd die mij weer de oude hebben gemaakt. Hier ben ik heel dankbaar voor.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? TELUS Health Individual Counseling
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Teams Online
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Fijn

Fijn contact zowel met het bedrijf als de hulpverlener

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Arbeidspsychologisch onderzoek + arbeidsdeskundige
  • Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Thuis bij de hulpverlening

Dankbaar

Dankbaar voor de coaching in mijn proces. De steun, woorden, tools en een andere kijk die ik meeneem. De ondersteuning als zeer prettig ervaren. Ook al was het niet altijd gemakkelijk.

• Anders, namelijk: N.v.t.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Leeuwarden

Uitstekende begeleiding

Zeer goede klik met Gerda Leusink. Fijne gesprekspartner en lekker to the point. Het heeft mij flink verder geholpen.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online

Goed opweg geholpen in mijn eerste crisis fase.

Susanne Bär heeft me goed opweg geholpen om weer iets rustiger te worden en meer balans te vinden. Helaas zijn onze sessies eerder gestopt dan verwacht doordat ze is weg gegaan bij deze organisatie. Ik wil Susanne bedanken voor het luisteren en alle hulpzame tips die ik gehad heb

• Anders, namelijk: Movir
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online

Telus Health heeft mij verder gebracht in mijn proces.

Mijn ervaring is positief, ik ben deskundig geholpen. Helaas was het wel eens lastig om de verbinding tot stand te krijgen waardoor er kostbare tijd verloren ging.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online vanuit huis

Fijne en goede begeleiding

Ik heb de behandelingen als zeer prettig ervaren. Echt iets waar je wat mee kunt. En een fijne behandelaar die goed weet wat ze doet.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Arbeidspsychologisch assessment
  • Anders, namelijk: n.v.t
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarssen

Gewoon Goed.

Gehoord en serieus genomen. Dat ik mag zijn wie en hoe ik ben. Voldoende Tools gekregen die mij weerbaarder maken en leren beter om te gaan met te veel stress gevende zaken/dingen en die mij vooral rust geven.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarsen

Ik ben superfijn geholpen

Ik had vanaf dag 1 het gevoel dat ze begrepen waar mijn probleem lag. Ook hoe we dit samen konden aanpakken. Ik moet nog veel stappen maken, maar de grootste stap naar herstel is zeker genomen.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarssen

Mooie en praktische ondersteuning

Mooie en vooral betrokken en praktische psychologische ondersteuning.

• Anders, namelijk: Psychologie
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Teams :-)

Great experience

I'm in a psyco therapy for about 7 months with amazing doctor! He is very experienced, knowledgeable and posotive. He understood my situation (burnout) immediately! Every session was extremely helpful, because my therapist listen to me carefully and provide methods how to deal with certain issues (which was a lot). Moreover he supported me all the way, by communicating with my company doctor and house arts! I'm truly grateful to the provided high level professionalism, guidance and support. This was very important in every step of recovery process. Especially in the beginning or at times of relapses. I'm not sure what would happen with me if I didn't have such a great doctor as Mr. Guido.

• Anders, namelijk: Burnout
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Eindhoven

Praktisch en prettig

Paulien gaf me steeds praktische oplossingen om verder te konen. Daarbij luisterde ze goed en ging samen met mij op zoek.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Bij Pauline Houwi g thuis

Helder en duidelijk advies

Ze laten je goed inzien wat belangrijk is tussen werk en prive

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? maarssen

Anouk Lamberts heeft mij goed geholpen afgelopen periode, ik voel me flexibel, minder gestrest.

Ik heb prettige en ontspannende gesprekken in de afgelopen half jaar. Daardoor kan beter omgaan met stressvolle situatie of de drukte in mijn vak. Ik heb mijzelf beter leren kennen.

• Anders, namelijk: Gesprek-/psychotherapie
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Alpha tower

Fijne gesprekken, luisterend oor, kritische noot en goede handvatten

Fijne gesprekken, luisterend oor, kritische noot en goede handvatten die echt in het normale leven inzetbaar zijn, zowel werk als prive.

• Anders, namelijk: Preventief
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Alle gesprekken zijn via Teams gegaan.

Ik had meteen een goede klik met mijn psycholoog, erg fijn en belangrijk

Ik heb een paar fijne gesprekken gehad met Anouk, die hielpen me om e.e.a. op een rijtje te krijgen. Ze hield ook goed rekening met het feit dat ik ook nog in een ander behandelingstraject zat. Na een aantal gesprekken hebben we 2 emdr sessies gedaan, wonderbaarlijk wat een resultaat dat heeft. Ik was, en ben, erg tevreden over de afgelopen paar maanden. En de koffie was lekker!

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam zuid-oost

heel goed

Ik ben professioneel en kundig begeleid. Rosalie heeft me op een fijne en treffende manier gespiegeld en handvatten aangereikt die mij in staat hebben gesteld de juiste keuzes te maken voor een duurzaam herstel.

• Anders, namelijk: psychologische begeleiding
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online

Hele fijne en prettige gesprekken

Het was fijn om gesprekken te hebben over de dingen waar ik tegenaan loop op het werk, maar ook privé.

• Anders, namelijk: Geen
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht

Ik heb me zo open en vrij gevoeld!!

Vanaf het 1ste moment voelde ik een klik. Ik ben een zeer terughoudend en vooral afwijzend persoon. Ik voelde me meteen helemaal vrij en voelde me open en gehoord. Ik ging er met “plezier” naar toe. Ik zet “ omdat als je naar een psycholoog gaat je een zwakte laat zien van jezelf. Mensen denken van hij naar eennpsycholoog??? Maar ik ben er ZOOOO blij mee geweest. Dank jullie wel !!!!!!

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarssen en Amsterdam

Veel inzichten gekregen.

• Anders, namelijk: N.v.t.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online

Uitstekend geholpen

Mijn coach was zeer bekwaam en een goede match.

• Anders, namelijk: Individuele coaching
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Bij coach thuis

Goede hulpverlening op maat

Ik heb mijn traject als prettig ervaren, door de laagdrempelige en snelle communicatie en de professionaliteit van de zorg.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Den Haag

Erg prettig contact

Ik heb begeleiding gekregen van Ilse voor en na mijn emdr behandelingen en heb dit als zeer prettig ervaren. Ik heb er veel aan gehad en het heeft bijgedragen aan mijn herstel

• Anders, namelijk: Bedrijfspsycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Geen, online

Ik krijg een luisterend oor en rust

Ik krijg een luisterend oor en rust. Dat was nodig. Nu verder met de rest.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Groningen

Voldeed aan mijn verwachtingen en behoeftes

I.v.m. re-integratie na overbelasting had ik behoefte aan iemand om, tijdens de opbouw van mijn re-integratie, mee te reflecteren op hoe het gaat, hoe het met mij gaat. Valkuilen die ik ervaar of situaties die zich voordoen met risico van terugval te bespreken en handreikingen te krijgen hoe hiermee om te gaan.

• Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? n.v.t. (online)

Bisonspoor 3002 L304

3605 LT Maarssen

Over TELUS Health Maarssen (Hoofdkantoor)

Bevorderen van welzijn op het werk.