Prettige sessies, met een toegankelijke behandelaar.

Open sessies, waarbij constructief wordt meegedacht. Waarbij zowel wordt ingegaan op concrete situaties als op breder perspectief.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Fijn

Goede begeleiding had ook een klik met de hulpverlener ook een gevoel van veiligheid en vertrouwen.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Rotterdam Fonnie Arends

Het heeft mij geholpen om "op de neen te blijven"

Door af en toe met iemand te praten die verder weg staat van de organisatie waar ik werk en mij af en toe de spiegel voor heeft gehouden ben ik gezond met pensioen gegaan.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: ondersteuning ter voorkoming van uitval
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Arnhem en Velp

zeer goed geholpen

ben zeer goed geholpen heb me wel meer rust gebracht

• Anders, namelijk: bedrijfarts
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? anderlechtstraat

meer zelfinzicht en handvatten voor de toekmst

Prettige benadering met voldoende ruimte voor eigen inbreng. De holistische benadering liet goed zien waar en hoe de fysieke belemmeringen worden beinvloed door mijn handelen op de werkvloer. Dit laatste wordt duidelijk beinvloed door ervaringen uit het verleden

• Anders, namelijk: via de Movir
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Teams

Ik voelde me niet echt gehoord

Deze psycholoog heeft ongetwijfeld veel kennis van burn out en kan daar hopelijk die patiënten goed mee helpen, maar hij had totaal geen kaas gegeten van long COVID. Jammergenoeg leek hij ook niet bereid zich hierin alsnog te verdiepen. Hierdoor bleef mijn behandeling steken in tips waar ik niks mee kon of zelfs gefrustreerd van raakte, omdat ik dergelijke tips al genoeg ongevraagd van mensen om me heen krijg. Erger vond ik nog de adviezen waarbij ik me echt niet gehoord voelde in de trant van 'Maar dat is toch helemaal niet erg? Er zijn zo veel mensen die dat hebben!" of "Probeer het toch maar positief in te zien want van doemdenken raak je in een vicieuze cirkel". Ik hoop niet dat mensen met een zware depressie ook dat soort platitudes te horen krijgen.

• Anders, namelijk: ik denk de reintegratie route, verwezen via Bedrijfsarts
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Arnhem
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Goede begeleiding

Vakkundig en goede begeleiding

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Eindhoven

Goede eerlijke behandeling

• Anders, namelijk: Nvt

Goede aandacht en hulp

Er wordt goed naar me geluisterd en doorgevraagd naar mijn welzijn. Uitleg het hoe en waarom is helder en niet te complex. Ik krijg tools om mee aan de slag te gaan en hier vraagt met of het me geholpen heeft. Fijn contact!

• Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Via beeld bellen.

Prima ondersteuning gehad van Lex Duvekot. Het was heel fijn dat ik snel terecht kon. Dit heeft mijn herstel zeker bevorderd.

• Anders, namelijk: X
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Haarlem

Ik ben zeer tevreden met de behandeling die ik heb gehad. Ik ben altijd zeer op mijn gemak gesteld en heb super veel gehad aan alle gesprekken en tips die ik heb mee gekregen. Ik ben veel veel sterker uit een vervelende situatie gekomen dan dat ik daarvoor was.

• Anders, namelijk: Doorverwezen door werkgever
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? De praktijk van Leoni

Goede en verhelderende gesprekken.

Positief.

• Anders, namelijk: Verbetertraject
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Digitale spreekkamer

Rust

Door de gesprekken heb ik inzicht gekregen en twijfel ik minder aan mezelf.

• Anders, namelijk: Via Arbo arts
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online

Geweldige psychologe

Fijne begeleiding!

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Zwolle

Professioneel en zeer betrokken medewerkers

Zowel bij de medewerkers van het Service Center als bij de psycholoog had ik het gevoel dat ik altijd terecht kon en werd zeer prettig te woord gestaan en geholpen. Ze zijn betrokken en denken mee, wat heel fijn is als het even niet zo goed gaat. Ik heb enorm veel geleerd en inzichten gekregen via de psycholoog en ga nu proberen deze zoveel mogelijk toe te passen. Bedankt!

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam

Fijne gesprekken. Ik voelde me echt gehoord.

Fijne gesprekken gehad met Inge Scholl. Ik kon snel terecht. Goede online communicatie. Privacy gewaarborgd.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Arnhem

In het algemeen ben ik tevreden met de geboden zorg.

Zou het fijn en zinvol hebben gevonden dat er een kort verslagje geschreven zou zijn door de psycholoog na elk gesprek. Zodat ik dit thuis nog rustig zou kunnen doorlezen. In het begin van de sessies ging het heel slecht met mijn mentale gezondheid en wist de helft van de tijd niet meer waar we het over hebben gehad en er ging veel langs me heen.

• Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Nijmegen

Ik heb een passende ondersteuning gehad bij mijn hulpvraag

In mijn casus met wisselende rollen voor mijn begeleider heb ik een passende ondersteuning gehad van haar. Situationeel noemen ze dat geloof ik. bedankt!

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Psychologisch advies en begeleiding
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Pauline Houwing prive

Zorgzaam, betrouwbaar, professioneel

Ben professioneel en met zorg behandeld. Het zijn mensen met kennis van zaken en geduld. Het traject was lang, maar wel effectief.

• Anders, namelijk: EMDR therapie.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Nijmegen

Goed. Het was wat ik nodig had.

Goed. Het was wat ik nodig had.

• Anders, namelijk: Reintegratie
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online

Betrokken en professionele begeleiding

Betrokken, stimulerend, motiverend en professioneel. Ik ben erg geholpen met de manier waarop ik begeleid ben. Ruimte voor eigen invulling en inzichten en daarmee steeds de spiegel voorhoudend en op een positieve manier mijn groei aanmoedigen. Ik ben zeer, zeer blij met deze begeleiding.

• Anders, namelijk: . Reïntegratie
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarssen

Mijn resultaat is goed bereikt

Psycholoog. Speelt gied in op mijn problematiek. En weet de juiste snaar te raken… heb in iedergeval mij tot andere inzichten laten. Doen komen. Is rustig en begripvol waardoor ik een vertrouwd gevoel heb ervaren

• Anders, namelijk: Psychologie
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam

Geen fijne relatie kunnen opbouwen

Er werd slecht geluisterd, snel geoordeeld en weinig empathisch vermogen

• Anders, namelijk: Was niet duidelijk welke dienstverlening
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Breda

Kwam met een probleem

Weet nu met probleem om te gaan en hoe te handelen en omgaan ermee. (Bepaalde handvatten meegekregen)

• Anders, namelijk: Via werkgever
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarssen

Hele aardige psycholoog, jammer genoeg geen klik tussen ons beiden.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Hereweg, groningen

Bisonspoor 3002 L304

3605 LT Maarssen

Over TELUS Health Maarssen (Hoofdkantoor)

Bevorderen van welzijn op het werk.