Goeie ervaring

Fijne coach

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: [email protected]
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Geleen
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Fijne begeleiding

Ik heb het als erg fijn ervaren. Ik heb de online begeleiding gevolgd en een keer gewisseld van psycholoog (door omstandigheden vanuit jullie kant) maar dat heb ik niet als negatief ervaren. Heb nooit getwijfeld of ik iets wel of niet kon zeggen.

• Anders, namelijk: X
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online

Goed en professioneel!

Ik heb professionele en goede hulp ontvangen. Het heeft mij weer goed op weg geholpen.!

• Anders, namelijk: Via werkgever.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Rotterdam

Er werd echt geluisterd.

Ik voelde me gehoord en serieus genomen. Met de adviezen ben ik aan de slag gegaan.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Weerdestein 97

fijn ervaring, goed ondersteund!

Fijne ondersteunende coachingsgesprekken, inzichten in denkpatronen en handelwijzen.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online

Uitstekende begeleiding

Mijn coachingstraject heeft mij uitstekend geholpen met verscheidende faceten van het professionele werkleven.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: Coaching
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht/Maarssen

Nvt

Nvt

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Breda

Ik heb de gesprekken met de psycholoog als prettig ervaren, ik had het gevoel dat ik werd gehoord en dat men samen met mij naar een oplossing zocht voor het probleem.

• Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? telefonisch

Mijn psychologe was er voor mij!

Ik voelde mij veilig, gehoord en heb zoveel meer gekregen om mijn leven weer op de rit te krijgen. Ben mevrouw Scholl-Westermayer heel dankbaar hiervoor!

• Anders, namelijk: Burn out
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Arnhem

begripvol

Eerste instantie dacht ik wat doe ik bij 2 consulten , ik praat alleen maar. Vervolgens begrijp ik waarom ze mij liet praten, want de volgende 6 gesprekken wist ze wie ik was en wat mijn val kuilen zijn. Prettige dame waar je over alles kan hebben en goede op,- en aanmerkingen gaf. Ik kreeg goede handvaten zodat ik de toekomst helder in kan gaan. Topper!

• Anders, namelijk: assertief
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? bisionspoor

Super goed

Super goed geholpen door Rosalie Koolen. Echt iemand om aan te raden. Praat gewoon op niveau en houd zelf de lijntjes strak heel erg BEDANKT nogmaals.

• Anders, namelijk: Denk ik
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Den Bosch

Zéér positief

Geen enkele keer heb ik het gevoel gehad dat ik op mijn woorden moest letten, niet kon huilen, of andere emoties kon laten zien. Het was voor mij de perfecte combinatie van compleet mezelf kunnen zijn, een gezonde dosis luchtigheid in de vorm van humor en spiegels die me voorgehouden zijn waar ik enorm veel van opgestoken heb.

• Anders, namelijk: Zelf 'overleven' en reïntegreren na het plotseling overlijden van mijn partner.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Weerdestein Offices, Amsterdam

Heb handvaten geleerd om te gebruiken

Goede ervaring

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Eindhoven

Prettige gesprekken met een goed luisterend oor en goede adviezen.

We hadden een goede klik. Ik ben tevreden over de dienstverlening. Goede gestructureerde gesprekken. Het contact met het werk is in stand gebleven dankzij Ascender. De opstart was moeizaam door mis communicatie met het secretariaat. Hierdoor is de eerste afspraak op locatie niet doorgegaan en omgezet in een video call.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Arnhem

Leven herstellend

Zonder de hulp van Nicole K. was ik nooit zo ver gekomen als waar ik ben. Mijn zoon op een vreselijke manier zien sterven. Ik had last van flashbacks en slapeloosheid functioneerde niet meer in het maatschappij. Nicole heeft mij geholpen om de oude ik enigszins weer terug te vinden en de nieuwe ik te accepteren. Er is een gat in mn leven geslagen die nooit meer gevuld kan worden…. Nicole heeft mij geleerd om op de rand van het gat te balanceren zodat ik er niet in val. Ik wil hierbij Nicole in het zonnetje zetten en hoop dat jullie ook doen. Ik ben koppig en dacht dat niemand mij kon helpen. Nicole heeft integendeel bewezen en ik zal haar altijd dankbaar zijn.

• Anders, namelijk: Rouw/trauma verwerking
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Broek op Langendijk

Ik heb de hulp als zeer prettig ervaren

Ik heb de geboden hulp en aanwijzingen als prettig ervaren. Genoeg ruimte om mijn verhaal te doen en voldoende handreikingen gekregen voor de toekomst. Prettig hulpverlener die heel rustig mij verder heeft geholpen.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online

Fijne hulp

Ik vond bij ascender een luisterend oor en iemand die mijn problemen voor mij kon structureren. Ze gaf mij rust en overzicht. Ik ben ik korte tijd goed geholpen.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam weerdestein

Beter met spanning omgaan.

Ik heb nu tools geleerd om met mijn klachten om te gaan. Daardoor kun je er beter mee omgaan. Dit kon ik daarvoor minder. Dit heb ik tijdens de Sessies met de therapeut geleerd.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: Ik was reeds met pensioen.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Diepenveen

Fijne behandelaar!

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online.

Zeer prettige gesprekken gevoerd.

Ik kon mijn verhaal kwijt met het gevoel dat er naar mij werd geluisterd. Ik heb ook nuttige tips ontvangen. Het beeldbellen gaf mij echt het gevoel dat ik met de persoon tegenover mij in gesprek was.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? n.v.t.

Volledige werkhervatting dankzij kundige psycholoog

Door omstandigheden op het werk ben ik in een burn-out terecht gekomen en had ik PTSS klachten. Ik werd doorverwezen naar een psycholoog van Ascender. Daar kreeg ik de juiste behandelingen, waardoor ik weer vol zelfvertrouwen volledig aan het werk ben. Ik ben zeer tevreden over hoe ik behandeld ben. Ik voelde mij gehoord en serieus genomen en heb er nooit tegenop gezien om naar de sessies te gaan.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Groningen

Kan Ascender moeilijk beoordelen, wel de toegewezen psycholoog.

Ik ben via de BA doorverwezen naar Ascender. Met de eerste psycholoog totaal geen klik. Daarna doorverwezen naar een andere. Hiermee wel een klik. Fijne gesprekken en ook de EMDR heeft mij enorm geholpen. Helaas was er in Noord Nederland niemand beschikbaar na het stopzetten van de gesprekken met de eerste psycholoog.. De grootte van de organisatie vind ik een groot nadeel. Als ik niet door de BA was doorverwezen naar Ascender had ik hier zeker niet voor gekozen.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Zwolle en Amsterdam

Psycholoog heeft de juiste snaar weten te raken en heeft duidelijke inzichten gegeven.

Het was erg prettig om met mijn psycholoog te werken. Hij heeft de juiste pijnpunten bij mij omhoog weten te halen en deze hebben wij uitvoerig en intensief besproken. Dit heeft mij heldere inzichten gegeven en handvaten hoe een en ander aan te pakken of anders vast te houden.

• Anders, namelijk: Verwijzing koprspsycholoog.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Rotterdam Hofplein

Goede begeleiding

Ilse begreep me en zal me waarschijnlijk kunnen helpen. Het was voor mij de verkeerde periode. Er wordt een vervolgtraject opgestart.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: NVT
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Teams
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Prima organisatie. Ik had alleen een berichtje op mijn telefoon gehad, dat ze een email hadden gestuurd, maar ik had niets ontvangen. Dan zou ik moeten bellen, dit heb ik niet gedaan, omdat ik na twee berichten dacht dat dit een fout was. Vijf berichtjes verder, had ik eindelijk de email ontvangen. Hoe het nu kwam dat dit niet goed is gegaan blijft een raadsel. Mijn psycholoog was wel een topper!!

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Geen

Bisonspoor 3002 L304

3605 LT Maarssen

Over TELUS Health Maarssen (Hoofdkantoor)

Bevorderen van welzijn op het werk.