Blij dat ik via me werk deze hulp heb gekregen.

Super fijn contact.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: Geen idee
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Maarssen
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Hele fijne en nuchtere coach

X

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Jouw Virtuele Werkcoach
  • Anders, namelijk: Via aov verzekering
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online

Al mijn afspraken hebben mij enorm geholpen

Al mijn gesprekken met Romy hebben mij ontzettend geholpen. Al haar adviezen, haar luisterend oor. Zij heeft mede mogelijk gemaakt hoe ik uit een zwaar diep dal ben gekomen. Veel inzichten gekregen. Heel fijn!

heel goed

een goede professionele therapeute die in korte tijd de vinger op de zere plek wist te leggen

• Anders, namelijk: ik was overspannen
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? amsterdam

Een fijne spiegel

De belangrijkste ervaring is dat ik op een fijne en laagdrempelige manier elke keer de spiegel werd voorgehouden. Dat helpt bij het reflecteren!

Duidelijk en professioneel

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Bergen op zoom

Betrokken en focus op het beste voor mij

Fijne physoloog met mijn welzijn als eerste prio. Doelgericht en geduldig samen werken naar het resultaat

• Anders, namelijk: Onveilige werksituaties
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Geen

Persoonsgerichte, vakbekwame begeleiding

Lex Duvekot heeft mij in gesprekken begeleid om milder om te gaan met mijn klachten. Dat heeft hij gedaan op een zeer sociale, kritische, heldere begeleiding.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Haarlem

Fijne hulpverlening op maat

Prettig geholpen, werd echt gekeken waar mijn behoefte lag, snel reactie op mail. Een aanrader.

• Anders, namelijk: Bedrijfspsycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? On line

Was goed.

Fijn contact. Ik ben geholpen.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam

Prettige gesprekken, die mijn denken veranderde

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Geen, via teams

Ik ben prima geholpen

Ik ben prima geholpen door Guido van der Kroef. Goede gesprekken en goede tips gehad.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: verwijzing psycholoog vanuit werkgever
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Breda

Ik vond het hele fijne begeleiding met goede handvatten om verder mee te komen.

Ik vond mijn gesprekken met Ilse heel fijn. Ik keek er in eerste instantie een beetje tegenop dat deze digitaal zouden plaatsvinden, maar ik vond dit uiteindelijk helemaal geen probleem. Het traject heeft me goede handvatten gegeven om minder vastgelopen en het nodige perspectief.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Digitaal

De gesprekken hebben mij geholpen om meer vanuit ontspanning te werken.

Ik heb de gesprekken als zeer prettig en leerzaam ervaren. Veel vanuit voorbeelden, spiegelend, eerlijk, soms prikkelend en altijd vanuit vertrouwen dat "het goed komt". Ik heb mijn coach ervaren als een zeer ervaren persoon die me vanuit rust steeds weer handvaten bood om mee verder te gaan .

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? utrecht

Fijne benadering en echt een luisterend oor te bieden !

Bij ascender voel je je echt op je gemak en ga je met op een fijne manier met je zelf aan de slag ! In plaats van in problemen te denken wordt er meer oplossing gericht gewerkt !

• Anders, namelijk: E-health
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht

Erg goed

De therapie sessies heb ik als erg prettig ervaren met een ervaren psycholoog. En ben zeker geholpen met mijn klachten.

• Anders, namelijk: Hulp bij depressief familie lid
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Teams

psycholoog waar ik mee gesproken was prettig. wel zeer beperkte mogelijkheden voor af te spreken

• Anders, namelijk: geen
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? eindhoven

Snel geholpen

- Kon snel terecht - Jessica was een fijne vrouw om in gesprek mee te zijn - Waardevolle adviezen gehad - Het gebouw in Breda deed wel iets met me in negatieve zin; geen fijne omgeving om te zijn, druk, dacht in eerste instantie verkeerd te zijn

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Geen idee
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Breda

opnieuw weer alles op een rijtje

x

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Arnhem

Hele fijne gesprekken

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online gesprekken gehad

Je wordt echt gezien, gehoord en begrepen

Zelf was ik erg zoekende toen ik bij Ilse terecht kwam. Ik wilde antwoorden op al mijn vragen en begrijpen hoe het nou kwam dat ik was uitgevallen op werk. Ik was veel aan het zenden en Ilse luisterde aandachtend en liet mij zenden. Op een gegeven moment na een aantal afspraken kwam er een soort van omslag en zag ik in dat het niet zoveel uit maakte hoe ik hier terecht ben gekomen, maar belangerijker hoe ga ik hier mee om. Ilse heeft mij hierbij top begeleid d.m.v. inzichten, oefeningen en door het creeren van een veilige setting waardoor ik voelde dat ik alles kon delen. In mijn geval gebeurde dit alemaal online, wat prima voor mij werkte. Ik ben Ilse erg dankbaar voor haar inzichten. Het zijn lessen die ik mee neem in mijn verdere leven.

• Anders, namelijk: n.v.t.

Deskundig, gedegen en betrouwbaar

Ik heb Ascender ervaren als een prettige en accurate organisatie die mij goed heeft begeleid tijdens een moeilijke fase in mijn (werkend) leven.

• Anders, namelijk: Barbara Loomans
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Groningen

Kon mijn verhaal goed kwijt en kreeg mooie adviezen

Er zijn meerdere gesprekken geweest, waarbij ik een uitstekende gesprekspartner had, die mij een goede spiegel voorhield en mij goed heeft begeleid in mijn proces om de juiste beslissingen te nemen.

• Anders, namelijk: Doorverwezen via bedrijfsarts
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht en praktijkruimte bij woning van Leoni

fijne organisatie, goede begeleiding

een fijn traject, goede intake en een fijne psycholoog. Binnen no time was ik met hulp en nieuwe inzichten weer onderweg naar 100% herstel en binnen no time een betere versie van mijzelf.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? nieuwegein

Ik heb een goede ervaring

Nadat de aanvraag gedaan was via mijn werk, had ik snel een afspraak. Uit mn gesprekken heb ik leerpunten overgehouden die ik nog steeds toepas.

• Anders, namelijk: Zie hierboven
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Digitaal

Bisonspoor 3002 L304

3605 LT Maarssen

Over TELUS Health Maarssen (Hoofdkantoor)

Bevorderen van welzijn op het werk.