Professionele aanpak

Fijne dienstverlening

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? ?
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Goede begeleiding door psycholoog, backoffice Ascender voor verbetering vatbaar.

Psycholoog: De sessies hebben bijgedragen aan nieuwe inzichten, meer rust en een nieuwe visie voor de toekomst. Reflectie wordt daarin op een goede wijze toegepast. Backoffice: Slechte bereikbaarheid, onwaarheden schrijven in mails, niet reageren (mondeling of schriftelijk) op feedback per mail. Kan echt veel beter, zeker in de branche waarin Ascender actief is.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Hofplein, Rotterdam

Geweldig goed geholpen

Door de begeleiding is mijn zelfvertrouwen weer terug gekomen en participeer ik weer v olledig in het arbeidsproces

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Eindhoven

Fijne gesprekken gehad.

Er werd goed geluisterd, vele handvatten gehad. Nu zelf verder op weg.

• Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Rotterdam, Madelinde Daane en Gerda Leusink

Goede ervaring met een fijne psycholoog

Vanuit het werk ben ik doorverwezen naar Ascender, dit resulteerde in een begeleiding met om de 2 tot 3 weken een gesprek van één uur. Daarbij veel kennis opgedaan om dingen te leren begrijpen en inzicht te krijgen in waarom bepaalde dingen zijn gegaan zoals ze zijn gegaan. Psycholoog Femke was een hele fijne en enthousiaste vrouw waarmee ik echt een goede klik had en elk consult/gesprek als veilig en vertrouwd voelde. Wij hebben het traject afgesloten en ik kan niks anders zeggen als dat ik dankbaar ben voor dit traject.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? eindhoven

Prettig en behulpzaam

Ik had het gevoel dat de psycholoog echt luisterde en dat gaf mij het gevoel dat ik alles kon vertellen. Dit had ik nodig en heb dit als zeer prettig en behulpzaam ervaren. Het contact was open en eerlijk en ik heb goede tips en trics gekregen. Aan het eind had ik het gevoel dat het mij echt iets heeft gebracht en daar ben ik dankbaar voor.

• Anders, namelijk: Niet anders dus
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht/Maarssen

Heel fijn.

Het contact met de psychologe verliep online middels videobellen. Dit was heel praktisch (geen reis bewegingen nodig) en bleek ook nog eens heel effectief. Zowel de sessies als het contact heb ik als heel fijn ervaren. De prettige communicatie stijl/klik maakte het heel vertrouwd waardoor ik me helemaal open durfde te stellen. Mijn traject is inmiddels afgerond en kan gelukkig weer zeggen, ik ben weer mezelf. Met de aangereikte tools ga ik vol goede moet het leven weer in!

• Anders, namelijk: Marieke Siepert (psychologe mbt onderstaande vraag)
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Nvt

Hulp en coaching op het juiste niveau!

Ik heb de hulp en coaching als erg waardevol ervaren. Er is op het goede niveau ingestoken, waardoor het juiste maatwerk is verkregen.

• Anders, namelijk: Net
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Thuis locatie

Ondersteunend en direct.

Twee verschillende psychologen meegemaakt. Eerste sloot minder goed aan, de tweede psycholoog was goed voor mij. Duidelijke afspraken en opdrachten waar ik mee aan het werk kon gaan. Erg prettig, ben goed op weg geholpen. Afspraken makkelijk te maken en te verzetten als het nodig was.

• Anders, namelijk: Doorgestuurd
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Rotterdam vlak bij hofplein

Voel me gehoord en gesteund.

Gehoord en gesteund, na een mentaal debacle om het zo maar te noemen, echter het EMDR traject moest ik elders. Tijdens lange wachttijd goede gesprekken met drs. R. Koolen.

• Anders, namelijk: Ondersteunend tijdens wachttijd voor EMDR bij andere organisatie.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Den Bosch

Fijne psycholoog met veel geduld en goede tips.

Goede begeleiding, geduld, duidelijk advies waar je ook wat mee kunt. Regelmatig samen komen zodat je nooit lang op nieuw advies hoeft te wachten als je ergens tegenaan loopt. Ook direct advies via gezonde boel. En de module’s waar je na afloop nog gebruik van kunt maken vind ik fijn. Ik ben blij dat ik hier hulp heb gekregen. Bedankt hiervoor.

• Anders, namelijk: Betere communicatie op het werk
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Breda

Positieve ervaring waarmee mezelf ook verbeterd

I.v.m. stressklachten door werk- en privé heb ik dit aangegeven intern op mijn werk. Vanuit daar doorverwezen naar psycholoog van Ascender. Door de gesprekken heb ik mijzelf beter leren kennen en geleerd grenzen te stellen en anders naar zaken te kijken. Door de gesprekken heb ik hierdoor veel mee inzicht gekregen en tools om hier in de toekomst mee verder te gaan.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? ReCharge
  • Anders, namelijk: Ivm stressklachten gesprek psycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Helmond

Gehoord voelen

Nvt

• Anders, namelijk: PTSS traject
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Op een thuislicatie
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Perfecte doorverwijzing

Ik werd door andere partijen al ruim een jaar vh kastje naar de muur gestuurd. Te complex, onbehandelbaar, niet in hokje passend etc etc. Vanuit de rol van Ascender ( bedrijfspsycoloog) konden ze mij ook niet / onvoldoende helpen. In plaats van mij opnieuw vh kastje naar de muur te sturen, ging Ascender op zoek naar een organisatie én behandelaar die wel geschikt was. Eindelijk voelde ik mij gehoord en begrepen. Ik ben ze eeuwig dankbaar!

• Anders, namelijk: Bedrijfspsycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Digitaal

Fijne coaching, waar ik nog dagelijks gebruik van maak

De eerste kennismaking met de psycholoog riep weerstand op bij mij. Hierdoor heb ik na 2 gesprekken telefonisch contact gehad met Ascender. Deze hebben met mij mee gekeken en de optie aangeboden om naar een andere psycholoog te gaan. Met haar voelde ik meteen een klik. Zij wist de vinger op de goede plek te leggen en mij een spiegel voor te houden.

• Anders, namelijk: Geen idee, maar het heeft gewerkt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Eindhoven

Tevreden

Tevreden over mijn proces en begeleiding vanuit Ascender. Teams was echter voor mijn in het begin niet wenselijk en daarom werd gekozen voor lijfelijk en alleen de laatste sessies via teams. Dit was een mooie en fijne oplossing.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Rotterdam

Voelde goed

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: Niets
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Den bosch

Positief

Ik heb een goede begeleiding gekregen door een begripvolle en goede behandelaars die een goede kennis en beheersing van hun vak hebben.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: Online
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Zwolle

Goede gesprekken gehad

Goede gesprekken gehad met Guido. Niet altijd over het “issue” dat was ook fijn, tussen de regels door krijg je toch info of handvaten. Thanks Guido.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Working Life Academy Training
  • Anders, namelijk: Geen idee hoe het traject benoemd was
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Breda

Mijn ervaring is top

Ik ben goed geholpen om bepaalde zaken heel goed op een rijtje te krijgen. Mijn psycholoog wist heel goed haar vinger op de zere plek te leggen. Je wordt gedwongen om eens heel goed naar je zelf te kijken. Mijn hoofd is een heel stuk rustiger geworden.

• Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Thuis locatie

Prima.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Zwolle

Er werd echt geluisterd

Goede therapeut die luistert en oprecht overkomt. Was voor mij een fijne ervaring.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam

Professioneel en succesvol

Zeer tevreden over prettige en professionele intake, begeleiding en afronding. Door inzicht en tips heel veel geleerd. Heel goede ervaring.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online

Prima!

Snel de vinger op de zere plek en duidelijkheid in plan van aanpak. Prettige gesprekspartner die op de juiste momenten een spiegel voorhoudt, goed luistert en samenvat wat er besproken is. Naar alle mogelijke invalshoeken die ten grondslag liggen aan het probleem is gekeken en daarin is ook geadviseerd. Het heeft geresulteerd in het kunnen maken van een weloverwogen keuze

• Anders, namelijk: ben er eigenlijk niet zeker van welke naam eraan gegeven is.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Albertus Magnusstraat 4 Nijmegen

Professioneel

Ik werd gezien door de psycholoog. Zij zag mij. En daar gaat het om. Hulp was op maat.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam

Bisonspoor 3002 L304

3605 LT Maarssen

Over TELUS Health Maarssen (Hoofdkantoor)

Bevorderen van welzijn op het werk.