Door kritisch te kijken naar mijn handelen heb ik geleerd weer energie uit mijn werk te halen.

Door de bedrijfsarts ben ik doorverwezen naar ascender wegens overspannenheidsklachten. Als Jong professional, die net afgestudeerd is komt er veel op je af. Het was voor mij moeilijk om mijn emotionele belevingswereld ter verenigen met mijn beroepsmatig handelen. Dit kostte mij veel energie. Door mijn gesprekken bij Ascender ben ik kritisch gaan kijken naar mijn handelen en gevoelens. Maar ook naar mijzelf als persoon en mijn gedachtenpatronen. Ik heb geleerd weer energie te halen uit mijn werk en heb opnieuw ontdekt waarom ik heb gekozen dit werk te gaan doen.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: Ik dénk reïntegratieroute
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht Vleutenseweg
  • Heeft het traject bij TELUS Health positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

De persoonlijke en professionele begeleiding die ik nodig had

Snelle start van begeleiding was mogelijk. En hoewel het in afstand wat onhandig was om een psycholoog in Amsterdam te hebben, terwijl ik in Den Haag woon, ging het online prima. De 'match' tussen mij en psycholoog was erg passend en de begeleiding precies op het juiste niveau. Een uitstapje naar persoonlijkheidskenmerken en daaraan gerelateerd gedrag was ook mogelijk waardoor ik meer inzicht heb gekregen in het waarom van mijn handelen. Al met al een prettige en waardevolle ervaring.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online

Goede service!

Steeds een snelle reactie per e-mail en ik werd heel vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? ReCharge
  • Anders, namelijk: EMDR/gedragstherapie
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Weerdestein 97, Amsterdam

Ik voelde mij gezien en respectvol behandeld

Ik had het gevoel dat het echt mocht gaan over mijn welzijn en gezondheid.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Beek

Snelle praktische begeleiding door een concrete coach

Ik voelde me begrepen, ben erg goed geholpen op een wijze die past bij mijn persoonlijkheid en drive. Coach is zeer vakkundig en heeft mij sneller dan gedacht op de rit gekregen.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? online

Deskundig en professioneel

Dankzij de deskundigheid en professionaliteit van Gerda heb ik mezelf weer gevonden en ben ik weer de persoon waar ik trots op ben.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Rotterdam

Positief

Het was fijn inzichten en herkenning te krijgen op een objectieve manier. Ik voelde me gesteund en niet onder druk gezet. Ilse was een stabiele factor met kennis van zaken. Mede door de ondersteuning van Ilse en mijn persoonlijke therapeute mocht ik een persoonlijk groeiproces afleggen. Dankjewel

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: Geen idee
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online

Een traject waar ik mijn hele leven baat van zal hebben

Via mijn werk kreeg ik de mogelijkheid om een traject bij Ascender te volgen. Ik bevond me aan het begin van het traject midden in mijn re-integratie nadat ik met Corona besmet was geweest en daar restklachten aan over had gehouden. Het traject heeft mij mijzelf nog beter leren kennen; ik herken beter de signalen die mijn lijf mij geeft, ben me daar meer bewust van en weet beter hoe ik hiernaar kan handelen. Ik ben bewuster gaan nadenken hoe ik balans kan houden en hoe ik voor mezelf kan opkomen. En heel belangrijk; ik ben meer van mezelf gaan houden door dit traject; ik ben aan de slag gegaan met mijn negatieve zelfbeeld en heb zulke waardevolle handvaten gekregen om hiermee aan de slag te gaan. Datgene wat ik bij Ascender heb geleerd is waardevol voor op mijn werk, maar ook voor in mijn privé. Ik weet zeker dat ik hier de rest van mijn leven profijt van heb. De begeleiding die mij geboden werd, was super fijn! Ik voelde mij gedurende de sessie altijd op mijn gemak en werd gezien en gehoord.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Vleutenseweg 386, Utrecht

Professionele begeleiding

Professionele begeleiding en kundige professional

• Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam

Uitstekende begeleiding

Ik ben uitstekend begeleid tijdens mijn burn-out. Zonder deze hulp was het veel moeilijker geweest om uit deze situatie te komen.

• Anders, namelijk: Behandeling burn-out
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Arnhem

Heel goede ervaring. Goede psycholoog, kortom top

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Buitenveldert

Enorme aanrader

Zeer begripvol en vriendelijk

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht

Prima gesprekken gevoerd

Soms moet je de boel en jezelf eens van buitenaf bekijken

• Anders, namelijk: Burnout
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Eindhoven

Goeie ervaring

Goeie en fijne gesprekken gehad. Simone had ook fijne tools die ik kon gebruiken van formats tot een meditatie programma.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Jouw Virtuele Werkcoach
  • Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam

Prettige en praktische begeleiding gericht op herstel bij overspannenheid

• Anders, namelijk: Psycholoog staat er niet bij
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam Buitenveldert

Goed voor mij, ik kan weer verder

Luisterend oor, dat was waar ik behoefte aan had.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Digitaal

prima, geen lange wachtrij

ik heb een goede ervaring gehad met ascender. voelde mij op mn gemak als ik daar was.

• Anders, namelijk: geen
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? arnhem

prettige sfeer

Vriendelijke medewerkers en makkelijk toegankelijk ,verder goede hulp gesprekken en tips gehad van Leonie

• Anders, namelijk: bedrijf psygoloog
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Utrecht

Goede communicatie

Afspraak maken ging erg gemakkelijk. Alles gebeurde online. Was er niet zo fan van, maar het is juist relaxed vanaf huis. Je bent namelijk erg moe na een sessie.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Weet ik niet meer

Fantastisch geholpen afspraak maken ging top

Ik had een hele goede ervaring, de klik met mijn behandelaar was goed, dat maakt het dan al een stuk eenvoudiger om in gesprek te gaan en je zelf te kunnen zijn ook als het wat slechter met je gaat.

• Anders, namelijk: Psychologische ondersteuning
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Eindhoven

Snel in contact gebracht met een coach

Snel in contact gebracht met een coach en in online drie sessies het probleem vastgesteld en praktische tips meegekregen om hiermee op eigen kracht verder te kunnen.

• Anders, namelijk: Via Movir AOV
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Online, Merijn de Bruijn

Dankbaar voor zulke professionele, begripvolle begeleiding

Mijn ervaring met Ascender is erg positief! Anne van Nes heeft mij begeleid tijdens mijn burnout en daar heb ik ontzettend veel aan gehad. Ze heeft me door een zware periode geholpen door begripvol te zijn (wat ik naar mezelf niet was) en mij te helpen met inzien waarom het mis is gelopen. Dat is voor mij heel belangrijk geweest in het accepteren van mijn burnout. Anne heeft me inzicht gegeven in mijn patronen en een proces in werking gezet waar ik de rest van mijn leven profijt van ga hebben. Anne heeft elke keer weer andere handvaten toegereikt om me door een bepaalde fase van de burnout heen te helpen. Ze stemt elke sessie af op wat jij op dat moment nodig hebt. Ik ben Anne ontzettend dankbaar voor haar begeleiding!

• Anders, namelijk: Reintegratie route
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam Buitenveldert (REGUS)

Fijne psycholoog, voelde me op mijn gemak

De psycholoog die ik had voelde goed, ik had een klik en voelde me op mijn gemak. Het was alleen jammer dat de gesprekken online waren, maar na een aantal gesprekken kon ik me eroverheen zetten. Ik ben niet zo van al het online gebeuren maar het is me meegevallen. Ik heb veel aan de gesprekken gehad en zit beter in mijn vel.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: Gesprekken nav overbelasting, op persoonlijk vlak en deels op de werkvloer. Betere verdenking belasting en belastbaarheid, en stukje rouwverwerking.
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Amsterdam, online

Het was een goede ervaring.

Het was nuttig en gaf mij meer inzicht in bepaalde situaties

• Anders, namelijk: Reintregatie
  • Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Rotterdam

Professioneel en warm contact

Fijn contact met de psycholoog en professionele omgang mbt tot privacy van de client.

• Met welke locatie van TELUS Health heeft u ervaring? Arnhem

Bisonspoor 3002 L304

3605 LT Maarssen

Over TELUS Health Maarssen (Hoofdkantoor)

Bevorderen van welzijn op het werk.