Filters

2

Nutteloze artsen die nog in opleiding zijn.

1 van hun kan niet eens een ferme handdruk geven,en je wordt bij het minste geringste tandplak alleen maar gereinigd Nee, deze zaak ga ik nooit meer heen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Ik ben prima geholpen. Goede uitleg en door rustige bekwame mensen.

Ik ben door mijn tandarts in Dronten doorverwezen naar deze praktijk. Hij was zeer tevreden over de inplantoloog Michel. Op zijn aanraden een afspraak gemaakt. Ik werd vriendelijk ontvangen. Michel en zijn assistentes namen de tijd voor mij en legde alles duidelijk uit. Ook met het implantaat zetten wat voor mij de eerste keer was hielde ze "oogkontakt" en maakte onderling zelfs grapjes. Geen napijn gehad. Super. Mocht ik nog een implantaat overwegen dan ga ik zeker weer naar deze pratijk terug.

  • Aanbevelen? Ja
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ruim 4 jaar geleden mijn zoontje (nu net 8 jr) aangemeld bij deze praktijk en wat meteen opviel was het strikte beleid. Hij mocht alleen patiënt worden als we twee keer per jaar komen voor de periodieke controle en ook werdt ons duidelijk gemaakt dat we deze afspraken niet mogen missen. De tandartsen hebben het immers druk en dan behandelen ze liever iemand die wel de gewenste aandacht aan zijn of haar gebit besteed (je zou het arrogant kunnen noemen). Dan komen de controles en behandelingen en mag je als ouder zijnde niet met je kind naar binnen. Opzicht prima, maar soms had ik totaal geen idee wat er werd gedaan. De baliemedewerkers zijn niet altijd capabel genoeg om dan uitleg te geven over de behandeling en de tandarts is alweer met de volgende patiënt bezig, dus die heeft ook geen tijd. Meestal was mijn zoontje ook binnen 3 min weer buiten. Heel soms had hij wat tranen, maar dan kreeg hij een stuiterbal en was het wel weer prima. De sfeer is bagger, maar bij welke tandarts is dat nou niet. Behandelingen zijn wel prima naar eigen ervaringen en alles ziet er heel schoon uit. Dat de baliemedewerkers niet altijd op de hoogte zijn van de behandeling vind ik ook niet zo erg, zij zijn immers geen tandarts. Wat wel heel zorgelijk is, is hoe deze praktijk omgaat met persoonvertrouwelijke gegevens en de verwerking daarvan. Om te beginnen als je van adres wijzigt. Zorg er voor dat als je een adreswijziging doorgeeft dat ze dat ook gelijk doen en vraag daarna ter controle wat het nieuwe adres is. Laat je niet wegsturen met een mooi zinnetje als “wij gaan het voor u in orde maken” of “het systeem werkt even niet mee, maar zodra het weer werkt gaan we het gelijk doen”. Dit kan tot grote problemen lijden. Want, normaal heb je de periodieke controle en daarna maak je een vervolgafspraak en ga je weer naar huis. De tandarts regelt het afhandelen van de kosten met de verzekering. Ik heb in ruim 4 jaar tijd geen enkele nota ontvangen. Dit ging altijd goed en om eerlijk te zijn wist ik dus ook nooit wat bijvoorbeeld een periodiek controle kost. Echter, bij de laatste controle eind vorig jaar ging het ineens heel anders. Deze praktijk werkt namelijk samen met FaMed en geeft dus (zonder toestemming) jouw gegevens door aan dat bedrijf. Hier wist ik overigens niets van, tot ik 2 weken geleden een mailtje kreeg van een incassobureau namens FaMed. Dit mailtje kwam van een ander befaamd bedrijf genaamd Credios (zoek ze beide maar eens op via Google en lees de ervaringen). Ik gelijk FaMed bellen en gevraagd of het wel klopt (ik dacht aan Phishing) en het bleek te kloppen. Ik gevraagd waarom dan, maar omdat de zaak al bij het incassobureau lag moest ik hun maar bellen. Vervolgens dus Credios gebeld en toen bleek dus dat het om de laatste periodiek controle van de tandarts te gaan. Gevraagd waarom ik hier niets van wist en ze zeiden dat FaMed eerst brieven had verstuurd (weet u nog... adreswijziging). Nooit iets ontvangen dus, maar ik ken diegene die nu op ons oude adres woont en die heeft ook nooit iets ontvangen. Hoe dan ook, duidelijk gemaakt dat ik het niet eens was met de incasso. Ik kon in bezwaar gaan en dat heb ik uiteraard gedaan, maar ook nog maar eens gebeld met de tandartsenpraktijk om opheldering te vragen. Mijn zoontje was niet meer verzekerd zeiden ze toen. Ik heb ze uitgelachen en heb gelijk de zorgverzekeraar gebeld. Uiteraard gewoon verzekerd (kinderen onder de 18 zijn zelfs verzekerd voor de tandarts in het basispakket) en gelijk maar gevraagd of zij van de laatste controle wel de aanvraag hebben ontvangen. Je raad het al... ze hadden alleen de aanvraag van de controle daarvoor en die was ook gewoon netjes betaald door de zorgverzekeraar. Digitale kopie van de polis opgevraagd en doorgestuurd naar de tandarts en naar Credios inclusief een boze mail. Reactie tandarts: “u moet dat maar regelen met uw zorgverzekering”. Reactie Credios: “u moet gewoon aan ons betalen. De oorspronkelijke nota (welke ik dus ook nooit heb gehad), de incassokosten en alle bijkomende kosten”. FaMed houd zich gedeisd en zijn moeilijk te bereiken. Klacht ook neergelegd bij de zorgverzekeraar en deze gaat kijken of ze kunnen bemiddelen. Is overigens VGZ en die doen dat prima. Laatste leuke detail wat in de mail staat van de tandarts “zolang u niet betaald, zullen wij uw zoontje ook niet meer behandelen”. CVTH... jullie zijn echt prutsers!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Totaal geen klantvriendelijkheid. Mijn zoon komt 5 min te laat en wordt weggestuurd omdat ze de behandelkamer al schoon gemaakt hebben, na 5 min!!! Als je weet dat er nog een klant komt wacht je mi even. Dit is 1 van de vervelende ervaringen. Ik ga nu overstappen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik was lange tijd uit angst niet meer bij een tandarts geweest, ik zocht een praktijk die rekening kon houden met mijn probleem. Deze praktijk voelde goed. Beide artsen oordeelden niet, waren en zijn nog steeds even geduldig , vriendelijk, behandelingen worden overlegd, ik ben zeer tevreden en neem nu iedere keer vol vertrouwen en rustig plaats in de stoel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Kost veel geld voor een zeer matige tandarts

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De mannelijke tandarts begon tegen mij te schreeuwen omdat ik gaatjes had, ook heb ik gehoord dat hij zijn assistentes behandeld als slootjes, het is een onsympathieke man die bijna narcistisch overkomt. Ik ben overgegaan naar de vrouwelijke tandarts door hoe hij klanten met angst behandeld. Ze hebben mij toegezegd met ptss om te kunnen gaan maar dit is niet waar, het draait ze enkel om het geld, ze lopen over ie heen en staan totaal niet open om te luisteren ik heb mijn afspraak moeten afzeggen omdat ze totaal niets doen om mij gerust te stellen, het is een heel onpersoonlijke praktijk. Je kan niet toezeggen dat je angst kan behandelen en vervolgens iemand doodsangst aanjagen en niet luisteren en kijken naar iemands angst. Ik ga zelfs een klacht indienen want heb een rekening van honderd euro gekregen. Belachelijk want dat die man zo tegen me heeft geschreeuwd wordt totaal genegeerd en moest je ze toen eens al het geld zien opeisen terwijl hij me niet eens behandeld had.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Snelheid inplannen afspraak N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heldere communicatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het eerste contact met de receptionisten verliep in mijn beleving raar en stroef, waardoor ik nogal terughoudend bij m'n eerste afspraak aan kwam. Het contact met de tandarts daarentegen was prettig en toen bleek dat ik een nogal uitgebreide behandeling nodig had voor meerdere gaatjes kon ik mijn eerste reactie ("ohjee wat spannend en wat een hoop geld") gelukkig kwijt en kreeg ik een hoop informatie. In het echt ging het contact met de balie gelukkig ook een stuk beter (of ik dezelfde mensen heb gesproken aan de telefoon als aan de balie: geen idee). Vervolgens vanochtend de eerste helft van de reparatieafspraak gehad wat echt een heel prettige ervaring was. Waarom ik 'Nee' heb aangegeven bij de vraag over aanbeveling, is omdat ik nog steeds een beetje afwachtend ben. Misschien verandert dit in de toekomst nog.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De behandeling van dr Winkel is zeer goed en prettig, rustig en nooit gehaast, en het belangrijkste; blijvend goed. Mijn mondhygiëniste, in een andere woonplaats, die dus niets met de praktijk in Hilversum te maken heeft, is ook zeer tevreden over de behandelingen, bv vullen en kronen en dergelijke. Verder de medewerkers aan de receptie zijn altijd zeer correct, behulpzaam, en vriendelijk, zowel telefonisch als contact ter plaatse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

algemeen: 1- voor mij is het niet duidelijk welke tijden de mondhygiënist in rekening brengt. Ik zou dat graag weten direct na de behandeling. 2- Bij acute pijn zou het prettig zijn als een heel kort consult door de tandarts mogelijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Emna
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bijzonder moderne apparatuur en zeer klantvriendelijke assistente. Een verademing om bij deze tandarts in de stoel te zitten. Wat een rust straalt deze praktijk uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail) N.v.t.
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het duurde erg lang voor er een afspraak stond, mede doordat de vorige tandarts de gegevens niet goed doorgaf. Werd niet teruggebeld zoals afgesproken. Kan gebeuren, maar is wel een manier om nieuwe patienten mis te lopen die dan maar wat anders zoeken. Overigens niet gedaan en erg tevreden over eerste controle.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Emna
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Tevreden/goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Plezierige persoonlijke benadering

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Michel van den Winkel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid balie
  • Bereikbaarheid (tel./e-mail)
  • Snelheid inplannen afspraak
  • Persoonlijke aandacht
  • Kwaliteit behandeling
  • Omgang kinderen N.v.t.
  • Hygiëne
  • Service
  • Algemene indruk
  • Door wie bent u behandeld? Gilda Hosseini Nejad

Bedrijfsgegevens

Jan van der Heijdenstraat 168 B1

1221EM Hilversum

035-6858126

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.