Reactie van het bedrijf
Wij krijgen gelukkig zeer weinig negatieve reviews en als wij deze dan wel krijgen zoeken wij meteen contact. Wij willen dat elke klant het, klant is Koning gevoel bij ons krijgt.
Helaas is dit bij Henk niet gelukt, ook niet na telefonisch contact met een uitleg over een aantal punten. Ten eerste zijn wij 7 dagen per week open en dit 52 weken per jaar. Als er dan een bezoek wordt gedaan aan de fabrieken in Italie om de nieuwe tegels die eraan komen te bekijken en te bespreken, willen wij de winkel ALTIJD open houden. Dit is de service waar wij voor staan, dicht gooien kan iedereen! Dan is dat in deze tijd best lastig, iemand vinden die 3 tot 4 keer per jaar een paar dagen staat, zodat wij inkopen kunnen doen. Die iemand hebben wij gevonden in Kees (73 jaar oud) Onze Kees doet zijn stinkende best, maar staat niet net als ons 7 dagen per week in de winkel, dus noem hem gerust een beetje roestig. Ook staat er op onze website dat wij veel op voorraad hebben en niet alles, soms is het maar net wat je leest of wilt lezen! Onze Kees heeft met spoed de gewenste tegel in 80x80 besteld, het waren totaal 2 dozen en deze waren binnen 24 uur in onze winkel, waar vind je dit nog, zo snel? Wij hebben met onze leverancier een afspraak dat de tegels tussen 09:00 en 12:00 uur bij ons MOETEN worden geleverd. De dag van levering heeft de chauffeur dat zinnetje met die tijden helaas niet gelezen, ik zei al eerder, lezen is soms lastig. Dus de tegels zijn pas 15:00 uur geleverd, buiten onze macht om. Dit is heel vervelend, maar dat gebeurt helaas weleens. Kees heeft Henk netjes opgebeld en dit uitgelegd, Henk stapte in de auto en zou pas na sluitingstijd bij ons kunnen zijn. Onze Kees heeft netjes gewacht tot 16:45 en de tegels overhandigd aan Henk. Wij geven Kees een grote pluim en vinden zijn inzet en na sluitingstijd wachten op de klant, geen 5 waard! Wij doen voor al onze klanten, onze stinkende best, lees gerust de andere positieve reviews eens door, deze 5 past niet bij ons. Beste Henk, sorry voor het ongemak en dat wij het volgens u niet goed hebben gedaan, wij hebben absoluut 100% ons best proberen te doen. Vriendelijke groet, Barry (eigenaar van TegelOutlet Purmerend)