Filters

7

Overstap goed geregeld, status verbruik zonder slimme meter moet beter

De overstap is goed geregeld. De app geeft geen verbruiksinzichten op basis van handmatig ingevoerde standen (ivm geen slimme meter). Mijn vorige provider deed dat wel. Dit bemoeilijkt het inzicht in de toereikendheid van het maandbedrag significant en zou toch makkelijk te regelen moeten zijn. Voor mij een cruciaal stuk functionaliteit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles werkt naar wens

Duidelijke webpage met goede overzichten. Zelden een storing.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Bevalt tot nu toe goed kreeg via de mail wijn maand verslag . Alleen jammer dat er nog geen app is moet steeds inloggen op Pure Energie om te zien wat ik in een week gebruik.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed verlopen

Alles van A-Z goed verlopen en geregeld. Goeie aanbieding maar ben nog te kort klant om een definitieve mening te geven. Na afloop 1e jaar maar eens weer kijken.

  • Aanbevelen? Ja
8

mijn ervaring is nog kort, maar wel goed tot op heden

Nog geen problemen ervaren

  • Aanbevelen? Ja
9

Het is prima

Alles is prima verlopen ook telefonisch top

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede communicatie met klant

Top ⁶

  • Aanbevelen? Ja
10

Makkelijk

Zeer goed

  • Aanbevelen? Nee
10

Vlotte en correcte afhandeling!

Voldoet aan al mijn verwachtingen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima bedrijf, handig online inzicht in verbruik

Ik ben een nieuwe klant bij Pure Energie. Alles is prima geregeld, snelle beantwoording van vragen (zowel telefonisch als per e-mail) en een handig online overzicht in je verbruik en vele andere zaken

  • Aanbevelen? Ja
1

Erg slechte klantenservice,gelooft niet wat je zegt.Terwijl te controleren

Zeer slechte klantenservice , ieder jaar gaat het termijnbedrag onterecht enorm omhoog. We krijgen met onze 2 euro termijnbedrag toch nog 300 tot 500 euro terug bij de eindafrekening.( dat kan met zonnepanelen ) Pas na contact opnemen gaat het termijnbedrag dan weer terug naar de normale 2 euro per maand. Nu is op 4 april 2022 nog berekent is dat het maandbedrag gewoon weer 2 euro gaat worden. Maar nu ( 14 april ) zou het opeens 35 euro termijnbedrag moeten worden. ( als Pure Energie failliet gaat , zijn we zeker geld kwijt ) Dit terwijl het termijnbedrag eigenlijk 0 euro per maand zou moeten zijn.

  • Aanbevelen? Nee
9

Duidelijke, goede service

Bij het telefonisch afsluiten van een contract goed en duidelijk geholpen, geen vreemde dingen achteraf, en overzichtelijke online klantomgeving met alle informatie voor een goed inzicht in je verbruik.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker groen, prima prijs, vlotte service

Lekker groen, prima prijs, vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede service en eerlijke energiemaatschappij

Fantastische service met fijne medewerkers een zeer duidelijk Dashboard en eerlijke prijzen. Na mijn inziens een dynamisch bedrijf. TOP ga zo door zou ik zeggen. Ben erg tevreden! En nog goed bezig voor het milieu en klimaat ook.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe alleen goede ervaringen

Ik heb niets met de groene gekte. 't Is aannemelijk dat minder CO2-uitstoot de temperatuurstijging (die waarschijnlijk niet tegen te houden is) een ietsepietsje beperkt. Wetenschappelijk is dit echter niet aan te tonen. Daarvoor zou een realistisch (niet in een laboratorium) experiment nodig zijn. En dat is op het klimaat uiteraard onmogelijk. Het zou het beste zijn als wereldwijd alle neuzen dezelfde kant op staan als het gaat om vervuiling. De vervuiling die de heer P. te M. pleegt is echter uitermate slecht voor mens, dier, plant en milieu. Laten we ons dus geen enkele illusie maken over de haalbaarheid van groene idealen. Ik koos dus voor Pure Energie vanwege de lage prijs in combinatie met een lage bonus zodra het contractjaar om is. Dan kan ik weer weg als de kans zich voordoet, zonder dat het veel schade voor mij oplevert. Ik had nog een beetje gedoe over het voorschotbedrag. Bij Coolblue was dit een on-onderhandelbaar punt. Bij Pure Energie kon het wel na enige onderbouwing. (Ik woon in mijn huidige huis nog geen jaar en de vorige bewoners verstookten meer dan ik.) Positieve ervaring dus. Maar ik weet niet of dat in alle denkbare situaties geldt.

  • Aanbevelen? Ja
6

ben te kort klant

Weet het nog niet , ben pas klant

  • Aanbevelen? Nee
10

10

Goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Gekozen voor groene energie!

Alles is keurig verlopen bij de aanmelding, steeds op de hoogte gehouden wanneer men ging leveren. Zelf ben ik ook wat duurzamer gaan worden verwarming mijn woonkamer met een airco. De woningbouw komt binnenkort zonnepanelen plaatsen waardoor ikzelf dan mijn energie kan opwekken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe zeer tevreden.

Ik ben sinds afgelopen februari klant bij Pure Energie en tot nu toe zeer tevreden. De overstap was snel geregeld en ik vind vooral de website heel overzichtelijk. Alle benodigde informatie zoals je verbruik versus je maandbedrag, de geldende tarieven en je lopende contract zijn eenvoudig te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal tevreden!

Soepele aanmelding bij, en overgang naar deze groenere energieleverancier. Met prima tarieven in deze ingewikkelde periode.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Het overstappen ging allemaal zonder problemen en was erg makkelijk. De overzichten voor het verbruik van de energie zijn handig, zo weet je altijd hoe je ervoor staat. En voor ons is het erg belangrijk dat het om groene energie gaat. Al met al helemaal super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en begrip

Was een lastige situatie en ik ben zeer goed geholpen. Niet alles was goed gegaan maar dat werd uitstekend opgelost

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi transparant energiebedrijf!

Ik ben heel tevreden met Pure energie. Een heel duidelijk maandelijks verbruik overzicht. Klanten service die je keurig te woord staat. Ik kan Pure energie iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Oplichting.

Mijn contract was amper ingegaan, of mij werd al te kennen gegeven dat mijn rekening 300 euro hoger zou uitvallen. En dat terwijl het om wind- en zonne-energie gaat. Dat staat er nog steeds, terwijl ik de hele maand maart afwezig ben geweest en er bijna geen energie is verbruikt (verwarming, koelkast enz. stonden uit). Pure misleiding. Nooit meer Pure Energie.

  • Aanbevelen? Nee
8

Tevreden klant

Prima geholpen bij overstap. Goede klantenservice. 1ste factuur correct ontvangen. Begin goed al goed. Heb er vertrouwen in.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.