Filters

8

Tevreden klant

Prima geholpen bij overstap. Goede klantenservice. 1ste factuur correct ontvangen. Begin goed al goed. Heb er vertrouwen in.

  • Aanbevelen? Ja
5

jammer

jammer dat het niet mogelijk is om de overschrijfdatum aan te passen. Het bedrag wordt op de 25 st. van de maand afgeschreven waarbij mijn salarig pas op de 28 st binnenkomt.

  • Aanbevelen? Nee
1

De klant wordt niet naar geluisterd we geven jouw een ***.

De bloed onder de nagels begon na aangaan contract bij contact 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Het niet lezen, het niet begrijpen, het niet willen luisteren. En dan kinderlijke domheid vragen terug koppelen. Spreek toch niet met een kindercrèche. In de laatste 15 jaar niet zo woedend geweest op een bedrijf!! Aanmelding dat langs elkaar loopt met overstap, later klant worden waardoor ik met nog een tussenperssoonsbedrijf mee van doen krijg waar ik niets mee te maken had. Klant expres op kosten jagen op basis van niet bestaande afname gegevens. Contract aanpassen zonder toestemming klant. Niet normaal antwoorden geen hulp als het voor 5x gemeld wordt. Bij grote mond dan geef je nogmaals een *** ipv dat je je werk doet! NEE *** bedrijf..., jullie zijn verantwoordelijk voor je eigen gemaakte fouten en elke kosten zijn voor jullie eigen rekening. ~alle schadebedragen ~alle misdaadbedragen! Ik wil niets liever dan vandaag weer oprotten bij het alles slechtste en meest klant onvriendelijke bedrijf dat NL kent. De bedoeling was in de zomer te vertrekken als de markt oplichting weer normaal is. Helaas kan ik nu niet vertrekken er worden geen contracten momenteel aangeboden. En die zal ik ook ook nooit af nemen op het hoogste niveau de markt ooit gekend heeft. Ik laat mij niet ***. Dat dat jullie standaard werkwijze is geeft mij de uitkomst van elke rechtszaak al. IK BEN THE LAW OF THE LAND: Jullie gaan erachter komen dat geen enkel bedrijf op deze aarde wint van mij! En wanneer pas je mijn dashboard aan of moet ik heel het jaar naar uw leugen en bedriegingen kijken die niets te maken hebben met de realiteit. Ik deins er niet voor achteruit u overal verantwoordelijk voor te houden PERSOONLIJK de meneer of mevrouw in functie zal een ieder gefactureerd worden bij elke *** *** of onwaarheden. Deze kosten lopen op vanaf **K tot ***K. Bij eerste volgende keer dat ik boos wordt moeilijk gedoe krijg gaan alle stappen ondernomen worden. IK BEN ER KLAAR MEE! +REST

  • Aanbevelen? Nee
7

Eenvoudige overstap

Overstap ging prima. Daarna nog geen contact hoeven hebben met klantenservice. Nadeel is dat je voor hun energiemonitor een apart apparaatje moet aanschaffen. Kosten hiervoor zijn, relatief, hoog.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aanmelden snel en zonder problemen

Duidelijke instructie en snel een bevestiging, kortom prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn beste keuze!

Al vele jaren probeer ik bewust te leven. Als boswachter zie ik van heel dichtbij de gevolgen van klimaatverandering en milieuschade. Mijn keuze om van leverancier vandeBron (helaas opgeslokt door Essent, lees RWE) over te stappen naar Pure Energie was een voor de hand liggende. Naast enkel Nederlandse groene stroom, bieden zij ook nog eens een fantastische klantenservice! En op hun website is het bijhouden van je energieverbruik uiterst eenvoudig. Ik voel mij weer helemaal thuis!

  • Aanbevelen? Ja
10

Beleefd en duidelijk

Goed geholpen Duidelijk en beleefd

  • Aanbevelen? Ja
10

Blij dat ik hier klant kon worden

Toen Naked Energy eind december failliet ging werd ik verplicht naar DGB Energie gezet. Voorschot maandbedrag ging van € 30,- naar € 120,- De energieprijzen waren gestegen, maar de prijs die DGB hanteerde was extreem hoog. Ik ben gelijk op zoek gegaan om over te stappen. Bij Pure Energie een jaarcontract af kunnen sluiten met een maandbedrag van €52,- De overstap per 4 februari is prima verlopen en de informatie op de website is heel duidelijk. Voor de verplichte 30 dagen bij DGB betaalde ik voor 335 kwh uiteindelijk € 192,- Ik voelde me echt afgezet en ben blij dat ik voor een schappelijke en eerlijke prijs klant van Pure Energie kon worden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Service zoals het hoort

Tussen alle oplichters, misleiders en ander gespuis op de energiemarkt, is Pure Energie ten minste een partij met wel een klantenservice die gewoon de telefoon op neemt en je vragen beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
8

Toppie

Goeie service En betaalbaar

  • Aanbevelen? Ja
4

Wat een gedoe

Vele malen heen en weer gemaild om te zorgen dat het contract inging op de datum die ik wilde. Antwoord van jullie kant duurde lang en medewerkers lazen emails niet goed.

  • Aanbevelen? Nee
10

Blij met de overstap

Tot op heden alleen maar lof!! Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
8

ging makkelijk

goede keus gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte service

Op 21 december heb ik gebeld dat ik mijn contract wilde verlengen dat 16 maart 2022 zou aflopen helaas kon dit niet dit was te vroeg in januari kreeg ik in eens een aanbod flexibel kon helaas niet meer vast. nu is mijn contract afgelopen en ga € 250 ,- meer betalen heb hierover gebeld en tot mijn verbazing werd er gezegd dat ik op 17 december een aanbod heb gekregen voor vast maar er niet op heb gereageerd wat ik helaas raar vind omdat ik niet kon verlengen op 21 december. Ik heb ook niets ontvangen via mail of post Ik vind daarom dat dit bewust is gedaan door pure energie om van de klanten zo veel meer geld te plukken kort gezegd enorm belazerd.

  • Aanbevelen? Nee
10

goed en snel info met persoon!!

Had nieuw contract afgesloten en wilde later met 8 weken eerder in laten gaan (ivm failicement oude leverancier) tegen zelfde voorwaarden. Geen enkel probleem en snel bevestigd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaringen

Na faillissement van Anode via een ander stroomleverancier uiteindelijk uitgekomen bij Pure Energie. Hoewel de stroomkosten nog steeds te hoog zijn, waar Pure Energie op zich niets aan kan doen, ben ik tevreden met de overstap naar Pure Energie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Goede communicatie /Overgang is goed geregeld/Concurrerende prijs

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed geregeld maar klimaat is geen milieu

Tot nu toe is alles netjes geregeld maar ik word wel ontzettend moe van dat klimaat gedoe, door steeds door maar te herhalen hoe groen we wel niet zijn..... IS DAT WEL ZO....??...

  • Aanbevelen? Ja
10

probleemloos

vanaf eerste contact alles duidelijk en simpel en gunstige prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, eerlijk en duidelijk!

Telefonisch ontzettend snel en goed geholpen. Alles verliep vlekkeloos, al en al ontzettend tevreden. Duurzaamheid staat voorop en dat waarborgt Pure Energie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima, snel geregeld en overzichtelijk.

Nadat mijn vorige leverancier failliet was gegaan , was ik helaas noodgedwongen om een maand bij een ander te zitten. Pure Energie was snel geregeld, eerlijk qua tarieven en met een overzichtelijke site om alles in te zien en online te regelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed vriendelijk geholpen

Vriendelijk, aquraat

  • Aanbevelen? Ja
8

uitstekende ervaring

Overstap is prima verlopen. Ging allemaal heel soepel. erg prettig dat het verbruiksoverzicht zo actueel is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Aansluiting was makkelijk en op tijd

Op 26 Januari zou Liander bij mij de boel afsluiten (ik was hier net naartoe verhuisd en was totaal vergeten een energieleverancier te vinden) dus ik moest redelijk snel een leverancier vinden. Er zijn er niet veel in deze wijk. Pure Energie via Independer was er één van. En gelijk de goedkoopste. Ikzelf verbruik niet veel, dus mijn maandelijkse kosten zijn hierdoor heel laag. Het aansluiten gebeurde precies op de 26ste Januari en sindsdien leef ik stressloos met alle energie en warmte dat ik ooit nodig zal hebben.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.