Filters

6

Ik weet het eigenlijk nog niet goed.

Ik zou het meest voordelig uit zijn met pure energie en op 107€ uitkomen. Ik zat nog niet bij pure energie of ik moest de maandelijkse kosten al verhogen naar 148€. Beetje vreemd. We gaan het zien bij de eindafrekening en wachten af. Dus een aanbeveling kan ik eigenlijk nog niet zeggen. Alles was wel netjes geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
8

Oke

Prima service en bereikbaarheid

  • Aanbevelen? Ja
9

Transparant. Heldere informatie.

.

  • Aanbevelen? Ja
8

Transparante maatschappij!!

Belangrijk vind ik een goede app, die duidelijk en overzichtelijk is. Geeft een uitstekend verbruiksoverzicht. Een enkele keer een paar dagen geen gegevens vanuit mijn slimme meter , maar dit wordt later ingehaald. Meestal de volgende dag verbruiksgegevens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk en overzichtelijk

Het was erg gemakkelijk om een contract af te sluiten. De app is zeer overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
4

Spijt van

Mijn termijn bedrag werft op € 149,00 geschat! Na 2 maanden wordt er al geadviseerd om er €181, 00 van te maken! Dan had ik beter bij mijn oude leverancier kunnen blijven!

  • Aanbevelen? Nee
3

Geen accurate data in app mbt verbruik

Vanaf juli een abonnement en nog geen data in de app mbt verbruik zichtbaar

  • Aanbevelen? Nee
8

Puur genieten met een bijsmaak

De aanmelding bij Pure Energie verliep makkelijk en snel. De app ziet er ook prima uit. Wel vreemd dat er zonder een echte verbruikshistorie meteen een nieuw voorschot bedrag voorgesteld wordt. Begrijp niet goed waar dat op gebaseerd is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Overstap ging vlekkeloos, informatie via mail prima op orde

Overstap ging vlekkeloos, informatie via mail prima in orde

  • Aanbevelen? Ja
4

Trage reactie op vragen en het probleem wordt niet opgelost

Ik kan nu al 2 maanden mijn gasverbruik niet uitlezen in de app terwijl we een slimme meter hebben. Bij Budget heeft het uitlezen altijd gewerkt, bij de overstap op 3 juli 2024 is het misgegaan. Al foto’s gestuurd en gemaild en gebeld, maar nog steeds niet opgelost.

  • Aanbevelen? Nee
10

Overstappen gaat zonder problemen.

Vanaf de aanmelding tot het contract is alles goed en volgens afspraak geregeld. Ook de informatie via de telefoon was correct en goed gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
5

Leveringskosten aangepast na afsluiten contract

De energie-aanbieding was prima. Helaas werd niet vermeld dat de leveringskosten per 1 juli 2024 aanzienlijk gingen stijgen. Zo jammer dat dit niet open gecommuniceerd werd. Wellicht had ik dan een andere leverancier gekozen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Mijn contract bij Vandebron werd door Pure Energie te vroeg opgezegd, waardoor ik €80 opzegboete moest betalen. Dat was niet volgens afspraak Voor mij een zeer slechte start bij Pure Energie en ben er dan meteen klaar mee.

  • Aanbevelen? Nee
7

Fijn bedrijf

Heb goede ervaring met pure Energie Zou alleen willen dat de app meer opties zou hebben en dagelijks de info beschikbaar zou zijn. Soms is verbruik 3 dagen achter

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect alles liep als een zonnetje

Het verloop van de overgang naar Pure Energie is geweldig gegaan. Correspondentie via email is geweldig. Weer een bedrijf met het Hart aan de Goede kant voor de Klant.

  • Aanbevelen? Ja
6

De Pure app is veel te eenvoudig van opzet

Jammer dat de app slechts weinig mogelijkheden heeft. Je kunt zelf niet de periode in stellen waarover je de gegevens wil ophalen. Ook kun je niet de tarieven gemakkelijk instellen. Had daarvoor BudgetEnergie die een veel praktischer app heeft en bovendien met allerlei suggesties komt om energie te besparen. Heb voor Pure gekozen vanwege de lage tariefstelling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer soepele overstap

Tot nu toe als zeer positief ervaren, maar zit pas 1,5 maand bij deze energie leverancier, de app ervaar ik als zeer positief omdat je hier goed kan aflezen of je in de min of in de plus staat dus je hebt veel invloed op de eind factuur zodat je niet teveel hoef bij te betalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk

Pure energie levert mij gemakkelijk inzicht in mijn gebruiken, voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Probleemloos!

Tot nu toe (vanaf 01.07.24-15.08.24)gaat de levering van gas en stroom prima!

  • Aanbevelen? Ja
6

Financiële stand ontbreekt

Graag zag ik het financiele verbruik terug zoals ik dat gewend was bij Greenchoice

  • Aanbevelen? Ja
9

Even goed maar tegen een betere prijs

Tot nu toe ben ik heel tevreden met Pure Energie: - Ik was ook heel tevreden met mijn vorige, ook groene, provider maar mijn nieuwe contract zou bij hen aanzienlijk duurder worden. En wat me bevreemde is dat als ik een nieuwe klant zou zijn ik wel een goed concurrerend contract zou krijgen, maar dat ze voor vaste klanten niets doen (blijkbaar heeft men liever dat je weggaat) - Dus gezocht naar een nieuwe provider. Pure Energie kwam er als een van de beste uit, zowel op vertrouwen als op kosten. - Ik kreeg vooraf duidelijk overzicht over de kosten die ik mocht verwachten. Deze opgave was 25% per maand lager dan mijn vorige provider bij exact gelijk energiegebruik. - Overstap verliep probleemloos met duidelijke mails over het overstapproces - De maandrekening is inderdaad conform de eerdere kostenopgave. - App geeft voldoende inzicht in mijn gebruik. - Nu nog wel hopen dat Pure Energie bij einde contract weer met een concurrerend aanbod komt, dus dat gaan we nog meemaken. Vandaar even goed maar tegen een betere prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geen enkel probleem bij de acceptatie bij Pure Energie en bij de afsluiting van mijn vorige contract

Ik heb via een vergelijkingssite bepaald welke provider voor mij een goed aanbod had. Daar kwam Pure Energie goed uit. Toen ik er defiinitief voor koos was het overstappen een fluitje van een ent.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik haal er nog niet alles uit.

Ik wens een electrische auto die ook minstens V2L heeft, om optimaal van mijn zonnepanelen en daltarieven gebruik te kunnen maken

  • Aanbevelen? Ja
9

Mijn overstap naar Pure Energie verliep rimpelloos.

Ik zocht een betrouwbare leverancier die gas en stroom tegen een redelijke prijs levert. Tot nu toe ben ik wat dat betreft zeer tevreden met de firma Pure Energie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Alles verloopt netjes. Duidelijke App om alles te kunnen bijhouden. Eerste 2 maanden ben ik zeer tevreden over Pure Energie

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.