Filters

9

Een verfrissende ervaring

De manier waarop ik als klant wordt aangesproken in taalgebruik en met nieuwe beelden is nog steeds verrassend nieuw.

  • Aanbevelen? Ja
8

ik ben nieuw,en heb nog geen ervaring.

deze beoordeling weet ik pas over een jaar. de keuze hieronder heb ik voorlopig maar op ja gezegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk, echt puur en eerlijk.

Duidelijk in de communicatie, alles on line.

  • Aanbevelen? Ja
7

positief

Pure Energie houdt ons goed op de hoogte van ons verbruik. Wat bijdraagt aan een bewust gebruik van energie. Het si voor ons ook en bewuste keuze om ons aan te sluiten bij een "groene" energie leverancier. Het bevalt is goed, het nadeel is wel dat je nog steeds betalen moet :)!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en duidelijk

Op jullie website is er duidelijke op antwoorde verschillende vragen. Als je belt voor informatie wordt je correct te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

gewoon goed

Nadat ik ben overgestapt naar Pure-energie zat ik met een aantal vragen. Naar bellen met de klantenservice vriendelijk en gewoon goed geholpen op de vragen die ik had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Groen en duidelijk

Groen en duidelijk Alles wat je van een energieleverancier verwacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Je gezien voelen.

Er word naar je geluisterd en versterkt door een terug koppeling. Contact maken is eenvoudig en ervaar ik als fijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe goed

Wij hebben nu een maand elektriciteit van Pure energie en dat gaat goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijn idee dat jullie bestaan!

Slechts 1 min punt: Ik ben al eental jaar van het gas af, dus verbruik ik in de winter meer elektriciteit. Elke maand in de winter word ik min of meer ‘afgestraft’ met getallen over mijn energie verbruik, dat het zoveel meer is dan bij anderen. Dat voelt elke keer niet goed....

  • Aanbevelen? Ja
6

Onduidelijk

Ik heb me 6 mmd geleden aangemeld. Sindsdien heb ik niets van Pure Energie vernomen. Aangezien ik een aantal zonnepanelen heb, en zelf weinig energie verbruik, had ik wel verwacht dat ik over de retour energie wel geinformeerd zou worden. Tot op heden is het stil. Misschien een losse kabel ;)

  • Aanbevelen? Nee
10

Pure Energie: kwaliteit, prijs en service uitstekend!

Via Vergelijk-portaal kwam Pure Energie kwalitatief en financieel het beste uit de bus. Telefonisch is het bedrijf heel snel bereikbaar, en de medewerkers zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn

Fijne behandeling alsje bel Dus klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Ik had het verkeerd aangevraagd. Ze waren erg behulpzaam en hebben het voor mij op orde gemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Prettige service, opzeggen en aanvragen allebei zo geregeld. Helaas geen FC Twente shirt ontvangen ;)

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne partij om zaken mee te doe

Meerdere huizen heb ik bij pure energie onder gebracht voor de energie. Een fijne partij om contact mee te hebben. Duidelijke website en afrekening. Direct een mens van vlees en bloed aan de telefoon en als er iets niet klopt lossen ze het netjes op. Kortom ik kan iedereen pure energie aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
9

zuiver en puur

Nog maar net begonnen, dus heel veel info heb ik niet. Wat ik in ieder geval als verrukkelijk ervaar is dat Pure-energie een missie heeft. Yes. Want die heb ik ook. We gaan ervoor. Duurzaam is onze toekomst. Ik wil niets anders meer en heb alle vertrouwen dat Pure-energie doet wat het moet doen om onze wereld schoner, duurzamer én betrouwbaarder te laten ZIJN! Wie helpt mee? Kom maar op....

  • Aanbevelen? Ja
10

Overstap werd gemakkelijkste stap!

Had ik al groene windenergie elders, onlangs toch overgestapt naar Pure Energie. Moeilijk, die overstap? Naadloos en uiterst gemakkelijk gemaakt voor mij als klant. De geleverde energie voelt nu vooral behaaglijk deze witte winterweek maar zal zeker ook duurzaam voelen als het buiten weer groen wordt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig contact en goede contact

Persoonlijke aandacht. Toegankelijk en benaderbaar. Heldere uitleg. Eerlijk verhaal.

  • Aanbevelen? Ja
1

Wel groen maar zorgt voor onrust bij omliggende bewoners vd molens

Stroom is groen, inderdaad. Ik heb een fout gemaakt door bij dit bedrijf een contract af te sluiten. In (o.a.) de Drentse Monden zijn molens van P.E. (of zij nemen stroom af). Er is hier heel veel onrust ontstaan bij de lokale bevolking. Weer een geval waarbij totaal niet naar de bevolking is geluisterd. Ik heb groene stroom en de lokale bevolking zit in het lawaai en het landschap is bedorven. Ik heb een contract voor 5 jaar. Ga zo spoedig mogelijk weg bij dit bedrijf. Ik wist niet dat het project Drentse Monden van P.E. is.

  • Aanbevelen? Nee
9

Precies Goed!

Via vergelijkssites kwam ik bij Pure-Energie terecht en ik werd helemaal enthousiast. Groene energie voor een leuke prijs. Mijn vorige energieleverancier werd overgenomen door een reus. Tijd om over te stappen. En ook vrienden overtuigt om de stap te nemen. Dubbel geslaagd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon zoals het hoort

Na 6 jaar bij mijn vorige energie-leverancier(de groenste van de grote leveranciers) liep mijn contract daar af, dus weer eens gaan vergelijken of ik daar zou blijven, of naar een ander overstappen. Er zijn voor mij dan 2 criteria: 1) Hoe groen is de leverancier 2) Wat is de prijs. Ik vind het belangrijk dat mijn energie zo groen mogelijk wordt opgewekt, een gering prijsverschil heb ik hier wel voor over, maar niet als het te gek wordt(net als met biologisch eten, sommige dingen koop ik regelmatig biologisch(melk, eieren en wortels), bij andere producten(zoals bv. vlees) koop ik eerder met 1 of 2 sterren keurmerk. Ik las op internet van verschillende bronnen dat Pure-energie al jaren de groenste van Nederland was en het prijsverschil was ook niet al te groot. Nog even gecontroleerd of je als je een slimme meter(met 4 telwerken, 2 voor energieverbruik, 2 voor terugleveren(niet in gebruik)) hebt je toch enkel tarief kunt krijgen(er zijn leveranciers die dat niet kunnen heb ik in het verleden gemerkt) gewoon door een vraag naar de klantenservice, ik kreeg vlot antwoord, dus toen overgestapt, alles is netjes en vlot gegaan, ik hoefde verder niets te doen, dus alles is gewoon zoals het hoort gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden klant

Snelle soepele overgang naar Pure-energie Snel geholpen en netjes afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
5

Geen

Ik vind reviews die binnen een maand gegeven worden zinloos.Daarom ook geen aanbeveling. Na 6 maand of liever nog een jaar wil ik graag gefundeerd mijn mening geven.

  • Aanbevelen? Nee
5

Nog onbekend: beoordelingsvraag komt te vroeg.

Nog geen noemenswaardige ervaring.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Hengelosestraat 569

7521 AG Enschede

088 101 3000

[email protected]

Over Pure Energie

Onze belofte is duidelijk: wij leveren alleen groene stroom uit onze Nederlandse energiebronnen. Wij ontwikkelen, realiseren en beheren windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom die we daarmee opwekken leveren we aan onze klanten. Gegarandeerd de groenste. Dat zijn wij. Wij ontwikkelen al meer dan 25 jaar zelf, samen met lokale energiecoöperaties, duurzame energieprojecten in Nederland en we verkopen nooit meer stroom dan we zelf opwekken. Zo weet jij precies waar jouw stroom vandaan komt. De stroom die jij verbruikt, helpt ons om nog meer duurzame energie in Nederland op te wekken. Samen met onze klanten maken we Nederland duurzamer. Doe je ook mee?

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.