Uitstekende service voor een goede prijs

HS events schakelt snel, de offerte is helder, prijs-kwaliteit verhouding is top.

Goeie service!

Beleefd en vriendelijk personeel

Uitstekend!

We hebben een dag van te voren een set geregeld voor een groot toernooi. Alles werd compleet aangeleverd. Genoeg keuze uit de liedjes en prima kwaliteit speakers, laptops, statieven en voldoende kabels. Zeker de moeite waard!

Op tijd en volgens afspraak en een goede kwaliteit en

Helemaal top!

Service is top!!

Een telefoontje en geregeld! Levering en ophalen op de afgesproken tijd. Wel vooraf betalen, maar dat snap ik wel. Als je de master keys wilt hebben, ter plekke de borg voldoen.

Voor alles is een eerste keer, zo ook de fijne samenwerking met HS Events, Helemaal top!

Intern heb ik de verantwoording gekregen voor het organiseren van ons bedrijfsfeest. Via Google ben ik op de website terecht gekomen van HS Events en al snel was ik zeer onder de indruk van de mogelijkheden. Mede door de heldere offerte, duidelijke uitleg tijdens de telefoongesprekken en de locatiebezichtiging, hebben we uiteindelijk gekozen voor dit bedrijf. De voorbereidingen, uitvoering en nazorg werden top geregeld door het Team. Voor het volgende bedrijfsfeest hoop ik weer een beroep op jullie te mogen doen!

Snelle en complete service

Vanaf moment van aanvraag tot het moment dat de spullen weer opgehaald werden, was de assistentie en service goed. Bij vragen werd er snel en duidelijk gecommuniceerd, wat enorm scheelt in de voorbereidingen.

Super service en alle spullen worden netjes aangeleverd!

Heel fijn geholpen bij het huren van spullen voor een surprise party. Ze denken echt met je mee, helemaal super.

Super vriendelijk personeel en hele goede service!

Materiaal gehuurd voor eens actie op de dam, de chauffeur heeft ons heel aardig geholpen met spullen in elkaar zetten en de opstelling. Ook het boeken van de materialen verliep goed en hierbij werden we goed geholpen door Suzanne!

• Kwaliteit

Super goede en snelle serivce!

• Kwaliteit

Alles op tijd afgeleverd met juiste info.

• Kwaliteit

Goede ervaring gehad met HS Events. Was in dit geval alleen jammer dat er niet geleverd kon worden wanneer de factuur nog niet voldaan was (dit was niet mogelijk i.v.m. de logheid van ons bedrijf) waardoor er bij levering vanaf een prive-rekening gepint moets worden. Aan de andere kant snap ik deze eis wel vanuit HS Events.

• Kwaliteit

Superfijn geregeld, opdrachtgever was blij met het resultaat!

• Advies N.v.t.

• Kwaliteit

Vanaf het eerste contact een zeer goede verstandhouding en zeer flexibel gebleken in de constante aanpassingen. Alle gevraagde informatie werd steeds aangeleverd. Medewerkers waren ook tijdens het opbouwen en het event zeer hulpvaardig.

• Kwaliteit

Jullie waren geweldig!!!!!!! Voor de korte tijd. Een goede job geleverd. Wel prijzig maar ik betaald voor jullie kwaliteit. Dit is wat iedereen zei over de prijs. Ik was tevreden.Ik zal reclame voor jullie maken.

• Kwaliteit

I.v.m mijn vakantie ten tijde van het openingsfeest oordeel ik zelf op het intake gesprek en de daaropvolgende mail wisselingen, verder heb ik natuurlijk navraag gedaan hoe e.e.a. verlopen was en een ieder was zeer tevreden. Hartelijk dank daarvoor. Met vriendelijke groet Hannie van Emous, PostNL

• Kwaliteit

In een korte tijd zijn we gekomen tot een feestelijke aankleding van ons opleverfeestje. Zowel wij als de bewoners waren zeer tevreden.

• Kwaliteit

De wensen van de klant worden ook meegenomen in het geheel. En HS events weet overal een oplossing voor. Alles is prima geregeld TOP.

• Kwaliteit

Mede dankzij jullie hebben we met de muziekvereniging een heel geslaagd evenement gehad!

• Kwaliteit

Dank voor jullie ondersteuning tijdens het event voor J&J

2 sterren: slechter dan verwacht

Wij hebben LED bollen gehuurd, deze werden vervolgens met de verkeerde aansturing geleverd of het deed het niet. Want we konden ze totaal niet aansturen, waardoor een deel van hun functie verloren ging. We kregen namelijk een paneel met de mogelijkheid daarop 8 bollen aan te sturen terwijl we er 20 hadden. De technische lijn kon ook weinig voor ons betekenen en er was dus uiteindelijk geen oplossing behalve ze op automatisch zetten. Dat was jammer, zeker voor als je kijkt hoeveel je er voor betaald.

• Advies N.v.t.

Veenderveld 88 90

2371TX Roelofarendsveen

Over HS Events | HAL60

HS Events is een full-service evenementenbureau gevestigd in Roelofarendsveen. Ons gepassioneerde team faciliteert uw evenement op maat! U kunt precies uw wensen aangeven in een persoonlijk gesprek en HS Events stelt een evenement op maat samen. HS Events verzorgt het gehele evenement: van catering, decoratie en meubilair tot licht, video en geluid. Om het zo eenvoudig mogelijk te maken heeft u voor uw evenement één aanspreekpunt en één factuur! HS Events organiseert (bedrijfs)evenementen op iedere locatie en heeft zelf ook een evenementenlocatie HAL60 beschikbaar (50-850 personen)! HAL60 is een flexibele evenementenlocatie waardoor er evenementen van verschillende groepsgrootten gefaciliteerd kunnen worden. HAL60 is inzetbaar voor diverse doeleinden, zoals bedrijfsevenementen, zakelijke-, culturele- en particuliere evenementen. HAL60 biedt tot 1000m2 oppervlakte dat volledig naar eigen wens is in te vullen. Hierdoor is HAL60 voor ieder evenement geschikt. Verder beschikt HAL60 over de juiste materialen om uw evenement compleet te maken: volledige bar, meubilair, alle technische facetten, garderobe en aankleding. HAL60 is inzetbaar voor groepen tot wel 850 personen.