Filters

10

professioneel personeel

Ik ben zoals altijd bij jullie als vaste klant goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 30 jaar
10

Degelijke producten, nette prijs

Makkelijke bestelling, prima aflevering

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 6 jaar
8

vakwerk

Zowel tijdens de verkoop en de installatie getuigen ze van kennis van zaken. Vriendelijk en betrokken personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 30 jaar
9

Top

Snelle levering en goede installatie, Vriendelijke monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10 jaar
10

Prima

Goede uitleg over het product.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Tientallen jaren
10

Alles conform afspraak

Beginnend met telefoontje dat bezorging en installatie over een half uur te verwachten was. Vriendelijke heren waren voorzichtig bij het demonteren en monteren van inbouwvriezer en inbouwkoelkast. Pas tevreden toen opdekdeuren zowel verticaal als horizontaal de juiste afstand overige panelen had. Tenslotte een duidelijke beknopte maar uiterst duidelijke uitleg over de “inwerktijd” van vriezer. Alle verpakkingsmaterialen meegenomen. Kortom: alles was prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Minimaal 3 jaar
8

Prima

Van te voren zoals afgesproken is er gebeld om de tijd door te geven, vriendelijk personeel die de bestelde koelkast vakkundig hebben geïnstalleerd en de rommel hebben meegenomen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Geen idee
10

Super

Vlotte en deskundige en plezierige behandeling van verkoper. Snelle bezorging, deskundige en plezierige installering door monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Af en toe
7

Goed

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste keer
8

Prima ervaring

De ervaring is prima, alleen was het jammer, toen ik woensdag een nieuwe stofzuiger kocht, dat deze niet in elkaar was gezet. Mij lukte het niet, mijn zoon moest het doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? sinds 2017
10

Prima service en kwaliteit

Quooker gekocht en laten installeren. Goede voorlichting en snelle en keurige installatie. Bevalt uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Al jaren, van vroeger uit.
4

De hele dag gewacht op wasmachine, niet gekomen

De hele dag gewacht op wasmachine, niet gekomen

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? sinds nu
10

Fijne zaak met goede service!

Fabian en zijn collega hebben humor én verstand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Zeker een jaar of 5-6
10

Toppie

Fijne winkel goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Heel lang
9

Goede prijs kwaliteitverhouding mede dankzij goede service en vertrouwen!

Na 22 jaar onze AEG wasmachine vervangen door een nieuwe...perfekt gewerkt in gezin met 7 personen...de nieuwe, een AEG LR6BERLIN 6000 SERIE PROSENSE Wasmachine voorlader, werd overtuigend verkocht door een deskundige medewerker en goed geplaatst, zonder schade in de woning of vocht dat lukte bij het wegnemen van de oude machines...top! We rekenen op weer op goede service van vd Weyer mocht de nieuwe machine storingen krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 30 jaar
1

mijn slechtse ervaring ooit met jullie, zowel verkoper als monteurs

Wij zijn al jaren klant bij jullie altijd tot tevredenheid, maar vorige week was het heel slecht. Ik kwam op maandag 2 jan. bij jullie voor de aanschaf van een nieuwe kookplaat in het huis dat wij verhuren. s Ochtends was de monteur geweest, een 10 kreeg hij van ons, liep vlekkeloos. Deze verkoper die ik s middags had was niet klantgericht, onvriendelijk, had geen kontakt met mij, luisterde niet en was slecht op de hoogte. - liet me bij de bali wachten (onnodig) omdat hij een apparaat niet in de doos kreeg - heb twee keer moeten zeggen dat ik een kookplaat van 60 wilde en hij kwam twee keer met een plaat van 70. - liet met een kwartier wachten om iets uit te zoeken, vroeg ook niet of ik plaats wilde nemen, liet me staan. - bij de afhandeling van de order liet hij me ook staan - luisterde niet naar wat ik zei. Hij vroeg mijn email adres, is bij jullie bekend en ik spelde mijn naam voor hem en hij tikte het verkeerd is, twee aangegeven wat juist was. Deze mail is dus nooit bij mij aangekomen. - omdat dit een huurhuis is, waar we zelf niet wonen, vraag ik altijd om even te bellen als de monteur onderweg is, dan ben ik er in 5 min. dat is waarschijnlijk niet door hem opgeschreven want dat ging bij de montage fout. Ik moest ook nog een andere product hebben, maar had de moed en het geduld niet meer om dit met hem af te handelen. Ben dus zonder dat product naar huis gegaan. Bij de aflevering van de kookplaat en montage op vrijdag de 5e, zat ik te wachten op een telefoontje, dat kwam maar toen was de plaat al gemonteerd. Het toeval wil dat de nieuwe huurder even in het huis was en de monteur binnenliet. Waarbij de nieuwe huurder aan mij later aangaf dat het heel onvriendelijk benaderd werd. De monteur die mij belde reageerde ook geagiteerd en gaf aan dat hij niet gebeld had omdat hij al in de buurt was. Toen ik hem later sprak gaf hij aan dat er niet op het formulier stond dat hij moest bellen. Ik heb dus geen mening over de plaatsing van de kookplaat, was ik niet bij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? lang
10

Top

Eerlijk, snelle levering, fijn personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Jaren
10

Telefonisch contact gaf erg duidelijk, verhelderend en concreet advies

Een paar jaar geleden een koel-/vriescombinatie gekocht bij Van de Weijer. Waarbij ook toen telefonisch contact voor wat vragen leidde tot plaatsen van order en levering volgende dag. Reden om Van de Weijer weer te contacteren voor een wasmachine. Wens was voor een wasmachine met stoom optie. Medewerker gaf erg duidelijke, concrete antwoorden en zinvolle adviezen. Wat leidde tot niet verder zoeken, twijfelen maar bestellen. Ook nu weer met levering volgende dag. Ook de admin afhandeling is erg efficient en duidelijk (orderbevestiging, factuur, ..) . En dat halfuur voor aflevering in afgesproken tijdblok gebeld wordt met concrete aflevertijd - incl afvoeren oud apparaat en installeren nieuwe, met uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 3 jaar
10

Snel geholpen

Mijn koelvriescombinatie ging net voor de jaarwisseling stuk. Op 2 januari in de vroege ochtend werd ik direct geholpen met een nieuwe koelvriescombinatie, die op 3 januari volledig geïnstalleerd kon worden. Super snelle en vriendelijke service!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? tientalle jaren
8

Als voorheen prima voorlichting en service

Als voorheen prima voorlichting en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 20 jaar
10

Professioneel en snelle levering.

Ik heb professioneel advies gehad over het type wasmachine dat bij mij past. En binnen 1 dag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sinds deze aankoop. Maar mijn beste vriendin al 25 jaar. op advies van haar naar van de Weijer gegaan. Beste service en dit ook bij reparaties.
10

Perfect

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Pas
8

prima

vriendelijke ontvangst en concreet in de informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? ik denk vanaf begin jaren 1980
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? lang ?
9

Vakkundig advies

Nadat ik duidelijk had gemaakt wat mijn vraag was volgde een goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste keer

Bedrijfsgegevens

De Hooge Akker 29

5661 NG Geldrop

040-2851950

[email protected]

Over Van de Weijer Witgoed- en Keukenspecialist

Van de Weijer witgoed- en keukenspecialist is al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.