Filters

9

Goede prijs kwaliteitverhouding mede dankzij goede service en vertrouwen!

Na 22 jaar onze AEG wasmachine vervangen door een nieuwe...perfekt gewerkt in gezin met 7 personen...de nieuwe, een AEG LR6BERLIN 6000 SERIE PROSENSE Wasmachine voorlader, werd overtuigend verkocht door een deskundige medewerker en goed geplaatst, zonder schade in de woning of vocht dat lukte bij het wegnemen van de oude machines...top! We rekenen op weer op goede service van vd Weyer mocht de nieuwe machine storingen krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 30 jaar
1

mijn slechtse ervaring ooit met jullie, zowel verkoper als monteurs

Wij zijn al jaren klant bij jullie altijd tot tevredenheid, maar vorige week was het heel slecht. Ik kwam op maandag 2 jan. bij jullie voor de aanschaf van een nieuwe kookplaat in het huis dat wij verhuren. s Ochtends was de monteur geweest, een 10 kreeg hij van ons, liep vlekkeloos. Deze verkoper die ik s middags had was niet klantgericht, onvriendelijk, had geen kontakt met mij, luisterde niet en was slecht op de hoogte. - liet me bij de bali wachten (onnodig) omdat hij een apparaat niet in de doos kreeg - heb twee keer moeten zeggen dat ik een kookplaat van 60 wilde en hij kwam twee keer met een plaat van 70. - liet met een kwartier wachten om iets uit te zoeken, vroeg ook niet of ik plaats wilde nemen, liet me staan. - bij de afhandeling van de order liet hij me ook staan - luisterde niet naar wat ik zei. Hij vroeg mijn email adres, is bij jullie bekend en ik spelde mijn naam voor hem en hij tikte het verkeerd is, twee aangegeven wat juist was. Deze mail is dus nooit bij mij aangekomen. - omdat dit een huurhuis is, waar we zelf niet wonen, vraag ik altijd om even te bellen als de monteur onderweg is, dan ben ik er in 5 min. dat is waarschijnlijk niet door hem opgeschreven want dat ging bij de montage fout. Ik moest ook nog een andere product hebben, maar had de moed en het geduld niet meer om dit met hem af te handelen. Ben dus zonder dat product naar huis gegaan. Bij de aflevering van de kookplaat en montage op vrijdag de 5e, zat ik te wachten op een telefoontje, dat kwam maar toen was de plaat al gemonteerd. Het toeval wil dat de nieuwe huurder even in het huis was en de monteur binnenliet. Waarbij de nieuwe huurder aan mij later aangaf dat het heel onvriendelijk benaderd werd. De monteur die mij belde reageerde ook geagiteerd en gaf aan dat hij niet gebeld had omdat hij al in de buurt was. Toen ik hem later sprak gaf hij aan dat er niet op het formulier stond dat hij moest bellen. Ik heb dus geen mening over de plaatsing van de kookplaat, was ik niet bij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? lang
10

Top

Eerlijk, snelle levering, fijn personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Jaren
10

Telefonisch contact gaf erg duidelijk, verhelderend en concreet advies

Een paar jaar geleden een koel-/vriescombinatie gekocht bij Van de Weijer. Waarbij ook toen telefonisch contact voor wat vragen leidde tot plaatsen van order en levering volgende dag. Reden om Van de Weijer weer te contacteren voor een wasmachine. Wens was voor een wasmachine met stoom optie. Medewerker gaf erg duidelijke, concrete antwoorden en zinvolle adviezen. Wat leidde tot niet verder zoeken, twijfelen maar bestellen. Ook nu weer met levering volgende dag. Ook de admin afhandeling is erg efficient en duidelijk (orderbevestiging, factuur, ..) . En dat halfuur voor aflevering in afgesproken tijdblok gebeld wordt met concrete aflevertijd - incl afvoeren oud apparaat en installeren nieuwe, met uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 3 jaar
10

Snel geholpen

Mijn koelvriescombinatie ging net voor de jaarwisseling stuk. Op 2 januari in de vroege ochtend werd ik direct geholpen met een nieuwe koelvriescombinatie, die op 3 januari volledig geïnstalleerd kon worden. Super snelle en vriendelijke service!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? tientalle jaren
8

Als voorheen prima voorlichting en service

Als voorheen prima voorlichting en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 20 jaar
10

Professioneel en snelle levering.

Ik heb professioneel advies gehad over het type wasmachine dat bij mij past. En binnen 1 dag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sinds deze aankoop. Maar mijn beste vriendin al 25 jaar. op advies van haar naar van de Weijer gegaan. Beste service en dit ook bij reparaties.
10

Perfect

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Pas
8

prima

vriendelijke ontvangst en concreet in de informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? ik denk vanaf begin jaren 1980
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? lang ?
9

Vakkundig advies

Nadat ik duidelijk had gemaakt wat mijn vraag was volgde een goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste keer
10

We hebben goede ervaring, komen er jaren

Vriendelijk en netjes geholpen. Eerlijk. Ze kunnen het snel leveren als het op voorraad is. En zetten het netjes op de plaats waar het moet staan. Vriendelijke bezorging

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Al een aantal jaren
9

Goede service!

Vakkundige mensen die doen wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuwe klant
8

Zeer net gewerkt maar dat had ik ook niet anders verwacht

Ik vindt het schandalig dat de inbouw moeten Betalen waar is jullie service dat is mijn mening

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Al meer dat 34 jaar
10

Altijd zeer tevreden.

Correcte dienstverlening, het kan eigenlijk niet beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Jaren en jaren
10

Goed

De installateurs zijn geweldig! Aardig,behulpzaam en zeer ter zake kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nu pas
10

Goede service

Goed advies van de monteur en snelle levering van het nieuwe apparaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sedert 2 weken
10

Goede en snelle sevice

Goede service. Snelle instalatie .

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Weet ik niet
9

kundig en goed

altijd correct en kundig advies prettig winkelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? ong 20 a 25 jaar
10

Altijd geweldig , en een goede servise

Ik heb al veel bij jullie gekocht

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Al heel lang toen zaten jullie in het 0ude pand in Geldrop zaten ik denk 30 jaar
10

Afspraken prima nagekomen!

Afspraken prima nagekomen, zoals het altijd zou moeten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Ik schiet een jaar of 5
8

Vertrouwd en eerlijk

Het advies was goed, het zijn geen verkooppraatjes maar een eerlijk advies waar we wat aan hadden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? paar jaar
9

Deskundig en vriendelijk geholpen.

Op zoek naar een een nieuwe vaatwasser heb ik contact gezocht met de firma van de Weijer. Op mijn vragen ben ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Mijn keuze viel jammer genoeg net niet binnen de termijn van een cashback actie van de fabrikant maar ondanks de toch al scherpe verkoopsprijs is daar tot mijn grote tevredenheid een mooie tegemoetkoming op gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? dit contact was de eerste keer
8

Goed

Prettig en goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sinds aankoop
10

Uitstekende voorlichting en snelle bezorging en correcte plaatsing wasmachine

Ik ken het bedrijf al vele jaren. Ben daar altijd uitstekend voorgelicht en geholpen. Daarnaast is de servicedienst ook van hoge kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Tientallen jaren

Bedrijfsgegevens

De Hooge Akker 29

5661 NG Geldrop

040-2802390

[email protected]

Over Witgoedspecialist van de Weijer

Witgoedspecialist Van de Weijer al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Witgoedspecialist Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.