Filters

9

Tot op heden goede ervaring.

Bezorging en service zijn naar tevredenheid. Dit geldt ook voor de behandeling in de winkel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 20 jaar, misschien zelfs langer
10

Kei blij mee.

Winkel hulp was top. Levering ook. Voor andere apparaten in de toekomst kom ik jullie kant op. Snel geregeld ook en parkeren voor de deur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Net nieuw
7

goed produkt, zeer matige bezorging

De bezorgdienst kwam op de afgesproken tijd met het juiste produkt. De vraag kwam of de nieuwe koelkast via de achterdeur of via de voordeur zou worden afgeleverd. Wij hadden voorkeur voor de achterdeur maar de bezorgers voor de voordeur. Het werd de voordeur. Dat betekende terug inladen en heen- en weerrijden. In onze keuken werd de bezorger echter zeer onvriendelijk. Zijn naam weten we niet. Hij droeg een VdWeijer shirt en had een petje op. De ander, de chauffeur, hield zich afzijdig. Hoewel de koelkast uiteindelijk heel zorgvuldig op zijn plaats is gezet, willen wij deze bezorger hier niet meer zien. We wilden het gebeurde eerst rustig verwerken en hebben daarom even gewacht met het invullen van dit formulier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 20-30 jaar
8

Vriendelijke verkoper

Vriendelijk en kennis van zaken..

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Ca 25 jaar
9

Professionals met warm hart voor witgoed.

Je gaat alleen terug naar een winkel als je tevreden bent met de vorige aankoop. Vertrouwen in het familiebedrijf, moeite en tijd nemen om je vraag te beantwoorden en het juiste product voor de klant te leveren. De keuze is reuze en service prima. Vijf dagen na dat we onze keuze hadden gemaakt kwamen 2 medewerkers de wasmachine leveren, aansluiten en proefdraaien. Toffe gasten die snel en vakundig de machine op zijn plaats zetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Vele jaren
10

Wederom TOP

Zo hoort het te zijn; superservice, je houden aan je woord, goed advies geven, vriendelijk en kundig, snel opgelost. Voor ons geen ander!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Al heel lang!
8

Goed geholpen

Bij aankoop wasmachine ben ik goed geholpen alleen het bezorgen klopte niet met de tijd die we afgesproken hadden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste bestelling
10

Vriendelijk vakkundig personeel

Telefonisch advies gevraagd. Zeer goed geholpen. Ook zeer vriendelijk personeel die diepvries kwamen bezorgen en plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 5 jaar
10

Professionele en klantvriendelijke medewerkers

Wij hebben de bestelling met goed gevolg via internet geplaatst. Wij zijn erg tevreden over de manier waarop wij op de hoogte werden gehouden van de bestelling en levering. Alles op een zeer klantvriendelijke manier. Op en top, niets op aan te merken!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 maand
9

Goed

Tout et ok Merci

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Ya
8

GOED

SNEL GEPLAATST EN GOEDE UITLEG

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 15 OF LANGER ?
8

Goed geregeld

Goede service en goede instalatie van de apparatuur

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 jaar
6

Had ik een keuze?

Mijn Whirlpool afwasmachine was 2 weken na afloop van de garantie kapot gegaan. En je wil toch weten of deze nog gemaakt kan worden dus een monteur laten komen. Reparatiekosten volgens de monteur boven de € 300,-. Okee?! Dan maar een nieuwe... Je wil niet te lang wachten met een beslissing dus even een quick scan op internet maar omdat de kosten van de monteur in mindering wordt gebracht op aankoop van een nieuwe ben ik naar de showroom van van de Weijer gereden. Daar stonden ze me allerhartelijkst te woord. Drinken werd mij aangeboden. Een nieuwe afwasmachine uitzoeken. Extra bijkomstigheid was dat ik een hoger model met speciale slede deur moest hebben teneinde deze in te passen in mijn keuken. Enkele modellen zonder slede deur stonden in de showroom maar geen Whirlpool want dat was volgens de verkoper geen goed merk. Omdat ik de showroom modellen duur vond werd mij uiteindelijk vanaf papier/website Whirlpool één model aangeboden. Ik kreeg ruimschoots de tijd om er over na te denken. Geduld met mijn twijfel was er zeker. Uiteindelijk voor de ca. € 200(!) goedkopere Whirlpool gekozen. Intussen is deze geïnstalleerd. Prima verlopen. Intussen ook de eerste keer de afwasmachine laten draaien. En dan vraag ik me af, is deze krachtig genoeg voor mijn huishouden? Indeling van de manden logisch? Geen indicatie lampje? Had ik een keuze? Ik kreeg 1 model aangeboden. Ben ik meegegaan in de mening van de verkoper? Waarschijnlijk wordt er hier meer verdiend aan andere merken dan Whirlpool? Had een andere monteur iets anders geconstateerd? Heb ik me blindgestaard op de reparatiekosten? Heb ik me laten leiden door het feit dat de kosten van de monteur in mindering werd gebracht op aanschaf bij hun van een nieuwe machine? Heb ik me toch laten overdonderen ondanks dat ze me echt de tijd gaven hierover na te denken? Ik twijfel snel maar dit zijn dan wel de vragen die bij me opkomen...

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? enkele jaren voor service
9

Dik tevreden

Goede voorlichting en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Al heel lang
9

Prima

Prima geholpen in winkel, prima installatie. Alleen jammer dat niet bekend was dat mijn zoon al 2 dagen tevoren de rekening had betaald via een normale overschrijving en niet via de link in de e-mail van de order. Daardoor schrok ik een dag later toen ik de digitale factuur kreeg met nog een volledig openstaand bedrag. Mijn zoon heeft contact met jullie gehad hierover, de rekening bleek betaald en toen kwam nogmaals de digitale factuur maar nu volledig betaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Ruim 25 jaar
10

Perfect, zo als gewoonlijk

Fijn op de afgesproken tijd, nette en nauwkeurige installatie en vriendelijke monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 34 jaar
10

Perfecte kennis en service

Perfecte service En zeer kundige en vriendelijke jongemannen die het kwamen installeren

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 4 jaar
10

Prima

Goed advies in de winkel en prima inbouw. Alles volgens afspraak en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Een jaar of 10?
10

Prima bediening

Hier word je gezien als persoon en op de tweede plaats als klant waaraan geld te verdienen is. En ze helpen je met sjouwen naar de auto. Mooie winkel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 jaar
7

Gewoon goed.

Netjes afgehandeld volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 6jaar
10

Goede voorlichting, levering was (even) onduidelijk

Aflevering liep prima, product werkt ook perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sinds de aanschaf van de FAGOR inductiekookplaat
8

Prettig geholpen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? ?
10

Goed geholpen en goed geïnstalleerd

alles OK

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? lang
10

Betrouwbaar

Uit jarenlange ervaring kan ik zeggen dat dit bedrijf betrouwbaar is en een heel goede service verleent.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 40 jaar of langer
10

Zeer vriendelijke en keurig geweu

Keurig op tijd geïnformeerd over installatie en alles goed uitgelegd en al het afval en oude apparaten meegenomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sinds de besteu

Bedrijfsgegevens

De Hooge Akker 29

5661 NG Geldrop

040-2802390

[email protected]

Over Witgoedspecialist van de Weijer

Witgoedspecialist Van de Weijer al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Witgoedspecialist Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.