Goed gesport, altijd op eigen niveau

Ik heb met 2 bootcamps meegedaan, door 2 verschillende instructeurs. Beide instructeurs waren mega aardig, en paste het programma aan op het niveau van de groep en boden ook altijd alternatieve niveaus aan. Beide instructeurs hadden wel een hele andere eigen stijl. Hierin moet je denk ik wat mazzel hebben dat de stijl die bij jou past, ook past met de gewenste locatie en tijd.

Uitdagende bootcamp prima afgestemd op mijn leeftijd

De oefeningen waren uitdagend zodat je goed merkt dat je getraind hebt. De trainer zorgt ervoor dat je het optimale uit de oefeningen haalt. Ook het trainen in een groep werkt stimulerend bij de opbouw van een betere conditie.

Goede instructrice met een breed scala aan sportoefeningen, voor elk niveau!

Ik ben nieuw in Den Haag en vond het erg spannend om in mijn eentje te gaan. Ik ben met open armen ontvangen en er werd goed gemonitord of alles goed ging. Leuke groep en ik werd goed uitgedaagd op mijn eigen niveau. Zeker een aanrader.

Al snel een 'thuis' gevoel

De sfeer is heel positief maar ook op een juiste manier streng door de trainer waardoor je zelf echt tot het uiterste gaat. Heerlijke training! Marenthe, de trainster, geeft me meteen het gevoel dat ik in de groep thuis hoor, ook al heb ik een conditie van niks.

Een goede start.

Ik was op zoek naar iets meer dan alleen hardlopen en dat heb ik gevonden bij Team City Bootcamp. Lekker starten in de buurt op je eigen niveau en onder goede begeleiding. En er zijn genoeg mogelijkheden voor extra uitdaging wanneer dit nodig is.

Lekker actief trainen in de buitenlucht - heerlijk!

Ik heb heerlijk getraind, leuke groep en een trainer die ook goed aandacht had voor hoe je de oefeningen deed. Was een leuk circuitje die de trainer had uitgezet, afwisselend en je kunt het zo zwaar maken als dat je zelf wilt. Tuurlijk word je uitgedaagd om zoveel mogelijk uit jezelf te halen en dat is fijn! Kortom, ik ga hier zeker mee door.

Een groot welkom gevoel

Mijn proefles was een fijne ervaring. Ik voelde mij welkom door de vragen die trainer Amit, Dante en medesporters stelden, door de eerlijke antwoorden, maar vooral door de complimenten die ik kreeg. Bezweet, voldaan en blij huppelde ik naar huis om mij direct in te schrijven. Toen ik daarover nog vragen had werd ik ook online goed geholpen.

Lekker buiten samen bezig zijn

Ik ben net begonnen met de bootcamp training hier, en het was hartstikke leuk! De trainingen zijn intensief genoeg, maar ook niet zo dat je het gevoel hebt niet mee te kunnen komen. Je kunt lekker op je eigen niveau trainen zonder dat je daarop beoordeeld wordt. De trainer was professioneel en motiverend. Ik kan deze bootcamp echt aanraden als je opzoek bent naar een effectieve en leuke manier om fit te worden!

Leuke lessen en goed vol te houden!

uitdagende trainingen met leuke groep

Nu 2 keer meegedaan met trainingen. Lekker gevarieerde training en leuke groep. Fijn dat er veel verschillende lokaties en dagen zijn waarop getraind kan worden, zo heb ik geen excuus meer om niet te gaan :-)

Lekker afwisselend!

De trainingen zijn tot nu toe erg afwisselend. De trainers zijn goed voorbereid, het is niet zo dat ze daar ter plekke te les verzinnen, en dat is fijn om te merken. Het is daarnaast echt heerlijk om in een groep buiten te sporten!

Gevarieerde trainingen in de buitenlucht!

Leuke lessen met voldoende uitdaging, in de een groene omgeving. Inmiddels heb ik 2 collega’s meegekregen :)

Gezellig

Good training and nice environment! Highly recommended

Professionele bootcamp in de buitenlucht

Twee keer ondertussen geweest en leuke lessen gehad. Professionele begeleiding, leuke oefeningen, voldaan na de les en heerlijk in de buitenlucht!

Leuke uitdagende bootcamp

Regelmatig langs deze lessen gefietst en het nu maar 's geprobeerd. Meteen een rittenkaart aangeschaft en na de vakantie volgt ook vast een abonnement. De oefeningen zijn uitdagend, maar goed te volgen en iedereen kan het op zijn eigen tempo doen.

Gezellig buiten actief sporten

Fijne bootcamp, als niet sportief persoon en beginner nog goed te volgen op eigen tempo. Aardige trainer en medesporters. Bij regen gingen we overdekt sporten.

Leuke afwisselende bootcamp

Proefles bootcamp gedaan en daarna meteen ingeschreven. Leuke afwisselende bootcamp, heerlijk in de buitenlucht sporten.

Bootcamp is heerlijk buiten en professioneel

Fijne buiten sportschool

Ik ervaar het aanbod en de trainers als heel fijn! Echt aan te bevelen!

Top lessen

Ik sport nu een tijdje bij Team City Bootcamp en ben erg tevreden. Het is lekker om buiten te sporten in een gezellige groep met een goede, enthousiaste trainster. De lessen zijn uitdagend en afwisselend.

Goede begeleiding

Ik ken nog maar een trainer dus wellicht verschilt het per trainer, maar deze man is heel goed. Hij geeft goede instructies over de oefeningen. Het is een gezellig samenzijn ook.

Goede manier om weer fit te worden

Eerste sessie naar maanden zonder te sporten. Was intens maar in iedergeval ben je zijker calorieën te verbrennen en je hele ligaam te versterken.

Laagdrempelig op een top locatie, in fijne sfeer en voldaan na afloop

Gezellig samen sporten

Mijn eerste ervaring met Team city bootcamp was een succes. Een uur gesport met een gevarieerde groep mannen en vrouwen in de buitenlucht. De training startte met een warming up met verschillende oefeningen. Wat leuk is dat we niet op dezelfde plek bleven. Door de historische binnenstad van Dordrecht werkte we ons in het zweet onder begeleiding van een ervaren trainer. De trainer let op je houding en checkt regelmatig hoe het gaat. Ik vond het gezellig om samen te sporten op mijn niveau. De volgende keer ben ik er weer bij!!

Enthousiast, persoonlijk, geen grote groepen.

Leuke 1e lessen gehad. Aardig wat aanbod gedurende de week.

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht