Gezellig samen sporten

Mijn eerste ervaring met Team city bootcamp was een succes. Een uur gesport met een gevarieerde groep mannen en vrouwen in de buitenlucht. De training startte met een warming up met verschillende oefeningen. Wat leuk is dat we niet op dezelfde plek bleven. Door de historische binnenstad van Dordrecht werkte we ons in het zweet onder begeleiding van een ervaren trainer. De trainer let op je houding en checkt regelmatig hoe het gaat. Ik vond het gezellig om samen te sporten op mijn niveau. De volgende keer ben ik er weer bij!!

Enthousiast, persoonlijk, geen grote groepen.

Leuke 1e lessen gehad. Aardig wat aanbod gedurende de week.

Fijne les met oog voor de individu

Door een blessure ben ik nog niet geheel hersteld en beperkt met bepaalde oefeningen. Ondanks dat een fijne les met oefeningen aangepast, zodat ik toch alles mee kon doen.

Leuke manier om samen buiten te sporten

City Bootcamp heeft goed georganiseerde lessen met veel aanbod op verschillende plekken in de stad. Lessen zijn leuk en voor elk niveau geschikt.

Lekker buiten sporten met enthousiaste mensen!

Nu ruim een maand aan het bootcampen in Tilburg. Veel variatie tijdens de lessen in de mooie omgeving van de Oude Warande met bossen, parken en bergen. ;) Steeds een leuke groep mensen en enthousiaste begeleiding!

Leuke oefeningen, mensen, locatie en trainer

Net begonnen met deze bootcamps. In wateringen in een park. Leuke groep mensen, niet al te grote groep. Leuke trainer die elke keer andere oefeningen doet en er iets leuks van maakt. Heeft ook goede individuele aanwijzingen. Halsoverkop dat je op veel verschillende tijdstippen en locaties terecht kan. Strippenkaartsysteem is ook handig.

Heerlijk buiten sporten

Sinds kort begonnen met sporten bij Team City Bootcamp. Met lessen op 5 minuten loopafstand van mijn nieuwe woning heb ik eigenlijk geen excuus meer om niet te gaan. Daarnaast werkt sporten in de buitenlucht voor mij veel beter dan in een sportschool waar ik met lichte tegenzin altijd heen ging. Met lessen op 3 verschillende dagen in de week en gemotiveerde en aardige coaches is er voldoende keuze voor mij.

Perfect bootcamp in the city

I had my trial lessen in Rotterdam with Mitchel and it was a great experience! He is so welcoming and careful! It was both fun and exercise!

• Would you recommend us? Yes

Erg leuke bootcamp!

Sinds kort ben ik lid van Team City Bootcamp. Ik ben erg enthousiast over de lessen. Het zijn gevarieerde oefeningen met een gezellige groep mensen.

Leuk en uitdagend

Heerlijk sporten in de buitenlucht. De lessen zijn uitdagend en elke keer weer anders. De coach is gemotiveerd. Je krijgt ook persoonlijke feedback op je oefeningen. Een aanrader!

Heerlijk om samen te sporten in de buitenlucht!

Wat ik fijn vind aan de bootcamps is dat de tijden heel flexibel zijn, maar dat je wel altijd met een groep samen sport. De trainers zorgen voor trainingen waarbij iedereen naar zijn eigen niveau kan trainen, maar je tegelijk een hoop samen doet. Ik ga elke les vermoeid, maar tegelijk vol energie weer naar huis.

Leuke manier van buiten sporten.

Het is fijn dat je elke week een andere locatie / dag / tijd kunt kiezen en niet vast zit aan een vaste avond. Tussen de verschillende trainers zit ook nog wel veel verschil dus als je die kent kun je kiezen wat je het beste licht. Vooral de les van Norby vond ik echt een aanrader!

Prettige lessen, goede begeleiding

Instructeur Andre geeft leuke lessen en goede begeleiding op het gebied van houding, belasting e.d. Er is een prettige afwisseling van conditie/cardio-oefeningen en spieroefeningen. Het boeken van een proefles en daarna van een leskaart ging heel soepel. Via de app is het supermakkelijk om lessen te reserveren.

Goede ervaring gehad met Team City Bootcamp

Tijdens mijn proefles vond ik het een leuke les met veel afwisseling. De trainster had van alles van te voren voorbereiden het waren zowel cardio als krachtoefeningen. Het beviel zo goed dat ik gelijk meerdere lessen heb ingepland. Erg voordelig dat het hier mogelijk is om een strippenkaart te kopen en niet aan een abonnement vast te zitten.

goede gezellige training

Sinds kort lid geworden van City Bootcamp. Heerlijk in de buitenlucht sporten onder begeleiding van goede trainer. Goede oefeningen en een gezellige groep.

Afwisselend en uitdagend sporten

Laagdrempelig, afwisselend en uitdagend. Voldoende keuze in trainingstijden en trainers en een goede prijs. Wat wil een mens nog meer? Als je van bootcamp houdt, is dit zeker een aanrader. In principe is alles eenvoudig te regelen via de app (vb. abonnement afsluiten, lessen reserveren), maar die werkt helaas niet altijd even goed. Gelukkig zijn ze ook per mail goed bereikbaar.

Leuke uitdaging

De lessen zijn erg flexibel en een leuke manier om nèt wat meer uitgedaagd te worden dan in je eentje thuis. Sporten in spelvorm of een groepje maakt het ook veel leuker. Bij een blessure of als iets niet lukt zijn er mogelijkheden om jou een passende oefening te geven. Aanrader dus!

Fijne trainer! Fijne Bootcamp!

Toffe workouts met een enthouisaste trainer!

Ik doe de bootcamps in het Vroesenpark in Rotterdam. Onder leiding van een enthousiaste en energieke trainer zijn zijn deze bootcamps gevarieerd en intensief. En leuk!

Toegankelijk en uitdagend tegelijk

Mijn eerste lessen bootcamp waren toegankelijk en uitdagend tegelijk. Doordat bij elke oefening wel een zwaardere en lichtere variant gemaakt kon worden kon ik de training heel goed en gecontroleerd opbouwen. Het was daarnaast ook nog eens erg leuk + in de buitenlucht dus ik zou het iedereen aanraden!

Goede workout in buitenlucht

Simpel maar doeltreffende workout in de buitenlucht. Groot aanbod op verschillende dagen en locaties.

Prettige ervaring en op je eigen niveau bootcampen.

Fijne groep, afwisselende oefeningen en lekker fris de dag starten met een bootcamp in het park. Motiverende woorden van de trainer. Maar toch je eigen niveau aan mogen houden.

Leuk en met persoonlijke aandacht

Na een intensieve proefles heb ik een rittenkaart genomen. Vriendelijke trainer, die met afwisselende activiteiten zoveel mogelijk aanpast aan wat de groep kan en leuk vindt.

Heerlijke buitentraining

Na een lange tijd weer sporten, Super ontvangen. Leuke training met veel variatie. Enthousiaste trainer.

Sportieve gezelligheid.

Ik ben totaal niet fit en vond het spannend om deel te nemen aan een proefles. Al die sportievelingen daar pas ik niet tussen was mijn gedachten. Toch voelde ik mij vrij snel op mijn gemak. Niemand was bevooroordeeld. En iedereen wilde je helpen. De spanning was daarmee snel weg. De les zelf was leerzaam. Het is erg prettig om de oefeningen op je eigen niveau te kunnen doen. En daarnaast word je gemotiveerd door je mede sporters en leraar(es). Toch moet je wel goed naar je lichaam blijven luisteren. Je gaat sneller door je eigen grenzen heen en dat is niet verstandig. Fijn datje leraar je hier dan op kan wijzen.

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht