bootcamp; waarom niet?

Je wordt fit Afwisselende trainingen Wanneer je maar wilt en keuze uit trainers Via een strippenkaart kan je kennis maken Je hoeft nergens aan vast te zitten. Ik zeg doen!

Een leuke afwisselende uitdagende training

De bootcamp training op de woensdagavond is afwisselend, uitdagend en het is gezellig. Een leuke club enthousiaste mensen bij elkaar die lekker aan de slag gaat. De trainer is enthousiast, heeft leuke afwisselende oefeningen en houdt het tempo erin. Een aanrader voor iedereen die aan zijn algehele conditie wilt werken.

Super leuke training. Best pittig maar goed te doen.

Gezellige groep, uitdagend en leuk!

Ik heb bij Bootcamp Team een proefles gevolgd op locatie Leidschendam (Prinsenhof). Ik heb deze les als erg uitdagend en leuk ervaren. Instructeur Peter geeft duidelijke instructies en advies. Daarbij is dit een heel gezellige groep waarmee ik lekker mee kan trainen en hier en daar een praatje mee kan maken. Ik raad het écht iedereen aan die van sporten houdt in de buitenlucht, van een uitdaging houdt en uiteraard het gezellig vindt in een groep. Ik ben een tevreden en enthousiaste lid!

leuke en afwisselende training

De oefeningen zijn steeds kort en wisselen snel door, daardoor blijft het leuk en gaat de training snel voorbij! Je hebt niet door dat je zo hard gesport hebt, pas na een dag als de spierpijn tevoorschijn komt!

Lekkere inspanning in de buitenlucht.

Bootcamp Team geeft leuke gevarieerde oefeningen in de buitenlucht die ervoor zorgen dat ik na een uur trainen een vermoeid en voldaan gevoel heb. De groep vind ik niet te groot, zodat er persoonlijke aandacht door de trainer blijft. Op de goede site kan ik me makkelijk aan of afmelden voor een training waardoor ik kan gaan trainen wanneer het voor mij het beste uitkomt.

uitdagend en flexibel

Ideaal aan de bootcamp team formule is dat je kunt kiezen uit veel verschillende locaties, tijden en trainers. Hierdoor word je keer op keer uitgedaagd om nog meer uit jezelf te halen. Ga je vaker naar een zelfde training, dan leer je meer mensen kennen en word je snel beter in de oefeningen.

Flexibel, buiten, eigen niveau

Heel prettig om bij bootcampteam te sporten. Gezellige fanatieke trainers, afwisselende oefenen voor cardio- en krachttraining en lekker buiten. Daarnaast veel keuze qua locaties en tijden, een toegankelijke app en handige vormen van abonnementen en strippenkaarten. Prettige klantenservice. Kortom: aanrader!

Fijn

De bootcamp sessie was goed en pittig.

Super! Echt genieten

Trainen via bootcamp team is altijd genieten! Heel afwisselend, gevarieerde oefeningen, gemotiveerd worden, en dat alles lekker in de buitenlucht. Ik ga altijd vol energie weer naar huis! Echt genieten dus!

Bootcampteam maakt je fit

Ik train al enkele jaren via het Bootcampteam, ik kan het iedereen aanbevelen. Ik sport minimaal 3 keer per week waardoor ik super fit ben geworden en blijf. Het zijn stuk voor stuk allemaal leuke en enthousiaste trainers. Voor ieder niveau is er wel een geschikte trainer. Veel keus en flexibele in de afspraken. Ik beveel het Bootcampteam meer dan aan.

Afwisselend in goede sfeer flink bewegen

Op verschillende locaties met diverse attributen flink bewegen. Alle spiergroepen komen aan bod. Trainer geeft duidelijke uitleg. Ieder op zijn eigen niveau!!

Fantastische begeleiding en oefeningen

Het is erg leuk sporten elke week. Goede trainers en leuke verschillende oefeningen!!

Lekker bezig in de buitenlucht

Met Bootkampteam ben je sportief bezig in de buitenlucht. Je komt jezelf tegen en wordt aangespoord om net dat stapje extra te doen. Precies wat ik nodig heb!

Een super enthousiast team!

Een groot aanbod aan lessen, heerlijk buiten en veelzijdige trainingen.

Intensief werken binnen leuke trainingen!

Bootcamp Team geeft veelzijdige trainingen/ lessen. Je wordt uitgedaagd om alles te geven en na de lessen voel je zeker dat je wat gedaan hebt. Ik raad iedereen die aan zijn/ haar conditie wilt werken deze bootcamp lessen aan!

Super trainingen

Trainingen zijn erg fijn en er wordt met iedereen rekening gehouden.

Goede organisatie met ruim trainingsaanbod

Inschrijving voor een bootcamples en het aankopen/wijzigen van je abonnement gaat gemakkelijk via de app. Er zijn meerdere bootcamplocaties in de buurt, zodat er meerdere opties zijn voor het volgen van een les. De intensiviteit en inhoud van een les verschilt per trainer, hierdoor sluiten niet alle trainingen aan bij je eigen train-behoefte.

Professionele organisatie en toffe trainers!

Ik heb een weekabonnement en daarnaast heb ik altijd een strippenkaart voor een extra bootcamp als het uitkomt (je krijgt vaak een aanbieding voor een nieuwe strippenkaart). De website is zeer gebruiksvriendelijk - aankopen doen en aanmelden voor een training gaat altijd goed. Qua lessen is er in Den Haag veel aanbod (locatie, dag en tijdstip, trainer) dus altijd wel in te passen. De ervaring met de trainers is heel positief: professioneel en persoonlijke aandacht!

Leuk, makkelijk en handig

Leuke lessen, fijne plekken buiten en een hele handige app om te reserveren!

Gezellig en lekker actief!

De trainingen zijn intensief, maar waar nodig altijd op maat gemaakt. Daarnaast, ook niet onbelangrijk, genoeg ruimte voor gezelligheid.

Leuk, variërend en veel mogelijkheden!

Ook met een drukke agenda lukt het om tussendoor wekelijks te bootcampen. Er is altijd wel in de ochtend of avond een training te vinden in de buurt. De trainingen zijn variërend en ik vind het persoonlijk leuk om ook verschillende locaties en trainers te kiezen.

super gezellig en motiverend team

Ik ben nu drie jaar lid van het bootcamp team. De linstructeurs zijn super motiverende trainers. Ze helpen je echt om je grenzen te verleggen zonder blessures of gevaarlijke oefeningen. Juist de persoonlijke aandacht en betrokkenheid is goed bij Bootcamp Team. Ook de leden zijn super leuke mensen. kortom een top team!

Gevarieerde en professionele bootcamp

Pittige work-out waarbij iedereen op zijn eigen niveau wordt uitgedaagd door de opbouw van de oefeningen. Professionele begeleiding die erg motiverend werkt. We hebben altijd een flinke groep deelnemers (max 20) dus dat zegt ook genoeg. Lekker buiten in het mooie Zuiderpark bewegen, top.

Buiten sporten is de beste ontspanning!

Ik sport al een paar jaar bij Bootcamp team. Meestal op zondagochtend. Heerlijk begin vd dag. Of t nou regent, sneeuwt of de zon schijnt het gaat altijd door en verveelt nooit. Leuke trainers, sommige wat leuker dan anderen ;-) maar altijd een goede workout.

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht