Perfecte trainingen

Heerlijk buiten sporten met goede begeleiding, gezellige en vakkundige trainers.

Elke keer anders!

Geen enkele training is hetzelfde. Zowel in groepsverband als individueel word ik uitgedaagd om mijn sportprestaties te verbeteren. Dit wordt gedaan door humor en efficiënte trainingen. Via de handige app kan ik zelf een locatie, dag en tijd kiezen die mij uitkomt.

Superleuk en energiek

Nu twee keer Bootcamp van Mitchel gehad, superleuk, heerlijk buiten. Dacht altijd voor uitslovers maar ik kan het zelfs met mijn 41 jaar. Echt een aanrader!

Afwisselende en uitdagende trainingen

De trainingen worden gegeven door een enthousiaste en motiverende trainer. Elke training is anders, waardoor de uitdaging erin blijft zitten. Voor de trainingen heb je wel een basisconditie nodig.

Leuke trainingen!

Sinds 2 maanden aan het sporten en het bevalt heel goed!

Deskundige en bevlogen docenten, afwisselende en leuke oefeningen en een sportieve en gezellige sfeer! Zeker een aanrader!

Sporten onder professionele begeleiding op bijzondere locaties in de stad. Een aanrader!

Heerlijke work-out!

Verschillende trainers, veel afwisseling in trainingen, intensief sporten, van touwtje springen tot boksen, weer of geen weer.....elke keer weer een super goede sportieve ervaring! Ik kan het iedereen aanbevelen!

Bootcampen met gevarieerde oefeningen en een uitdagend tempo

Op 18 en 23 december heb ik bootcamptrainingen bij Bootcampteam gedaan. Ik vond beide trainingen erg goed: lekker tempo, afwisselende oefeningen en goede support van Peter (18 december) en Tim (23 december). Ik heb al aardig wat jaren ervaring met bootcampen, toch zie ik meer dan voldoende uitdaging om bij te leren. Met name het feit dat de oefeningen op het hele lichaam gericht zijn en het aantal herhalingen lekker hoog ligt.

Sporten met een enthousiaste groep én trainer

Bij het bootcamp team wordt er altijd getraind, of het nou weer of geen weer is. De locaties en oefeningen variëren elke week. Je traint samen met een enthousiaste groep én een enthousiaste trainer.

Sportieve uitdaging

Iedere week weer een uitdagende training met gemotiveerde trainers. Ook is het prettig dat er een ruim aanbod aan locaties, dagen en tijden is waardoor je flexibel kunt trainen.

Bootcamp team geeft mij uitdaging, plezier en sportiviteit.

De trainingen zijn afwisselend en uitdagend voor elk niveau. Er zit regelmatig een spel element in de oefeningen waardoor de training nog leuker wordt.

Zelfs ik (nagenoeg geen sportervaring) boek vooruitgang..

..tijdens de afwisselende, intensieve uren Bootcamp. De trainers bieden een goed opgebouwde les aan met genoeg afwisselende oefeningen. Ze houden me in de gaten, geven complimenten, verbeterpunten of een vervangende oefening. Zelfs in de decemberkou is het gezellig en fijn om buiten actief bezig te zijn.

Heerlijk buiten sporten!

Flexibele en enthousiaste trainers, fijne app om aan en af te melden, veel tijdstippen, plekken en data mogelijk. Training zelf ook afwisselend en je kan zelf je tempo bepalen.

Sporten in ineens leuk

Eerst vond ik niks aan sporten verplichting en nu heerlijk buiten sporten fun en goed bezig zijn tijdens de bootcamp echt gaaf bij twijfel gewoon proberen zo gaaf

Leuke, pittige les gegeven door een enthousiaste trainer!

Na heel wat jaren bootcamp training via een andere weg gevolgd te hebben, heb ik afgelopen woensdag meegedaan aan een bootcamp les onder leiding van van Peter. Het was een leuke en afwisselende training! We werden vriendelijk ontvangen, alle oefeningen werden goed uitgelegd en voorgedaan. Tijdens de training volgden verschillende de verschillende oefeningen elkaar in een vlot tempo op. Het was een pittige training, maar er was zeker aandacht voor niveauverschillen tussen de deelnemers. Ieder kon de oefeningen in eigen tempo uitvoeren en er was ruimte voor differentiatie! Het uurtje vloog voorbij! Ik heb de oefeningen de volgende dagen nog goed gevoeld! Ik kom zeker terug en heb meteen een strippenkaart aangeschaft! Kortom een aanrader

Gevarieerde bootcamples voor doorzetters

De les begon direct in hoog tempo, wat een uur lang aanhield. Trainer Peter Knijff had er de wind onder. Leuke, gevarieerde les waarbij bijna alle spiergroepen aan bod kwamen.

Leuke manier van sporten in de buitenlucht

Goede training, veel afwisseling en een leuke groep

Heerlijke trainingen

Prettige trainingslocaties, goede afwisselende trainingen, kundige gasten als trainers!

Houden goed rekening met je!

Ik ben zeer tevreden over de trainers binnen Bootcamp Team. Richard en André hielden echt rekening met mijn herstellende lijf na een bevalling. Ze zijn deskundig in het snel vertellen van een vervangende opdracht, maar blijven je wel uitdagen. Heel prettig!

Top, in een uur tijd pak je al je spieren

Ik vind het heerlijk om buiten te sporten. Fietsen, tennissen en wandelen deed ik al maar voor het onderhoud van je spieren is ook wat nodig. Dus nu bootcamp ik en dat bevalt me prima. Er wordt enthousiast les gegeven en het is buiten.

Het Bootcamp Team is een aanrader!

Heerlijk in de buitenlucht aan je conditie werken en krachtoefeningen doen. De afwisselende trainingen zijn intensief maar kun je op je eigen niveau doen. De trainer zorgt voor een goede begeleiding en is enthousiast. Aanmelden via de website is ideaal en heel overzichtelijk.

Superleuke energieke training!

De zondagochtend training op is een heeerlijke manier om je zondag te starten. Je kan zelf je niveau bepalen en de trainers hebben veel ervaring.

Super leuke en uitdagende bootcamp training

Hele leuke bootcamp training, uitdagend en voor ieder niveau. Een gemotiveerde en aanmoedigende trainer.

Ik vond de training heel divers en werd er wel enthousiast van. Ik voel goed dat ik wat gedaan heb ;-) Trainer is enthousiast, motiveert je maar hou je ook goed in de gaten. Prettig in omgang. Ik sluit woensdag graag weer een keertje aan!

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht