Lekker buiten sporten op een gevarieerde manier

Vanwege een hardloopblessure zocht ik een andere buitensport. Hoewel het zeker anders sporten is geniet ik van het buiten zijn, de gevarieerde lessen en het contact met anderen. Ik vind het een aanrader!

Lekker sporten in een groep, maar toch oog voor jou als individu

We waren met een groep van 12 mensen, best een grote groep, maar toch had de trainer oog voor ieder individu door bijvoorbeeld te checken of je de oefening wel goed uitvoert en zo nodig bij te sturen. Dat was ook het geval bij mijn tweede bootcamp. Fijne ervaringen!

Hele leuke sportervaring

Sinds 2 maanden sport ik bij Team City Bootcamp. Alle 5 instructeurs die ik tot nu toe gehad heb op verschillende locaties waren kundig. En niet onbelangrijk, de sfeer tijdens de workout is super!

Leuke workout in een gezellige groep!

We werden hartelijk ontvangen en kregen een goede uitleg. De workout was voor iedereen goed te doen. Je kon het op je eigen niveau aanpassen! Ik ben enthousiast!

Pittig maar leuk en fijne sfeer!

Leuke training, wel pittig maar een fijne trainer die waar nodig lichtere alternatieven geeft. Sfeer is prettig! Geen 'drill' en ook geen opgepompte figuren die meewarig een nieuweling gedogen. Iedereen komt er om gewoon lekker voor zichzelf te sporten.

Leuke sfeer! Intensieve training!

Na lange tijd weer gaan sporten. Super ontvangen, leuke sfeer en een trainer met veel energie!

Great fun, very good session, always different workouts, great coach

Great fun, very good session, always different workouts, great coach

Top training van André

Net gestart bij André en het bevalt me prima. Een goede trainer, die duidelijk uitleg geeft. Leuke en zinvolle oefeningen geeft. Alle spieren worden aangepakt. Houdt rekening met klachten.

Positief

Ik ben onlangs de eerste bootcamp bijgewoond en ik moet zeggen dat het een zeer aangename ervaring was! De instructeur kwam deskundig en motiverend op mij over. De variatie in oefeningen hield het interessant en uitdagend, en de groepssfeer was positief.

Heerlijke buitentraining!

Leuke training met veel variatie. Enthousiaste trainer

Uitdagend en toegankelijk!

Afwisselende trainingen die je op je eigen tempo/niveau kan uitvoeren. Fijne sfeer!

Top bootcamps!!

Zeer diverse keus aan lessen en altijd wel iets voor ieder zijn niveau! Leuke manier van buiten sporten en professionele begeleiding. Aanrader!

Leuke trainers en afwisselende oefeningen

Elke training is weer anders door de wisselende oefeningen en wisselende focus. De trainers maken er altijd wat leuks van door hun enthousiasme!

In één woord: Fantastisch!

Mijn ervaringen zijn fantastisch. De workouts zijn origineel, uitdagend en je kunt zelf je moeilijkheidsgraad bepalen. Ook zijn de lessen altijd erg gezellig. Een aanrader voor iedereen!

Heerlijk samen buiten fit worden en blijven

Ik vond de sfeer heel fijn, lekker buiten en iedereen is gemotiveerd om in beweging te komen. Op de momenten dat het zwaar wordt en je denkt dat je het niet meer kan, word je net nog even die drempel over gepusht en zie je dat je veel meer kan dan je vaak denkt!

Pittig en gezellig

Trainer Paolo maakt er een leuke les van. Dat motiveert om vaker te komen!

Fijne training met veel afwisseling.

Ik vind het een fijne training waarbij je veel verschillende oefeningen doet en waarbij het elke week iets anders is.

Leuke sfeer, leuke mensen, heel goed voor je lijf!

Alles is professioneel geregeld bij Teams City Bootcamp. Vaste trainer op een vast tijdstip. Er komen ook leuke mensen, er hangt een fijne sfeer en het is heeeel goed voor je lijf. Minpuntje vind ik dat de groepen op de tijdstippen waarop ik kom vrij groot zijn en de instructeur wel goed vertelt wat je moet doen, maar niet zo goed bekijkt hoe jij de oefening uitvoert.

professionele begeleiding

Heerlijk om buiten te sporten onder professionele begeleiding van Stan, zelfs als het heel koud is buiten. Laagdrempelig en gezellige groep!

Nu een paar lessen gehad en heel enthousiast

Pas enkele lessen gevolgd, en ben erg enthousiast. Ik zie uit naar de komende tijd. Naar de lessen op het strand ben ik ook heel benieuwd.

Erg leuk!

Leuke en afwisselend uitdagende training.

Lekker bezig met een ervaren trainer!

Lekker om buiten te sporten. Niet te moeilijk, maar wel met spierpijn thuis komen. Daarnaast een heel goed gevoel bij de trainer. Veel ervaring en denkt mee bij blessures.

Goede eerste ervaring

Makkelijke app om in te schrijven, genoeg aanbod qua tijden en het niveau van de los was wat mij betreft prima!

Veelzijdige les met goede coaching

De boothcamplessen hebben genoeg afwisseling en ik vind het vooral fijn dat t aangepast is op ieders niveau. Goede coaching door de leraar.

Leuk en afwisselend

Ik heb inmiddels 2 lessen gevolgd met allebei volledig andere oefeningen, heel afwisselend en bijna geen herhalingen in de bootcamp, wat ik heel fijn vind. Op allerlei niveaus te volgen doordat je een circuit doet en elke oefening een aantal minuten. Hierdoor kan je zelf je tempo behalen! Twee keer leuke trainers gehad die goed advies geven en motiveren :)!

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht