Afwisselende en gezellige les!

Leuke afwisselende intensieve les in de buitenlucht gehad: voor herhaling vatbaar!

Super leuke training!!

Hard werken in groepsverband. Effectief voor je lijf en conditie én gezellig!!

Leuke afwisselende en uitdagende bootcamps

Trainers hebben goed tempo in de oefeningen. Hebben ook goed ervaring. Fijn dat je ruim van te voren kan aanmelden voor de bootcamp. Bijna elke dag aanbod, ik mis alleen vrijdag avond, en evt dinsdag ochtend.

Super leuk gezellig en leerzaam

Fijne bootcamp, goede trainingen

Tot nu toe 2x meegetraind. Goede trainer die goed op uitvoering van oefeningen let. Trainingen zijn gevarieerd en geschikt voor de omstandigheden. Ik kom zeker vaker

Lekker buiten sporten met fijne trainers

Fijn buiten sporten! Is ook heel prettig dat er veel opties zijn die bij jou past kwa abonnement; 1x per week, betalen voor een aantal lessen of onbeperkt.

Positief

Makkelijke manier om lekker in de buitenlucht intensief te kunnen sporten.

Op een veilige manier lekker sporten met leuke mensen

Ondanks de kou werden we goed opgewarmd door een afwisseling van kracht en conditie. Ik vertrok met het gevoel dat ik echt wat gedaan had, zonder enorm veel spierpijn te ervaren! Ik ga zeker weer!

Enthousiasmerend en afwisselend

Fijne begeleiding, leuk programma en enthousiasmerend. Er wordt moeite gedaan om de groep door het uur heen te slepen met muziek en afwisselende oefeningen. Ik ben nog maar recent gestart en geen spijt. Wel lekker spierpijn de dag(en) erna. Dus ben benieuwd hoe het gaat over een half jaar, wat ik dan opgebouwd heb! :)

Laagdrempelig bouwen aan meer kracht en conditie

Bootcamp is voor mij een leuke en uitdagende manier om aan m’n kracht en uithoudingsvermogen te werken. Fitness houd ik telkens maar een weekje vol; ik mis een stok achter de deur, alsook de lekkere buitenlucht. Hoe lekker is het om de dag te beginnen door een uur te knallen met gelijkgestemden? Oefeningen zijn afwisselend met een goeie opbouw, en de trainster weet een mooie balans te vinden tussen een gezellig praatje met de deelnemers en het uiterste uit hen halen. Kortom: een aanrader. Overigens wilde ik 4,5 sterren geven, maar dat kan helaas niet. Daarom zijn het 4 sterren geworden. Dat biedt nog ruimte voor verbetering. Wellicht is het leuk om nog eens iets te doen met bepaalde thema’s of gebruik van (natuurlijke) materialen om nog meer verrassing in te bouwen.

Begin goed maar uiteindelijk teleurstellend

Altijd met veel plezier gesport maar helaas door een lang lopende blessure is dat niet meer mogelijk. Nu heb ik mijn lidmaatschap opgezegd die per verplichte automatische incasso moet maar de incasso blijft maar door gaan. Om dit even telefonisch te bespreken is dit niet mogelijk want de eigenaren Amer en Eric zijn dan nergens te bereiken. Mijn advies. Er zijn heel veel mogelijkheden in Zoetermeer maar deze zou ik overslaan.

Leuke, afwisselende trainingen

Sinds een paar weken bootcamp ik bij Team City Bootcamp; het is zwaar, het niveau ligt hoog, maar het is altijd leuk en afwisselend. Het gevoel als je toch weer bent geweest is zo goed!

Nooit verwacht dat buitensporten zo leuk kan zijn!

Een aantal weken geleden ben ik voor het eerst naar een bootcamp les geweest en het was zo ongelofelijk leuk! De instructeur deed het onwijs goed en had echt persoonlijke aandacht voor iedereen. Het was een perfecte balans tussen hard trainen en lol maken met elkaar. Het is dus meer dan alleen sporten, je houd er ook hele leuke contacten aan over! Mocht je nog twijfelen, ga het gewoon doen. Het is echt te moeite waard.

Enthousiaste trainers.

Ik ben een 50+bootcamper en ervaar deze ‘slow’ bootcamp als een verademing. De trainer inspireert mij om er tóch een tandje bij te zetten naar houdt rekening met mijn leeftijd. Echt een win-win situatie. En zeg nou zelf… buiten sporten onder goede begeleiding is elke week een cadeau

Goede begeleiding, sympathieke coach, prima workout

Ondanks de regenachtige avonden, goede sfeer, prima workout. Ik ben fan.

Zeer slecht

Tweede keer deze week dat ik klaar sta op locatie maar er geen trainer op komt dagen.

Groep met Martijn van Putten

Trainen is erg veeleisend. Goede motivatie van de trainer. Zeer aardige mensen. De sleutel is een goede trainer. Ik deed het niet goed in de sportschool. Het is hier heel goed. Ik ben blij hier.

Super!!!

Afgelopen week een proefles ervaren bij Nana in het Vroesenpark. Hele fijne trainster. Ze let goed op houding en daagde iedereen uit naar zijn/haar level. Het was heerlijk weer en had al mijn spieren op een prettig gevoel belast. Dit smaakte zeker naar meer!

Fijnste training sinds lange tijd!

Motiverende training, professioneel advies. Beste training ooit!

Top bootcamp met een fijne groep mensen

Fijne trainers die je helpen om een stapje verder te gaan. I.v.m. mijn schouderblessure kan ik niet alle oefeningen uitvoeren. Erg prettig dat de trainers alternatieve oefeningen aanbieden. Daarnaast leuk om in groepsverband te sporten, erg gezellig!

Precies wat is zocht!

Heerlijke training gehad en meteen een strippenkaart genomen, kan niet wachten op de volgende training!

Lekkere stevige workout

Een lekker tempo tijdens de training en de trainster wist goed te variëren in verschillende niveaus

Ik heb nog nooit zo een sympathieke trainer ontmoet!

Bij aankomst wist hij mijn naam al en hij wist enorm goed om te gaan met de klachten die ik al sinds jaar en dag heb. Ik heb eindelijk iets gevonden wat bij me past.

Leuke en resultaatgerichte trainingen met veel persoonlijke aandacht

Ik ga altijd graag naar de trainingen, weer of geen weer de trainers weten er altijd iets leuks en fijns van te maken.

Heerlijk sporten in de buitenlucht!

Goed en divers aanbod gegeven door kundige trainers. Ik ga elke keer weer met een voldaan gevoel naar huis.

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht