Energiek

Ik had helemaal geen zin om te gaan. Toch alles bij elkaar geraapt en vertrokken naar het park. Gelukkig, wat voelde ik me lekker na de les. De groep en de trainer waren echt geweldig. Tot volgende week!

Gisteren een super goede training gehad in Den Haag, ik zou iedereen dit aanraden!

slecht

Het was een verschrikkelijke lesgever

Goede club en fijn getraind

Ik heb een goede en proffesioneel contact gehad met de team en lekker in de friesse lucht kunnen sporten. Een aanrader om toch tijdens de lock-down te kunnen blijven trainen. Top!

Fijne training!

Ik vond de training heel aangenaam. Afwisselende oefeningen en fijn dat er buiten toch sport attributen aanwezig kunnen zijn. De groep was wel groot maar toch hield de trainer Mitchel alles scherp in de gaten of je de oefening wel goed doet. Goeie en fijne bootcamp!

Álles wat je zoekt als je into HIT bent, hét alternatief voor de sportschool (zeker in lockdown)

Ik vond de training zwaar, (o.a. omdat mijn conditie niet geweldig is, precies de reden dat ik aan Bootcamp wil beginnen), maar wél lekker. De afwisseling in de oefeningen waren fijn en de duur van de training was goed. Zeker als sportscholen minder lang open zijn door allerlei (m.i. onzinnige) maatregelen is dit echt een uitkomst. Daarnaast helpt deze setting mij meer uit mijzelf te halen waardoor ik meer kan bereiken. Ik ben superpositief over de training en over Bootcamp team als organisatie! De trainer die ik had (Mitchell) is écht een topgast! Eigenlijk precies wat je zoekt in een trainer en wat je verwacht, daarnaast als persoon gewoon een fijne vent. Hij weet waar hij het over heeft en ik vond het wel lekker dat hij ook niet doordramde als ik even wat minder fanatiek meedeed (ik ga kneiterslecht op drill sergeant achtige types, word ik lichtelijk agressief van) omdat ik uitgeput was eventjes haha. Hij deed het gewoon heel goed! Ik zou zeggen: gewóón aanmelden en gaan met die banaan (jullie ook dames) ;)

Leuke pittige training

Afgelopen zondag voor de 1e keer meegedaan. De training was uitdagend, leuk en gezellig.  Suzanne is een gezellige trainer die weet waar ze over praat.

Leuk en uitdagend!

Leuke club waar er veel mogelijkheden zijn met verschillende locaties. Je kan kort van tevoren aanmelden en dat geeft vrijheid in het trainen. Tot nog toe heb ik les gehad van erg enthousiaste trainers die de training afwisselend houden.

Super leuke trainingen.

Ik volg de training op donderdag bij Jack. Ik vind de trainingen erg leuk, uitdagend op elk niveau en afwisselend. Jack kijk goed wie hulp nodig heeft bij de oefeningen en ondersteunt hierbij. Ook motiveert hij iedereen om een fijne manier om alles eruit te halen.

Lekkere pittige training

Gezellige maar ook pittige bootcamp-training gehad van Paolo Carenini. Het weer was om te huilen (viel met bakken naar beneden), maar dat mocht de pret niet drukken. Heb bijna een week lang spierpijn gehad, heerlijk!

Erg goede trainingen met motiverende trainers

Sinds een maand train ik bij Bootcamp Team. Ik ben hiermee begonnen om mijn core te verstevigen en uithoudingsvermogen te vergroten voor het kitesurfen. De lessen zijn hiervoor ideaal en coach is Mark is erg motiverend.

Goed georganiseerd en aardige gemotiveerde coaches!

Ik train nu een paar maanden mee met bootcamp. De lessen zijn altijd goed voorbereid en erg leuk. Ik heb drie verschillende instructeurs gehad tot nu toe, allemaal heel vriendelijk en gemotiveerd. Als op een makkelijke manier je je conditie op peil wilt houden, absoluut een aanrader!

Bewegen, gezelligheid en buitenlucht in een!

Na lang stil te hebben gezeten ivm zwangerschap, besloten om weer lekker te gaan bewegen. Ik kreeg netjes voor de training een berichtje of de trainer nog ergens rekening mee moest houden ivm blessures. Tijdens de training werd meerdere malen gevraagd hoe het met me ging. Kortom een sportieve en sociale aangelegenheid met aandacht voor de sporters!

Super training voor iedereen die graag buiten sport.

Training in de buitenlucht op verschillende locaties. Voor beginners en gevorderden. Makkelijk inschrijven voor de lessen, en betalen via een app.

Leuke trainers, goed georganiseerd, gevarieerde trainingen, veel mogelijkheden qua locatie en tijden

Je kan de trainingen inplannen en betalen via de app. Deze beidt een goed overzicht de verschillende mogelijkheden die er zijn qua locatie en tijd. Mocht je onverhoopt niet kunnen dan is er de mogelijkheid om je via de app af te melden. De trainingen zijn heel gevarieerd en worden gegeven door vriendelijke en professionele trainers. De trainingen zijn voor alle niveaus dus de drempel is heel laag. Het is ook leuk om af en toe een training bij een andere trainer te volgen omdat ze allemaal hun eigen manier van training geven hebben

Top, leuke sfeer en goed niveau!

Geweldige sfeer, leuke afwisseling in oefeningen en echt een voldaan gevoel na de bootcamptrainingen. Ook top dat je in een groep ook persoonlijke begeleiding krijgt.

De gratis proefles was echt top. Mark is vriendelijk en goed bezig. Ik heb direct een strippenkaart besteld.

Goedemiddag, Op zondag 5 september jl. heb ik voor het eerst meegedaan aan een bootcamp training op het strand van Scheveningen! Ik vond de training erg leuk! Naast hardlopen, wandelen en fietsen was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. Die heb ik bij jullie gevonden! Immeke is een vriendelijke, actieve, ervaren trainster. Ze legt alles duidelijk uit. Tot zondag! Groeten, Wilma Werkman

Een afwisselend uur bootcamp gegeven door een motiverende trainster

Een vriendelijke en motiverende trainster zorgde voor een uur vol inspanning met leuke afwisselende oefeningen waarbij je als dat nodig was dingen op je eigen niveau en tempo kon doen. Er werd bij de 1e keer deelname gevraagd naar eventuele blessures waar de trainster dan rekening mee kon houden. Zo nodig bedacht zij een andere oefening. Dat voelde persoonlijk. Na de training had ik een heerlijk voldaan gevoel.

Fijne training!

De training was goed opgebouwd, gestructureerd, gevarieerd, intensief en leuk. Leuke trainer die de oefeningen duidelijk uitlegde en ook alternatieven

Een complete work-out in een uur

Ik ben geen fan van sportscholen, van die zweterige ruimtes en plakkerige apparaten en van die opgepompte mannen die zich in het zweet werken. Ik hou meer van sporten in de buitenlucht en in groepsverband, dat motiveert me meer en kan je gelijk genieten van de buitenlucht. De groepen zijn niet groot, de oefeningen zijn wisselend en uitdagend. En nee, je hoeft niet de beste te zijn. Zolang je maar op je eigen niveau kan sporten. Elke oefening heeft verschillende “levels” van hoe zwaar het is, dus een geoefende bootcamper kan net zo veel uit een les halen als een beginner zoals ik. De docenten zijn erg motiverend en kundig. Het is gezellig om te sporten, maar het is geen theekransje, uitgebreid kletsen tijdens het sporten is er niet bij, je wordt flink aan het werk gezet. Alle spiergroepen komen aan de beurt in een uur en ook je conditie wordt verbeterd door de cardio-oefeningen. Na een uur ben je gesloopt op een positieve manier! Ik kan het iedereen aanraden.

Inspannend op een ontspannen manier.

Lekker in de buitenlucht aangemoedigd worden om net dat tandje bij te zetten, wat ik in mijn eentje niet zou doen, maar wel fijn vind. Om dan na een uurtje uitgeput, maar ook zeker met nieuwe energie en een glimlach terug naar huis te gaan. Heerlijk! Kom maar door met die spierpijn ;)

Leuke afwisselende training

Leuke afwisselende training. Ondanks de grootte van de groep, was er genoeg ruimte om de 1,5 meter te kunnen bewaren. Trainer legde alles goed en duidelijk uit en hield rekening met zowel beginners als vergevorderden.

Fijne, gevarieerde lessen waarbij je uitgedaagd wordt!

Leuke en fijne bootcamplessen! Het is ideaal dat je je via de app aan kunt melden en dat de trainer verschillende materialen meeneemt naar de training. Er zijn veel locaties waar je uit kunt kiezen. De lessen zijn gevarieerd en je hebt na een les een voldaan gevoel!

Bootcampteam is top

Normaal gesproken ben ik niet van deze vorm van sporten, eerder in spelvorm. Toch ben ik elke keer blij als ik weer geweest ben. De veelzijdigheid en de trainers maken dat ik terugkom. Geen training is hetzelfde, je kan op meerdere plekken en de keuze is reuze wat betreft locaties, tijden en dagen. De trainers maken het leuk door te coachen en je te supporten. Ze maken het gezellig door muziek en een praatje. Daarnaast is de website en/of de app zeer gemakkelijk in gebruik.

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht