Heerlijk fanatiek sporten in de buitenlucht

Ik doe wekelijks op dinsdagavond mee met Bootcampteam in Zoetermeer. Regilio is een heel prettige trainer die niets ontgaat en je snel te hulp schiet waar nodig. Ook is hij heel motiverend tijdens het sporten maar ook dmv een praatje ervoor of erna. Er wordt gebruik gemaakt van veel verschillende attributen zoals slamball, gewichten enz. Daarnaast wordt ook de omgeving benut om op te klimmen of staan.

Enthousiast & gevarieerd!!

Wat een goede ervaring, die eerste (gratis ;-)) bootcamp! Een enthousiaste Laurine heeft een zeer gevarieerd programma in elkaar gezet. Ondersteund door een goed werkende site, geeft dit de flexibiliteit waar ik naar op zoek was om naast het individueel rennen & fietsen ook aan de overige spieren te werken, lekker in de buitenlucht. M'n strippenkaart is gekocht en de eerste vervolg-training ingepland!

lekker uurtje buitenspelen

prima lesje, lekker om even een uurtje buiten te spelen met aardige trainster en muziekje.

Effectief

Een leuke en effectieve bootcamp! Ik vond dat de tijd snel ging, veel variaties kwa oefeningen en een leuke instructeur die het goed en duidelijk uitlegt! Ik heb spierpijn in mijn schouders, benen, billen en buik. Een bootcamp waar je alles dus goed mee traint!

Heel goede training door energieke trainer!

De les was heel goed voorbereid door de vrolijke en energieke trainer. Zij zorgde voor een goede sfeer. Het uur vloog voorbij. Ook had de trainer oog voor maatwerk. Bij twijfel: doe zeker een keer een proefles!

Leuke trainingen, zelfs in de regen

Nu een aantal keren getraind in Groningen. Complimenten aan de creatieve en enthousiaste manier van training geven. Zelfs in de stromende regen maakt de trainer er een leuk en uitdagend uurtje van!

Ik vond bij Wilco sport in combinatie met spelletjes erg leuk!

Tijdens mijn les bij Wilco in Rotterdam werden oefeningen gecombineerd met spelletjes. Dit is voor mij perfect, want alleen sec oefeningen doen vind ik saai. Ik ga graag terug naar de bootcamp van Wilco omdat er tijdens de spelletjes ook zeker wat te lachen valt en dat mis ik vaak bij sport. Daarbij is het lekker om buiten in het park te zijn en ben je echt even uit je hoofd!

Heerlijke trainingen op het strand

Zou willen dat ik dit eerder had ontdekt. Echt veel leuker en beter dan af en toe een rondje hardlopen in mijn eentje. Vooral de mogelijkheid deze trainingen op het strand te doen is top, maar er zijn ook zat andere leuke plekken ( op het Binnenhof!). Ik vind zelf de flexibiliteit heel fijn; dat je elke week een training kunt uitzoeken op een tijdstip of locatie die dan schikt. Zelfs na een ijskoude hagelbui tijdens mijn proefles ben ik er voor gegaan. ‘Zo’n hagelbui hebben we anders echt nooit .. echt niet!’ … bleek waar want doe dit nu al tijdje en nooit meer meegemaakt:-). Ik zie nu zelfs na 2 maanden al verandering in mijn lijf en dat terwijl ik toch altijd al best sportief was.

Uitdagend, professioneel en gevarieerd!

Ik vond de training pittig, gevarieerd, leuke groep en stimulerend. Vooral de trainer stimuleerd, daagd uit en neemt het serieus. Ook tijd voor vragen en tips. Website en online makkelijk in gebruik, overzichtelijk en meteen mail als reactie. Ga volgende week weer!

Super aanmoedigende training

Van een persoon die nooit soorten tot iemand die de hele training mee kan doen vond ik zou fijn om mee te maken Ik zie dat elke week het beter gaat en word enorm, op een positieve manier, aangemoedigd elke x het uiterste uit mezelf naar boven te halen!! Echt super leuk

Geweldig uitdagende bootcamp in de buitenlucht - om blij van te worden

Had ik dit maar eerder ontdekt en ervaren. Een pittige en gevarieerde bootcamp op prachtige locaties in de duinen. Een welkome aanvulling op andere sportactiviteiten om van top tot teen fit te blijven. De trainer en de groep dagen je uit om meer uit jezelf te halen dan je vooraf had gedacht. Dit blijf ik zeker doen bij Bootcamp Team

Hele leuke les

Afgelopen week een proefles bootcamp meegedaan bij het hofpark. Ik heb zeker geen spijt (alhoewel zoals verwacht wel spierpijn na afloop) en daarna direct een strippenkaart aangeschaft. Ik kan nu handig met een app een les reserveren. Er werd enthousiast les gegeven, ik kon mijn eigen tempo volgen. Ik kreeg op een prettige manier advies hoe ik de oefeningen moest uitvoeren. Kortom, zeker een aanrader!

Trainen met Cathy

Op een warme zondagochtend meegedaan met de training op het Dakpark. Er werd handig gebruik gemaakt van de trap aldaar. Deelnemers werkten in tweetallen, dat was stimulerend, het dwong ons om het dan nét wat langer vol te houden. Ik was vergeten een flesje water mee te nemen, maar de trainster had voorraad in de auto: opgelost. Omdat ik 60+ ben (ik had dat van tevoren doorgegeven) paste Cathy de oefeningen aan voor mij. De uitleg was duidelijk en ze hield me in de gaten, ze gaf het tijdig aan als ik een oefening verkeerd uitvoerde. Oefeningen maakte ze op maat, passend bij mijn leeftijd en onervarenheid. Dankjewel daarvoor, want anders had ik me geroepen gevoeld om niet onder te doen voor de jongere (en al meer ervaren) sporters. Het viel me mee van mezelf, dat ik het uur volmaakte. Gelukkig had ik de dag erna slechts draaglijke spierpijn, verspreid over heel mijn lichaam, door de afwisselende oefeningen. Ik zou het prettig vinden als er meer ouderen aan zouden sluiten, geloof me, het is écht te doen! Carina

Veelbelovende proefles - spierpijn!

Mijn proefles in de Paleistuin was een succes. Letterlijk geen minuut van de training was hetzelfde, dus een fijne afwisseling. Ik kreeg goede feedback over de uitvoering. Thuis meteen strippen aangeschaft.

Een aantal dagen geleden heb ik een proefles gedaan en ik heb direct een strippenkaart gekocht. Bootcamp team is heel toegankelijk, het aanmelden is makkelijk, de app werkt goed en de les zelf was heel leuk met een diversiteit aan oefeningen. Wat ik echt een pluspunt vind is dat je je in kunt schrijven voor lessen op verschillende plekken, zo kun je lekker afwisselen.

Ideale workout op mooie locatie

Fijne trainer. Leuk gevarieerd programma voor iedereen toegankelijk. Mooie locatie naast Rotterdam SS.

Uitdagende training met een glimlach

Voor corona deed ik bootcamp elders. Afgelopen weekend deed ik voor mijn eerste keer weer mee. Was heerlijk om met anderen in de buitenlucht diverse bootcamp gerelateerde activiteiten uit te voeren onder uitstekende begeleiding. Aangezien ik samen met een bootcamp partner gematched was, voelde ik snel de drang om zo goed en snel mogelijk te presteren want we moesten elkaar aflossen. Zeker ook mijn complimenten aan de trainer want sommige posities deed ik niet optimaal en via wat suggesties, ging het al stukken beter. Ik had bijvoorbeeld helemaal niet in de gaten dat ik de squats verkeerd uitoefende. Na de training direct aangemeld voor een wekelijkse sessie. Ik kijk er al naar uit!

Leuke afwisselende training in de buitenlucht

Mijn proefles was echt een super leuke training, de trainster gaf duidelijk uitleg. Op elk niveau aan te passen. Zeker voor herhaling vatbaar !

Sportieve uitdaging!

Leuke en gezellige training gehad van Linda. Gevarieerd en uitdagend. Goed te doen voor zowel beginners als gevorderden.

Top ervaring na 15 maanden niet sporten

Na een lange tijd niet gesport te hebben en een bevalling verder besloot ik een les bij Bootcampteam te boeken, heerlijk in de buitenlucht. Trainster Linda zorgde voor een enthousiast ontvangst en liet mij kennismaken met leuke, diverse oefeningen op mijn eigen niveau. Zo kon ik echt even inkomen voor een eerste keer. De diversiteit van de training sprak mij erg aan, en het feit dat je zelf geen oefeningen hoeft te bedenken, is toch heerlijk! Echt een aanrader! En zeer flexibel! Meteen een strippenkaart gekocht na de proefles.

Goede totale work-out

Lekker in de buitenlucht, veel afwisseling en goede begeleiding!

Lekker uitdagend, prettige sfeer en een leuke groep

Na geruime tijd weer de 'knop' aangezet om lekker te gaan sporten. Bootcamp had ik nog niet eerder gedaan maar, wat ik begreep, zijn de veelzijdigheid en jezelf uitdagen DE aanwezige ingrediënten die mij zeker aanspreken, en naar tevredenheid heb ondervonden kan ik zeggen (inclusief spierpijn achteraf ;-). Gelijk maar een rittenkaart aangeschaft!

Een eerste training na Corona

Ik heb een erg fijne training gehad. Het enthousiasme van de trainer werkte aanstekelijk en het tempo van de groep was hoog. Hierdoor wel een op en top workout gehad. Toegegeven: voor mij enigszins intensief na een jaar van weinig sporten, maar daardoor wel goed...

Op hoog tempo actief in de buitenlucht

Op hoog tempo lekker actief en zeer afwisselend. Ik ben bang dat ik wel spierpijn hiervan gaat krijgen... leuke groep en makkelijk aan te melden middels een APP

Ik heb weer zin en stimulans om me elke week weer in te schrijven voor een training op maat!!

Na lange tijd door vriendin geattendeerd op deze bootcamp, makkelijk inschrijven, ook tijdens corona volop mogelijkheden om in de buitenlucht weer in conditie te komen, met elk niveau te starten en mee te doen, goede begeleiding, stimulerend om vooral in beweging te blijven, niets te forceren. Ik kom van ver, heb weer plezier in de training, fiets met een glimlach erheen, en een grotere glimlach weer terug. Een aanrader voor iedereen die weer op een lekkere manier in beweging wil komen!!

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht