Dat is precies wat ik zocht! Aanbevelen!

Dat is precies wat ik zocht! Aanbevelen!

Fijne sfeer bij Bootcamp Team

Bootcamp Team is een uitkomst om lekker in beweging te komen in de buitenlucht. Ik vind het heel prettig dat ik op verschillende locaties kan trainen en de afwisseling die elke trainer biedt is ook weer uitdagend. Geen enkele training is hetzelfde en de sfeer is heel fijn en uitnodigend om op je eigen niveau te trainen.

Efficiënt krachtig en gezellig!

Na een proefsessie bij Bootcamp Team hebben mijn vriendin en ik ons gelijk ingeschreven. Samen sporten en onder begeleiding van een professional die je positief aanmoedigt en uitdaagt is net wat wij nodig hebben. Thuis en zelfstandig sporten kan maar dit is veel efficiënter, krachtiger en gezelliger! Je kunt uiteraard op je eigen niveau de lessen volgen maar je wordt wel uitgdaagd om het maximale uit jezelf te halen! Erg blij dat wij nu bij de Bootcamp Team horen.

Heerlijk sporten in de buitenlucht bij een aangename en prettige sfeer.

Mijn eerste ervaring als beginner met een bootcamp training, ik hoopte vooral dat ik mee kon doen met de groep. Na een zeer hartelijke begroeting van de instructeur deed ik mee aan een circuit training. Heel fijn dat ook beginners goed mee kunnen want ze nemen de tijd om het goed uit te leggen/voor te doen. Ik vind het fijn om, vooral wanneer je druk bent, toch op deze manier te kunnen sporten. Je boekt online je training op de door jou gewenste locatie en tijdstip. Bijkomend voordeel is dat je niet meteen vastzit aan een jaarabonnement.

Afwisselende training in de buitenlucht

Een heerlijke training in de buitenlucht. Een afwisseling van rennen, spierversterkende oefeningen en kracht. Geen moment stil gestaan.

Leuke afwisselende training van goed niveau

Ik heb hier met veel plezier bootcamples. De lessen zijn afwisselend en uitdagend. Daarnaast een leuke trainer die er elke avond weer zin in heeft! Fijn dat je met een strippenkaart kan gaan wanneer het jou uitkomt op een plek naar keuze.

Het is heerijk om buiten met een groep sportieve mensen pittig te trainen.

Ik kwam via een vriendin in kontakt met het Bootcamp Team. Na een proefles, heb ik meteen een strippenkaart besteld. Ik ben zeker ook na deze Corona tijd van plan om te blijven deelnemen. Het is heerlijk om buiten met een leuke groep sportieve mensen te trainen. Voor mij het perfecte begin van een zondag. Eerst een rondje joggen, dan een aantal pittige oefeningen in een lekker tempo. Muziekje erbij helpt zeker! Dan volgt nog een spelletje in kleine groepjes, waarbij je elkaar uitdaagt nog een beetje extra te geven. Op het laatst de Coolsingel down. Ik ga steeds naar huis met een voldaan gevoel en gun dit iedereen!

Motiverend & Intensief

Mijn Les op dr woensdagavond bij Leonie was intensief en uitdagend. Leonie is een leuke en gemotiveerde instructeur. Ik ga nu regelmatig langs om afgebeuld te worden.

Vlotte en pittige training

Goed georganiseerd op een mooie plek.

Motiverend om buiten te sporten

Dichtbij huis, lekker buiten in het park. Nooit zin om te gaan maar altijd blij geweest te zijn. Fijne blije en motiverende trainer helpt daarbij.

Laagdrempelig, toegankelijk en deskundig

Mijn proefles was een goede ervaring en smaakt naar meer. De trainer legde de oefeningen goed uit en gaf alternatieven voor beginners (zoals ik) en verder gevorderden. De sfeer was goed en open.

Super fijne trainers met totale workout

Ik heb jarenlang met heel veel plezier bij Bootcamp Team getraind; veel op een vaste dag & plek, maar je voelt je even welkom op andere locaties bij andere trainers. Lekker buiten trainen waarbij alle spiergroepen behandeld worden.

Erg leuke trainingen!

Wekelijks een erg leuke training van Francis, die zeer enthousiast de bootcamp begeleid. Met afwisselende oefeningen, leuke muziek erbij. Kortom, een aanrader!

Heerlijke gevarieerde workouts

Goede enthousiasmerende trainers, veel keuze uit tijdstippen waarop getraind kan worden. Gevarieerd aanbod

They get me training!

I am not a fun of training, but since i started with bootcamp team i am a regular! Fun sessions and good instructors!

Lekker buiten!

Heerlijk om buiten te sporten. Wel een zware training. Ik ben benieuwd of de volgende training heel anders is?

Leuke, afwisselende en uitdagende training!

Afgelopen week heb ik een proefles van Bootcamp Team gevolgd bij Debbie Bohemen in Voorburg. Debbie is een energieke en betrokken trainer die een afwisselende en uitdagende training voor ons had voorbereid. De bootcamp is mij goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar!

Superleuk, heerlijke training in de buitenlucht.

Mijn eerste training was buiten in de regen, maar zo leuk dat het niet uitmaakte, trainer deed het erg goed de tijd was om voor je er erg in had.

Goede en motiverende training

Oké, ik moet het toegeven... de eerste Bootcamp was wel even pittig. Maar dan had ik ook al een tijd weinig gesport. De trainster was een aardige dame die ons op een prettige manier motiveerde. Na de verwachtte portie spierpijn besloten om lid te worden. Want je merkt wel dat het effect er is! De website en app van Bootcamp Team zijn meer dan prima en de communicatie is goed. Kortom een professionele organisatie waar je vertrouwen in kunt hebben.

Heerlijk gesport in het Rijswijkse Bos

Leuke en gevarieerde bootcamples door trainer Giovanni. Mooie locatie ook om te sporten.

Ik groei tegen de verdrukking in

Persoonlijke aandacht, goede sfeer, niveau past goed (bij mij)

Afwisselende training met een enthousiaste trainer

Afgelopen dinsdag met een proeftraining meegedaan. Mijn partner doet dit al meerdere maanden en is erg enthousiast. De training was erg afwisselend: eerst een warming up via een kaartspel en daarna in groepjes van max 4 steeds 4 oefeningen doen en daarna doorschuiven. Dat maakte het boeiend maar voor mij als nieuwkomer ook wel ingewikkeld en zwaar. Ik heb tientallen jaren niet gesport en iets als een ‘jumping jack’ valt voor mij niet mee qua coördinatie. Gelukkig deed de trainer de oefeningen voor en deed hij suggesties voor lichtere varianten. Ik heb me aangemeld voor een abonnement met de bedoeling dit heel langzaam op te bouwen.

Gevarieerd programma in de buitenlucht

Bootcamp is een mooie manier om in groepsverband lekker buiten te sporten waarbij je je eigen fysieke grenzen kan opzoeken en verleggen. Enthousiasmerende trainers zorgen voor gevarieerde trainingen, met name gericht op kracht.

Heel fijn!

Fijne trainingen, ik vind de prijs kwaliteit verhouding prima.

Elke week een uurtje in de buitenlucht fysieke inspanning, heerlijk!

Nooit gedacht dat een training bij het Bootcamp Team iets voor mij zou zijn. Niets is minder waar. Ondanks de grootte van de groep en de diversiteit aan deelnemers en oefeningen voel ik me thuis in de groep! Toch weer iets positiefs te melden in deze barre Corona tijd.

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht