gemakkelijk en afwisselend

Ik heb nu 3 lessen gevolgd en ik vind het heerlijk! Lekker in de buitenlucht en elke instructeur geeft op een andere manier les, waardoor het heel afwisselend is. Super gemakkelijke website, waar je heel snel je les kunt boeken.

Leuke en intensieve training

Maandag een leuke training gehad bij de Wollebrand. Iedereen kan er aan mee doen en je kan het zo zwaar maken als je zelf wil. Je krijgt veel persoonlijke tips zodat je de oefeningen goed uitvoert. De begeleider was aardig en zorgde voor veel energie en positiviteit .Zeker aan te raden voor iedereen

Total bodywork out in de buitenlucht

Bij bootcamp team ervaar je, va het zien vd website, inschrijven voor een les (want vol is vol) tm de dag na de training als je fijn al je spieren voelt, de professionaliteit. Fijn is dat er diverse locaties en begeleiders maar ook verschillende variaties en momenten van aangeboden trainingen zijn. Voor mij is het fijn om lekker te kunnen blijven sporten (ook in deze gekke tijd)in de buitenlucht, liefst in de natuur.

Ik vond het leuk!

Ik vond het een erg leuke training! Veel verschillende oefeningen en genoeg voor verschillende spiergroepen. Het leuke is dat je de oefeningen zo zwaar kan maken als je zelf wil, waardoor het voor iedereen uitdagend is. Martijn is een leuke, enthousiaste trainer. Hij heeft oog voor iedereen en geeft advies waar nodig. Ik zou hem aanraden! De website vond ik overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Enthousiast!!

Sportief bezig zijn op allerlei leuke locaties in Den Haag, leuker kan het niet worden. Enthousiaste, gemotiveerde, geduldige trainer die je 60 minuten lang het beste uit jezelf weet te halen, zelfs bij mindere weersomstandigheden. Gebruik van app is makkelijk, kosten duidelijk, reserveren niet moeilijk. Er wordt snel gereageerd op vragen/reacties. Top Team dus!

Intensieve, leuke bootcamp in de buitenlucht!

Het zijn leuke lessen met motiverende, enthousiaste docenten. Je wordt lekker fysiek uitgedaagd en hebt een zelfvoldaan gevoel naderhand. Sporten in de buitenlucht geeft ook een boost. Je doet het in een groep, dus samen. Dit brengt ook een stukje gezelligheid met zich mee en je stimuleert elkaar ook!

Heerlijk sporten in de buitenlucht

Wandelen en tennissen vind ik leuk maar nu ik een keer mee heb gedaan met een bootcamp les, ook heerlijk in de buitenlucht, ben ik fan. Niet teveel hardlopen maar een leuke gevarieerde les waarbij je na een uur lekker het gevoel hebt dat je wat gedaan hebt.

Gegarandeerd spierpijn na de 1e keer

Afgelopen week voor het eerst meegedaan met een bootcamp les van bootcamp team Den Haag. Echt fijn om te zien dat de instructeur van vrijwel iedereen de naam kent en ook echt de moeite doet namen van nieuwe mensen te leren kennen. De oefeningen waren ook heel afwisselend en uitdagend.

Ontzettend leuk

Vorige week een leuke maar pittige eerste training gehad. Was een prettige groep waar snel aansluiting is gevonden. Leuke afwisselende oefeningen die ik op eigen tempo kon meedoen. Of je nu beginner of gevorderd bent je kunt gewoon mee doen! Mocht je nog twijfelen, gewoon doen!!

Erg leuke proefles gehad bij Bootcamp Team. Zeker een aanrader om hierbij te gaan sporten

Voor iedereen toegankelijk om constructief aan jezelf te bouwen en een gezond lichaam te krijgen!

Nadat ik persoonlijk benaderd was door Fernando, welke mijn trainer is voor een andere sportactiviteit, om eens mee te doen met bootcamp werd mijn interesse hiervoor gewekt. Er werd duidelijk aangegeven wat het inhield en waar ik mijzelf in zou gaan begeven. Dus afgelopen woensdag heb ik mijn 1e bootcamp, van Bootcampteam, gevolgd en was positief verrast. Ondanks dat ik al geruime tijd aan jump-fitness doe wist Fernando interessante oefeningen tijdens de bootcamp te geven die diverse spiergroepen aan het werk zette. Als er in het algemeen over bootcamp gesproken of gedacht wordt dan denk je aan topsport en dat je een hele goede conditie moet hebben. Het mooie aan bootcamp is dat je de oefeningen op je eigen niveau en tempo doet. Dat neemt niet weg dat als je een gezonde hoeveelheid doorzettingsvermogen hebt en graag jezelf uitdaagt, dat je toch probeert het gemiddelde tempo bij te houden. Wel houdt de trainer een oogje in het zeil hoe het met je gaat en moedigt jou en de andere groepsleden aan om het beste uit jezelf te halen. Wat mij vooral opviel was dat de mensen die in de groep waren ook erg sociaal waren, en hiermee bedoel ik betrokken met de andere leden en mij. Ik werd aan het einde, toen ik toch redelijk uitgeput was doordat ik mijzelf niet wilde laten kennen, aangemoedigd en een stel kwam zelfs naast mij (op gepaste afstand natuurlijk) de oefeningen mee doen om zo mij er doorheen te trekken. Al aangemoedigd door het stel en Fernando lukte ook de laatste oefening en kon ik de training met een tevreden gevoel afronden. De communicatie van bootcamp.com zelf is duidelijk en je krijgt snel reactie op je aanmelding. Ook wordt een persoonlijke mail gestuurd door de trainer met vragen over je eerdere sport ervaring e.d. om zo een beeld te krijgen van wie je bent en wat je al dan wel niet kan. De training zelf beoordeel ik als zijnde van goede kwaliteit en of je nu een topsporter bent of een beginner, je kan allemaal meedoen.

Uitdaging op mijn eigen niveau

Als starter voelde ik mij opgelaten de eerste les toen ik om mij heen keek en iedereen zoveel fitter was. Tijdens de training gaf het juist vertrouwen dat dit voor mij dus ook haalbaar is. Ik voelde mij niet de "loser van de groep" maar was blij de eerste stap gezet te hebben.

op een gevarieerde manier kunnen sporten.

Terwijl ik niet sportief ben aangelegd , ondervind ik veel plezier aan de bootcamp lessen, een steeds ander gavarieerd programma en een ieder kan meedoen op zijn/haar eigen niveau

Na elke training voldaan en met een goed gevoel naar huis!

Onze trainer is een kanjer in het maken van een sfeer waarin hard wordt gewerkt en er plek is voor een geintje. Iedereen werkt in zijn eigen tempo, maar toch zijn we 1 team! Top! We sluiten elke training met een serie goede stretch oefeningen af. Heerljk!

Ik ga zeker vaker mee doen

Ik vond het een leuke les die enthousiast gedaan werd door de trainster. Het was voor mij al even geleden dat ik gesport had. Ook voor een beginner kan je prima meedoen.

Optimaal teamgevoel, lekker buiten

Met verschillende trainers is er altijd 1 die het beste past bij jouw persoonlijke wensen. Heerlijk buiten sporten met gemotiveerde mensen. Goede manier om de dag te starten of af te sluiten!

Altijd leuk en afwisselend

Elke week weer een nieuwe training van een kundige en energieke trainer. De afwisseling houdt het leuk en uitdagend. Daarnaast is buiten trainen (al helemaal nu) heel erg fijn. Ik merk dat ik sterker wordt en dat motiveert.

Enthousiast, gezellig en afwisselend!

Ik volg bijna wekelijks de trainingen van Francis van den Burg in De Lier. Ik vind deze trainingen afwisselend, wat ik erg fijn vind. Vanaf deze week begin ik ook te trainen in ’s Gravenzande. Dit is wat ik ook fijn vind aan Bootcamp Team, namelijk dat je niet gebonden bent aan een vaste locatie en tijd. Ook sport ik met een strippenkaart, hiermee betaal je per les/training. Hiermee wordt Bootcamp Team laagdrempelig om een keer een les te volgen. Daarom raad ik iedereen aan om een keertje mee te doen!

Intensieve en tegelijkertijd gezellige bootcamps

Aanrader! Meerdere locaties en tijden waar je uit kan kiezen, mogelijkheid tot een proefles als je kennis wilt maken met bootcamps. De bootcamps zijn leuk, goed afgesteld op verschillende niveaus, er is individuele aandacht en de sfeer is heel leuk! Er is mogelijkheid tot abonnementen maar ook strippenkaarten, dus voor ieder niveau en hoeveelheid die je wilt trainen iets wils.

Motiverende outdoor training

Heerlijk sporten in de buitenlucht, aangestuurd door gemotiveerde trainers. Bij Bootcamp Team kun je meedoen op je eigen niveau, natuurlijk wordt je ook gemotioveerd om extra je best te doen, maar altijd op een prettige manier. Er is meestal een gevarieerde groep aan mensen, van heel fit naar ent na een paar jaar op de bank te hebben gezeten weer begonnen. Het uur vliegt altijd voorbij.

Heerlijk sporten in de buitenlucht

De trainingen bij Bootcamp Team zijn altijd erg leuk en uitdagend. Gezellig in groepsverband en in de buitenlucht. Je krijgt goede begeleiding van de ervaren trainers en er is veel keuze uit tijd en locatie. Hopelijk komen er nog wel trainingen bij voor in de ochtend.

gevarieerde en uitdagende trainingen in de buitenlucht

Wat een leuke trainingen geven de trainers van Bootcamp Team. Iedereen wordt op zijn eigen niveau uitgedaagd. De trainers zijn sociaal en betrokken en weten het beste uit jezelf te halen.

Combinatie van intensief sporten en gezelligheid

Mijn ervaringen na zo’n anderhalve maand zijn heel positief. Betrokken, deskundige trainers en ook de deelnemers zijn prettig. De sfeer tijdens trainingen is ontspannen en er wordt veel gelachen. En gelukkig niet dat overdreven fanatieke dat in veel sportscholen heerst. Puntje van aandacht is wel de groepsgrootte. Maximaal 20 is te veel voor een trainer om deelnemers individueel aandacht te kunnen geven.

Goed, gezellig maar fanatiek als je dat wilt!

Goede, enthousiaste en motiverende begeleiding! Na 45min fiets ik voldaan naar huis. Aanrader!

100% tevreden!

Prettige training met goede opbouw en goede feedback van de trainer. Op een mooie locatie en een voldaan gevoel na afloop. Aanrader!

Orteliuslaan 850 Unit M

3528 BB Utrecht